Θεόδωρος Ζαγοράκης
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η καραμέλα της παραίτησης υπήρχε εδώ και καιρό, να που έγινε και πράξη.
Ανησυχώ για την επόμενη μέρα, ελπίζω να μη θυμίσουμε ακυβέρνητο καράβι.
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης πότε ακριβώς θα υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες για να εξηγηθεί αυτή η παραίτηση..
Αμφιβάλλω και αν θα διαφωτιστούν οι πραγματικοί λόγοι ή θα δοθούν μιντιακού επικοινωνιακού τύπου αόριστες εξηγήσεις.
Δεν γνωρίζω τι είδους υπόγειος πόλεμος μπορεί να υπήρξε.
Ακόμη και να υπήρξε, περίμενα και απαιτούσα μεγαλύτερες αντοχές.
Ανησυχώ αλλά δεν πανικοβάλλομαι.
Έχω ακόμη την αμυδρή ελπίδα ότι ο Θοδωρής δε λιγοψύχησε αλλά πήρε μια απόφαση προς όφελος του ΠΑΟΚ που μπορεί να φανεί μελλοντικά και με τρόπους που εμείς αγνοούμε.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ]
ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
Ανησυχώ για την επόμενη μέρα, ελπίζω να μη θυμίσουμε ακυβέρνητο καράβι.
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης πότε ακριβώς θα υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες για να εξηγηθεί αυτή η παραίτηση..
Αμφιβάλλω και αν θα διαφωτιστούν οι πραγματικοί λόγοι ή θα δοθούν μιντιακού επικοινωνιακού τύπου αόριστες εξηγήσεις.
Δεν γνωρίζω τι είδους υπόγειος πόλεμος μπορεί να υπήρξε.
Ακόμη και να υπήρξε, περίμενα και απαιτούσα μεγαλύτερες αντοχές.
Ανησυχώ αλλά δεν πανικοβάλλομαι.
Έχω ακόμη την αμυδρή ελπίδα ότι ο Θοδωρής δε λιγοψύχησε αλλά πήρε μια απόφαση προς όφελος του ΠΑΟΚ που μπορεί να φανεί μελλοντικά και με τρόπους που εμείς αγνοούμε.
ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ]
ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
"Προσωπικοί λόγοι";
"Ανώτερες δυνάμεις";
Ούτε καν "συνθήκες" για να μας εξηγήσεις;
Τι έγινε, βρε Πρόεδρε;
Γιατί έτσι;
Μην αφήσεις τώρα το σύλλογο,
βορά της κάθε κουτσομπόλας.
Και είμαστε εδώ.
Οι πολλοί είμαστε εδώ!
"Ανώτερες δυνάμεις";
Ούτε καν "συνθήκες" για να μας εξηγήσεις;
Τι έγινε, βρε Πρόεδρε;
Γιατί έτσι;
Μην αφήσεις τώρα το σύλλογο,
βορά της κάθε κουτσομπόλας.
Και είμαστε εδώ.
Οι πολλοί είμαστε εδώ!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ρε μάγκες ήρεμα... (τι ήρεμα δηλαδή που το post του DJ Timo είναι όλα τα λεφτά)
έχετε σκεφτεί την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός οικογενειακός / προσωπικός λόγος;;;
εγώ τουλάχιστον μόνο αυτό δέχομαι...
όλα τα άλλα ξεπερνιούνται Θόδωρα... ΟΛΑ
έχετε σκεφτεί την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός οικογενειακός / προσωπικός λόγος;;;
εγώ τουλάχιστον μόνο αυτό δέχομαι...
όλα τα άλλα ξεπερνιούνται Θόδωρα... ΟΛΑ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
το μόνο που πρέπει τώρα να κάνουμε παιδιά είναι να ευχαριστήσουμε αρχικά τον Ζαγοράκη για όσα έκανε για τον ΠΑΟΚ και κατευθείαν να δούμε την επόμενη μέρα. μην ξεχνάτε ποιος έφερε στον ΠΑΟΚ τον Γουμενο και τον Παγώνη.....
οι ίδιοι είναι πάλι επάνω.τα μάτια όχι 14 ....14+++++++++++
οι ίδιοι είναι πάλι επάνω.τα μάτια όχι 14 ....14+++++++++++
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
thrix έγραψε:Μιλάει για ανώτερες δυνάμεις... μου μυρίζουν λόγοι υγείας, εύχομαι να κάνω λάθος.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Για ότι έκανες αυτά τα δυόμισι χρονια έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου και σε ΕΥΧAΡΙΣΤW.Υπάρχουν μέρες στη ζωή του κάθε ανθρώπου που τα «θέλω» υποκύπτουν σε ανώτερες δυνάμεις. Σήμερα 8 Οκτωβρίου 2009 είναι μια τέτοια μέρα για μένα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Πέμ 08 Οκτ 2009, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ανώτερη δύναμη θεωρούμε πως είναι κάποιο ανυπέρβλητο εμπόδιο...δεν είναι ανάγκη να είναι πρόβλημα υγείας...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
fuzztone έγραψε:Είναι προφανές ότι δεν ήταν απόφαση της στιγμής και τριγυρνούσε για καιρό στο μυαλό του. Τον ευχαριστούμε για ότι προσέφερε. Δυστυχώς άφησε το έργο του ανολοκλήρωτο και ΚΥΡΙΩΣ αφήνει την ομάδα σε σημείο που δε διαφαίνεται κάποια αξιόπιστη διάδοχη κατάσταση, και δεν υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να δίνει στον κόσμο τη δυνατότητα να εκλέγει τη διαχειριστική διοίκηση που θέλει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
οταν λες μια δυο τρεις θα παραιτηθω σημαινει οτι γυρναει στο μυαλο σου και οτι ειναι θεμα χρονου να γινει..
μαλλον δεν ηταν απειλες..
κριμα παντως γιατι βοηθησε πολυ την ομαδα.
ο ΠΑΟΚ δεν θα χαθει υπηρχε και πριν τον ζαγορακη και θα συνεχισει να υπαρχει και μετα απο αυτον.
ποσο μαλλον αν ο κοσμος συνεχισει να στηριζει με πραξεις
δηλαδη με εισητηρια,με διαρκειας,με μετοχες
σαν επομενη μερα εγω προβλεπω τον Βρυζα και πιστευω οτι θα ειναι μια πολυ καλη λυση
δεν ξερω βεβαια αν οντως η παραιτηση του εχει να κανει με πασοκ-βενιζελο και καποιον επενδυτη
μαλλον δεν ηταν απειλες..
κριμα παντως γιατι βοηθησε πολυ την ομαδα.
ο ΠΑΟΚ δεν θα χαθει υπηρχε και πριν τον ζαγορακη και θα συνεχισει να υπαρχει και μετα απο αυτον.
ποσο μαλλον αν ο κοσμος συνεχισει να στηριζει με πραξεις
δηλαδη με εισητηρια,με διαρκειας,με μετοχες
σαν επομενη μερα εγω προβλεπω τον Βρυζα και πιστευω οτι θα ειναι μια πολυ καλη λυση
δεν ξερω βεβαια αν οντως η παραιτηση του εχει να κανει με πασοκ-βενιζελο και καποιον επενδυτη
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Οφείλει να πει ξεκάθαρα τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση.
Ο μόνος λόγος που μπορώ να δεχτώ είναι σοβαρό προσωπικό πρόβλημα (πχ. υγείας).
Αν παραιτείται για οτιδήποτε άλλο με απογοητεύει...
Ο μόνος λόγος που μπορώ να δεχτώ είναι σοβαρό προσωπικό πρόβλημα (πχ. υγείας).
Αν παραιτείται για οτιδήποτε άλλο με απογοητεύει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Καναμε αμαν και πως να ηρεμησουμε αγωνιστικα ,ηρθε και η διοικητικη "τρικυμια" να μας αποτελειωσει...Κατα τα αλλα , μια χαρα....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
μην μασάτε ρε ο ΠΑΟΚ ξύπνησε πλέον..το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω.όσο είμαστε εμείς εδώ και θα στηρίζουμε την ομάδα θα συνεχίσει να τραβάει για εκεί που ανήκει. ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.