Herenveen - Π.Α.Ο.Κ. 27.8.2009
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Οποιος δε μπορει να βρει καποιο σχολιο του σε αυτο το τοπικ να ξερει οτι το εσβησα εγω!!!!!
Δεν πατε καλα μερικοι εδω μεσα!!! Δεν πατε καθολου καλα!!!!
Κοψτε τις βλακειες!!!
ΥΓ Ζητω συγγνωμη για οσα ποστ επρεπε(!!!) να σβηστουν χωρις να εχουν αμεση σχεση με τις υπολοιπες βλακειες
Δεν πατε καλα μερικοι εδω μεσα!!! Δεν πατε καθολου καλα!!!!
Κοψτε τις βλακειες!!!
ΥΓ Ζητω συγγνωμη για οσα ποστ επρεπε(!!!) να σβηστουν χωρις να εχουν αμεση σχεση με τις υπολοιπες βλακειες
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
pedia sto connx tv mono tha to diksi? ston kipriako alpha den pezei tpt?
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αυτο με τα σχεδιακια και τα σποτακια τα ειδαμε και στο ματς με τους Νορβηγους αλλα τελευταια στιγμη φαγαμε ακυρο και τρεχαμε και δε φταναμε....μη βασιζεστε πολυ σε αυτα...
εγω βεβαια θα το δω απο μεσα
εγω βεβαια θα το δω απο μεσα
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
αποστολή του ΠΑΟΚ αναχώρησε το πρωί για την Ολλανδία για τον αυριανό επαναληπτικό με την Χέρενφεν, με αισιοδοξία για την πρόκριση παρά το 1-1 του πρώτου αγώνα και τις σοβαρές απουσίες της ομάδας.
Ο Φερνάντο Σάντος δήλωσε ότι η ομάδα θα παλέψει για τη νίκη ή την ισοπαλία πρόκρισης, ενώ τόνισε ότι έχει λύσεις για τις απουσίες των Σορλέν, Κονσεϊσάο, Κοντρέρας, Αραμπατζή, Σνάουτσνερ. Πίση ότι η ομάδα μπορεί να τα καταφέρει εξέφρασε και ο Βασίλης Κουτσιανικούλης.
Ο Πορτογάλος τεχνικός ετοιμάζει σχήμα 4-4-2, με τον Βιτόλο κόφτη, τον Γκαρσία αριστερά, τον Φωτάκη δεξιά και τον Ιβιτς στην κορυφή του ρόμβου. Για την επίθεση παρτενέρ του Μουσλίμοβιτς θα είναι μάλλον ο Βιεϊρίνια.
Αρχηγός της αποστολή είναι ο Θοδωρής Ζαγοράκης που θα βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην ομάδα σε αυτήν την κρίσιμη αναμέτρηση. Στο πλευρό του ο ΠΑΟΚ θα έχει μεγάλο αριθμό οπαδών από την Ελλάδα, την Ολλανδία αλλά και τις γύρω χώρες.
Ο Φερνάντο Σάντος δήλωσε ότι η ομάδα θα παλέψει για τη νίκη ή την ισοπαλία πρόκρισης, ενώ τόνισε ότι έχει λύσεις για τις απουσίες των Σορλέν, Κονσεϊσάο, Κοντρέρας, Αραμπατζή, Σνάουτσνερ. Πίση ότι η ομάδα μπορεί να τα καταφέρει εξέφρασε και ο Βασίλης Κουτσιανικούλης.
Ο Πορτογάλος τεχνικός ετοιμάζει σχήμα 4-4-2, με τον Βιτόλο κόφτη, τον Γκαρσία αριστερά, τον Φωτάκη δεξιά και τον Ιβιτς στην κορυφή του ρόμβου. Για την επίθεση παρτενέρ του Μουσλίμοβιτς θα είναι μάλλον ο Βιεϊρίνια.
Αρχηγός της αποστολή είναι ο Θοδωρής Ζαγοράκης που θα βρίσκεται συνεχώς δίπλα στην ομάδα σε αυτήν την κρίσιμη αναμέτρηση. Στο πλευρό του ο ΠΑΟΚ θα έχει μεγάλο αριθμό οπαδών από την Ελλάδα, την Ολλανδία αλλά και τις γύρω χώρες.
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
parasandale δεν μπορεις να το ανεβασεις εσυ μεσω ustream η justin?
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
4-4-2 ρομβο λοιπον συφμωνα με Κολκα...ο οποιος μας υπενθυμιζει οτι ο Γκαρσια δεν παταει περιοχη. Ελπιζω σε γρηγορο γκολ 
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Συγγνώμη για το off-topic, αλλά έχω conn-x και μάλιστα το 24άρι. Πρόσφατα ήρθε τεχνικός γιατί ο router "έπεφτε" συχνά και μου τον αναβάθμισε. Μου μέτρησε ταχύτητα 13,2 Mbps και μου είπε πως είναι φυσιολογική, επειδή απέχω από το κέντρο που είναι στη Δάφνη (μένω Άγιο Δημήτριο). Όσοι μάλιστα μένουν στον Άλιμο δεν μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες πέραν των 2 Mbps!gash04 έγραψε:Καλά ας μην πάμε και στις γραμμές Internet δήθεν υψηλές γιατί αν αρχίζω να λέω ιστορίες θα έχουμε πάλι κλάματα με το συμβαίνει με ταχύτητες σε άλλες Ευρωπαικές χώρες.
Παιδιά που ζουν έξω μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν.
Πέρα και απο την απάτη πληρωμής για ταχύτητες που δεν έχουμε ακόμα.
Επίσης οι ποιο ακριβές υπηρεσίες Πανευρωπαικά για προιόν το οποίο δεν προσφέρει τίποτα σε σχέση με αυτά που διαφημίζουν.
Όλα αυτά είναι γνωστά το αποτέλεσμα όμως ένα.
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
'Εκαψα το λαρύγγι μου χτές στο Ουέστ Χάμ - Μίλουολ, πειράζει;
Θα το ξανακαψω αύριο για την ΠΑΟΚΑΡΑ
Θα το ξανακαψω αύριο για την ΠΑΟΚΑΡΑ
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αν κάποιος γνωρίζει νομικά θέματα ας απαντήσει γιατί δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα..πως γίνετε ένα κανάλι όπως το παπαροκόνεξ που δεν έχει πανελλαδική κάλυψη να έχει το δικαίωμα να αγοράζει ένα τηλεοπτικό κανάλι?
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
μαπες επαιξες ή βιντεο τραβουσες???alexpaok4 έγραψε:'Εκαψα το λαρύγγι μου χτές στο Ουέστ Χάμ - Μίλουολ, πειράζει;
Θα το ξανακαψω αύριο για την ΠΑΟΚΑΡΑ
- opaoktsis4
- Δημοσιεύσεις: 126
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 15:51
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
παιδιά μπορεί να μου απαντήσει κάποιος σε κάποιες ερωτήσεις??
α) μπορούμε να δούμε το αυριανό ματς απο το Alfa TV της Κύπρου, εχοντας κανονικά κυπριακή κάρτα στη νόβα??
β) αν όχι, το rtl7 μπορούμε να το πιάσουμε μέσω νόβας??
γ) αν όχι, πως στο καλό θα δούμε τον αγώνα?
α) μπορούμε να δούμε το αυριανό ματς απο το Alfa TV της Κύπρου, εχοντας κανονικά κυπριακή κάρτα στη νόβα??
β) αν όχι, το rtl7 μπορούμε να το πιάσουμε μέσω νόβας??
γ) αν όχι, πως στο καλό θα δούμε τον αγώνα?
- alexpaok4
- Δημοσιεύσεις: 257
- Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
- Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Και τα δυο!
Μα έτσι και αλλιώς δίπλα στους Μιλουόλερς ήμουν οπότε δεν έιχα επιλογή! 
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Ουστ....Up the Hammers ρε!!!!!
Παντως για την Aston Villa μην απορεις....Μπορει οι χωριατες να ειναι πολυ καλοι στο εγχωριο πρωταθλημα αλλα στην Ευρωπη μια ζωη παιζουν μαλακο κλαρινο.
Παντως για την Aston Villa μην απορεις....Μπορει οι χωριατες να ειναι πολυ καλοι στο εγχωριο πρωταθλημα αλλα στην Ευρωπη μια ζωη παιζουν μαλακο κλαρινο.
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Όταν λές νόβας, εννοείς αυτόν:opaoktsis4 έγραψε:...μέσω νόβας??
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE% ... E%B1%CF%82
???
Η μήπως αυτό: http://aa.usno.navy.mil/software/novas/novas_info.php
???
Χαχαχαχαχα!!!!!