Herenveen - Π.Α.Ο.Κ. 27.8.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από Thanos4 »

eorptol έγραψε:
Thanos4 έγραψε:ρε παιδια τι αγχωνεστε?αφου λογικα θα το δειξει το αλφα κυπρου πολλες καφετεριες θα το δειξουν........

υγ:για καλο και για κακο παρασανδαλε ριξε και σε μενα ενα πμ!
χαχα με απαντησες αλλα ειναι σιγουρο ?
οπως ειπαν και αλλα αδερφια εχει ματς στο προγραμμα του την ιδια ωρα με το δικο μας αλλα δεν λεει ομαδες
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από eorptol »

καλη επιτυχια στο αβαταρ σου gika τη χρειαζομαστε ολοι :) :) :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από Thanos4 »

τοτε γραψε αλλο ενα ποστ γιατι εισαι στα 666!
Άβαταρ μέλους
ABALAEA2
Δημοσιεύσεις: 936
Εγγραφή: Τετ 06 Φεβ 2008, 20:14
Τοποθεσία: Gerakas Attika

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ABALAEA2 »

Ρε παιδιά μαζευτήκατε τόσα άτομα να το δείτε εδώ στη χαβούζα με τη Βαλερέγκα. Ένας δεν μπορεί να μου στείλει σε pm ποιο κωλομέρος το παίζει? θα τρελαθώ σε λίγο! Μου φαίνεται θα βάλουμε πούλμαν για Θεσσαλονίκη για να το δούμε σε καφετέρια...
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

PARASANDALOS έγραψε:οποιος θελει κωδικο p.m
Παρασάνδαλος κι εδώ εναν!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

παιδια καταφερα και μπηκα στο ματς στην τουμπα τελικα,αν γινει κατι στην αθηνα ειμαι μεσα,γουσταρω να το δω και την ρεβανς μεσα σε ΠΑΟΚτσηδικη ατμοσφαιρα...! :?
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

παρασανδαλε δωσε κωδικο
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από Steenage »

HEERENVEEN - ΠΑΟΚ
Πέμπτη, 27 Αυγούστου στις 7:45 μ.μ.
UEFA Europa League
Zωντανά από το Alfa (κανάλι 31) της Cytavision .

http://www.cytavision.com.cy/greek/spor ... rt_id=2913
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από peris »

πλακα μας κανεις τον εβαλες δημοσια σε ανοιχτο φορουμ κι εμεις θα τον δωσουμε απο δω κι απο κει? :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Αδερφε ειναι ευκολο να το κανουμε 14 αυτο εκει?

ΥΓ Καλα λεει ο peris βγαλτο απο κει περα γιατι μπαινουν και αλλοθρησκοι ως γνωστον.Δε το χω πολυ οι συμπολιτες να το βαλουν σε κανα θουπερ3 φορουμ και να το βλεπουν περισσοτεροι απο εμας (εχουν και κατι συμπλεγματα με μας). Βαλε καναν αλλον και θα το κανουμε πμ ο καθενας στον επομενο απο κατω που θα το ζηταει για να μη σε ζαλισουμε κ σενα με πμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK LEME!!! την Δευ 24 Αύγ 2009, 20:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Οχι αλλα ξερεις τωρα, η πουτ@να η τυχη... ευκαιρια ψαχνει
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από gash04 »

Η συνέχεια για το που θα δείτε το ματς παρακαλώ στο παρακάτω.

http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=660


Αν είναι να το κλειδώσουμε το συγκεκριμένο.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από paok87 »

Μίνος τώρα ερασπορ απο σουρωτη: ο κονσεισαο δεν προπονειται.
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

Τη σκέψη να αφήσει το κλασικό 4-4-2 και να παρατάξει τον ΠΑΟΚ στον επαναληπτικό με την Χέρενφεν, για τα πλέι οφ του UEFA Europa League, με σχήμα με ρόμβο κάνει ο Φερνάντο Σάντος. Στις 09:30 στο γήπεδο του ΠΑΟΝΕ η τελευταία προπόνηση πριν την αναχώρηση για την Ολλανδία. Χορηγική συμφωνία με την εταιρία Weider Global Nutrition. Απολογείται στην UEFA. Κούδας: «Αισιόδοξος για πρόκριση».

«Πονοκέφαλο» έχει δημιουργήσει στον Φερνάντο Σάντος το σχήμα που θα παρατάξει στον επαναληπτικό με την Χέρενφεν, για τα πλέι οφ του UEFA Europa League. Η χθεσινή προπόνηση όχι μόνο δεν τον βοήθησε, αλλά του δημιούργησε κι άλλο πρόβλημα. Πέρα από τον Ολιβιέ Σορλέν που τέθηκε οριστικά νοκ αουτ, αφού δεν κατάφερε να βγάλει ολόκληρο το πρόγραμμα, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο αποχώρησε με ενοχλήσεις στου προσαγωγούς. Στο σημερινό πρόγραμμα, το τελευταίο επί ελληνικού εδάφους πριν την αναχώρηση για την Ολλανδία θα κριθεί αν θα συμπεριληφθεί τελικά στην αποστολή που θα ταξιδέψει στη χώρα της τουλίπας. Λίγες ελπίδες υπάρχουν και για τον Γάλλο μέσο. Αν λείψουν και οι δύο τότε η κατάρτιση της ενδεκάδας με το κλασικό 4-4-2 θα είναι ανέφικτη. Έτσι, γίνονται σκέψεις να παραταχθεί η ομάδα, με σχήμα με ρόμβο.

Απολογείται στην UEFA

Έγγραφο από την UEFA έφτασε στα γραφεία του συλλόγου, σύμφωνα με το οποίο ζητάει από τους διοικούντες τον ΠΑΟΚ να απολογηθούν για όσα έλαβαν χώρα στις εξέδρες του γηπέδου της Τούμπας, στο πρώτο παιχνίδι με την Χέρενφεν. Στην έκθεση του παρατηρητή έχει καταγραφεί το άναμμα τεσσάρων πυρσών, η παρουσία ενός υβριστικού πανό που αναφερόταν στον Γκόραν Ποπόφ και η είσοδος Το απολογητικό υπόμνημα πρέπει να έχει αποσταλεί μέχρι την Παρασκευή, ενώ το πρόστιμο θα φτάνει τις 20 χιλιάδες ευρώ.

Νέα χορηγία

Από εκεί και πέρα ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας με την εταιρεία συμπληρωμάτων και διατροφής, «Weider Global Nutrition». Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη εταιρία εδώ και δύο χρόνια και οδεύει προς τον τρίτο.
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

20 χιλιαδες ευρω προστιμο για εναν πυρσο?τουλαχιστον με ρενγκα πηραμε 90.000 να μην εχουμε ζημια κιολας :) :) βγαλαμε τα προστιμα :?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”