Herenveen - Π.Α.Ο.Κ. 27.8.2009
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Ροναλντο, επειδη ακομα δεν ξερουμε πως θα παιξει η ομαδα, μονο εικασιες κανουμε...
Επειδη τα συστηματα ομως δεν ειναι επιθετικά ή αμυντικά , αλλά οι παιχτες που τα απαρτιζουν, τοτε ακομα και με τα 3 ''εξαρια'' που λες, ειμαστε αρκετα επιθετικοι...
Διοτι και ο Γκαρσια αλλά και ο Φωτακης μπορουν να φτιαξουν παιχνιδι...
Επειδη τα συστηματα ομως δεν ειναι επιθετικά ή αμυντικά , αλλά οι παιχτες που τα απαρτιζουν, τοτε ακομα και με τα 3 ''εξαρια'' που λες, ειμαστε αρκετα επιθετικοι...
Διοτι και ο Γκαρσια αλλά και ο Φωτακης μπορουν να φτιαξουν παιχνιδι...
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Μόλις τον είδα τα έχασα!Δεν το πίστευα!Τέτοιος παικταράς να πατήσει το χορτάρι της Τούμπας?Τρελάθηκα!paok87 έγραψε: ειναι και αυτος ο ενρικες σκετος δαιμονας.
Μάλλον έκανε λάθος η Real και δεν έπρεπε να πάρει τον C. Ronaldo (κλάψα-baby) αλλά έναν άλλο δαίμονα...
Φίλε συγνώμη για την ειρωνία αλλά δεν πιστεύω ότι είναι κάτι το αξιόλογο.Σκέψου την σύγκριση με τον Vierinha ή έστω με τον Calvo του ρουλη...
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αδερφε Ροναλντο θα συμφωνησω με τα συστηματα που παραθετεις αλλα θα διαφωνησω στο οτι ο Φωτακης δεν μπορει να ανταποκριθει στο 4-4-2 στη δεξια θεση!Ο Γκαρσια σιγουρα οχι αλλα ο Φωτακης μπορει ανετα και αν θες κατ εμε ισως και καλυτερα απο τον Κονσεισαο!Απλα θυμησου το ματς με την Βαλερενγκα και το ποσες φορες βγηκε ο Φωτακης απο τα πλαγια και δημιουργησε κινδυνους και αλλες ποσες εκανε κινηση αλλα δεν τροφοδοτηθηκε!Επισης θα συμφωνησω με τον ΑριςΚ!Το 4-4-2 σε ρομβο παιζεται με πλαγιους χαφ στα ακρα και οχι εξτρεμ η κρυφους κυνηγους η οπως αλλιως τους αποκαλουν την σημερον εποχη!Ο Σορλεν και ο Σερτζιο ειναι πλαγιοι χαφ!Οι Κουτσια και Βιειρινια το 2ο!Απλα πραγματα...Ειμαι σιγουρος οτι περισσοτερο απο ολες τις απωλειες ποναει περισσοτερο του Σορλεν(εννοω τον Σαντος)!Απο κει και περα θα κανω μια προβλεψη και θα πω οτι αυτος που μπορει να ξεκλειδωσει την προκριση με γκολ απο το πουθενα ειναι ο Τζωρτζ Φωτακης!!!ronaldo έγραψε:μαξιμε ειναι εξαρια ασχετα αν φωτακης και γκαρσια ξερουν μπαλα.
και ο κοντρερας ξερει μπαλα για αμυντικος να τον βαλουμε δεκαρι?
βιτολο,γκαρσια,φωτακης ειναι παιχτες αξονα.
οι 2 πρωτοι εξαρια και ο φωτακης κατι αναμεσα σε 6 αρι και δεκαρι.
μπορει να παιξει ο γκαρσια αριστερο χαφ και να πλαγιοκοπει?
η μπορει ο φωτακης να παιξει πλαγια και να πλαγιοκοπει?
ακραιοι παιχτες ειναι ο βιειρινια,ο κουτσιανικουλης και ο κονσεισαο(ασχετα αν ειναι καλος η οχι)
απο εκει και περα οποιον αλλον βαλεις πλαγια ειναι ημιμετρο και νομιζω εις βαρος της ομαδας
αν παιξεις 4-4-2 θα ειναι για να παιξεις επιθετικα οποτε πρεπει να παιξεις με ενα σχημα καπως ετσι
----------------βιτολο(η γκαρσια)------------------
βιειρινια-----------------------------------κουτσιανικουλης
----------------σορλεν(η φωτακης)
----------φιλομενο-----------------------------------
-------------------------μουσλι-----------------
αν θελεις να παιξεις καλυπτωντας και τα νωτα σου παιζεις 4-5-1 με 2 αμυντικα χαφ
-------------βιτολο--------------γκαρσια--------------
βιειρινια---------σορλεν(η φωτακης)-----------κουτσια
--------------------μουσλιμοβιτς----------------------
και αν θελεις να παιξεις καπως πιο επιθετικα απο το 4-5-1 και λιγο πιο αμυντικα απο 4-4-2 παιζεις 4-3-3
------------------------βιτολο(η γκαρσια)-------------------------
---------------φωτακης------------------σορλεν-----------------
βιειρινια-------------------------------------------------κουτσια--
--------------------------μουσλι-----------------------------------
ετσι τα βλεπω εγω τα πραγματα και νομιζω οτι αυτα ειναι τα 3 φυσιολογικα συστηματα που πρεπει να παιζουμε.
τα αλλα ειναι αλχημιες νομιζω με το να παιζουν παιχτες σε θεσεις που δεν μπορουν να ανταποκριθουν
- Johnny-Patra
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2009, 17:19
- Τοποθεσία: Patra
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
PARASANDALOS έγραψε:Al jazeera sport+8
Rtl 7
Alpha TV cyprous
o αντ1 λεει θα μας παρει αν περασουμε......
Ο ΑΝΤ-1 έχει τα δικαιώματα του Europa League για 2-3 χρόνια!
Αλλά όχι των προκριματικών... που παίζουμε ακόμα.
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αδερφε τον Ροναλντο δεν τον ξερω προσωπικα αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι κιτρινος κοκκινος η οτιδηποτε αλλο εκτος του ασπρομαυρου!Εγω νομιζω οτι απλα ειναι καποιες φορες υπερβολικος κι ενω εχει δικαιο σε καποια απο αυτα που λεει,το χανει προσθετοντας και αλλα αχρειαστα!Σα να λεει μισες αληθειες ενα πραμα...Τωρα αν κανω λαθος ο Θεος και η ψυχη του!PaokArxis έγραψε:η ώρα σου είναι...αρχισες πάλι...άλλο 4-4-2 το κλασσικό αυτό που λες....με κουτσια βιερίνια πλαγια και βιτολο φωτακης κλπ ενδεχομένως στο κέντρο....
και άλλο με ρόμβο όπου πλάγια βγαίνουν οι επιθετικοί (βιερίνια μουσλί - που όπως ακουσα αυτους θα βάλει μπροστά ) και μετά βγαίνει αξονάτος κρυφός ο χαφ (φωτάκης ) και μενουν τα χαφ τα άλλα για στηριγματα απο πίσω...Και όχι που λες να κάνει πλαγιοκόπηση ο γκαρσία και άλλες π@π@ριες...φτάνει ρε φίλε λίγο....δεν σε έχω δει να συμφωνείς ποτέ κίτρινε ρονάλντο
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Κατ'αρχή θέλω να χαιρετήσω όλους τους φίλους και να πω ότι μ'αρέσουν οι απόψεις για την εντεκάδα και τα συστήματα που γίνεται φέτος γιατί τώρα έχουμε επιλογές και για διάφορες 11άδες και για διάφορα συστήματα. Οι παίχτες που αποκτήθηκαν είναι πολύ πιο ποιοτικοί από αυτούς που αντικατέστησαν και έχουμε αξιόπιστες επιλογές παρά τους τραυματισμούς.
Το πρόβλημα φέτος είναι ότι η ομάδα δεν είναι εγκαίρως έτοιμη για τις υποχρεώσεις της. Βλέπουμε τα αποτελέσματα του γελοίου συστήματος των play-off, αφού όλες οι ομάδες που πήραν μέρος έχουν προβλήματα δεσίματος. (σε φυσιολογικές συνθήκες και η Λάρισα θα είχε περάσει, και ο ΠΑΟΚ δε θα κινδύνευε από αυτή την ομάδα που είδαμε όλοι στην Τούμπα, και οι ΑΕΚ και ΠΑΟ θα έκαναν καλύτερες εμφανίσεις). Πέρισυ, 1η χρονιά των play-off είδαμε τα ίδια (ο Άρης αποκλείστηκε από κάτι τυχαίους, η ΑΕΚ από τους κύπριους) και μόνο ο περσινός ΠΑΟ είναι η εξαίρεση στον κανόνα που λέει ότι δεν έχουμε την πολυτέλεια (τους παίχτες δλδ) να τελειώνουμε αργά το πρωτάθλημα και να αρχίζουμε αργά την προετοιμασία. Του χρόνου αν είμαστε εκεί καλό είναι να στείλουμε τους παίχτες για διακοπές και τη 2η ομάδα για παιχνίδια. Αν αρχίζαμε προετοιμασία αρχές Ιουνίου, ούτε τόσους τραυματισμούς θα είχαμε, και η ομάδα θα ήταν πιο έτοιμη.
On topic τώρα, θέλω να πιστεύω ότι εύκολα ή δύσκολα θα τους πάρουμε. Θα ήταν αδικία να αποκλειστούμε από μια ομάδα ξεκάθαρα χαμηλότερης ποιότητας που αν την είχαμε τρεις εβδομάδες πιο μετά δε θα είχε καμμία τύχη.
Το πρόβλημα φέτος είναι ότι η ομάδα δεν είναι εγκαίρως έτοιμη για τις υποχρεώσεις της. Βλέπουμε τα αποτελέσματα του γελοίου συστήματος των play-off, αφού όλες οι ομάδες που πήραν μέρος έχουν προβλήματα δεσίματος. (σε φυσιολογικές συνθήκες και η Λάρισα θα είχε περάσει, και ο ΠΑΟΚ δε θα κινδύνευε από αυτή την ομάδα που είδαμε όλοι στην Τούμπα, και οι ΑΕΚ και ΠΑΟ θα έκαναν καλύτερες εμφανίσεις). Πέρισυ, 1η χρονιά των play-off είδαμε τα ίδια (ο Άρης αποκλείστηκε από κάτι τυχαίους, η ΑΕΚ από τους κύπριους) και μόνο ο περσινός ΠΑΟ είναι η εξαίρεση στον κανόνα που λέει ότι δεν έχουμε την πολυτέλεια (τους παίχτες δλδ) να τελειώνουμε αργά το πρωτάθλημα και να αρχίζουμε αργά την προετοιμασία. Του χρόνου αν είμαστε εκεί καλό είναι να στείλουμε τους παίχτες για διακοπές και τη 2η ομάδα για παιχνίδια. Αν αρχίζαμε προετοιμασία αρχές Ιουνίου, ούτε τόσους τραυματισμούς θα είχαμε, και η ομάδα θα ήταν πιο έτοιμη.
On topic τώρα, θέλω να πιστεύω ότι εύκολα ή δύσκολα θα τους πάρουμε. Θα ήταν αδικία να αποκλειστούμε από μια ομάδα ξεκάθαρα χαμηλότερης ποιότητας που αν την είχαμε τρεις εβδομάδες πιο μετά δε θα είχε καμμία τύχη.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Ο καθένας μας εδώ μέσα γράφει την άποψή του και όχι την άποψη του Santos, επομένως το πώς θα κατέβει ο ΠΑΟΚ είναι κάτι που θα το δούμε σε 52 ώρες, αλλά εικασίες για το πιθανό σχήμα μπορούμε να κάνουμε από τώρα!
Πιστεύω ότι το αριστερό μας μπακ πρέπει να είναι ο Σαβίνι και όχι ο Λίνο, γιατί ο Βραζιλιάνος έχει αμυντικά κενά και ο Ενρίκε στον πρώτο ματς του έφυγε 2 - 3 φορές (η μία γκολ).
Όσον αφορά τα χαφ η μόνη αλλαγή θα είναι ο Φωτάκης αντί του Κόνσε.
Πιστεύω ότι το αριστερό μας μπακ πρέπει να είναι ο Σαβίνι και όχι ο Λίνο, γιατί ο Βραζιλιάνος έχει αμυντικά κενά και ο Ενρίκε στον πρώτο ματς του έφυγε 2 - 3 φορές (η μία γκολ).
Όσον αφορά τα χαφ η μόνη αλλαγή θα είναι ο Φωτάκης αντί του Κόνσε.
-
25 years later
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αποστολη επετρεψε μου να διαφωνησω!
Εγω λεω Λινο αντι Σαβινι γιατι πλεον εμεις ειμαστε αυτοι που κυνηγαμε το σκορ!Ακομη και στην χειροτερη περιπτωση να μας προηγηθουν με ενα γκολ το ματς ερχεται στα ισια και με 2ο γκολ τους εχουμε στειλει!Για μενα να το πω απλα το θεμα ειναι πως θα σκοραρουμε σιγουρα ενα γκολ και αν φυσικα μας κατσει γιατι οχι και 2!Με 2 γκολ το θεμα προκρισης νομιζω οτι ειναι τελειωμενο!Δε νομιζω οτι θα φαμε 3 ακομη και με τον Λινο μπακ!Αυτο που με προβληματιζει ειναι το οτι δυσκολευομαστε πολυ να βαλουμε γκολ και εκει ειναι που βασιζομαι στον Φωτακη!
-
Nakos_Paok_Rox_My_Sox
- Δημοσιεύσεις: 186
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 18:22
- Τοποθεσία: aspromavri xalkidiki
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
αυτο μ τ ρομβο δε με τρελαινει...ρποτιμω κλασικο 4-4-2 αλλα με λινο αριστερα στα χαφ και βιερινια δεξια...πολυ γρηγοροι,καλοι τεχνιτες μπουκαδοροι!και βαζεις κ τ φιλομενο διπλα στο ζλαταν κ ελπιζεις
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αντε ξηγήθηκε πάλι η διοίκηση της ΚΑΕ ΠΑΟΚ...
Θα προβάλει το μάτς με τη Χέρενφεν ζωντανά σε γιγαντοθόνη στο παλατάκι...
Θα προβάλει το μάτς με τη Χέρενφεν ζωντανά σε γιγαντοθόνη στο παλατάκι...
- Johnny-Patra
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2009, 17:19
- Τοποθεσία: Patra
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Η ΚΑΕ ΠΑΟΚ σε συνεργασία με την ΠΑΕ και τον ΟΤΕ θα βάλει γιγαντοοθόνη στο Παλατάκι για το ματς της Πέμπτης.
Το πάρτυ όπως είπε μέλος της διοίκησης... θα ξεκινήσει απο νωρίς το μεσημέρι και οι πόρτες θα είναι ανοιχτές απο τότε!
Η προβολή θα γίνει μέσα στο γήπεδο.
Αντε και εδώ στην Πάτρα να μαζευτούμε να δούμε το ματς όλοι μαζί.
Το πάρτυ όπως είπε μέλος της διοίκησης... θα ξεκινήσει απο νωρίς το μεσημέρι και οι πόρτες θα είναι ανοιχτές απο τότε!
Η προβολή θα γίνει μέσα στο γήπεδο.
Αντε και εδώ στην Πάτρα να μαζευτούμε να δούμε το ματς όλοι μαζί.
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Λοιπόν στη Θεσνίκη ξέρω σίγουρα ένα καφέ στην Αγ. Δημητρίου, κέντρο, που θα το δείξει. Όποιος ενδιαφέρεται για πληροφορίες ας μου στείλει PM γιατί δεν θέλω να κάνω διαφήμιση. Εγώ με 3 φίλους έκλεισα ήδη τραπέζι.

- Johnny-Patra
- Δημοσιεύσεις: 67
- Εγγραφή: Δευ 01 Ιουν 2009, 17:19
- Τοποθεσία: Patra