Χαχαχα! Με τρέλανες φίλε!Sera4 έγραψε:Δεν είναι ελαττωματικό φίλε μου, το σχέδιο του καπέλου είναι έτσι.
Δεν το περίμενα έτσι αλλά οκ, μοντερνιά!
Ευχαριστώ πολύ!
Χαχαχα! Με τρέλανες φίλε!Sera4 έγραψε:Δεν είναι ελαττωματικό φίλε μου, το σχέδιο του καπέλου είναι έτσι.
Φίλε πάρε το 2310954050 και επέλεξε την επιλογή που λέει για την μπουτίκnikvasil έγραψε:Δυστυχώς μετά από τόσες ημέρες αναμονής παρέλαβα τα παρακάτω:
https://imageshack.com/i/pmpiAfC7j
https://imageshack.com/i/pnOOJQQOj
Προφανώς και δεν μπορώ να τα δώσω για δώρο. Το κασκόλ τουλάχιστον ήταν σε καλή κατάσταση!
Να δω τώρα με ποιον τρόπο θα γίνει η αντικατάσταση τους! Τηλεφωνικά πάντως δεν βγάζω γραμμή, στο email δεν έχουν απαντήσει
Εάν έχει κάποιος γνωστό στη boutique please help!
![]()
![]()
Δηλαδή τώρα αυτή είναι απάντηση;fossa έγραψε:Τώρα είναι ερώτηση αυτή;
Εκτός αν εννοείς να βρεις το μέγεθος που θέλεις γιατί οι περσινές δύσκολα. Αν περιμένεις να βγουν οι καινούριες...
Ευχαριστώ φίλε αυτό έκανα τελικά το πρωί, δεν ήξερα ότι μπορείς στην μπουτίκ να τυπώσεις δικό σου όνομα και αριθμό.fossa έγραψε:Ε τι να σου πω βρε φίλε γνήσιες φανέλες με γνήσια τυπώματα μόνο στη μπουτίκ του ΠΑΟΚ μπορείς να βρεις άντε και ίσως σε κανά δυο sites κατά τη διάρκεια της σεζόν.
Αλλιώς με οποιοδήποτε τύπωμα σε οποιοδήποτε σταμπάδικο...