Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ακριβώς αυτό που είπες Lakistuta! Από τη στιγμή που είχε δοθεί λάκτισμα για να συνεχιστεί το παιχνίδι και το κόρνερ είχε εκτελεστεί κανονικότατα, τότε από τη στιγμή που δίνεται κάρτα για σπρωξίματα στην περιοχή, τότε θα έπρεπε να σφυριχτεί και πέναλτυ!!
Αδιανόητη αποβολή, απλώς αδιανόητη!! Κατακρεούργηση της κοινής λογικής!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Συγγνώμη αλλά την αποβολή-χειροκρότημα του Σορλέν δεν την ξεπερνά τίποτα.

Η εθνική δεν έχασε χθες λόγω του Βύντρα. Τι παίζει τι δεν παίζει, το ίδιο είναι. Απλά ο Χίτσφελντ με τις αλλαγές του πήρε το παιχνίδι και η εθνική μετά το 83' κατέρρευσε κι έφαγε έτσι και το δεύτερο.

Διπλό στο Κισινάου ή να μην ετοιμάσουν καν βαλίτσες.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Το αδιανόητο ήταν πως ο Χίτσφελντ είχε στον πάγκο τους Ντερντιγιόκ, Γιακίν και Φονλάντεν. Αν δεν τους έβαζε κιόλας, παίζοντας φρικτά, με μηδενικές φάσεις κόντρα σε 10 παίκτες, τι να πω..Άσε που το παιχνίδι χάθηκε από ένα φάουλ που ξεκίνησε από πούλημα της μπάλας του Γκέκα που μόλις είχε μπει και ήταν κρύος..Ανεξάρτητα από το αν επηρέασε η αποβολή, ήταν ένα εύρημα που σπάνια βλέπει κανείς σε ποδοσφαιρικό αγώνα..
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από DimisK »

Μαγική εικόνα το 2-0, ας όψεται ο καραγκιόζης διαιτητής. Για να μην λέμε ότι αυτά γίνονται μόνο στην Ελλάδα.
Η εθνική έπαιξε όπως ξέρει, αρκετά καλά για τα δεδομένα της.
Πιστεύω όμως ότι στο τέλος εμείς θα γελάσουμε. Για να δούμε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από Photis »

Εγώ δεν πολυασχολούμαι με εθνικές το είπα και εχθές,εκτός αν παίζει κανένα "ΠΑΟΚΤΣΑΚΗ" μέσα.Πάντως είναι αδιανόητο να κληρώνεσαι σε τέτοιο όμιλο και να κινδινεύεις να μην περάσεις...

:?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από gate4mitsos »

+4 :|
teacher

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από teacher »

Σίγουρα άδικη η αποβολή του Βύντρα, κατά περίεργο τρόπο δεν επηρέασε στο μεγαλύτερο μέρος την προσπάθεια της Εθνικής που μέχρι το 1-0 έλεγχε το ματς. Πάντως επειδή θεωρώ αυτόν τον παίκτη "πολύ λίγο". η παρουσία του καταμαρτυρά την έλειψη -αυτή τη χρονική στιγμή- ικανού μπακ να καλύψει εκείνη την πλευρά .
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

σε τυχων ισοβαθμια με τους ελεβετους δεν θα παιξει ρολο το αν μας νικησαν 2 φορες,αλλα η διαφορα τερματων...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από eleos »

Σε τριπλή ισοβαθμία γίενται αυτό...
Σε απλή με τους ελβετούς Πίνουμε κανονικότατα.
Άβαταρ μέλους
fofanaserres
Δημοσιεύσεις: 816
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
Τοποθεσία: Gate -4-

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από fofanaserres »

Το να παίζει στον βάζελο λες αντε.Αλλά να παίζει και Εθνική?Ελεος ρε Βύντρα.Ολοι λένε ότι ήταν άδικη αποβολή.Οκ.Αλλά κανείς δεν λέει για την πανηλίθια πρώτη κίτρινη κάρτα του.Τον περνάει ο Ελβετός τέρμα πλάγια στο κέντρο του γηπέδου,η άμυνα της Εθνικής οργανωμένη,όλοι πίσω.Ο Ελβετός χάνει το κοντρόλ της μπάλας και αυτή πάει προς άουτ,και παρ όλα αυτά ο άμπαλος Βύντρα τον τραβάει απ την φανέλα.Σε μία άκρως ακίνδυνη φάση και παίρνει μία τελείως ηλίθια κίτρινη κάρτα.
Και ένα μεγάλο για μένα λάθος του Οτο είναι ότι από την στιγμή που μένεις με 10 παίχτες και θες να χτυπησεις το ματς με αντεπιθέσεις δεν βγάζεις τον γρηγορότερο παίχτη που έχεις(κοντός)για να βάλεις τον Σαμαρά,και με κρατάς μέσα τον Χαριστέα που δεν μπορεί να κάνει κοντρόλ.Βαλε Σαμαρά,αλλά άσε μέσα και τον κοντό.Πόσες φορές βγήκε αντεπίθεση και ο καημένος ο Σαμαράς που δεν είναι γρήγορος,βρισκόταν με 3 και 4 αντιπάλους.Το άλλο που μου έκανε εντύπωση?Εχουμε κόρνερ.Η μπάλα έρχεται από ψηλά σιγά σιγά,ο Αβραάμ μόνος του,χωρίς αντίπαλο και πίεση,και κάνει κοντρόλ στα 3 μέτρα...Και μετά βγαίνει αντεπίθεση της Ελβετίας για το 2-0...Τι να πεις...Παίχτες που πληρώνονται μύρρια ευρώ και παίζουν και Εθνική,κάνουν κοντρόλ στα 3 μέτρα...
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από Lakistuta »

eleos έγραψε:Σε τριπλή ισοβαθμία γίενται αυτό...
Σε απλή με τους ελβετούς Πίνουμε κανονικότατα.
Κανεις λαθος νομιζω....και σε ισοβαθμια μεταξυ 2 ομαδων παλι αυτο που μετρα ειναι η συνολικη διαφορα γκολ...οχι τα μεταξυ τους...για αυτο και πριν το χτεσινο ματς μας ειχαν πρωτους στη βαθμολογια παρα τη ηττα μας στο πρωτο ματς
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από paok87 »

εχει δικιο ο λακιγκολ.

στις διοργανωσεις της FIFA μετρα η διαφορα των τερματων.
στις διοργανωσεις της UEFA μετρούν τα μεταξύ των ομάδων παιχνίδια.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Δεκτά όλα...και η άδικη αποβολή και η πουτ@να η τύχη κ.λ.π. κ.λ.π. αλλά και αυτός ο Ρεχάγκελ νομίζω ξεπέρασε τον εαυτό του....έγραψε ιστορία....ξεκίνησε με 5-4-1 ένα σύστημα που αμφιβάλλω αν το παίζουν ακόμα και η Μάλτα με το Λίχτενστάιν και στο τέλος παίζαμε με 4!!! κεντρικούς αμυντικούς...δλδ έλεος....τράκαραν μεταξύ τους πλέον τα σέντερ μπακ μας...άκου δεξί χαφ ο Αβραάμ.....
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Ελβετία-Ελλάδα 5/9/09

Δημοσίευση από ntinos »

Καλά να πάθουμε με την Εθνική του Βύντρα..... :x
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”