Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Ακριβώς αυτό που είπες Lakistuta! Από τη στιγμή που είχε δοθεί λάκτισμα για να συνεχιστεί το παιχνίδι και το κόρνερ είχε εκτελεστεί κανονικότατα, τότε από τη στιγμή που δίνεται κάρτα για σπρωξίματα στην περιοχή, τότε θα έπρεπε να σφυριχτεί και πέναλτυ!!
Αδιανόητη αποβολή, απλώς αδιανόητη!! Κατακρεούργηση της κοινής λογικής!
Αδιανόητη αποβολή, απλώς αδιανόητη!! Κατακρεούργηση της κοινής λογικής!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Συγγνώμη αλλά την αποβολή-χειροκρότημα του Σορλέν δεν την ξεπερνά τίποτα.
Η εθνική δεν έχασε χθες λόγω του Βύντρα. Τι παίζει τι δεν παίζει, το ίδιο είναι. Απλά ο Χίτσφελντ με τις αλλαγές του πήρε το παιχνίδι και η εθνική μετά το 83' κατέρρευσε κι έφαγε έτσι και το δεύτερο.
Διπλό στο Κισινάου ή να μην ετοιμάσουν καν βαλίτσες.
Η εθνική δεν έχασε χθες λόγω του Βύντρα. Τι παίζει τι δεν παίζει, το ίδιο είναι. Απλά ο Χίτσφελντ με τις αλλαγές του πήρε το παιχνίδι και η εθνική μετά το 83' κατέρρευσε κι έφαγε έτσι και το δεύτερο.
Διπλό στο Κισινάου ή να μην ετοιμάσουν καν βαλίτσες.
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Το αδιανόητο ήταν πως ο Χίτσφελντ είχε στον πάγκο τους Ντερντιγιόκ, Γιακίν και Φονλάντεν. Αν δεν τους έβαζε κιόλας, παίζοντας φρικτά, με μηδενικές φάσεις κόντρα σε 10 παίκτες, τι να πω..Άσε που το παιχνίδι χάθηκε από ένα φάουλ που ξεκίνησε από πούλημα της μπάλας του Γκέκα που μόλις είχε μπει και ήταν κρύος..Ανεξάρτητα από το αν επηρέασε η αποβολή, ήταν ένα εύρημα που σπάνια βλέπει κανείς σε ποδοσφαιρικό αγώνα..
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Μαγική εικόνα το 2-0, ας όψεται ο καραγκιόζης διαιτητής. Για να μην λέμε ότι αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.
Η εθνική έπαιξε όπως ξέρει, αρκετά καλά για τα δεδομένα της.
Πιστεύω όμως ότι στο τέλος εμείς θα γελάσουμε. Για να δούμε.
Η εθνική έπαιξε όπως ξέρει, αρκετά καλά για τα δεδομένα της.
Πιστεύω όμως ότι στο τέλος εμείς θα γελάσουμε. Για να δούμε.
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Εγώ δεν πολυασχολούμαι με εθνικές το είπα και εχθές,εκτός αν παίζει κανένα "ΠΑΟΚΤΣΑΚΗ" μέσα.Πάντως είναι αδιανόητο να κληρώνεσαι σε τέτοιο όμιλο και να κινδινεύεις να μην περάσεις...

-
teacher
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Σίγουρα άδικη η αποβολή του Βύντρα, κατά περίεργο τρόπο δεν επηρέασε στο μεγαλύτερο μέρος την προσπάθεια της Εθνικής που μέχρι το 1-0 έλεγχε το ματς. Πάντως επειδή θεωρώ αυτόν τον παίκτη "πολύ λίγο". η παρουσία του καταμαρτυρά την έλειψη -αυτή τη χρονική στιγμή- ικανού μπακ να καλύψει εκείνη την πλευρά .
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
σε τυχων ισοβαθμια με τους ελεβετους δεν θα παιξει ρολο το αν μας νικησαν 2 φορες,αλλα η διαφορα τερματων...
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Σε τριπλή ισοβαθμία γίενται αυτό...
Σε απλή με τους ελβετούς Πίνουμε κανονικότατα.
Σε απλή με τους ελβετούς Πίνουμε κανονικότατα.
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Το να παίζει στον βάζελο λες αντε.Αλλά να παίζει και Εθνική?Ελεος ρε Βύντρα.Ολοι λένε ότι ήταν άδικη αποβολή.Οκ.Αλλά κανείς δεν λέει για την πανηλίθια πρώτη κίτρινη κάρτα του.Τον περνάει ο Ελβετός τέρμα πλάγια στο κέντρο του γηπέδου,η άμυνα της Εθνικής οργανωμένη,όλοι πίσω.Ο Ελβετός χάνει το κοντρόλ της μπάλας και αυτή πάει προς άουτ,και παρ όλα αυτά ο άμπαλος Βύντρα τον τραβάει απ την φανέλα.Σε μία άκρως ακίνδυνη φάση και παίρνει μία τελείως ηλίθια κίτρινη κάρτα.
Και ένα μεγάλο για μένα λάθος του Οτο είναι ότι από την στιγμή που μένεις με 10 παίχτες και θες να χτυπησεις το ματς με αντεπιθέσεις δεν βγάζεις τον γρηγορότερο παίχτη που έχεις(κοντός)για να βάλεις τον Σαμαρά,και με κρατάς μέσα τον Χαριστέα που δεν μπορεί να κάνει κοντρόλ.Βαλε Σαμαρά,αλλά άσε μέσα και τον κοντό.Πόσες φορές βγήκε αντεπίθεση και ο καημένος ο Σαμαράς που δεν είναι γρήγορος,βρισκόταν με 3 και 4 αντιπάλους.Το άλλο που μου έκανε εντύπωση?Εχουμε κόρνερ.Η μπάλα έρχεται από ψηλά σιγά σιγά,ο Αβραάμ μόνος του,χωρίς αντίπαλο και πίεση,και κάνει κοντρόλ στα 3 μέτρα...Και μετά βγαίνει αντεπίθεση της Ελβετίας για το 2-0...Τι να πεις...Παίχτες που πληρώνονται μύρρια ευρώ και παίζουν και Εθνική,κάνουν κοντρόλ στα 3 μέτρα...
Και ένα μεγάλο για μένα λάθος του Οτο είναι ότι από την στιγμή που μένεις με 10 παίχτες και θες να χτυπησεις το ματς με αντεπιθέσεις δεν βγάζεις τον γρηγορότερο παίχτη που έχεις(κοντός)για να βάλεις τον Σαμαρά,και με κρατάς μέσα τον Χαριστέα που δεν μπορεί να κάνει κοντρόλ.Βαλε Σαμαρά,αλλά άσε μέσα και τον κοντό.Πόσες φορές βγήκε αντεπίθεση και ο καημένος ο Σαμαράς που δεν είναι γρήγορος,βρισκόταν με 3 και 4 αντιπάλους.Το άλλο που μου έκανε εντύπωση?Εχουμε κόρνερ.Η μπάλα έρχεται από ψηλά σιγά σιγά,ο Αβραάμ μόνος του,χωρίς αντίπαλο και πίεση,και κάνει κοντρόλ στα 3 μέτρα...Και μετά βγαίνει αντεπίθεση της Ελβετίας για το 2-0...Τι να πεις...Παίχτες που πληρώνονται μύρρια ευρώ και παίζουν και Εθνική,κάνουν κοντρόλ στα 3 μέτρα...
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Κανεις λαθος νομιζω....και σε ισοβαθμια μεταξυ 2 ομαδων παλι αυτο που μετρα ειναι η συνολικη διαφορα γκολ...οχι τα μεταξυ τους...για αυτο και πριν το χτεσινο ματς μας ειχαν πρωτους στη βαθμολογια παρα τη ηττα μας στο πρωτο ματςeleos έγραψε:Σε τριπλή ισοβαθμία γίενται αυτό...
Σε απλή με τους ελβετούς Πίνουμε κανονικότατα.
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
εχει δικιο ο λακιγκολ.
στις διοργανωσεις της FIFA μετρα η διαφορα των τερματων.
στις διοργανωσεις της UEFA μετρούν τα μεταξύ των ομάδων παιχνίδια.
στις διοργανωσεις της FIFA μετρα η διαφορα των τερματων.
στις διοργανωσεις της UEFA μετρούν τα μεταξύ των ομάδων παιχνίδια.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09
Δεκτά όλα...και η άδικη αποβολή και η πουτ@να η τύχη κ.λ.π. κ.λ.π. αλλά και αυτός ο Ρεχάγκελ νομίζω ξεπέρασε τον εαυτό του....έγραψε ιστορία....ξεκίνησε με 5-4-1 ένα σύστημα που αμφιβάλλω αν το παίζουν ακόμα και η Μάλτα με το Λίχτενστάιν και στο τέλος παίζαμε με 4!!! κεντρικούς αμυντικούς...δλδ έλεος....τράκαραν μεταξύ τους πλέον τα σέντερ μπακ μας...άκου δεξί χαφ ο Αβραάμ.....