Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Άιντε ρε μαλκες κάθε μέρα μας ζαλίζετε τα παπάρια...
Διαβάστε τι γράφει η βρωμόγατα σήμερα, <<ΚΡΑΖΟΥΝ ΒΡΥΖΑ ΓΙΑ ΣΑΒΙΝΙ>>!!! Η ΦΛΩΡΟβάζελοι βγάζουν ανακοίνωση κατά του ΠΑΟΚ σε ένα ματς, που φανερά τους βοήθησε το σίχαμα, το τσογλάνι ο Σπάθας. Οι ΦΛΩΡΟgay θα κάνουν ένσταση για την πούτσα που έφαγαν κ θα πάρουν το μάτς.... Δεν θέλει κανένας τον ΠΑΟΚ στα πόδια του. Δεν βλέπουμε φαντάσματα. Έτσι έχουν τα πράγματα. Οι δυο πουστροομάδες με τα μπάτζετ τα πολλά ρε μάγκες που μας λέτε κάθε μέρα, ναι αυτοί, κάνουν ενστάσεις κ βγάζουν ανακοινώσεις. Κ εμείς τα χαϊβάνια αντί να γίνουμε πιο δυνατοί κ να προστατέψουμε την ομάδα μας, (που δημιουργήθηκε όχι μόνο για να παίζει μπάλα, μπάσκετ κτλ, αλλά για να θυμίζει την ιστορία μας) καθόμαστε κ γράφουμε 500 σελίδες για τον Σάντος κ τις αλλαγές του... Άιντε σοβαρευτείτε επιτέλους κ βοηθήστε κ προστατέψτε την ομάδα για να συνεχίσουμε να πολεμάμε αυτά τα σιχάματα..
Πάμε για την πρόκριση ΠΑΟΚΑΡΑ...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Nigrita4

Πέρα από τις βρισιές βάλε και κανένα παπάκι @@@@ ;)

Τα λες καλά.
+100
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Maximus »

Realcon έγραψε:Όπου ποστ Μάξιμε και έχεις μια μπηχτή για την ομάδα.
Η ομάδα χεσμένη σε άλλο θέμα και σε αυτό σε παρένθεση η ειρωνία για την Διοίκηση.
Δεν κατάλαβα Μάξιμε... Ποιανού θέλεις να είναι απόφαση του Γούμενου; Δυστηχώς για σένα δεν είναι άλλο!!!
keep_paokizein έγραψε:
Olorin έγραψε:Οταν και αν αποφασισει η διοικηση να παρει αλλον προπονητη, εγω θα στηριξω την οποια αποφαση της (εκτος και αν μας φερει τον Αλεφαντο). Δε θα αρχισω το κραξιμο ουτε στη διοικηση ουτε στον οποιο προπονητη επειδη δε μου αρεσει η φατσα του η δε συμφωνω με την ενδεκαδα που κατεβαζει. Με αλλα λογια, το ξιδακι ΤΟΠ σε μια τετοια περιπτωση θα ειναι ακυρο. Τωρα αντιθετως ειναι πολυ επικαιρο.
Δυστυχώς αδερφε olorin κάποιοι δεν μπορούν να κταβάλαβουν οτι η μάχη δεν γίνεται για τα προσωπα αλλά για τη νοοτροπία. Κι όσο θα επιμένουν τόσο θα βρίσκουν μπροστά τους ένα μεγάλο "ΟΧΙ" (μέρα που είναι).

Realcon, δεν υπαρχει μπηχτη για καμια ομαδα και απορω που ειδες ειρωνεια για την διοικηση... :? Αγωνιστικα εχω ενστασεις...

Keep paokizein...πολυ σωστα τοποθετεισαι και λες οτι υπαρχει προβλημα με την νοοτροπια...

Δεν θελω ουτε να αλλαζουμε προπονητες καθε λιγο και λιγακι, ουτε να υπαρχει ασταθεια αγωνιστική, διοικητικη και προπονητικη, ουτε γουσταρω παγωνογουμενους...Αντε να δουμε ποσες φορες θα το πουμε και θα το ξαναπουμε...

Για το ξυδακι ΤΟΠ που ανεφερα...

Εννοω οτι ο Σαντος ειναι επιλογη της διοικησης και καλα κανουμε και στηριζουμε τις επιλογες της...αλλα εσεις σαν χρονια ΠΑΟΚτσηδες , ποια ειναι η γνωμη σας για τον προπονητη Σαντος; Οχι, στηριζω τον Ζηση και δεν μιλαω...Τι πιστευεις ρε αδερφε για τον Σαντος; Σ'αρεσει η φιλοσοφια του; Αφηστε τα παγωνογουμενους στην ακρη...

Οταν ο Ζησης δεν ανανεωσει τον Σαντος και φερει καποιον αλλον, αυτο δεν θα ειναι επιλογη της διοικησης; Τοτε θα ξερει μπαλα ο Ζησης ή όχι;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maximus την Τετ 28 Οκτ 2009, 10:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Μάξιμε όταν θα φύγει ο Σάντος η διοίκηση θα φέρει έναν άλλο στην θέση του.
Όταν γίνει αυτό εμείς πάλι εκεί θα ήμαστε να δούμε τι θα έχει να πει και αυτός.
Αν πει για 5 χρόνια πλάνο τότε πάλι θα τον στηρίζουμε μέχρι θανάτου μέχρι να ολοκληρωθεί αυτό το γαμωπλάνο.
Ακόμα αν τρώμε ήττες απο τους σάπιους τους χαμουτζήδες ακόμα και αν τρώμε σφαλιάρες απο τους μικρούς πάλι με αυτόν θα ταχθούμε.
Ακόμα αν θα παίζουμε με 11-0-0 ακόμα και αν τρώμε φάπες απο όλους.
Ε αν δεν ξέρει και ο Βρύζας ποιος θα ξέρει εγώ ή ο φούφουτος καλύτερα?
Ή μήπως θα είναι η δουλειά μας να τον κράζουμε απο την πρώτη ήττα και την επόμενη σε κάθε ματς απο την 1η χρονιά?
Ισα ισα θα τον αφήσουμε να δουλέψει με ηρεμία και να κάνει ότι νομίζει αυτός ότι σκ@τά ξέρει να κάνει.
Για να παίρνει μερικές χιλιάδες Ευρώ παραπάνω κάτι θα ξέρει να κάνει δεν μπορεί να είναι άχρηστος και εκείνος.
Και κυρίως θα είναι ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ!
Μετά την 5ετία ή 10ετία ή 3ετία ή θα φανεί το έργο του ή ΟΧΙ.
Επίσης η κριτική σε αυτόν θα πρέπει να περιλαμβάνει συγκυρίες και εξωγενείς ή μη παράγοντες στο έργο του είτε είναι θετικό είτε είναι αρνητικό το πρόσημο της δουλειάς του στο τέλος.
Πάλι με αυτόν θα ταχθούμε όπως και με κάθε παίχτη της ομάδας που επίσης μπορεί να φύγει να μείνει να πάει αλλού στο τέλος της κάθε χρονιάς.
Αυτός είναι ο ρόλος μας.
Τώρα αν φύγει ο Σάντος όποτε και να φύγει θα του πούμε ένα ευχαριστώ και τέλος.
Το ίδιο όπως με κάθε παίχτη που φεύγει απο την ομάδα.
Το κόλλημα όμως μάλλον άλλοι το έχουν είτε με τον Σάντος είτε με τον κάθε παίχτη κάθε φορά με ισοπεδωτικά επιχειρήματα διαφορετικά ανάλογα την περίσταση.
Αυτοί οι άλλοι θα είναι και πάλι οι πρώτοι που θα πετροβολούν και την επόμενη επιλογή στο πρώτο χαμένο ντέρμπι ή αγώνα.


Υ.Γ
Δοκίμασες να ρίξεις ξυδάκι αντί για λεμόνι στο φασκόμηλο?
Λένε πως κάνει καλό :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Γεια σου ρε gash αλάνι..
Έτσι ακριβώς είναι αδερφέ μου..
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Olorin »

Maximus έγραψε: ...αλλα εσεις σαν χρονια ΠΑΟΚτσηδες , ποια ειναι η γνωμη σας για τον προπονητη Σαντος; Οχι, στηριζω τον Ζηση και δεν μιλαω...Τι πιστευεις ρε αδερφε για τον Σαντος; Σ'αρεσει η φιλοσοφια του;

Την εχω πει τη γνωμη μου πολλες φορες. Ναι, μου αρεσει και ως προπονητης και ως ανθρωπος. Εχει περγαμηνες και ειναι πετυχημενος στον ΠΑΟΚ (και την ΑΕΚ παλιοτερα και την Πορτο εκτος Ελλαδος). Η φιλοσοφια του ειναι αυτη του ρεαλισμου. Περσι, που ειχαμε ενα συγκεκριμενο στυλ παιχνιδιου, δεν το ειχαμε επειδη ο Σαντος ειναι συντηρητικος (οπως τον παρουσιαζει η προπαγανδα των Μεσων Μαζικης Αποβλακωσης), αλλα επειδη ηταν στρατηγικη επιλογη δικη του και της διοικησης. Επιλεξαμε ως συλλογος να προχωρησουμε μπροστα με μικρα, σταθερα βηματα και οχι με αλματα. "Θυσιασαμε" το θεαμα την περσινη χρονια για να κανουμε ενα αξιοπρεπες πρωταθλημα και το πετυχαμε, καναμε και την υπερβαση μας. Φετος θελουμε το κατι παραπανω, το ιδιο θα θελησουμε και του χρονου. Οταν τη μια χρονια εισαι ενατος και παιζεις με Γκονζαλες, Κνολ και Μπαλαφα, και την επομενη χρονια βγαινεις 2ος στην κανονικη περιοδο, με Γκαρσια, Κοντρερας, Μουσλιμοβιτς, αυτο σημαινει οτι εχεις κανει μεγαλη προοδο και η χρονια κρινεται επιτυχημενη, τουλαχιστον στο μυαλο καθε μη κομπλεξικου ανθρωπου (εκτος και αν εισαι ερπετο η γαυροβαζελος και θελεις να μειωσεις την επιτυχια της ομαδος λεγοντας οτι βγηκαμε 4οι).

Αν μια μικρη μεριδα δε συμφωνει με τις στρατηγικες επιλογες διοικησης, τεχνικου τιμ, και της μεγαλης μαζας του ΠΑΟΚτσηδικου κοσμου, ε τοτε...επαιξαν και εχασαν. Το λογικο σε μια δημοκρατια θα ηταν αυτοι οι λιγοι να σεβαστουν τις επιλογες της πλειοψηφιας. Εδω, οχι μονο δε γινεται αυτο, αλλα προσπαθουν με καθε τροπο να επιβαλουν τη δικια τους "σωστη" αποψη. Συμφωνοι, να πουν την αποψη τους, ναι φυσικα, αλλα οχι να προσπαθουν να την επιβαλουν και να το παιζουν και κυνηγημενοι και δηθεν φιμωμενοι επειδη διαφωνουν μαζι τους οι περισσοτεροι.
Maximus έγραψε: Οταν ο Ζησης δεν ανανεωσει τον Σαντος και φερει καποιον αλλον, αυτο δεν θα ειναι επιλογη της διοικησης; Τοτε θα ξερει μπαλα ο Ζησης ή όχι;[/b]
Επιλογη της διοικησης θα ειναι και θα ειναι σεβαστη. Το ειπαμε αυτο. Το αν ξερει μπαλα ο Ζησης το εχει αποδειξει με τη μεχρι τωρα πορεια του, δε θα το μαθουμε τωρα, αυτο ομως δε σημαινει οτι εχει το αλαθητο. Εχει κανει και θα ξανακανει λαθη οπως ολοι και θα κριθει και αυτος οπως ολοι. Καποιοι ομως περιμενουν στη γωνια για να τον σταυρωσουν με το πρωτο "λαθος".
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Maximus »

:lol: Το καλυτερο φασκομηλο με ξυδακι μεσα...

Gash...βλεπω οτι εχεις ενα θεμα με το 3ετες πλανο και οτι πρεπει να κρινουμε στο τελος αυτου...
Εχεις δικιο και συμφωνώ...

Συγχωρεσε με ομως που θα πω οτι η Ευρωπη ηταν το φετινο ρεζουμε της χρονιας, ο πολυποθητος στοχος που παλευαμε 2 χρονια τωρα και υπευθυνος δεν ειναι ουτε η διαιτησια, ουτε η ατυχια, ουτε οι παιχτες αλλα το αθλιο κοουτσαρισμα του Σαντος και η αδυναμια της ομαδας να αναπτυχθει επιθετικα...Διοτι δεν ειχες μπροστα σου κανενα μεγαθηριο αλλα την Χερενφεν...

Και δυστυχως αυτη η αδυναμια επιθετικα φαινεται σε καθε παιχνιδι και δεν βλεπουμε βελτιωση παιχνιδι με παιχνιδι...

Olorin...επιτρεψε μου να διαφωνησω για το αν ο Σαντος εχει περγαμηνες και ειναι επιτυχημενος ή όχι...Μια βολτα στα forum της Πορτογαλλιας και το εργο που αφησε πισω του με εκανε να ισχυροποιησω την αποψη αυτη μεσα μου...
Olorin έγραψε: Οταν τη μια χρονια εισαι ενατος και παιζεις με Γκονζαλες, Κνολ και Μπαλαφα, και την επομενη χρονια βγαινεις 2ος στην κανονικη περιοδο, με Γκαρσια, Κοντρερας, Μουσλιμοβιτς, αυτο σημαινει οτι εχεις κανει μεγαλη προοδο και η χρονια κρινεται επιτυχημενη...
Α μπραβο αδερφε! Εδω με βρισκεις συμφωνο 100%! Αν εξαιρεσεις τους Βιερινια, Κονσεισαο που αναμφιβολα ηρθαν χαριν του Σαντος, για πες μου αδερφε....Ενας αλλος προπονητης με το υπαρχον ροστερ ποσο χειροτερα θα πηγαινε;
Για μενα ο Σαντος δεν κανει και κανενα μαγικό με την διαχειριση του υπαρχον υλικου...
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από lefis »

ετσι μπραβο!!! οταν γίνεσαι συγκεκριμένος αποφεύγεις και τις παρεξηγήσεις (αναφέρομαι στον ronaldo)....όσον αφορά τους δυο στα ραδιόφωνα που ανέφερες πιστεύω ότι το κάνουν λόγω πίστης στη δουλειά του σάντος και ίσως λόγω και του κλίματος που πέρνουν και θέλουν να περάσουν προς τα έξω απο την διοίκηση. και τουλάχιστον όσον αφορά τον κόλκα που τον ακούω δεν έχει κλείσει κάποιον που εμπεριστατομένα του έφερε αντίθετη άποψη για τον τρόπο παιχνιδιού του σάντος. αντίθετα έκλεισε κάποιους που μόνιμα στον βωμό της καλοπροαίρετης κριτικής και ότι εμείς θέλουμε τον ΠΑΟΚ νικητή και ξερω γω (λες και οι υπόλοιποι δεν θέλουν ο ΠΑΟΚ να κερδίζει) εκφράζονται με κραυγές και κυρίως υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς κατά ενός θεσμού του προπονητή του ΠΑΟΚ. γιατί όπως και να το κάνεις όταν αναφέρεσε στον σαντός με χαρακτηρισμούς του στυλ ο καρπουζας απο το εστορίλ ο άσχετος κλπ κλπ ξεφτιλίζεις τον ΠΑΟΚ όχι γιατί ο σάντος είναι ο ΠΑΟΚ αλλά γιατί είναι ένα κομμάτι του ΠΑΟΚ. ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Olorin »

Μαξιμε, για μενα δεν εχει σημασια τι λενε καποιοι οπαδοι της Μπενφικα σε καποιο φορουμ τους. Δεν ειναι αρκετο ουτε καν για να σχηματισεις γνωμη για το τι πιστευουν οι περισσοτεροι οπαδοι της Μπενφικα, ποσω μαλλον για το αν ενας προπονητης εχει περγαμηνες η οχι. Το βιογραφικο του καθενος ειναι ο απολυτος κριτης. Επισης, νομιζω παραγοντες οπως διατησια, μπατζετ, περιβαλλον γυρω απο την ομαδα και αλλες λεπτομερειες πρεπει να τις λαμβανουμε υποψη. Δηλαδη να δουμε κατω απο τι συνθηκες δουλεψε καποιος και τι πετυχε.
Αν ο Σαντος αυριο εφευγε και πηγαινε στη Φιορεντινα για παραδειγμα, ενας οπαδος της Φιορεντινα που θα εμπαινε στο ΠΑΟΚμανια και θα διαβαζε τις προηγουμενες σελιδες αυτου του τοπικ, τι εντπωση θα σχηματιζε για τον Σαντος? Μαλλον οτι ειναι ενας γιδοβοσκος που φοβαται τον ισκιο του και απετυχε τελειως, αφηνωντας καμμενη γη πισω του.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Olorin την Τετ 28 Οκτ 2009, 12:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Ας ανακεφαλαιώσω τα παραπάνω ποστς...

Ας πουμε ότι μια ομάδα έχει χάλια ρόστερ:
1) Αν πάρει πρωτάθλημα, ο προπονητής είναι άχρηστος επειδή την επόμενη χρονιά δεν ξαναπήρε το πρωτάθλημα.
2) Αν δεν πάρει πρωτάθλημα, είναι αχρηστός γιατί αν ήταν αλλος με το υπάρχον ρόστερ (αν και χάλια) θα και θα και θα...

Ας πούμε ότι μία ομάδα έχει τέλειο ρόστερ:

1) Αν πάρει πρωτάθλημα, ο προπονητής είναι αχρηστός γιατι με τέτοιο ρόστερ όποιος και να ήταν θα έπαιρνε πρωτάθλημα..
2) Αν δεν πάρει πρωτάθλημα είναι άχρηστος!

Η δικιά μου ερώτηση είναι πότε ένας προπονητης θεωρείται επιτυχημένος???? Ας μου απαντήσει κάποιος γνώστης του ποδοσφαίρου, με ολοκληρωμένη άποψη που ξέρει καλύτερα απο τον για τοσα χρόνια προπονητή μεγάλων ομάδων Σάντος, και τους βλάκες και ανιδεους απο ποδόσφαιρο Βρύζα, Ζαγόρ, Νικολαίδη κοκ... Έχουμε πολλούς τέτοιους εδώ μέσα...

ΥΓ: Απαντήστε και στην ερώτηση να μου φύγει η απορία...
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4160
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από pagotatzis »

όλα καλά τα λέτε παιδιά
αλλά πρέπει να φύγει!
τώρα!
και ας είναι λάθος.!
χρειαζόμαστε φρέσκο αέρα
ανεξάρτητα ποιος θα είναι ο επόμενος.
οι παίχτες μας μπορούν να δείξουν παραπάνω από ότι έχουν δείξει .
να κάνω μια ερώτηση?
πια η δουλειά του προπονητή μιας ομάδας?
να προπονεί τους παίχτες ώστε να γίνονται μέρα με την μέρα καλύτεροι.και να στήνει και να ετοιμάζει την ομάδα για κάθε παιχνίδι.
e λοιπόν εγώ δεν βλέπω καμία βελτίωση παίχτη μας , και σαφώς μιλάω για παίχτες νέους γιατί άλλο garcia και conce !
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

ronaldo έγραψε:λοιπον για να μην παρεξηγουμαι γιατι βλεπω παρερμηνευονται αυτα που ειπα
δεν μιλουσα για ολους οσους ειναι της αποψης οτι τους αρεσει ο σαντος και θελουν να μεινει κτλ
δεν μιλαω για αυτους που εχουν μια αποψη και την εκφραζουν

μιλησα για αυτους που σκυλιαζουν και οπως ειπα με νυχια και με δοντια αγωνιζονται να μην ακουστει εστω μια αντιθετη αποψη
αυτους που προσβαλουν και κανουν προσωπικες επιθεσεις σε οσους εκφραζουν κατι αντιθετο

και επειδη μου αρεσει να γινομαι συγκεκριμενος αυτοι στα ραδια ειναι ο κολκας και ο λαγογιαννης που ειναι εξοφθαλμο(κατα την αποψη μου τουλαχιστον) οτι δεν το κανουν για την ψυχη της μανουλας τους

και εδω μεσα μιλαω για τον teratio πολυ συγκεκριμενα που οπως ειπα ο φανατισμος του ειναι πολυ περιεργος
δεν νοειτε νοημων ανθρωπος χωρις καποιο συμφερον να καθεται και να προσβαλει και να μαλωνει συνεχως για να προστατευσει(???) εναν ανθρωπο που δεν γνωριζει
δεν το αποκλειω βεβαια οπως ειπα
Με το ίδιο σκεπτικό ακριβώς.
Δεν το αποκλείω να είσαι πραγματικά βαλτός απο κάπου αλλού και να εκφέρεσαι συνεχώς με απόψεις περίεργες στις ποιο άκυρες στιγμές.
Είναι κάπως περίεργο την μια να λές κάτι και μετά απο καιρό κάτι εντελώς διαφορετικό.
Απλά δεν μπορώ να το αποκλείσω το γεγονός.
Παρ όλα αυτά όπως βλέπεις δεν σου έχει δημιουργήσει κανένας πρόβλημα και ακόμα εκφράζεσαι ελεύθερα ότι και αν λες. ;)
Άβαταρ μέλους
VAGGT
Δημοσιεύσεις: 727
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: SALONICA!!!!
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από VAGGT »

για το θέμα προπονητή δεν νομίζω να έχω γράψει ποτέ.Αποφάσισα να γράψω τώρα που βλέπω ότι υπάρχει γκρίνια(για μένα άνευ λόγου κ αιτίας αφού ο Φερνάντο θα είναι μέχρι τέλη της σεζόν στον πάγκο θέλουμε δεν θέλουμε όσο η ομάδα μας είναι στην 5αδα).
Οταν ήρθε ο Σαντος στην ομάδα ήμουν ο πρώτος ο οποίος δεν τον ήθελε και τον αποκαλούσα ηττοπαθή και άχρηστο πρίν ακόμα με το μάτς με τον ηρακλή(3-0 στη τούμπα).
Η θεωρία μου για το ποδόσφαιρο του πορτογάλου δεν άλλαξε και θεωρούσα ότι στο τέλος της σεζόν έπρεπε να πάρει μπούλο όταν βγήκαμε 8οι αλλά δεν το έκανα δημόσια γιατί η εμπειρία μου μου έχει αποδείξει ότι στο ποδοσφαιρο μπορούν όλα να συμβούν(βλέπε πανευρωπαικό,βλέπε τουρκία στο μουντιαλ κτλ) και έκανα τουμπεκί.
Την επόμενη σεζόν κ ενώ ο ΠΑΟΚ έπαιρνε αποτελέσματα πολλοί συνέχιζαν να τον κράζουν και γινόντουσαν γραφικοί.Είναι οι ίδιοι που αν τους έλεγες πριν το πρωτάθλημα ότι ο ΠΑΟΚ θα τερματίσει 2ος και σου έλεγαν ούτε με τον Μουρίνιο πρωταθλητή δεν γίνεται αυτό,όμως να που έγινε και ας καταλήξαμε στα πλευ οφ 4οι.
Η φετινή χρονιά θεωρώ ότι θα είναι η καλύτερη όλων κοιτάζωντας το ρόστερ της ομάδας και την διαχείριση του Σάντος όσο και αν αυτό δεν αρέσει σε μερικούς.
Τελειώνοντας θα ήθελα πω ότι ο Σάντος είναι μέρος της ομάδας και πρέπει να στηριχθεί όπως στηρίχθηκαν άλλοι κ άλλοι και να περιμένουμε τα πλέυ όφ όπου αν βγούμε 2οι και τσ λιγκ τότε θα πέσει τεράστια κολοτούμπα.Μέχρι τότε ίδωμεν.

Μην μπαίνετε στο τρυπάκι ενός αγώνα που είδατε στις σέρρες,μπείτε σε πιο μακροχρόνια πρότζεκτ και θα δείτε ότι ο χρόνος δείχνει το δρόμο για να παίρνουμε τα αποτελέσματα με καλό ποδόσφαιρο σε συνδιασμό με την συσπείρωση κ την θετική ενέργεια στην ομάδα.
Τρανό παράδειγμα φέτος οι γριές....Δεν σώνονται με τίποτα αν το συνεχίσουν το τροπάριο οι οπαδοί τους...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

μπείτε σε πιο μακροχρόνια πρότζεκτ και θα δείτε ότι ο χρόνος δείχνει το δρόμο για να παίρνουμε τα αποτελέσματα με καλό ποδόσφαιρο σε συνδιασμό με την συσπείρωση κ την θετική ενέργεια στην ομάδα.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ronaldo »

gash04 έγραψε:
ronaldo έγραψε:λοιπον για να μην παρεξηγουμαι γιατι βλεπω παρερμηνευονται αυτα που ειπα
δεν μιλουσα για ολους οσους ειναι της αποψης οτι τους αρεσει ο σαντος και θελουν να μεινει κτλ
δεν μιλαω για αυτους που εχουν μια αποψη και την εκφραζουν

μιλησα για αυτους που σκυλιαζουν και οπως ειπα με νυχια και με δοντια αγωνιζονται να μην ακουστει εστω μια αντιθετη αποψη
αυτους που προσβαλουν και κανουν προσωπικες επιθεσεις σε οσους εκφραζουν κατι αντιθετο

και επειδη μου αρεσει να γινομαι συγκεκριμενος αυτοι στα ραδια ειναι ο κολκας και ο λαγογιαννης που ειναι εξοφθαλμο(κατα την αποψη μου τουλαχιστον) οτι δεν το κανουν για την ψυχη της μανουλας τους

και εδω μεσα μιλαω για τον teratio πολυ συγκεκριμενα που οπως ειπα ο φανατισμος του ειναι πολυ περιεργος
δεν νοειτε νοημων ανθρωπος χωρις καποιο συμφερον να καθεται και να προσβαλει και να μαλωνει συνεχως για να προστατευσει(???) εναν ανθρωπο που δεν γνωριζει
δεν το αποκλειω βεβαια οπως ειπα
Με το ίδιο σκεπτικό ακριβώς.
Δεν το αποκλείω να είσαι πραγματικά βαλτός απο κάπου αλλού και να εκφέρεσαι συνεχώς με απόψεις περίεργες στις ποιο άκυρες στιγμές.
Είναι κάπως περίεργο την μια να λές κάτι και μετά απο καιρό κάτι εντελώς διαφορετικό.
Απλά δεν μπορώ να το αποκλείσω το γεγονός.
Παρ όλα αυτά όπως βλέπεις δεν σου έχει δημιουργήσει κανένας πρόβλημα και ακόμα εκφράζεσαι ελεύθερα ότι και αν λες. ;)

λοιπον να μιλησω και για σενα
στην αρχη μου ειχε περασει απο το μυαλο οτι ανηκεις στην ιδια κατηγορια με τον teratio.
οχι οτι μιλας επιθετικα οπως κανει ο συγκεκριμενος αλλα οτι πας να κανεις το μαυρο ασπρο νομιζα επιτηδες για καποιο λογο
μετα παρατηρησα τα post σου και ειδα καταλαβα οτι δεν το κανεις επιτηδες απλα πιστευεις οντως οτι το μαυρο ειναι ασπρο

οι αποψεις οι δικες μου ειναι απλα αυτο που βλεπω παντα
ισως τα βλεπω πολυ πιο νωρις απο εσενα και αυτο να σε ξενιζει
ισως παλι καποιοι να κανουν οτι δεν καταλαβαινουν επιτηδες οπως κατα τη γνωμη μου κανει ο teratios


αν εβλεπες τα post μου οπως πραγματικα λες θα εβλεπες οτι 9 στα 10 απο αυτα που λεω εχουν βγει
σε οτι εχω κανει λαθος αλλαζω γνωμη εννοειται γιατι ουτε ειμαι ουτε θελω να ειμαι ξεροκεφαλος

και ολο λες οτι θα βγαλεις πραγματα που εγραφα παλια
ποια ειναι αυτα
πες συγκεκριμενα
να δω και εγω τι εγραφα και εχω κανει λαθος


οτι ειναι μετριοι οι φωτακης,φιλομενο,αμπουμπακαρι,σαβινι κτλ?
αυτα τα βλεπει τωρα και ο πιο ασχετος ενω οταν τα εγραφα το καλοκαιρι αμφιβαλω αν ειχες παρει πρεφα για τι πραγμα μιλαω
εσυ συγκεκριμενα

και τα γραφω αυτα γιατι μια δυο τρεις γραφεις για μενα και δεν σου απανταω για να μην ερχομαι σε αντιπαραθεση
γιατι ξερω οτι απλα δεν νοιωθεις απο μπαλα αλλα και γενικα δεν νοιωθεις οταν μου γραφεις οτι ειμαι οπαδος αλλης ομαδας ενω βλεπεις οτι ασχολουμαι ατελειωτες ωρες με τον ΠΑΟΚ
δεν λεω για εσενα συγκεκριμενα ουτε οτι εισαι βαλτος ουτε τιποτα απλα δεν νοιωθεις


κανε με μπαν οτι θελεις κανε πραγματικα δεν με νοιαζει αλλα αυτη βλακεια ορισμενων τη βαρεθηκα και το να προσπαθω να συνενοηθω με ατομα που βλεπω οτι δεν εχουν καμια σχεση αλλοι με το διαλογο αλλοι με το ποδοσφαιρο και αλλοι με τη λογικη

απλα σκεψου και διαβασε οπως σου ειπα οσα εχω γραψει κατα καιρους
καλο θα σου κανει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”