Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από sidpanos »

Δεν θα σχολιάσω το ματς...Τα είπατε όλα και όλοι...ΜΕ ΤΟΥΣ Μ@ΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ???

Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΣΚΟΠΙΑΝΗ ΣΗΜΑΙΑ...ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΦΤΑΝΑΝ ΟΙ ΠΥΡΣΟΙ,ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙ-ΕΘΝΙΚΑ ΤΩΡΑ...
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από peris »

δηλαδη αμα επαιζες εσυ με 30 βαθμους και απεναντι σε τετοιο κοσμο και θα επαιζες καλυτερα?
ακου δεν υπαρχει
μια χαρα σταθηκαν και πηραν το αποτελεσμα που ηθελαν..
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

ronaldo έγραψε:pepermint χερενφειν ομαδα δεν υπαρχει συμφωνα με τα οσα ειδαμε χτες.
να υποτιμουσαμε καμια τοτεναμ η καμια εβερτον ξερω και εγω θα ημασταν οντως υπερφιαλοι.
τωρα αυτη την ομαδα την ειδαμε με τα ματια μας και εμενα μου φανηκε πολυ χαμηλης δυναμικοτητας.

τωρα αν εμεις σαν ΠΑΟΚ αποδειχτουμε χειροτεροι ακομα και απο την χερενφειν ειναι ενα αλλο κεφαλαιο

ξαναλεω πως αν δεν περασουμε θα ειναι τραγικο και σιγουρα σε καποιον πρεπει να παει η ευθυνη.
+1
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ronaldo »

peri εγω εννοειται δεν θα επαιζα καλυτερα και δροσια να ειχε
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από peris »

ο αρουλης θα επαιζε λες?
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από ronaldo »

σιγουρα και ο αρουλης και ο ηρακλουλης και η αεκουλα και πολλες ομαδες της superligas θα επαιζαν καλυτερα απο την xerenfein.

να μην πω για γαυρο και βαζελο
upobrixios4
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από upobrixios4 »

Ο ΠΑΟΚ ήταν πολύ καλός και το μονό που του έλειπε ήταν η τύχη!!!11 τελικέσ ειχαμε ελεος τι φωναζεται!!!πιστεύω οτι με το χθεσινό ΠΑΟΚ όλοι αισιοδοξούν για ενα καλο αποτελεσμα στην Ολλανδια και αυτο απο μονο του λεει πολλα
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Fantomas »

Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν = Ετοιμότητα ομάδας 40%, Ατυχία 70% ,καθαρό μυαλό 50%...! :)

Μακάρι να παίξει σύντομα ο Κουτσιανικούλης στον ΠΑΟΚ την μπάλα που έπαιζε πέρσι στον Εργοτέλη, μακάρι...

Θα αλλάξει η εικόνα του ΠΑΟΚ μεσοεπιθετικά με ένα καλό Κουτσιανικούλη μαζί με τον μεταμορφωμένο και φορμαρισμένο Βιερίνια αλλά και τον Φωτάκη και Φιλομένο. 8)
Ο Μούσλι μου θυμίζει λίγο τον Ναλιτζή σε περίοδο ντεφορμαρίσματος...ο νοών νοητό... :(

Όχι άλλο Κονσεισάο, βαρέθηκα το προβλέψιμο στιλ παιχνιδιού του...βρέθηκα τους εγωισμούς του στα στημένα...ο Κονσεισάο είναι δώσε μου την μπάλα να πάρω λίγα μέτρα να καθυστερήσω λίγο, να οργανωθεί αμυντικά ο αντίπαλος και μετά να κάνω σέντρα...σέντρα ... σέντρα ...σέντρα ...Και μία στις δέκα θα κάνω και κανένα σουτ... διεμβολισμός μηδέν!

Θέλω το Βιερίνια μόνιμα στην θέση του Κονσεισάο και τον αρχηγό αλλαγή!
Στα αριστερά θέλω παίχτη στιλ Καστιγιο και τον Κουτσιανικούλη αλλαγή!
Στην Επίθεση κορυφή θέλω παίκτη γκολτζή στιλ Σαλπιγγίδη και τον Φιλομένο αλλαγή!

Ο Σάντος δεν είναι το πρόβλημα...Στο ίδιο στιλ είναι και ο Σουμ που έσπασε την αυτοκρατορία του γαύρου...Οι άμυνες και το μισό μηδέν φέρνουν τους τίτλους...Αν είχες τον Όγιος και τον Μπάγεβιτς θα γκρίνιαζες γιατί η άμυνα μπάζει και τρως εύκολα γκολ...Βέβαια θα έπαιζες ωραίο ποδόσφαιρο ... Και θα έβλεπες θέαμα γιατί όλα τα ματς θα ήταν γκραν κινιόλ ...πάνω κάτω....πλαγιοκοπήσεις κτλ...αλλά θα πάλευες να βγεις τέταρτος...
Με τον τσομπάνη...άστο... θα έπαιζες με γιόμες...
Με αυτά τα λεφτά καλός είναι ο Σάντος...Αν θες προπονητή για κάτι παραπάνω πρέπει να χώσεις εκατομμύρια...και φυσικά να έχεις και τους ανάλογους παίκτες...
Εδώ η Χερενφέιν με 100 εκατομμύρια αποθεματικό είχε στον πάγκο της τον Σόλιντ και δεν είχε ούτε ένα όνομα στην ενδεκάδα της... τι να λέμε τώρα!

Είπαμε: ΤΑ PANDA ΟΛΑ και ΤΑ ΚΟΑΛΑ ΤΙΠΟΤΑ=Ο ΓΑΥΡΟΣ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙΠΟΤΑ=ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
:)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Fantomas την Παρ 21 Αύγ 2009, 15:04, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από keep_paokizein »

ronaldo έγραψε:
τωρα αν εμεις σαν ΠΑΟΚ αποδειχτουμε χειροτεροι ακομα και απο την χερενφειν ειναι ενα αλλο κεφαλαιο

ξαναλεω πως αν δεν περασουμε θα ειναι τραγικο και σιγουρα σε καποιον πρεπει να παει η ευθυνη.
βέβαια... πρέπει σε κάποιον να πάει η ευθύνη !!! (σε ποιον δηλαδή?)
βλέπετε τις τελευταίες 10ετίες κάθε χρόνο πάμε στους 32 και στους 16 του ουέφα !!!

Αν όμως προκριθούμε... πάλι κανείς από σας δεν θα είναι ευχαριστημένος γιατί δεν παίξαμε καλη μπάλα και βάλαμε ένα γκολ στο 80+ ενώ οι άλλοι είχαν χασει 15 ευκαιρίες...

Η γκρίνια σας έτσι κι αλλιώς είναι δεδομένη.

Αυτός είναι ο ΠΑΟΚ... αυτούς τους παίκτες αντέχει η τσέπη του... αυτούς έχει.

Οποιος δεν αντέχει... να καθεται στο σπίτι του και να μην ασχολείται.
Άβαταρ μέλους
steeve88
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 03:06

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από steeve88 »

peris έγραψε:δηλαδη αμα επαιζες εσυ με 30 βαθμους και απεναντι σε τετοιο κοσμο και θα επαιζες καλυτερα?
ακου δεν υπαρχει
μια χαρα σταθηκαν και πηραν το αποτελεσμα που ηθελαν..
Πες τα ρε φίλε...
Αυτό δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι...
Λένε η Χέρενφεν ήταν ανύπαρκτη...κάτσε να δούμε πόσο υπαρκτοί θα μπορούμε να είμαστε εκεί εμείς...
Χθες ήμασταν υπαρκτοί ναι...αλλά δεν ήμασταν ουσιαστικοί...και χθες και τις προηγούμενες φορές...
Ο Σάντος έχει λίγο αργούς ρυθμούς...στο πρωτάθλημα θα πάμε καλά γιατί θα έχουμε πάρει μπρος...
Πρέπει επίσης στο πίσω μέρος του μυαλό μας να έχουμε ότι φέτος έφυγε ένας πολύ καλός γυμναστής που ήταν υπεύθυνος για την φυσική κατάσταση των παικτών (του οποίου το όνομα μου διαφεύγει)..
koelemen
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ 17 Αύγ 2009, 20:18

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από koelemen »

Παροτι συνηθισμενος μετα απο ενα ασχημο αποτελεσμα να αισθανομαι σαν να επηλθε η μεγαλυτερη καταστροφη, αυτο που εχω να παραδεχτω ειναι οτι ο κοσμος του ΠΑΟΚ εδειξε μεγαλη συτοσυγκρατηση και ωριμοτητα χθες και σημερα...

α) αναγνωρισε την προσπαθεια ομαδας και προπονητη γι αυτο και χειροκροτησε στο τελος
β) ακουσε τις εκκλησεις της διοικησεις και ειχε ομολογουμενως μια αψογη συμπεριφορα
γ) ΟΡΘΩΣ γιουχαρισε τον αρχηγο της σε σωστα "πλαισια" , ενω δευτερολεπτα νωριτερα τον καταχειροκροτουσε
δ) εχει την απαραιτητη ωριμη σκεψη να καταλαβει τις αδυναμιες της ομαδας, να γνωριζει τις δυνατοτητες της, και να εχει σκιαγραφησει σε πολυ σωστο πλαισιο, το πως θα κυμανθει τοσο η χρονια που ερχεται, οσο και το ματς οροσημο στην Ολλανδια

Η λογικη του προπονητη της κερκιδας παει βολτα ...γιατι Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ!!

Τα βηματα που κανουμε προς τα μπρος εδω και 2 χρονια ειναι οφθαλμοφανη, και πως αν ακομη συμβει το χειροτερο σεναριο του αποκλεισμου , και παλι θα μαστε στο γηπεδο να στηριξουμε την ομαδα χωρις να μας παρει απο κατω, οπως ειχε γινει το 2004 μετα τους διασυρμους στην Ευρωπη.

Ωστοσο, με καθαρα αγωνιστικα κριτηρια, πραγματικα πιστευω οτι αυτη η ομαδα ΜΠΟΡΕΙ να παρει την προκριση και μες την Ολλανδια.

:shock:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Olorin »

Pepermint έγραψε:...φαινότανε άλλωστε και από τις αποδόσεις του στοιχήματος που δίδανε τον 1 στο 2,00. Ασσος με τέτοια απόδοση...σημαίνει ότι 9 στις 10 θα έλθει Χ2.
Εδω εχεις λαθος. Αποδοση 2,00 σημαινει οτι ο μπουκ δινει 50% στον ασσο.
Pepermint έγραψε: συνέλθετε και δείτε τα πράγματα ως έχουν και ως μπορούν να έχουν

τουτέστιν άμα παίξουν 10 φορές τον επαναληπτικό οι ομάδες....9 στις 10 θα περάσουν οι Ολλανδοί
Μη λες οτι ναναι...ακου 90%, κατηγορεις τους αισιοδοξους για υπερβολη ενω κανεις και εσυ το ιδιο, απο την αντιθετη σκοπια. Εγω δινω 60% πιθανοτητα να βαλουμε τουλαχιστον 1 γκολ σε αυτην την ομαδα και 60% να φαμε ενα γκολ, δηλαδη βλεπω ως πιθανοτερο αποτελεσμα το 1-1, με δευτερο το 0-1 και το 1-0.
Pepermint έγραψε: Μούσλι....δυστυχώς τέλος τίτλων
Εξαιρετικά συμπαθητικός...δουλευταράς....αλλά

Κοντρόλ ανύπαρκτο...εως εκνευριστικό
Ντρίπλα...πως είπατε ?
Σωστή πάσα....γκρεμίστηκε ένας φούρνος
Κράτημα μπάλλας.....τι ?
Δημιουργικότητα-Εκτελεστικότητα....το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?
Εδω φαινεται οτι δεν εχεις διαβασει σωστα αυτον τον παικτη. Κρινεις απο το χθεσινο ματς? Δεν ηταν αντιπροσωπευτικο. Κρινε απο το ματς με τη Βαλερεγκα εκτος. Εκει δεν ειχε κοντρολ? Η μηπως δεν ειχε πασα η ντριπλα η δημιουργηκοτητα-εκτελεστηκοτητα. Τα ειχε και με το παραπανω. Εσυ αν δεν τα ειδες τοτε εισαι προκατειλλημενος. Αφου τα ειχε σε εκεινο το ματς που πηγαν λοιπον χθες? Ξεχασε τη μπαλα που ηξερε? Λιγο απιθανο.

Pepermint έγραψε:Τραγικό το λάθος της απομάκρυνσης του Μπακαγιόκο που δεν είναι καν φορ....τραγικό
παίκτη που έχει άστρο και κώλο....και σκοράρει και μάλιστα με winning goal στο 90φεύγα,

...ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙ....τέτοιους ψάχνουν όλες οι ομάδες...άσχετα αν ξέρει ή όχι μπάλλα
Μαλιστα...σου λειπει ο Μπακαγιοκο. Ε τι να πω. Το παικτακι αυτο της σειρας που ειχε αστρο για μια και μοναδικη φορα στην καριερα του και γελουσε ο κοσμος με την αμπαλοσυνη του. Ειδαμε, με το που εφυγε σκοτωθηκαν ολες οι ομαδες να τον παρουν. Στα γιαννενα κατεληξε και ηδη εχει πλακωθει με τη μιση ομαδα.
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από erevos187 »

Δηλαδης ρε παλικαρια να καταλαβω η χερενφεν που ειναι επιθετικη ομαδα με διπλασιο μπατζετ απο τον ΠΑΟΚ η 4τη στο πρωταθλημα του αγιαξ και της psv και στο ιδιο σημειο ετιμοτητας επαιξε μπαλαρα χτες και δεν το καταλαβα?

Δηλαδη αν ειματσαν οπαδοι της γερενφεν τι θα λεγαμε??

Να παραιτηθει η διοικηση??

Τοσο αμυντικα ουτε ο ιωνικος δεν κατεβαινει στην Τουμπα
Άβαταρ μέλους
steeve88
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 03:06

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από steeve88 »

Olorin ο Bakayoko πέρσι σου έδωσε πάνω από 10 βαθμούς....δεν ξέρω αν το θυμάσαι...εδώ δε βλέπουμε ποιος είναι φίρμα αλλά ποιος αποδίδει..ήξερε δεν ήξερε μπάλα, όποτε μπήκε ήταν αποτελεσματικός και ειδικά σε κάτι φάσεις που χρειάζετα ένας ύποπτος...
Σε πληροφορώ πως αν έπαιζε χθες ο Bakayoko θα είχε μπει τουλάχιστον ακόμα ενα γκολ...Δεν είναι ο σούπερ παίχτης, αλλά όταν η αντίπαλη άμυνα βρίσκεται σε αναμπουμπούλα ξέρει να κάνει τη ζημιά...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν 20.08.2009

Δημοσίευση από Olorin »

Εγω λεω οτι δεν ξερει να κανει τη δουλειια και οτι εκανε περσι το εκανε καθαρα απο τυχη. Μια ματια στην καριερα του θα σε πεισει οτι η περσινη χρονια ηταν η εξαιρεση και οχι ο κανονας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”