Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pepermint »

Αν συμβούν αυτά, το αγωνιστικό θα είναι για μένα δευτερεύον.
...για μένα πρωτεύον bro
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

Pepermint έγραψε:Είπαμε δεν είπαμε ?



δεν μπορεί ακόμα και το αεκ...να μιλά για τίτλο και εμείς να χτυπάμε ναργιλέ
to αεκ που το ειρωνευεσε λες και εχουμε αυτην την πολυτελεια ξαφνικα αποκτησε χρημα και το σκορπαει η διατησια
ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ......γιαυτο μην τους ειρωνευσεσε γιατι σαν τους αλλους ειναι δυνατη οσο την αφηνουν οι αλλοι δυο δεν την σκοτωνουν αλλα την αφηνουν να φυτοζωει σε βαρος του ΠΑΟΚ
και των αλλων ομαδων.....το αεκ λοιπον χτυπαει τιτλο (ετσι λεει) με μπατζετ που ξαφνικα τις τετλευταιες μερες
των μεταγραφων αυξηθηκε πολυ......σεμνα λοιπον και ταπεινα μην ψυλωνουμε την μυτη γιατι η σφαλιαρα ειναι κοντα
.....εχουμε ομαδα να τους χτυπησουμε οχι ομως με αλαζωνεια αλλα με δουλεια.......ακου το αεκ ....... :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από eorptol »

σαντος kane οτι λεει o fuzztone βαλε τους πιτσιρικαδες και αμα φας 3 απο τον αστερα δεν πειραζει πρωτος ο fuzztone θα βγει να σε υπερασπιστει να εισαι σιγουρος γιαυτο........ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
μεχρι και η γρια που εβαζε πιτσιρικαδες αλλαξε το ποιημα και βαζει ξενους .....σε ολα πρεπει να υπαρχει ισορροπια
....προεχει το αποτελεσμα και μετα η αναδειξη παικτων ...... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από fuzztone »

Εγώ eorptol δε λέω να βάλει τους πιτσιρικάδες. Αναφέρω το παράδοξο της υπόθεσης. Οπότε μη διαστρεβλώνεις αυτό που γράφω.

Με άλλα λόγια για να στο κάνω λιανά:

- Παίζουμε για το αποτέλεσμα? Καλά κάνει ο Σάντος και βάζει όποιους κρίνει καλύτερους και αυτούς που θεωρεί ότι θα του αποφέρουν το αποτέλεσμα. Τότε όμως πρέπει να καθοριστεί ποιο είναι το αποτέλεσμα που ζητάμε και ανάλογα να κριθεί το αγωνιστικό τμήμα αν πέτυχε ή όχι τους στόχους του.

- Δε βάζουμε συγκεκριμένους στόχους ή είμαστε φειδωλοί σε αυτούς? Μια χαρά, αρκεί να τονιστεί εξ αρχής, να παρουσιάζεται μια (στο μέτρο του δυνατού) ελκυστική ομάδα, (και) με προώθηση νέων παικτών και να μη γίνονται κινήσεις που προανέφερα που διχάζουν τον κόσμο με το μανδύα του "ρεαλισμού".

Η διοίκηση δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιον από τους δύο δρόμους επιζητεί. Για μένα έπρεπε να το είχε πράξει από την αρχή.
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pepermint »

σε πείραξε το άεκ ?

το αεκ είναι...για εμένα προσωπικά ένας τρισάθλιος σύλλογος

και ο βάτραχος μίλαγε για πρωτάθλημα και όλοι γελάγανε...από την προετοιμασία
πριν αγοράσουν από το καλάθι...
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από paokpool »

Παράσχος τα χώνει σχετικά άσχημα στον Ζαγοράκη.
Ο "συγκεκριμένος άνθρωπος" τον ανεβάζει... "εκείνος ο άνθρωπος τον κατεβάζει" στον Sentra FM. :whatever:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από DimisK »

Μα είναι φυσικό νομίζω....
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από theo86 »

Μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα και λίγο μετά το φινάλε του ντέρμπι με τον Ολυμπιακού στην Τούμπα (ήττα του ΠΑΟΚ με 2-1) ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Θοδωρής Ζαγοράκης, κάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο με... άγνωστο θέμα συζήτησης

απο www.goalday.gr
TSILIKOS
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί 18 Αύγ 2009, 15:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από TSILIKOS »

ρε συ τεο 86 ΠΩΣ ΕΜΑΘΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ?ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ?
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Photis »

Ναι!Αλλά δεν ξέρουμε τι συζητάνε....
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Maximus »

Οι ανθρωποι ειναι ποδοσφαιροφατσες,ξερουν μπαλα,αγαπουν την ομαδα και οτι αποφαση και να παρουν (αν παρουν) θα ειναι για καλο του ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Photis »

Υπάρχει θέμα παραίτησης...?
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Φαντάζομαι Θόδωρο και Ζήση να μην τους χωράει ο τόπος αλλά δε νομίζω ότι θα ξεσπάσουν πάνω στο Σάντος (δε μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό που μπορεί να συζητάνε). Και φυσικά δεν περιμένω το Ζαγοράκη να παραιτείται λόγω μιας ήττας σε ένα πρωτάθλημα 30 αγωνιστικών. Θα ήταν η μέγιστη ξεφτίλα και γι'αυτόν και για τον ΠΑΟΚ και η απόλυτη χαρά για κάποιους που θα λένε "κοιτάχτε, έχασαν και βαρέσαν διάλυση", όπως το έλεγαν για το παιχνίδι των πλέιοφ με τον Παναθηναϊκό.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Θα κοιμηθούμε απόψε ή θα μείνουμε σαν τις κουκουβάγιες πάνω από τα κομπιούτερς..?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”