Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
πολεμο στην ερτ απο την ερτ1 εως την ερτ3 που μεχρι τα σκουληκια εδειξε
σε φιλικο και αγνοησε εμας με βαλερεγκα ....
σε φιλικο και αγνοησε εμας με βαλερεγκα ....
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Πωπωπω μέχει φάει το άγχος με τους ραυματισμούς κάθε μέρα...
Ο Σορλέν και ο Φωτάκης Νοκ Άουτ...
Ο Μίρο?
Τα σπορ λένε δε παίζει και ότι ο Μπιζέρα είναι καλά, οπότε Τζό δεξί μπάκ..?
Λέτε να δούμε Παμπλο με Βιτόλο κέντρο?
Και με το Ζλάταν τι γίνεται? Είναι καλύτερα? Θα παίξει?
Μήπως να το κάναμε το προπονητικό το νέο στο Άγιο Όρος...?
Ο Σορλέν και ο Φωτάκης Νοκ Άουτ...
Ο Μίρο?
Τα σπορ λένε δε παίζει και ότι ο Μπιζέρα είναι καλά, οπότε Τζό δεξί μπάκ..?
Λέτε να δούμε Παμπλο με Βιτόλο κέντρο?
Και με το Ζλάταν τι γίνεται? Είναι καλύτερα? Θα παίξει?
Μήπως να το κάναμε το προπονητικό το νέο στο Άγιο Όρος...?
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Παντως προσφερομαι για τη θεση του αριστερου μπακ (αν κι εκει δεν εχουμε προβλημα).
eleos εσυ τι θεση παιζεις?.......χαχαχαχαχαχαχα
Στο τελος θα κανουμε οντισιον για να καλυψουμε θεσεις!!!!!!
Λεμε και καμια μλκια για να ευθυμησουμε και λιγο .... πολυ γκαντεμια βρε παιδι μου!
eleos εσυ τι θεση παιζεις?.......χαχαχαχαχαχαχα
Στο τελος θα κανουμε οντισιον για να καλυψουμε θεσεις!!!!!!
Λεμε και καμια μλκια για να ευθυμησουμε και λιγο .... πολυ γκαντεμια βρε παιδι μου!
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Χαλκιάς, Πάμπλο Γκαρσία, Βιτόλο, Κονσεϊσάο, Τσιρίλο, Αναστασάκος, Σορλέν, Μουσλίμοβιτς, Μαλεζάς, Παπάζογλου, Λίνο, Φωτάκης, Κουτσιανικούλης, Ιβιτς, Βιεϊρίνια, Μπιζέρα, Σνάουτσνερ, Αμπουμπακάρι, Κουτζαβασίλης, Φιλομένο, Σαβίνι και Κρέσιτς.
Αυτη είναι η 11άδα του ΠΑΟΚ για τον αγώνα.
Υπάρχει και η σκέψη να γίνει και αλλαγή κάποιου τραυματία με τον Βερόν.
Το κόκκινο είναι οι τραυματίες παίχτες.
Μπλε οι γκολκίπερς.
Μεγάλο πρόβλημα η σύνθεση για τον Σάντος....
Αυτη είναι η 11άδα του ΠΑΟΚ για τον αγώνα.
Υπάρχει και η σκέψη να γίνει και αλλαγή κάποιου τραυματία με τον Βερόν.
Το κόκκινο είναι οι τραυματίες παίχτες.
Μπλε οι γκολκίπερς.
Μεγάλο πρόβλημα η σύνθεση για τον Σάντος....
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Kαλως ήρθες στο φόρουμ αδερφέ..karasouli έγραψε:27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση γι αυτό που λες, γιατί έψαξα και δεν βρήκα κάτι..
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Ούτε εγώ μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό. Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος αδερφέ;
Αν ισχύει, τότε έχουμε γλιτώσει από μεγάλο βάσανο κι ας μας λείψουν οι ρομάντζες...
Αν ισχύει, τότε έχουμε γλιτώσει από μεγάλο βάσανο κι ας μας λείψουν οι ρομάντζες...
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Χθες το μεσημέρι όλη η ομάδα του ΠAOΚ γευμάτισε σε εστιατόριο στην περιοχή της Περαίας.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3807438







Πηγη
http://www.ethnos.gr/ethnosport/summary ... 04&page2=8
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3807438







Πηγη
http://www.ethnos.gr/ethnosport/summary ... 04&page2=8
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
free4 έγραψε:Kαλως ήρθες στο φόρουμ αδερφέ..karasouli έγραψε:27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση γι αυτό που λες, γιατί έψαξα και δεν βρήκα κάτι..
πες την πηγη σου χθες!
Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Ξεκινησε ο αγωνας της Χερενφεν με τη Φιτεσε..αν εχει καποιος καποιο λινκ ας το δωσει!!

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009
Αυτος ο Beerens δεξια ειναι ολα τα λεφτά για τη Χερενφεν...
Νομιζω δε πρεπει να παίξουμε με Λινο αριστερο μπακ..
Νομιζω δε πρεπει να παίξουμε με Λινο αριστερο μπακ..
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia