Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gergeo4 »

συγχαρητήρια να τους πουμε......το κακο της ομαδας θελουν;;;#@# :evil: :twisted:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Όπου κι αν κοιτάξω ο ΠΑΟΚ με πληγώνει..
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Τι, επειδή οι ρίγες θα είναι κάθετες και όχι οριζόντιες;
Άβαταρ μέλους
milhouse777
Δημοσιεύσεις: 393
Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από milhouse777 »

pirate_salonica έγραψε:Ο Βασιλόπουλος στο City και μετά "επιβεβαίωσε" κι ο κόλκας στην επόμενη εκπομπή.
Εβγαλαν μια ειδηση απο το νου τους. Ενημερωση δεν εχει κανενας απο την ομαδα. Και τους καιει.
Demir
Δημοσιεύσεις: 9049
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Demir »

εμαθα απο μεσα οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και η φανελα εχει φτασει απο το πρωι στα γραφεια..
george188
Δημοσιεύσεις: 5657
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από george188 »

Με νέες φανέλες κανονικά την πέμπτη. Κουράζει η μόνιμη μιρλα συγκεκριμένων αρδ, ένας που είναι μόνιμα σε ειρωνεία είναι κ πρώην μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος george188 την Παρ 21 Ιούλ 2023, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
odynet
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Τρί 15 Ιουν 2010, 21:38

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από odynet »

☆ Ο ΠΑΟΚ, όπως και κάθε δημοφιλής, επαγγελματική, ομάδα, πληρώνεται από την αθλητική εταιρεία για να "ντυθεί" από αυτήν. Το ποσό είναι χορηγία, διαπραγματευόμενη ελεύθερα.

☆ Για να ρεφάρει, η αθλητική εταιρία, παίρνει όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των, με το λογότυπο του ΠΑΟΚ, προϊόντων της μέσω των μπουτίκ ή του δικτύου της εταιρίας. Αν θέλουν τα δυο μέρη μπορούν να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό προμήθειας για την ομάδα (συνήθως μονοψήφιο) ή αλλιώς ένα μπόνους επί του συνολικού αριθμού των πωλήσεων, ώστε να έχει κίνητρο και η ομάδα να τα προωθήσει.

☆ Το είχα ξαναγράψει και τότε σε αυτό το topic... Υπάρχει μια παρανόηση: Το 2013-2015 ποτέ δε συμφωνήσαμε να "ντυνόμαστε" από τη Nike. Η Nike υπεισήλθε ως ειδικός διάδοχος της Umbro, στη σύμβαση που είχαμε με τη βρετανική εταιρία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας (πωλήθηκε σε τρίτους και αποσχίστηκε από τον όμιλο της Nike). Οι Αμερικάνοι πήραν όλο το πελατολόγιο της Umbro (ακόμα και την εθνική Αγγλίας π.χ.) αλλά για τα περισσότερα κλαμπ το είδαν σαν έξτρα "αγγαρεία" και δεν ασχολήθηκαν παρά μόνο διεκπεραιωτικά. Ήταν μια ιδιόμορφη συνεργασία, απλά μόνο και μόνο για να τελειώσει η χρονική διάρκεια του συμβολαίου που είχαμε με την Umbro και μετά πήγαμε στη Macron, που είναι πολύ πιο εξυπηρετική και διατηρεί σοβαρή αντιπροσωπεία στη χώρα μας.

☆ Ο ΠΑΟΚ, για κάποιο παράξενο λόγο, παρουσιάζει τις νέες του εμφανίσεις πάντα τελευταίος στον κόσμο. Είναι κάτι σαν παράδοση να αλλάζουν οριακά πριν το πρώτο επίσημο ματς. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Τα σχέδια εννοείται πως είναι έτοιμα από το Πάσχα ήδη.

☆ Η Macron μέχρι πέρυσι δεν είχε επίσημες φανέλες "καταλόγου" (teamwear), που σημαίνει ότι ασχολούνταν με κάθε ομάδα ξεχωριστά να τους δημιουργήσει σχέδιο. Πλέον, επειδή αύξησε αρκετά τις χορηγίες της, ακολουθεί και αυτή την τακτική των μεγάλων του χώρου, με τα πανομοιότυπα, ετοιματζίδικα σχέδια αλλά προς τιμήν της, εξακολουθεί να μας εξυπηρετεί με πρωτότυπες ιδέες (σε αντίθεση με Adidas και Nike στις ομάδες της πρωτεύουσας).
Άβαταρ μέλους
Minority4
Δημοσιεύσεις: 3183
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2018, 10:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Minority4 »

Για τον Αβερελ της δημοσιογραφίας λες george188 ε;
Ε τι να κάνει κι αυτός μασημένη τροφή από δω κι από κει πετάει για τις εντυπώσεις, μήπως κάνει ρεπορτάζ ;
Εδώ τους παίχτες δεν ξέρει, θα ξέρει πότε θα βγουν οι φανέλες ;
Μπα.

Με το καλό να βγουν να τις χαρεί κι η ομάδα και εμείς.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

pirate_salonica έγραψε:Τι, επειδή οι ρίγες θα είναι κάθετες και όχι οριζόντιες;
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Demir έγραψε:εμαθα απο μεσα οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και η φανελα εχει φτασει απο το πρωι στα γραφεια..
Όχι ρε γμτ! Και τώρα τι θα κάνουμε;
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από fossa »

odynet έγραψε:☆ Ο ΠΑΟΚ, όπως και κάθε δημοφιλής, επαγγελματική, ομάδα, πληρώνεται από την αθλητική εταιρεία για να "ντυθεί" από αυτήν. Το ποσό είναι χορηγία, διαπραγματευόμενη ελεύθερα.

☆ Για να ρεφάρει, η αθλητική εταιρία, παίρνει όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των, με το λογότυπο του ΠΑΟΚ, προϊόντων της μέσω των μπουτίκ ή του δικτύου της εταιρίας. Αν θέλουν τα δυο μέρη μπορούν να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό προμήθειας για την ομάδα (συνήθως μονοψήφιο) ή αλλιώς ένα μπόνους επί του συνολικού αριθμού των πωλήσεων, ώστε να έχει κίνητρο και η ομάδα να τα προωθήσει.

☆ Το είχα ξαναγράψει και τότε σε αυτό το topic... Υπάρχει μια παρανόηση: Το 2013-2015 ποτέ δε συμφωνήσαμε να "ντυνόμαστε" από τη Nike. Η Nike υπεισήλθε ως ειδικός διάδοχος της Umbro, στη σύμβαση που είχαμε με τη βρετανική εταιρία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας (πωλήθηκε σε τρίτους και αποσχίστηκε από τον όμιλο της Nike). Οι Αμερικάνοι πήραν όλο το πελατολόγιο της Umbro (ακόμα και την εθνική Αγγλίας π.χ.) αλλά για τα περισσότερα κλαμπ το είδαν σαν έξτρα "αγγαρεία" και δεν ασχολήθηκαν παρά μόνο διεκπεραιωτικά. Ήταν μια ιδιόμορφη συνεργασία, απλά μόνο και μόνο για να τελειώσει η χρονική διάρκεια του συμβολαίου που είχαμε με την Umbro και μετά πήγαμε στη Macron, που είναι πολύ πιο εξυπηρετική και διατηρεί σοβαρή αντιπροσωπεία στη χώρα μας.

☆ Ο ΠΑΟΚ, για κάποιο παράξενο λόγο, παρουσιάζει τις νέες του εμφανίσεις πάντα τελευταίος στον κόσμο. Είναι κάτι σαν παράδοση να αλλάζουν οριακά πριν το πρώτο επίσημο ματς. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Τα σχέδια εννοείται πως είναι έτοιμα από το Πάσχα ήδη.

☆ Η Macron μέχρι πέρυσι δεν είχε επίσημες φανέλες "καταλόγου" (teamwear), που σημαίνει ότι ασχολούνταν με κάθε ομάδα ξεχωριστά να τους δημιουργήσει σχέδιο. Πλέον, επειδή αύξησε αρκετά τις χορηγίες της, ακολουθεί και αυτή την τακτική των μεγάλων του χώρου, με τα πανομοιότυπα, ετοιματζίδικα σχέδια αλλά προς τιμήν της, εξακολουθεί να μας εξυπηρετεί με πρωτότυπες ιδέες (σε αντίθεση με Adidas και Nike στις ομάδες της πρωτεύουσας).
Μια επισήμανση μόνο teamwear σίγουρα είχε και τα προηγούμενα χρόνια αλλά προφανώς εξαρτάται και απ'τις ομάδες αν θέλουν κάτι ιδιαίτερο ή λίγο πιο φθηνό.
Έχουμε δει και καλές teamwear και κακές "ειδικά σχεδιασμένες για ομάδα" φανέλες.
Η Τρίπολη πχ πάλι έβγαλε ωραίες φανέλες macron ενώ η Λαμία, ο Ιωνικός κλπ φορούν καταλόγου.
Προφανώς και η macron μεγάλωσε το 2005 την ήξεραν με το ζόρι στην Ιταλία και φαινόταν φθηνή, τώρα πετάει.
Οκ δεν μπορεί να πάρει πρωτοκλασάτες ομάδες γιατί εκεί θα έπρεπε να δώσει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια το χρόνο για Αγγλία, Ισπανία κλπ ακόμα περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

george188 έγραψε:Με νέες φανέλες κανονικά η πέμπτη. Κοιτάζει η μόνιμη μιρλα συγκεκριμένων αρδ, ένας που είναι μόνιμα σε ειρωνεία είναι κ πρώην μέλος

Εικόνα
geraldine khawly

Για να μιλάμε με στοιχεία κιόλας
george188
Δημοσιεύσεις: 5657
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από george188 »

Ευχαριστώ navi για την παράθεση, γι αυτό ακριβώς μιλούσα
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

fossa έγραψε: Μια επισήμανση μόνο teamwear σίγουρα είχε και τα προηγούμενα χρόνια αλλά προφανώς εξαρτάται και απ'τις ομάδες αν θέλουν κάτι ιδιαίτερο ή λίγο πιο φθηνό.
Έχουμε δει και καλές teamwear και κακές "ειδικά σχεδιασμένες για ομάδα" φανέλες.
Η Τρίπολη πχ πάλι έβγαλε ωραίες φανέλες macron ενώ η Λαμία, ο Ιωνικός κλπ φορούν καταλόγου.
Προφανώς και η macron μεγάλωσε το 2005 την ήξεραν με το ζόρι στην Ιταλία και φαινόταν φθηνή, τώρα πετάει.
Οκ δεν μπορεί να πάρει πρωτοκλασάτες ομάδες γιατί εκεί θα έπρεπε να δώσει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια το χρόνο για Αγγλία, Ισπανία κλπ ακόμα περισσότερα.
Ειδικά η Macron έχει δύο κατηγορίες teamwear:
1) Του πανεριού απέναντι, τα γνωστά προϊόντα καταλόγου δηλαδή
2) Το "custom teamwear" στο οποίο μπορείς είτε να προσαρμόσεις εσύ τα χρώματα όπως τα θες μέσω εφαρμογής για Android είτε σε συννενόηση με αντιπρόσωπο να βάλεις πάνω στα φιξ πατρόν δικά σου σχέδια.

Πάντα αναρωτιόμουν - και γιατί ασχολούμαι περίπου επαγγελματικά με τον τομέα - γιατί οι ελληνικές ομάδες τύπου Λαμίας κτλ δεν προτιμούν το 2ο, δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβό.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

george188 έγραψε:Ευχαριστώ navi για την παράθεση, γι αυτό ακριβώς μιλούσα
Έχει πάθει ένα ψιλοαμόκ ο Νικολάκης εσχάτως με την ΠΑΕ. Δεν ξέρω αν σε παρόμοια κατάσταση είναι και ο έτερος συνοδοιπόρος του στο εν λόγω εγχείρημα. Πρέπει να κινείται σε πιο ελεγχόμενα επίπεδα κόμπλεξ, χωρίς να είμαι και σίγουρος πάντως. Το γενικό μου συμπέρασμα για αμφότερους είναι πως μιλάμε για μυρωδιάδες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”