Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος και όλων των παραλειπομένων...
Maezono Masakiyo
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Maezono Masakiyo »

Εγω πάνω κάτω το περίμενα. Μετα το παιχνίδι της καθαράς Δευτέρας έγραψα πως η εμφάνιση με κάνει αισιόδοξο κυρίως για το κύπελλο και το λιγκ καπ. Είναι πολύ δύσκολο και κατα τη ταπεινή μου άποψη δεν έχουμε και την ομάδα να γυρίσουμε μια σειρά απο το 2-0. Δεν θυμάμαι και γενικά απο πότε έχει να συμβεί σε τέτοιο επίπεδο. Είμαι απο αυτούς που ονειρεύονται κάτι καλύτερο απο τον Ντεν Τρις. 'Ομως οφείλω να τον συγχαρώ για την αποτελεσματικότητα στο μπλοκ και για το γεγονός οτι τέλειωσε σήμερα μπάλες χωρίς να έχει και τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Το ίδιο και ο Τρουχτσεφ και ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο 20ος πόντος του τρίτου σετ που ενω δεν υπήρξε ιδιαίτερη πίεση ο Γαλιώτος του έβγαλε τη μπάλα πολύ μπροστά και αναγκάστηκε να τη τελειώσει με το αριστερό. Νομίζω αυτοι οι δυο ήταν διακριθέντες κυρίως γιατί τέλειωσαν μπάλες χωρίς να έχουν την καλύτερη υποστήριξη απο Γαλιώτο.

Όπως είπα όμως σε μονά η διπλά παιχνίδια τους χτυπάμε και τους δυο οπότε με λίγη περισσότερη τύχη και αρκετή συγκέντρωση οι στόχοι του κυπέλλου και του λιγκ καπ κρίνονται άκρως διεκδικήσιμοι.

Υ.γ. Δεν ξέρω αν η φετεινή χρονιά θα χαρακτηρισθεί επιτυχημένη όμως δεδομένων των συνθηκών και των προβλημάτων που προέκυψαν η συνολική προσπάθεια απ'όλες τις πλευρές κρίνεται αξιόλογη.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maezono Masakiyo την Πέμ 21 Μαρ 2024, 19:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από CCCP »

Βασικο χαμηλου επιπεδου βολλευ σημερα γενικα. Αν ο βαζελος ηταν πραγματικα καλος, ουτε σετ δεν θα ειχαμε παρει σε ολη τη σειρα με την αποδοση που πειασαμε.

Το ανοιγω σημερα στο δευτερο σετ και ειναι ξερω γω 10-9. Μεχρι το 22 η τοσο μιλαμε ο Βαν Ντε Ντρις δεν ειχε κανει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Ολοι οι αλλοι κατι ειχαν κανει. Ενα μπλοκ, ενα σερβις, μια καλη επιθεση μια αμυνα κατι. Ο Ντε Ντρις Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α. Ε δε γίνετε ετσι. Δε γινετε. Μιλαμε για τον διαγωνιο σου
Aeon
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Σάβ 07 Μάιος 2022, 12:26

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Aeon »

...την επόμενη σεζών μια Ομάδα, με μια 4άδα ξένων που θα εμπνεύσει όνειρα και ενθουσιασμό. 10 χρόνια μετά...
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Γιόσκο Μιλενκόσκι:

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον κόσμο που ήρθε εδώ σήμερα, που δείχνει ότι αγαπάει την ομάδα και εμείς τους λατρεύουμε. Στο πρώτο σετ μας πίεσαν πολύ σερβίς, δεν βρήκαμε καμία λύση. Ήταν ένας από τους λόγους που χάσαμε το πρώτο σετ. Από εκεί και πέρα αρχίσαμε να προσπαθούμε, να παλεύουμε, αλλά δεν ήταν ικανό. Παίζαμε απέναντι στην καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα. Δεν ξέρω τι να πω. Αξίζαμε το κάτι παραπάνω πιστεύω, μετά την εικόνα που δείξαμε στην Αθήνα. Θέλαμε να πάμε στους τελικούς, έχουμε ποιότητα, αλλά κάποιες λεπτομέρειες, όπως αυτές στο πρώτο σετ έκριναν το ματς. Συνεχίζουμε. Πρέπει να παλέψουμε. Υπάρχει απογοήτευση. Πρέπει να πούμε και συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό, παίζει καλό βόλεϊ. Ακολουθούν δύο σημαντικά τρόπαια. Πρέπει να ηρεμήσουμε. Έχουμε ένα τρόπαιο ήδη, αλλά δεν είναι ποτέ αρκετό για τον ΠΑΟΚ, ούτε για εμένα».

Μάρκος Γαλιώτος:

«Δεν κρατήσαμε τη ψυχραιμία μας. Μας αποσυγκέντρωσε ο τραυματισμός του Πρωτοψάλτη, του εύχομαι περαστικά. Θεωρήσαμε δικό μας το τέταρτο σετ, χαλαρώσαμε και κάναμε λάθη. Πρέπει να αφήσουμε πίσω μας τον αποκλεισμό από τους τελικούς, την επόμενη εβδομάδα ακολουθεί το Final-4 του κυπέλλου, πάμε για να κερδίσουμε ότι περισσότερο μπορούμε».
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Θελω να δωσω συγχαρητηρια στον κοσμο, που ημερα Πεμπτη, εργασιμη, πιστεψε στην ομαδα, την στηριξε με απιστευτο παθος, ακομα και στις δυσκολες στιγμες, οταν εχανε 0-2.....
Υπολογιζω οτι ειχε 2000 ατομα σημερα....
:opaokara:
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Οι πόντοι του ΠΑΟΚ προήλθαν από 4 άσσους, 32 επιθέσεις (37% αποτελεσματικότητα), 12 μπλοκ και 40 λάθη αντιπάλων (26 χαμένα σερβίς) και Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 55 επιθέσεις (44% αποτελεσματικότητα), 9 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων (10 χαμένα σερβίς).

Τα σετ: 1-3 (21-25, 23-25, 25-18, 19-25) σε 109'

ΠΑΟΚ (Γιόσκο Μιλένκοσκι): Φαν Γκάρντερεν 12 (10/22 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 52% υπ. - 22% άριστες), Γαλιώτος 1 (1/3 επ.), Τρούχτσεφ 10 (9/25 επ., 1 άσσος, 47% υπ. - 29% άριστες), Βαν Ντεν Ντρις 15 (10/25 επ., 5 μπλοκ), Λινάρδος 4 (1/5 επ., 3 μπλοκ), Σαμοϊλένκο 4 (1/5 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Κοκκινάκης (λ, 43% υπ. - 33% άριστες), Σιδηρόπουλος, Γάτσης 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ), Τακουρίδης.
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Ο Μιλωνας κερδισε τον ολυμπιακο 3-0 και
ισοφαρισε την σειρα σε 2-2.....
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4195
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

Κ το σούπερ καπ που πηραμε καλά είναι. Παίζεις με λιναρδο Κ βαν ντε τρις .Κ πάλι καλά να λέμε που φτάσαμε ως εδώ. Αυτός ο πουστης ο ερναντεζ πραγματικό πολυβόλο ο άτιμος. Τι να συγκρίνουμε τώρα...
Επίσης να πω ότι το καταλάβαμε κόουτς, ο βαζελος έχει την καλύτερη ομάδα, δεν χρειάζεται να το λες όπου βρεθείς κ όπου σταθείς..
Κρίμα κ για τον κοκκινακη.. του αξίζει να παίζει με συμπαίκτες ανταξιους του.
Επίσης μεγάλο λάθος τελικά η φυγή ουολς
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

CCCP έγραψε:Βασικο χαμηλου επιπεδου βολλευ σημερα γενικα. Αν ο βαζελος ηταν πραγματικα καλος, ουτε σετ δεν θα ειχαμε παρει σε ολη τη σειρα με την αποδοση που πειασαμε.

Το ανοιγω σημερα στο δευτερο σετ και ειναι ξερω γω 10-9. Μεχρι το 22 η τοσο μιλαμε ο Βαν Ντε Ντρις δεν ειχε κανει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ. Ολοι οι αλλοι κατι ειχαν κανει. Ενα μπλοκ, ενα σερβις, μια καλη επιθεση μια αμυνα κατι. Ο Ντε Ντρις Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α. Ε δε γίνετε ετσι. Δε γινετε. Μιλαμε για τον διαγωνιο σου
τσιριγωτης έγραψε:Κ το σούπερ καπ που πηραμε καλά είναι. Παίζεις με λιναρδο Κ βαν ντε τρις .Κ πάλι καλά να λέμε που φτάσαμε ως εδώ. Αυτός ο πουστης ο ερναντεζ πραγματικό πολυβόλο ο άτιμος. Τι να συγκρίνουμε τώρα...
Επίσης να πω ότι το καταλάβαμε κόουτς, ο βαζελος έχει την καλύτερη ομάδα, δεν χρειάζεται να το λες όπου βρεθείς κ όπου σταθείς..
Κρίμα κ για τον κοκκινακη.. του αξίζει να παίζει με συμπαίκτες ανταξιους του.
Επίσης μεγάλο λάθος τελικά η φυγή ουολς
Βλέπω το παιχνίδι ξανά και ξανά. Θα συμφωνήσω με τον Μαεζόνο. Σίγουρα θέλεις καλύτερο του Ντε Ντρις. Όμως δεν τροφοδοτήθηκε καθόλου σωστά από τον Γαλιώτο. Όπως και οι ακραίοι και οι κεντρικοί.

Πολλές πάσες ήταν κοντά στο φιλέ ή και χαμηλά από όσο θα ήθελε ο Βέλγος, ενώ πολλές φορές οι ακραίοι πήραν την μπάλα εξίσου πολύ κοντά στο φιλέ.

Όταν ο Ιερρεθουελο φαντάζει κλάσεις ανώτερος στο παιχνίδι τότε δεν μπορούμε να συζητάμε.

Η χρονιά έχει ακόμα δρόμο και έχουμε την ευκαιρία να κατακτήσουμε το Λιγκ Καπ και το Κύπελλο Ελλάδος.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Aeon έγραψε:...την επόμενη σεζών μια Ομάδα, με μια 4άδα ξένων που θα εμπνεύσει όνειρα και ενθουσιασμό. 10 χρόνια μετά...
Καταλαβαίνω τη στεναχώρια αλλά ας μη μηδενίζουμε την κατάσταση. Πόσο μάλλον όταν η ομάδα ακόμα βρίσκεται στη διεκδίκηση των επόμενων τίτλων της χρονιάς.

Σαφώς έγιναν λάθος επιλογές αλλά η ομάδα έχει σταθεί αξιοπρεπώς με βάση τις συνθήκες που επικράτησαν (τραυματισμοί και αλλαγές στο καλοκαίρι), έφερε και πάλι έναν τίτλο και μπορεί να φέρει περισσότερους.

Επίσης όπως έχω πει και πιο πριν, όλα ξεκινούν από το μπάτζετ και από τις γνώσεις. Με ένα μικρό μπάτζετ δεν έχεις πολλά περιθώρια να φέρεις τους παίκτες που θέλεις σε όλες τις θέσεις. Ενώ με την έλλειψη γνώσεων η ομάδα γίνεται συντηρητική στις επιλογές της.

Κάτι που φάνηκε το καλοκαίρι όπου με τη φυγή Ράπτη η ομάδα έπρεπε να λειτουργήσει πιο αναλυτικά στις κινήσεις της.

Όμως και πάλι η ομάδα έκανε τις όποιες διορθώσεις μπορούσε να κάνει και ακόμα βρίσκεται στο παιχνίδι της επίτευξης των υπολοίπων στόχων.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Maezono Masakiyo έγραψε:Εγω πάνω κάτω το περίμενα. Μετα το παιχνίδι της καθαράς Δευτέρας έγραψα πως η εμφάνιση με κάνει αισιόδοξο κυρίως για το κύπελλο και το λιγκ καπ. Είναι πολύ δύσκολο και κατα τη ταπεινή μου άποψη δεν έχουμε και την ομάδα να γυρίσουμε μια σειρά απο το 2-0. Δεν θυμάμαι και γενικά απο πότε έχει να συμβεί σε τέτοιο επίπεδο. Είμαι απο αυτούς που ονειρεύονται κάτι καλύτερο απο τον Ντεν Τρις. 'Ομως οφείλω να τον συγχαρώ για την αποτελεσματικότητα στο μπλοκ και για το γεγονός οτι τέλειωσε σήμερα μπάλες χωρίς να έχει και τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Το ίδιο και ο Τρουχτσεφ και ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο 20ος πόντος του τρίτου σετ που ενω δεν υπήρξε ιδιαίτερη πίεση ο Γαλιώτος του έβγαλε τη μπάλα πολύ μπροστά και αναγκάστηκε να τη τελειώσει με το αριστερό. Νομίζω αυτοι οι δυο ήταν διακριθέντες κυρίως γιατί τέλειωσαν μπάλες χωρίς να έχουν την καλύτερη υποστήριξη απο Γαλιώτο.

Όπως είπα όμως σε μονά η διπλά παιχνίδια τους χτυπάμε και τους δυο οπότε με λίγη περισσότερη τύχη και αρκετή συγκέντρωση οι στόχοι του κυπέλλου και του λιγκ καπ κρίνονται άκρως διεκδικήσιμοι.

Υ.γ. Δεν ξέρω αν η φετεινή χρονιά θα χαρακτηρισθεί επιτυχημένη όμως δεδομένων των συνθηκών και των προβλημάτων που προέκυψαν η συνολική προσπάθεια απ'όλες τις πλευρές κρίνεται αξιόλογη.
Κυρίως δεν έχεις τη σταθερότητα για να γυρίσεις μια σειρά από το 0-2. Όσο καλή ψυχολογία και να έχεις, θέλεις και τους παίκτες να είναι συγκεντρωμένοι και σταθεροί στην απόδοση τους (η κόντρα ψυχολογία - σταθερότητα επιστέφει :lol: ).

Θα συμφωνήσω απόλυτα για τον Γαλιώτο. Πρέπει να ήταν το χειρότερο παιχνίδι που έχει κάνει όσο αγωνίζεται σε εμάς. Πολλές κακές πάσες κυρίως ποιοτικά που κατέστρεψαν και την επίθεση της ομάδας. Ειχες την υποδοχή που είχε προβλήματα λόγω του σερβίς αλλά ο Γαλιωτος δεν τροφοδότησε όπως θα έπρεπε την επίθεση σε πολλές στιγμές.

Γενικά έκανε μια μέτρια σειρά ημιτελικών με μόνη εξαίρεση τον 3ο ημιτελικό.

Η χρονιά θεωρώ και εγώ ότι είναι αξιοπρεπής με όλα όσα έγιναν και με τις όποιες λανθασμένες κινήσεις που έγιναν. Εάν καταφέρει η ομάδα να κλείσει τη χρονιά και με άλλους δύο τίτλους θα είναι μεγάλη υπέρβαση.

Δε θεωρώ ότι θα τεθεί θέμα προπονητή εάν εννοείς αυτό, καθώς με ένα χαμηλό μπάτζετ και με τόσο μέτριο αθλητικό μάνατζμεντ δεν μπορείς να ζητήσεις το Πρωτάθλημα.
Cylon-4
Δημοσιεύσεις: 12152
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2021, 14:11

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Cylon-4 »

Κουβανε, σεβομαι απεριοριστα τις γνωσεις σου για το αθλημα και διαβαζω παντα με προσοχη οτι γραφεις.
Θελω να αναφερθω στον Ιερεθουελο.
Εχεις γραψει την αποψη σου γι αυτον και εχω αντιληφθει οτι δεν τον εχεις σε ιδιαιτερη εκτιμηση.
Βλεποντας δια ζωσης τα δυο εντος εδρας ματς και τα highlights απο τα δυο εκτος εδρας, ειδα εναν παικτη να κανει εξαιρετικα σερβις, να βγαζει αμυνες, να βοηθαει καθοριστικα στο μπλοκ δουλειες που δεν ειναι στις αρμοδιοτητες ενος πασσαδορου, πραγματα που εχεις επισημανει εσυ πρωτος.
Ειδα ομως και εναν παικτη, να μοιραζει εξαιρετικα το παιχνιδι, ακομα και μετα απο ασχημες υποδοχες.
Φανταζομαι οτι θα μου απαντησεις οτι τεσσερεις αγωνες δεν ειναι κριτηριο, για την αξιολογηση ενος παικτη, παρολα αυτα ομως, πιστευω οτι η αποδοση του ηταν ο δευτερος λογος για τον αποκλεισμο μας, μετα τις εντυπωσιακες εμφανισεις του Ερναντεζ.
Άβαταρ μέλους
PaokCuba4
Δημοσιεύσεις: 7463
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ 2016, 19:05

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από PaokCuba4 »

Για τον Ιερρεθουέλο έχω γράψει κατά επανάληψη το εξής.

Είναι για οποιαδήποτε άλλη θέση πέρα του πασαδόρου. Είναι καλός στο σερβίς, στο να παίρνεις πόντους και να τοποθετείται σωστά στο φιλέ. Θα μπορούσε άνετα να γίνει ακραίος και να σου είναι μια αξιόλογη λύση.

Το θέμα όμως είναι ότι ως πασαδόρος δεν αποδίδει. Και αυτό το λέω από την παρουσία του στη Σύρο. Πολύ δύσκολα συνεννοείται με ακραίους και με κεντρικούς. Το παιχνίδι του εστιάζει κυρίως στο να τροφοδοτείται ο διαγώνιος. Δεν ειναι τυχαίο κιόλας ότι τόσο ο Μιχαλοβιτς όσο και ο Ερναντεθ έχουν πάρει πάρα πολλές επιθέσεις συγκριτικά με τους ακραίους και μάλιστα ξεπερνώντας και το στατιστικό όριο λόγω της θέσης του διαγωνίου. Αυτό το βλέπεις σε κάθε παιχνίδι του. Φέτος στον Παναθηναϊκό έχει παίξει σκόρπια καλά παιχνίδια. Δεν έχει ούτε διάρκεια και ούτε σταθερότητα ως πασαδόρος και αρκετές φορές κιόλας βγήκε στη διάρκεια παιχνιδιών για να παίξει ο Κασαμπαλής που έχει μεγαλύτερη σταθερότητα στην απόδοση του και καλύτερο μοίρασμα.

Στη σειρά των ημιτελικών ο Ιερρεθουελο έπαιξε 2 καλά παιχνίδια. Και αυτό φάνηκε διότι ο Γαλιώτος ήταν μετριοτατος σε 2 παιχνίδια και κάκιστος σε 1. Στον τρίτο ημιτελικό γιατί αντικαταστάθηκε;

Στο Φοίνικα Σύρου ήταν κατώτερος των χρημάτων και των προσδοκιών. Και εάν ήταν μέτριος την πρώτη χρονιά, στη δεύτερη ήταν κάτω του μετρίου. Για αυτό και τον παραμέρισαν για να παίξει ο Γαλιώτος.

Ο Τραβιτσα είναι κλάσεις καλύτερος και με πιο ισορροπημένο μοίρασμα.

Ο Παναθηναϊκός προκρίθηκε για τους εξής λόγους. Ο πρώτος είναι η σταθερή του απόδοση. Κάτι που ο ΠΑΟΚ δεν έχει όλη τη χρονιά. Αρκετοί παίκτες ήταν ή του ύψους ή του βάθους, ενώ επίσης δεν είχαμε ομοιογένεια για ένα μεγάλο διάστημα. Τη σταθερότητα θα τη βρεις μέσω της χημείας και μέσω της ποιότητας των παικτών. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με την πίεση στο σερβίς. Ισχυρό σερβίς σημαίνει ζημιά στην αντίπαλη υποδοχή και ουσιαστικά πόντους ή κακή ανάπτυξη του αντιπάλου. Ακόμα και τα πολλά χαμένα σερβίς που είχε αποζημιώνονταν από τους άσσους ή την κακή υποδοχή. Και ο τρίτος λόγος είναι η καλή υποδοχή. Ποτέ δεν πιέστηκε ουσιαστικά από εμάς ο Παναθηναϊκός και ουσιαστικά είχε εύκολο έργο στην πρώτη μπάλα.
Άβαταρ μέλους
ilovegame27
Δημοσιεύσεις: 1830
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 16:30
Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από ilovegame27 »

Kαλησπερα θα ηθελα να βάλω σε σκέψη τον φίλο μας και ΜΕΓΑΛΟ γνώστη της Πετοσφαίρισης PaokCuba4 ποιούς θα κρατούσε την νέα σεζόν και με βάση τα οικονομικα της ομάδας και τι μεταγραφές θα έκανε και σε ποιες θέσεις?
Εγω θα κρατουσα σίγουρα τον Κοκκινάκη ,Λινάρδο ,Τρούχτσεφ για βασικούς!Ο Σαμοιλενκο δεν με τρέλανε οπως και τον Γαλιώτο θα τον κρατούσα για αναπληρωματικό!Ο Βαν Ντεν Ντρις δεν ήταν σταθερός αλλά και ο Φαν Χάρντερεν παρότι μου έβγαζε αρκετά ποιότητα θα εξαρτιόταν η παραμονή του αν θα έβρισκα κάποιο καλύτερο!
Καταλαβαίνω ότι υπολοιπόμασταν σε μπάτζετ απο Ολυμπιακό και Παναθηναικό αλλά το γεγονός ότι τα λάθη του καλοκαιριού δεν θα διορθώνονται συνέχεια απο τις μεταγραφές του Ιανουαρίου!
Καταλαβαινω ότι δεν έχει τελειώσει η αγωνιστική περίοδος σε πολλά πρωταθλήματα αλλα ειναι ωραιά η τροφή για σκέψη!
Maezono Masakiyo
Δημοσιεύσεις: 1713
Εγγραφή: Σάβ 02 Ιούλ 2016, 11:13

Re: Volley Ανδρών: Αγώνες & νέα 2023-2024

Δημοσίευση από Maezono Masakiyo »

Κουβανέ εγω θα ήθελα να σου κάνω δυο ερωτήματα. Πρώτον θα ήθελα και για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να δώσεις τον ορισμό της "τέλειας υποδοχής". Έχω την εντύπωση οτι ορίζεται σαν την υποδοχή ώπου ο πασαδόρος δεν χρειάζεται να διανύσει πάνω απο μια απόσταση(1 η δύο μέτρα αν δεν κάνω λάθος) προκειμένου να πάει στη μπάλα αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος. Το δεύτερο ερώτημα το κάνω καθαρά απο περιέργεια και χωρίς να υποννοώ τίποτα. Αν είχες να διαλέξεις ανάμεσα σε Ιερεθουέλο και Γαλιώτο χωρίς αυτο να επηρεάσει τον περαιτέρω σχεδιασμό της ομάδας όσον αφορά τον αριθμό των ξένων ποιον θα διάλεγες. Αν δηλαδή σου έλεγαν και Ιερεζουέλο να πάρεις δεν χρειάζεται να θυσιάσεις κάποιον εκ των Σαμουηλένκο,Ντεν Τρις,Φαν Χάρντερεν και Τρούχτσεφ η θα μπορείς να έχεις 4 ξένους επιπλέον πλην αυτού.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Maezono Masakiyo την Σάβ 23 Μαρ 2024, 22:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα”