Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Η καραμέλα της παραίτησης υπήρχε εδώ και καιρό, να που έγινε και πράξη.
Ανησυχώ για την επόμενη μέρα, ελπίζω να μη θυμίσουμε ακυβέρνητο καράβι.
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης πότε ακριβώς θα υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες για να εξηγηθεί αυτή η παραίτηση..
Αμφιβάλλω και αν θα διαφωτιστούν οι πραγματικοί λόγοι ή θα δοθούν μιντιακού επικοινωνιακού τύπου αόριστες εξηγήσεις.
Δεν γνωρίζω τι είδους υπόγειος πόλεμος μπορεί να υπήρξε.
Ακόμη και να υπήρξε, περίμενα και απαιτούσα μεγαλύτερες αντοχές.
Ανησυχώ αλλά δεν πανικοβάλλομαι.
Έχω ακόμη την αμυδρή ελπίδα ότι ο Θοδωρής δε λιγοψύχησε αλλά πήρε μια απόφαση προς όφελος του ΠΑΟΚ που μπορεί να φανεί μελλοντικά και με τρόπους που εμείς αγνοούμε.

ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ]
ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

"Προσωπικοί λόγοι";
"Ανώτερες δυνάμεις";


Ούτε καν "συνθήκες" για να μας εξηγήσεις;

Τι έγινε, βρε Πρόεδρε;
Γιατί έτσι;
Μην αφήσεις τώρα το σύλλογο,
βορά της κάθε κουτσομπόλας.


Και είμαστε εδώ.
Οι πολλοί είμαστε εδώ!
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από cronos »

ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΧΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από interad »

ρε μάγκες ήρεμα... (τι ήρεμα δηλαδή που το post του DJ Timo είναι όλα τα λεφτά)


έχετε σκεφτεί την πιθανότητα να υπάρχει σοβαρός οικογενειακός / προσωπικός λόγος;;;


εγώ τουλάχιστον μόνο αυτό δέχομαι...


όλα τα άλλα ξεπερνιούνται Θόδωρα... ΟΛΑ
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από plato6 »

το μόνο που πρέπει τώρα να κάνουμε παιδιά είναι να ευχαριστήσουμε αρχικά τον Ζαγοράκη για όσα έκανε για τον ΠΑΟΚ και κατευθείαν να δούμε την επόμενη μέρα. μην ξεχνάτε ποιος έφερε στον ΠΑΟΚ τον Γουμενο και τον Παγώνη.....
οι ίδιοι είναι πάλι επάνω.τα μάτια όχι 14 ....14+++++++++++
angelos4a
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιουν 2008, 13:26

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από angelos4a »

γιατί ειναι τόσο πουτάν@ η ζωή?
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από arisk »

thrix έγραψε:Μιλάει για ανώτερες δυνάμεις... μου μυρίζουν λόγοι υγείας, εύχομαι να κάνω λάθος.
:shock:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Petm »

Υπάρχουν μέρες στη ζωή του κάθε ανθρώπου που τα «θέλω» υποκύπτουν σε ανώτερες δυνάμεις. Σήμερα 8 Οκτωβρίου 2009 είναι μια τέτοια μέρα για μένα.
Για ότι έκανες αυτά τα δυόμισι χρονια έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου και σε ΕΥΧAΡΙΣΤW.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Πέμ 08 Οκτ 2009, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ntinos »

Τι να πει κανείς..... ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ..... :shock:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από sidpanos »

ανώτερη δύναμη θεωρούμε πως είναι κάποιο ανυπέρβλητο εμπόδιο...δεν είναι ανάγκη να είναι πρόβλημα υγείας...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από arisk »

fuzztone έγραψε:Είναι προφανές ότι δεν ήταν απόφαση της στιγμής και τριγυρνούσε για καιρό στο μυαλό του. Τον ευχαριστούμε για ότι προσέφερε. Δυστυχώς άφησε το έργο του ανολοκλήρωτο και ΚΥΡΙΩΣ αφήνει την ομάδα σε σημείο που δε διαφαίνεται κάποια αξιόπιστη διάδοχη κατάσταση, και δεν υπάρχει κάποιος μηχανισμός που να δίνει στον κόσμο τη δυνατότητα να εκλέγει τη διαχειριστική διοίκηση που θέλει...
;)
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από ronaldo »

οταν λες μια δυο τρεις θα παραιτηθω σημαινει οτι γυρναει στο μυαλο σου και οτι ειναι θεμα χρονου να γινει..
μαλλον δεν ηταν απειλες..
κριμα παντως γιατι βοηθησε πολυ την ομαδα.

ο ΠΑΟΚ δεν θα χαθει υπηρχε και πριν τον ζαγορακη και θα συνεχισει να υπαρχει και μετα απο αυτον.
ποσο μαλλον αν ο κοσμος συνεχισει να στηριζει με πραξεις
δηλαδη με εισητηρια,με διαρκειας,με μετοχες

σαν επομενη μερα εγω προβλεπω τον Βρυζα και πιστευω οτι θα ειναι μια πολυ καλη λυση
δεν ξερω βεβαια αν οντως η παραιτηση του εχει να κανει με πασοκ-βενιζελο και καποιον επενδυτη
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paokovia »

Οφείλει να πει ξεκάθαρα τους λόγους που τον οδήγησαν στην παραίτηση.
Ο μόνος λόγος που μπορώ να δεχτώ είναι σοβαρό προσωπικό πρόβλημα (πχ. υγείας).
Αν παραιτείται για οτιδήποτε άλλο με απογοητεύει...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από moican4 »

Καναμε αμαν και πως να ηρεμησουμε αγωνιστικα ,ηρθε και η διοικητικη "τρικυμια" να μας αποτελειωσει...Κατα τα αλλα , μια χαρα....
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από plato6 »

μην μασάτε ρε ο ΠΑΟΚ ξύπνησε πλέον..το ποτάμι δεν γυρνάει πίσω.όσο είμαστε εμείς εδώ και θα στηρίζουμε την ομάδα θα συνεχίσει να τραβάει για εκεί που ανήκει. ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”