PABLO GARCIA έγραψε:Πως θα σου φαινόταν μία αγγελία....gash04 έγραψε:
Είναι λίγο δύσκολο να βγείς στην Αθήνα και να φωνάζεις έξω απο καφετέριες ΕΧΕΙΣ ΚΟΝΕΞ ΜΠΑΡΜΠΑΑΑΑΑΑ????!!!!
Σίγουρα κάποιοι έχουν αλλά άντε να ξέρεις στο Χάος ποιος.
80 απελπισμένοι οπαδοί του ΠΑΟΚ στην Αθήνα ψάχνουν απεγνωσμένα cafe με conne-X για να δουν τον αγώνα της αγαπημένης τους ομάδας την προσεχή Πέμπτη και ώρα δεν θυμάμαι. Εγγυόμαστε μεγάλη κατανάλωση προφανώς όχι μόνο χυμών και αναψυκτικών..Πληρ. 6969ΧΧΧΧ Κο Gash.Μόνο σοβαρές προτάσεις.
Καλή ιδέα.
Λοιπόν όποιος μάθει κάτι για εμάς στην πρωτεύουσα τους απελπισμένους οπαδούς του ΠΑΟΚ ας στείλει PM και σε μένα.
Ευχαριστώ.
Υ.Γ Ο ευρών καφετέριας με κόνεξ τιβι πως το λένε έχει κέρασμα αλκοόλ.