οπως ειπαν και αλλα αδερφια εχει ματς στο προγραμμα του την ιδια ωρα με το δικο μας αλλα δεν λεει ομαδεςeorptol έγραψε:χαχα με απαντησες αλλα ειναι σιγουρο ?Thanos4 έγραψε:ρε παιδια τι αγχωνεστε?αφου λογικα θα το δειξει το αλφα κυπρου πολλες καφετεριες θα το δειξουν........
υγ:για καλο και για κακο παρασανδαλε ριξε και σε μενα ενα πμ!
Herenveen - Π.Α.Ο.Κ. 27.8.2009
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Ρε παιδιά μαζευτήκατε τόσα άτομα να το δείτε εδώ στη χαβούζα με τη Βαλερέγκα. Ένας δεν μπορεί να μου στείλει σε pm ποιο κωλομέρος το παίζει? θα τρελαθώ σε λίγο! Μου φαίνεται θα βάλουμε πούλμαν για Θεσσαλονίκη για να το δούμε σε καφετέρια...
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Παρασάνδαλος κι εδώ εναν!PARASANDALOS έγραψε:οποιος θελει κωδικο p.m
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
παιδια καταφερα και μπηκα στο ματς στην τουμπα τελικα,αν γινει κατι στην αθηνα ειμαι μεσα,γουσταρω να το δω και την ρεβανς μεσα σε ΠΑΟΚτσηδικη ατμοσφαιρα...! 
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
HEERENVEEN - ΠΑΟΚ
Πέμπτη, 27 Αυγούστου στις 7:45 μ.μ.
UEFA Europa League
Zωντανά από το Alfa (κανάλι 31) της Cytavision .
http://www.cytavision.com.cy/greek/spor ... rt_id=2913
Πέμπτη, 27 Αυγούστου στις 7:45 μ.μ.
UEFA Europa League
Zωντανά από το Alfa (κανάλι 31) της Cytavision .
http://www.cytavision.com.cy/greek/spor ... rt_id=2913
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
πλακα μας κανεις τον εβαλες δημοσια σε ανοιχτο φορουμ κι εμεις θα τον δωσουμε απο δω κι απο κει?

- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Αδερφε ειναι ευκολο να το κανουμε 14 αυτο εκει?
ΥΓ Καλα λεει ο peris βγαλτο απο κει περα γιατι μπαινουν και αλλοθρησκοι ως γνωστον.Δε το χω πολυ οι συμπολιτες να το βαλουν σε κανα θουπερ3 φορουμ και να το βλεπουν περισσοτεροι απο εμας (εχουν και κατι συμπλεγματα με μας). Βαλε καναν αλλον και θα το κανουμε πμ ο καθενας στον επομενο απο κατω που θα το ζηταει για να μη σε ζαλισουμε κ σενα με πμ
ΥΓ Καλα λεει ο peris βγαλτο απο κει περα γιατι μπαινουν και αλλοθρησκοι ως γνωστον.Δε το χω πολυ οι συμπολιτες να το βαλουν σε κανα θουπερ3 φορουμ και να το βλεπουν περισσοτεροι απο εμας (εχουν και κατι συμπλεγματα με μας). Βαλε καναν αλλον και θα το κανουμε πμ ο καθενας στον επομενο απο κατω που θα το ζηταει για να μη σε ζαλισουμε κ σενα με πμ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK LEME!!! την Δευ 24 Αύγ 2009, 20:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK LEME!!!
- Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
- Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Η συνέχεια για το που θα δείτε το ματς παρακαλώ στο παρακάτω.
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=660
Αν είναι να το κλειδώσουμε το συγκεκριμένο.
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=660
Αν είναι να το κλειδώσουμε το συγκεκριμένο.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
Τη σκέψη να αφήσει το κλασικό 4-4-2 και να παρατάξει τον ΠΑΟΚ στον επαναληπτικό με την Χέρενφεν, για τα πλέι οφ του UEFA Europa League, με σχήμα με ρόμβο κάνει ο Φερνάντο Σάντος. Στις 09:30 στο γήπεδο του ΠΑΟΝΕ η τελευταία προπόνηση πριν την αναχώρηση για την Ολλανδία. Χορηγική συμφωνία με την εταιρία Weider Global Nutrition. Απολογείται στην UEFA. Κούδας: «Αισιόδοξος για πρόκριση».
«Πονοκέφαλο» έχει δημιουργήσει στον Φερνάντο Σάντος το σχήμα που θα παρατάξει στον επαναληπτικό με την Χέρενφεν, για τα πλέι οφ του UEFA Europa League. Η χθεσινή προπόνηση όχι μόνο δεν τον βοήθησε, αλλά του δημιούργησε κι άλλο πρόβλημα. Πέρα από τον Ολιβιέ Σορλέν που τέθηκε οριστικά νοκ αουτ, αφού δεν κατάφερε να βγάλει ολόκληρο το πρόγραμμα, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο αποχώρησε με ενοχλήσεις στου προσαγωγούς. Στο σημερινό πρόγραμμα, το τελευταίο επί ελληνικού εδάφους πριν την αναχώρηση για την Ολλανδία θα κριθεί αν θα συμπεριληφθεί τελικά στην αποστολή που θα ταξιδέψει στη χώρα της τουλίπας. Λίγες ελπίδες υπάρχουν και για τον Γάλλο μέσο. Αν λείψουν και οι δύο τότε η κατάρτιση της ενδεκάδας με το κλασικό 4-4-2 θα είναι ανέφικτη. Έτσι, γίνονται σκέψεις να παραταχθεί η ομάδα, με σχήμα με ρόμβο.
Απολογείται στην UEFA
Έγγραφο από την UEFA έφτασε στα γραφεία του συλλόγου, σύμφωνα με το οποίο ζητάει από τους διοικούντες τον ΠΑΟΚ να απολογηθούν για όσα έλαβαν χώρα στις εξέδρες του γηπέδου της Τούμπας, στο πρώτο παιχνίδι με την Χέρενφεν. Στην έκθεση του παρατηρητή έχει καταγραφεί το άναμμα τεσσάρων πυρσών, η παρουσία ενός υβριστικού πανό που αναφερόταν στον Γκόραν Ποπόφ και η είσοδος Το απολογητικό υπόμνημα πρέπει να έχει αποσταλεί μέχρι την Παρασκευή, ενώ το πρόστιμο θα φτάνει τις 20 χιλιάδες ευρώ.
Νέα χορηγία
Από εκεί και πέρα ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας με την εταιρεία συμπληρωμάτων και διατροφής, «Weider Global Nutrition». Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη εταιρία εδώ και δύο χρόνια και οδεύει προς τον τρίτο.
«Πονοκέφαλο» έχει δημιουργήσει στον Φερνάντο Σάντος το σχήμα που θα παρατάξει στον επαναληπτικό με την Χέρενφεν, για τα πλέι οφ του UEFA Europa League. Η χθεσινή προπόνηση όχι μόνο δεν τον βοήθησε, αλλά του δημιούργησε κι άλλο πρόβλημα. Πέρα από τον Ολιβιέ Σορλέν που τέθηκε οριστικά νοκ αουτ, αφού δεν κατάφερε να βγάλει ολόκληρο το πρόγραμμα, ο Σέρτζιο Κονσεϊσάο αποχώρησε με ενοχλήσεις στου προσαγωγούς. Στο σημερινό πρόγραμμα, το τελευταίο επί ελληνικού εδάφους πριν την αναχώρηση για την Ολλανδία θα κριθεί αν θα συμπεριληφθεί τελικά στην αποστολή που θα ταξιδέψει στη χώρα της τουλίπας. Λίγες ελπίδες υπάρχουν και για τον Γάλλο μέσο. Αν λείψουν και οι δύο τότε η κατάρτιση της ενδεκάδας με το κλασικό 4-4-2 θα είναι ανέφικτη. Έτσι, γίνονται σκέψεις να παραταχθεί η ομάδα, με σχήμα με ρόμβο.
Απολογείται στην UEFA
Έγγραφο από την UEFA έφτασε στα γραφεία του συλλόγου, σύμφωνα με το οποίο ζητάει από τους διοικούντες τον ΠΑΟΚ να απολογηθούν για όσα έλαβαν χώρα στις εξέδρες του γηπέδου της Τούμπας, στο πρώτο παιχνίδι με την Χέρενφεν. Στην έκθεση του παρατηρητή έχει καταγραφεί το άναμμα τεσσάρων πυρσών, η παρουσία ενός υβριστικού πανό που αναφερόταν στον Γκόραν Ποπόφ και η είσοδος Το απολογητικό υπόμνημα πρέπει να έχει αποσταλεί μέχρι την Παρασκευή, ενώ το πρόστιμο θα φτάνει τις 20 χιλιάδες ευρώ.
Νέα χορηγία
Από εκεί και πέρα ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας με την εταιρεία συμπληρωμάτων και διατροφής, «Weider Global Nutrition». Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ συνεργάζεται με τη συγκεκριμένη εταιρία εδώ και δύο χρόνια και οδεύει προς τον τρίτο.
- ContrerasPablo
- Δημοσιεύσεις: 1593
- Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03
Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009
20 χιλιαδες ευρω προστιμο για εναν πυρσο?τουλαχιστον με ρενγκα πηραμε 90.000 να μην εχουμε ζημια κιολας
βγαλαμε τα προστιμα 