Φανέλα ΠΑΟΚ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εβγαλαν μια ειδηση απο το νου τους. Ενημερωση δεν εχει κανενας απο την ομαδα. Και τους καιει.pirate_salonica έγραψε:Ο Βασιλόπουλος στο City και μετά "επιβεβαίωσε" κι ο κόλκας στην επόμενη εκπομπή.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
εμαθα απο μεσα οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και η φανελα εχει φτασει απο το πρωι στα γραφεια..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Με νέες φανέλες κανονικά την πέμπτη. Κουράζει η μόνιμη μιρλα συγκεκριμένων αρδ, ένας που είναι μόνιμα σε ειρωνεία είναι κ πρώην μέλος
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος george188 την Παρ 21 Ιούλ 2023, 18:56, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
☆ Ο ΠΑΟΚ, όπως και κάθε δημοφιλής, επαγγελματική, ομάδα, πληρώνεται από την αθλητική εταιρεία για να "ντυθεί" από αυτήν. Το ποσό είναι χορηγία, διαπραγματευόμενη ελεύθερα.
☆ Για να ρεφάρει, η αθλητική εταιρία, παίρνει όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των, με το λογότυπο του ΠΑΟΚ, προϊόντων της μέσω των μπουτίκ ή του δικτύου της εταιρίας. Αν θέλουν τα δυο μέρη μπορούν να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό προμήθειας για την ομάδα (συνήθως μονοψήφιο) ή αλλιώς ένα μπόνους επί του συνολικού αριθμού των πωλήσεων, ώστε να έχει κίνητρο και η ομάδα να τα προωθήσει.
☆ Το είχα ξαναγράψει και τότε σε αυτό το topic... Υπάρχει μια παρανόηση: Το 2013-2015 ποτέ δε συμφωνήσαμε να "ντυνόμαστε" από τη Nike. Η Nike υπεισήλθε ως ειδικός διάδοχος της Umbro, στη σύμβαση που είχαμε με τη βρετανική εταιρία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας (πωλήθηκε σε τρίτους και αποσχίστηκε από τον όμιλο της Nike). Οι Αμερικάνοι πήραν όλο το πελατολόγιο της Umbro (ακόμα και την εθνική Αγγλίας π.χ.) αλλά για τα περισσότερα κλαμπ το είδαν σαν έξτρα "αγγαρεία" και δεν ασχολήθηκαν παρά μόνο διεκπεραιωτικά. Ήταν μια ιδιόμορφη συνεργασία, απλά μόνο και μόνο για να τελειώσει η χρονική διάρκεια του συμβολαίου που είχαμε με την Umbro και μετά πήγαμε στη Macron, που είναι πολύ πιο εξυπηρετική και διατηρεί σοβαρή αντιπροσωπεία στη χώρα μας.
☆ Ο ΠΑΟΚ, για κάποιο παράξενο λόγο, παρουσιάζει τις νέες του εμφανίσεις πάντα τελευταίος στον κόσμο. Είναι κάτι σαν παράδοση να αλλάζουν οριακά πριν το πρώτο επίσημο ματς. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Τα σχέδια εννοείται πως είναι έτοιμα από το Πάσχα ήδη.
☆ Η Macron μέχρι πέρυσι δεν είχε επίσημες φανέλες "καταλόγου" (teamwear), που σημαίνει ότι ασχολούνταν με κάθε ομάδα ξεχωριστά να τους δημιουργήσει σχέδιο. Πλέον, επειδή αύξησε αρκετά τις χορηγίες της, ακολουθεί και αυτή την τακτική των μεγάλων του χώρου, με τα πανομοιότυπα, ετοιματζίδικα σχέδια αλλά προς τιμήν της, εξακολουθεί να μας εξυπηρετεί με πρωτότυπες ιδέες (σε αντίθεση με Adidas και Nike στις ομάδες της πρωτεύουσας).
☆ Για να ρεφάρει, η αθλητική εταιρία, παίρνει όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των, με το λογότυπο του ΠΑΟΚ, προϊόντων της μέσω των μπουτίκ ή του δικτύου της εταιρίας. Αν θέλουν τα δυο μέρη μπορούν να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό προμήθειας για την ομάδα (συνήθως μονοψήφιο) ή αλλιώς ένα μπόνους επί του συνολικού αριθμού των πωλήσεων, ώστε να έχει κίνητρο και η ομάδα να τα προωθήσει.
☆ Το είχα ξαναγράψει και τότε σε αυτό το topic... Υπάρχει μια παρανόηση: Το 2013-2015 ποτέ δε συμφωνήσαμε να "ντυνόμαστε" από τη Nike. Η Nike υπεισήλθε ως ειδικός διάδοχος της Umbro, στη σύμβαση που είχαμε με τη βρετανική εταιρία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας (πωλήθηκε σε τρίτους και αποσχίστηκε από τον όμιλο της Nike). Οι Αμερικάνοι πήραν όλο το πελατολόγιο της Umbro (ακόμα και την εθνική Αγγλίας π.χ.) αλλά για τα περισσότερα κλαμπ το είδαν σαν έξτρα "αγγαρεία" και δεν ασχολήθηκαν παρά μόνο διεκπεραιωτικά. Ήταν μια ιδιόμορφη συνεργασία, απλά μόνο και μόνο για να τελειώσει η χρονική διάρκεια του συμβολαίου που είχαμε με την Umbro και μετά πήγαμε στη Macron, που είναι πολύ πιο εξυπηρετική και διατηρεί σοβαρή αντιπροσωπεία στη χώρα μας.
☆ Ο ΠΑΟΚ, για κάποιο παράξενο λόγο, παρουσιάζει τις νέες του εμφανίσεις πάντα τελευταίος στον κόσμο. Είναι κάτι σαν παράδοση να αλλάζουν οριακά πριν το πρώτο επίσημο ματς. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Τα σχέδια εννοείται πως είναι έτοιμα από το Πάσχα ήδη.
☆ Η Macron μέχρι πέρυσι δεν είχε επίσημες φανέλες "καταλόγου" (teamwear), που σημαίνει ότι ασχολούνταν με κάθε ομάδα ξεχωριστά να τους δημιουργήσει σχέδιο. Πλέον, επειδή αύξησε αρκετά τις χορηγίες της, ακολουθεί και αυτή την τακτική των μεγάλων του χώρου, με τα πανομοιότυπα, ετοιματζίδικα σχέδια αλλά προς τιμήν της, εξακολουθεί να μας εξυπηρετεί με πρωτότυπες ιδέες (σε αντίθεση με Adidas και Nike στις ομάδες της πρωτεύουσας).
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Για τον Αβερελ της δημοσιογραφίας λες george188 ε;
Ε τι να κάνει κι αυτός μασημένη τροφή από δω κι από κει πετάει για τις εντυπώσεις, μήπως κάνει ρεπορτάζ ;
Εδώ τους παίχτες δεν ξέρει, θα ξέρει πότε θα βγουν οι φανέλες ;
Μπα.
Με το καλό να βγουν να τις χαρεί κι η ομάδα και εμείς.
Ε τι να κάνει κι αυτός μασημένη τροφή από δω κι από κει πετάει για τις εντυπώσεις, μήπως κάνει ρεπορτάζ ;
Εδώ τους παίχτες δεν ξέρει, θα ξέρει πότε θα βγουν οι φανέλες ;
Μπα.
Με το καλό να βγουν να τις χαρεί κι η ομάδα και εμείς.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Όχι ρε γμτ! Και τώρα τι θα κάνουμε;Demir έγραψε:εμαθα απο μεσα οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα και η φανελα εχει φτασει απο το πρωι στα γραφεια..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Μια επισήμανση μόνο teamwear σίγουρα είχε και τα προηγούμενα χρόνια αλλά προφανώς εξαρτάται και απ'τις ομάδες αν θέλουν κάτι ιδιαίτερο ή λίγο πιο φθηνό.odynet έγραψε:☆ Ο ΠΑΟΚ, όπως και κάθε δημοφιλής, επαγγελματική, ομάδα, πληρώνεται από την αθλητική εταιρεία για να "ντυθεί" από αυτήν. Το ποσό είναι χορηγία, διαπραγματευόμενη ελεύθερα.
☆ Για να ρεφάρει, η αθλητική εταιρία, παίρνει όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις των, με το λογότυπο του ΠΑΟΚ, προϊόντων της μέσω των μπουτίκ ή του δικτύου της εταιρίας. Αν θέλουν τα δυο μέρη μπορούν να συμφωνήσουν σε ένα ποσοστό προμήθειας για την ομάδα (συνήθως μονοψήφιο) ή αλλιώς ένα μπόνους επί του συνολικού αριθμού των πωλήσεων, ώστε να έχει κίνητρο και η ομάδα να τα προωθήσει.
☆ Το είχα ξαναγράψει και τότε σε αυτό το topic... Υπάρχει μια παρανόηση: Το 2013-2015 ποτέ δε συμφωνήσαμε να "ντυνόμαστε" από τη Nike. Η Nike υπεισήλθε ως ειδικός διάδοχος της Umbro, στη σύμβαση που είχαμε με τη βρετανική εταιρία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος της τελευταίας (πωλήθηκε σε τρίτους και αποσχίστηκε από τον όμιλο της Nike). Οι Αμερικάνοι πήραν όλο το πελατολόγιο της Umbro (ακόμα και την εθνική Αγγλίας π.χ.) αλλά για τα περισσότερα κλαμπ το είδαν σαν έξτρα "αγγαρεία" και δεν ασχολήθηκαν παρά μόνο διεκπεραιωτικά. Ήταν μια ιδιόμορφη συνεργασία, απλά μόνο και μόνο για να τελειώσει η χρονική διάρκεια του συμβολαίου που είχαμε με την Umbro και μετά πήγαμε στη Macron, που είναι πολύ πιο εξυπηρετική και διατηρεί σοβαρή αντιπροσωπεία στη χώρα μας.
☆ Ο ΠΑΟΚ, για κάποιο παράξενο λόγο, παρουσιάζει τις νέες του εμφανίσεις πάντα τελευταίος στον κόσμο. Είναι κάτι σαν παράδοση να αλλάζουν οριακά πριν το πρώτο επίσημο ματς. Δε ξέρω γιατί συμβαίνει αυτό. Τα σχέδια εννοείται πως είναι έτοιμα από το Πάσχα ήδη.
☆ Η Macron μέχρι πέρυσι δεν είχε επίσημες φανέλες "καταλόγου" (teamwear), που σημαίνει ότι ασχολούνταν με κάθε ομάδα ξεχωριστά να τους δημιουργήσει σχέδιο. Πλέον, επειδή αύξησε αρκετά τις χορηγίες της, ακολουθεί και αυτή την τακτική των μεγάλων του χώρου, με τα πανομοιότυπα, ετοιματζίδικα σχέδια αλλά προς τιμήν της, εξακολουθεί να μας εξυπηρετεί με πρωτότυπες ιδέες (σε αντίθεση με Adidas και Nike στις ομάδες της πρωτεύουσας).
Έχουμε δει και καλές teamwear και κακές "ειδικά σχεδιασμένες για ομάδα" φανέλες.
Η Τρίπολη πχ πάλι έβγαλε ωραίες φανέλες macron ενώ η Λαμία, ο Ιωνικός κλπ φορούν καταλόγου.
Προφανώς και η macron μεγάλωσε το 2005 την ήξεραν με το ζόρι στην Ιταλία και φαινόταν φθηνή, τώρα πετάει.
Οκ δεν μπορεί να πάρει πρωτοκλασάτες ομάδες γιατί εκεί θα έπρεπε να δώσει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια το χρόνο για Αγγλία, Ισπανία κλπ ακόμα περισσότερα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
george188 έγραψε:Με νέες φανέλες κανονικά η πέμπτη. Κοιτάζει η μόνιμη μιρλα συγκεκριμένων αρδ, ένας που είναι μόνιμα σε ειρωνεία είναι κ πρώην μέλος

geraldine khawly
Για να μιλάμε με στοιχεία κιόλας
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ειδικά η Macron έχει δύο κατηγορίες teamwear:fossa έγραψε: Μια επισήμανση μόνο teamwear σίγουρα είχε και τα προηγούμενα χρόνια αλλά προφανώς εξαρτάται και απ'τις ομάδες αν θέλουν κάτι ιδιαίτερο ή λίγο πιο φθηνό.
Έχουμε δει και καλές teamwear και κακές "ειδικά σχεδιασμένες για ομάδα" φανέλες.
Η Τρίπολη πχ πάλι έβγαλε ωραίες φανέλες macron ενώ η Λαμία, ο Ιωνικός κλπ φορούν καταλόγου.
Προφανώς και η macron μεγάλωσε το 2005 την ήξεραν με το ζόρι στην Ιταλία και φαινόταν φθηνή, τώρα πετάει.
Οκ δεν μπορεί να πάρει πρωτοκλασάτες ομάδες γιατί εκεί θα έπρεπε να δώσει τουλάχιστον 20 εκατομμύρια το χρόνο για Αγγλία, Ισπανία κλπ ακόμα περισσότερα.
1) Του πανεριού απέναντι, τα γνωστά προϊόντα καταλόγου δηλαδή
2) Το "custom teamwear" στο οποίο μπορείς είτε να προσαρμόσεις εσύ τα χρώματα όπως τα θες μέσω εφαρμογής για Android είτε σε συννενόηση με αντιπρόσωπο να βάλεις πάνω στα φιξ πατρόν δικά σου σχέδια.
Πάντα αναρωτιόμουν - και γιατί ασχολούμαι περίπου επαγγελματικά με τον τομέα - γιατί οι ελληνικές ομάδες τύπου Λαμίας κτλ δεν προτιμούν το 2ο, δεν είναι ιδιαίτερα πιο ακριβό.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Έχει πάθει ένα ψιλοαμόκ ο Νικολάκης εσχάτως με την ΠΑΕ. Δεν ξέρω αν σε παρόμοια κατάσταση είναι και ο έτερος συνοδοιπόρος του στο εν λόγω εγχείρημα. Πρέπει να κινείται σε πιο ελεγχόμενα επίπεδα κόμπλεξ, χωρίς να είμαι και σίγουρος πάντως. Το γενικό μου συμπέρασμα για αμφότερους είναι πως μιλάμε για μυρωδιάδες.george188 έγραψε:Ευχαριστώ navi για την παράθεση, γι αυτό ακριβώς μιλούσα