Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Το στραβάδι αυτό που έβγαλε την "είδηση" για τις φανέλες, ζει από αυτό το πράγμα, την -ας την πούμε- δημοσιογραφία;
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Είδα μόλις αυτή τη φωτό του Ίνγκι.
Θα μου άρεσε μια τέτοια σε σκούρο γκρι / ανθρακί με πορτοκαλί σήματα, χορηγούς, αριθμούς κτλ. για 3ο/4η εμφάνιση
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Θα ήταν ωραίο, βασικά, η λευκή και η μαύρη να έχουν η λευκή π.χ. πορτοκαλί λεπτομέρειες μαζί με τα μαύρα σήματα και η μαύρη να έχει εκτός από λευκά σήματα και κάποιες π.χ. μπλε ή μωβ λεπτομέρειες. Έτσι για το κάτι κάπως "διαφορετικό" χωρίς να μοιάζει να είναι άλλης ομάδας...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
chri5ti9 έγραψε:Για εμένα η πιο όμορφη φανέλα ήταν αυτή
Ψάχνω ακόμα να βρω να την αγοράσω και δεν βρίσκω .
Θα ήθελα κάτι παρόμοιο για 2η φέτος
Ό,τι καλύτερο έχουμε φορέσει τα τελευταία χρόνια!
Όταν επιτέλους είχα καταφέρει να μαζέψω λεφτά να την πάρω, ήταν ήδη περσινό σχέδιο και στην μπουτίκ την είχαν μόνο σε τύπου Biseswar (δηλαδή μακρυμάνικο).. Ε το τσίμπησα.
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3559
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
pirate_salonica έγραψε:Μια απ' τα ίδια και ο βάζελος, το σχέδιό του π.χ. το έχει σε μπλε με χρυσό η Γρανάδα
Και επειδή σκυλοβαριόμουν, πάρτε και αυτό εν είδει ξερω γώ "πρόβλεψης" του τι περίπου μπορεί να δούμε...
Πολύ όμορφο σχέδιο pirate_salonica, μακάρι να αποτελέσεις πηγή έμπνευσης για τις επόμενες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες


