Herenveen - Π.Α.Ο.Κ. 27.8.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από arisk »

Hose έγραψε:Νομίζω πως η ΠΑΕ θα έπρεπε να προβλέψει και τα εκτός έδρας ευρωπαϊκά στα οποία είναι δύσκολο να πάμε, να τα δίνει στην ελεύθερη τηλεόραση, έστω και με λιγότερα χρήματα
Έτσι δείχνεις ότι βάζεις το λαό σου πάνω απ' το χρήμα
LoL... :)
Άβαταρ μέλους
Gerard04
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: Παρ 13 Ιουν 2008, 13:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη,Τούμπα

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από Gerard04 »

diniko80 έγραψε:hose η παε δεν εχει ρολο στην επιλογη του εκτος εδρας αγωνα.....η χερενφεν εχει.....μαλλον αυτη εχει προβλημα με το λαο του ΠΑΟΚ.....να μαθαινεις και μετα να κραζεις......
Δεν εχει προβλημα με το λαο του ΠΑΟΚ. Το εδωσε σε αυτον που εδωσε τα περισσοτερα... :D
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από diniko80 »

προφανως ειρωνικα το λεω.....
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από arisk »

Πείτε στην Χέρενφεν... Στα τέτοια μας, ας δώσει το ματς και στο Playboy Tv αν θέλει, εμείς θα το δούμε...!! :shock:


Πάλι το Nova της Κύπρου θα μας σώσει μου φαίνεται... :)
Άβαταρ μέλους
PAOK LEME!!!
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιούλ 2009, 00:04
Τοποθεσία: Londino perimenontas ton PAOK

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από PAOK LEME!!! »

Ρε παρασανταλε αμα ξηγηθεις στριμ για τους ΠΑΟΚμανεις εδω περα θα εισαι ΠΟΛΥ μεγαλος να πουμε :) :) :)
c_k_77
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 15:05

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από c_k_77 »

παιδια, αποτι ξερω, το αλφα της κυπρου ειναι εδω και αρκετες μερες κλειδωμενο... ας μας ενημερωσει κανενα τσακαλακι που ασχολειται με δορυφορικα...
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Λίνο εχτρέμ! Αντε αγόρι μου βάλε κανα γκολάκι να γουστάρουμε! :)
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

περνας και τον νοβιτο. :) :) :)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106584
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ελπίζω η ομάδα να παίξει πιο γρήγορο ποδόσφαιρο απ' ότι στην Τούμπα. Είμαστε εκνευριστικά αργοί και προβλέψιμοι, χωρίς αυτοματισμούς δηλαδή, γι' αυτό και δύσκολα φτάνουμε κοντά στο γκολ.
Εύχομαι πάντως να κερδίσουμε!
Έστω και 2-2! (όπως τότε με τους Ουκρανούς).
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

οντως αποστολε καλη η τακτικη του σαντος αλλα θελουμε και αυτοματισμους εχουμε γινει προβλεψιμοι,να μην φοβουνται οι παικτες μας την τριπλα το σουτ,παραειμαστε συνεπεις στην τακτικη,θελουμε πιο αυθορμητες κινησεις απο τους παικτες μας
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από sidpanos »

κάτι σημαντικό που δεν έχει ειπωθεί....Ισπανός διαιτητής...Περισσότερο ευαίσθητος σε σκληρά μαρκαρίσματα...

γιατί στο προηγούμενο ο σκωτσέζος άφηνε το σκληρό παιχνίδι που ευνοούσε τα νταμάρια τους ολλανδούς...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από sidpanos »

ContrerasPablo έγραψε:οντως αποστολε καλη η τακτικη του σαντος αλλα θελουμε και αυτοματισμους εχουμε γινει προβλεψιμοι,να μην φοβουνται οι παικτες μας την τριπλα το σουτ,παραειμαστε συνεπεις στην τακτικη,θελουμε πιο αυθορμητες κινησεις απο τους παικτες μας
οι αυτοματισμοί θα βγούνε σε κανα μήνα,όταν φτάσουν στο 100%

γιατί καλές οι προπονήσεις,αλλά θες και παιχνίδια στα πόδια σου να δοκιμάσεις τι έμαθες...
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από evans4 »

ποπο δλδ ετσι θα το δειχνει και εκεινη την ωρα? αλλα αμα μαζευτουμε πολλοι δεν θα κρεμασει?
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από evans4 »

δλδ το δεσαμε το ματς? :) :) :)
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Herenveen- P.A.O.K. 27.8.2009

Δημοσίευση από evans4 »

να σε φιλισω!!!!!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”