Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από eorptol »

πολεμο στην ερτ απο την ερτ1 εως την ερτ3 που μεχρι τα σκουληκια εδειξε
σε φιλικο και αγνοησε εμας με βαλερεγκα ....
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από eleos »

Πωπωπω μέχει φάει το άγχος με τους ραυματισμούς κάθε μέρα...

Ο Σορλέν και ο Φωτάκης Νοκ Άουτ...

Ο Μίρο?
Τα σπορ λένε δε παίζει και ότι ο Μπιζέρα είναι καλά, οπότε Τζό δεξί μπάκ..?

Λέτε να δούμε Παμπλο με Βιτόλο κέντρο?

Και με το Ζλάταν τι γίνεται? Είναι καλύτερα? Θα παίξει?

Μήπως να το κάναμε το προπονητικό το νέο στο Άγιο Όρος...?
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Παντως προσφερομαι για τη θεση του αριστερου μπακ (αν κι εκει δεν εχουμε προβλημα).

eleos εσυ τι θεση παιζεις?.......χαχαχαχαχαχαχα

Στο τελος θα κανουμε οντισιον για να καλυψουμε θεσεις!!!!!!


Λεμε και καμια μλκια για να ευθυμησουμε και λιγο .... πολυ γκαντεμια βρε παιδι μου!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Nα ρωτησω και κτ αλλο Χερενφεν δερνουμε? :)
karasouli
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 02:30

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από karasouli »

27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από gash04 »

Χαλκιάς, Πάμπλο Γκαρσία, Βιτόλο, Κονσεϊσάο, Τσιρίλο, Αναστασάκος, Σορλέν, Μουσλίμοβιτς, Μαλεζάς, Παπάζογλου, Λίνο, Φωτάκης, Κουτσιανικούλης, Ιβιτς, Βιεϊρίνια, Μπιζέρα, Σνάουτσνερ, Αμπουμπακάρι, Κουτζαβασίλης, Φιλομένο, Σαβίνι και Κρέσιτς.

Αυτη είναι η 11άδα του ΠΑΟΚ για τον αγώνα.
Υπάρχει και η σκέψη να γίνει και αλλαγή κάποιου τραυματία με τον Βερόν.
Το κόκκινο είναι οι τραυματίες παίχτες.
Μπλε οι γκολκίπερς.
Μεγάλο πρόβλημα η σύνθεση για τον Σάντος....
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από free4 »

karasouli έγραψε:27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Kαλως ήρθες στο φόρουμ αδερφέ..
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση γι αυτό που λες, γιατί έψαξα και δεν βρήκα κάτι..
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ούτε εγώ μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό. Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος αδερφέ;

Αν ισχύει, τότε έχουμε γλιτώσει από μεγάλο βάσανο κι ας μας λείψουν οι ρομάντζες...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Steenage »

Χθες το μεσημέρι όλη η ομάδα του ΠAOΚ γευμάτισε σε εστιατόριο στην περιοχή της Περαίας.
http://www.goalday.gr/article.asp?catid ... id=3807438


Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Πηγη
http://www.ethnos.gr/ethnosport/summary ... 04&page2=8
Άβαταρ μέλους
evans4
Δημοσιεύσεις: 892
Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 13:39
Τοποθεσία: Βασιλικα city
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από evans4 »

free4 έγραψε:
karasouli έγραψε:27.08.2009 SC Heerenveen - ΠΑΟΚ στις 19:45 απο τη ΝΕΤ. Θα αναπολουμε μου φαινεται τις στιγμες που ψαχναμε για καφετερια απο το πρωι και την ατμοσφαιρα μουντιαλ που επικρατουσε στα μαγαζια που μας εδειχναν.
Kαλως ήρθες στο φόρουμ αδερφέ..
Υπάρχει κάποια ανακοίνωση γι αυτό που λες, γιατί έψαξα και δεν βρήκα κάτι..

πες την πηγη σου χθες! :)
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Στο σαϊτ της Χερεωφέιν γράφει 18.45 (19.45 ώρα Ελλάδος).
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από dragan89 »

Ξεκινησε ο αγωνας της Χερενφεν με τη Φιτεσε..αν εχει καποιος καποιο λινκ ας το δωσει!!
:? :? :?
Άβαταρ μέλους
JimPAok10
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Σάβ 03 Μάιος 2008, 23:25

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από JimPAok10 »

Αυτος ο Beerens δεξια ειναι ολα τα λεφτά για τη Χερενφεν...
Νομιζω δε πρεπει να παίξουμε με Λινο αριστερο μπακ..
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Μονο τα στημενα και αυτος μπορουν να δημιουργησουν προβλημα
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Τελικό αποτέλεσμα;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”