...για μένα πρωτεύον broΑν συμβούν αυτά, το αγωνιστικό θα είναι για μένα δευτερεύον.
Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
to αεκ που το ειρωνευεσε λες και εχουμε αυτην την πολυτελεια ξαφνικα αποκτησε χρημα και το σκορπαει η διατησιαPepermint έγραψε:Είπαμε δεν είπαμε ?
δεν μπορεί ακόμα και το αεκ...να μιλά για τίτλο και εμείς να χτυπάμε ναργιλέ
ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΤΗΝ ΠΑΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΑ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ......γιαυτο μην τους ειρωνευσεσε γιατι σαν τους αλλους ειναι δυνατη οσο την αφηνουν οι αλλοι δυο δεν την σκοτωνουν αλλα την αφηνουν να φυτοζωει σε βαρος του ΠΑΟΚ
και των αλλων ομαδων.....το αεκ λοιπον χτυπαει τιτλο (ετσι λεει) με μπατζετ που ξαφνικα τις τετλευταιες μερες
των μεταγραφων αυξηθηκε πολυ......σεμνα λοιπον και ταπεινα μην ψυλωνουμε την μυτη γιατι η σφαλιαρα ειναι κοντα
.....εχουμε ομαδα να τους χτυπησουμε οχι ομως με αλαζωνεια αλλα με δουλεια.......ακου το αεκ .......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
σαντος kane οτι λεει o fuzztone βαλε τους πιτσιρικαδες και αμα φας 3 απο τον αστερα δεν πειραζει πρωτος ο fuzztone θα βγει να σε υπερασπιστει να εισαι σιγουρος γιαυτο........
μεχρι και η γρια που εβαζε πιτσιρικαδες αλλαξε το ποιημα και βαζει ξενους .....σε ολα πρεπει να υπαρχει ισορροπια
....προεχει το αποτελεσμα και μετα η αναδειξη παικτων ......

μεχρι και η γρια που εβαζε πιτσιρικαδες αλλαξε το ποιημα και βαζει ξενους .....σε ολα πρεπει να υπαρχει ισορροπια
....προεχει το αποτελεσμα και μετα η αναδειξη παικτων ......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εγώ eorptol δε λέω να βάλει τους πιτσιρικάδες. Αναφέρω το παράδοξο της υπόθεσης. Οπότε μη διαστρεβλώνεις αυτό που γράφω.
Με άλλα λόγια για να στο κάνω λιανά:
- Παίζουμε για το αποτέλεσμα? Καλά κάνει ο Σάντος και βάζει όποιους κρίνει καλύτερους και αυτούς που θεωρεί ότι θα του αποφέρουν το αποτέλεσμα. Τότε όμως πρέπει να καθοριστεί ποιο είναι το αποτέλεσμα που ζητάμε και ανάλογα να κριθεί το αγωνιστικό τμήμα αν πέτυχε ή όχι τους στόχους του.
- Δε βάζουμε συγκεκριμένους στόχους ή είμαστε φειδωλοί σε αυτούς? Μια χαρά, αρκεί να τονιστεί εξ αρχής, να παρουσιάζεται μια (στο μέτρο του δυνατού) ελκυστική ομάδα, (και) με προώθηση νέων παικτών και να μη γίνονται κινήσεις που προανέφερα που διχάζουν τον κόσμο με το μανδύα του "ρεαλισμού".
Η διοίκηση δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιον από τους δύο δρόμους επιζητεί. Για μένα έπρεπε να το είχε πράξει από την αρχή.
Με άλλα λόγια για να στο κάνω λιανά:
- Παίζουμε για το αποτέλεσμα? Καλά κάνει ο Σάντος και βάζει όποιους κρίνει καλύτερους και αυτούς που θεωρεί ότι θα του αποφέρουν το αποτέλεσμα. Τότε όμως πρέπει να καθοριστεί ποιο είναι το αποτέλεσμα που ζητάμε και ανάλογα να κριθεί το αγωνιστικό τμήμα αν πέτυχε ή όχι τους στόχους του.
- Δε βάζουμε συγκεκριμένους στόχους ή είμαστε φειδωλοί σε αυτούς? Μια χαρά, αρκεί να τονιστεί εξ αρχής, να παρουσιάζεται μια (στο μέτρο του δυνατού) ελκυστική ομάδα, (και) με προώθηση νέων παικτών και να μη γίνονται κινήσεις που προανέφερα που διχάζουν τον κόσμο με το μανδύα του "ρεαλισμού".
Η διοίκηση δεν έχει ξεκαθαρίσει ποιον από τους δύο δρόμους επιζητεί. Για μένα έπρεπε να το είχε πράξει από την αρχή.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
σε πείραξε το άεκ ?
το αεκ είναι...για εμένα προσωπικά ένας τρισάθλιος σύλλογος
και ο βάτραχος μίλαγε για πρωτάθλημα και όλοι γελάγανε...από την προετοιμασία
πριν αγοράσουν από το καλάθι...
το αεκ είναι...για εμένα προσωπικά ένας τρισάθλιος σύλλογος
και ο βάτραχος μίλαγε για πρωτάθλημα και όλοι γελάγανε...από την προετοιμασία
πριν αγοράσουν από το καλάθι...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Παράσχος τα χώνει σχετικά άσχημα στον Ζαγοράκη.
Ο "συγκεκριμένος άνθρωπος" τον ανεβάζει... "εκείνος ο άνθρωπος τον κατεβάζει" στον Sentra FM. :whatever:
Ο "συγκεκριμένος άνθρωπος" τον ανεβάζει... "εκείνος ο άνθρωπος τον κατεβάζει" στον Sentra FM. :whatever:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μισή ώρα μετά τα μεσάνυχτα και λίγο μετά το φινάλε του ντέρμπι με τον Ολυμπιακού στην Τούμπα (ήττα του ΠΑΟΚ με 2-1) ο πρόεδρος της ΠΑΕ, Θοδωρής Ζαγοράκης, κάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο με... άγνωστο θέμα συζήτησης
απο www.goalday.gr
απο www.goalday.gr
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Οι ανθρωποι ειναι ποδοσφαιροφατσες,ξερουν μπαλα,αγαπουν την ομαδα και οτι αποφαση και να παρουν (αν παρουν) θα ειναι για καλο του ΠΑΟΚ...
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φαντάζομαι Θόδωρο και Ζήση να μην τους χωράει ο τόπος αλλά δε νομίζω ότι θα ξεσπάσουν πάνω στο Σάντος (δε μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό που μπορεί να συζητάνε). Και φυσικά δεν περιμένω το Ζαγοράκη να παραιτείται λόγω μιας ήττας σε ένα πρωτάθλημα 30 αγωνιστικών. Θα ήταν η μέγιστη ξεφτίλα και γι'αυτόν και για τον ΠΑΟΚ και η απόλυτη χαρά για κάποιους που θα λένε "κοιτάχτε, έχασαν και βαρέσαν διάλυση", όπως το έλεγαν για το παιχνίδι των πλέιοφ με τον Παναθηναϊκό.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θα κοιμηθούμε απόψε ή θα μείνουμε σαν τις κουκουβάγιες πάνω από τα κομπιούτερς..?