Δώστε μας ένα -5 για το γούρι και πάμε για το νέο double του χρόνου.
Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Την χρονιά του αήττητου, με πόσους μείον βαθμούς ξεκινήσαμε;
Δώστε μας ένα -5 για το γούρι και πάμε για το νέο double του χρόνου.

Δώστε μας ένα -5 για το γούρι και πάμε για το νέο double του χρόνου.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ακούστηκε ότι έγινε ανώνυμη καταγγελία τώρα και γι' αυτό το εξέτασε η ΕΕΑ.Dimitrisou έγραψε: Να ρωτησω κατι γιατι δεν τα κατεχω αυτα..ο γιωργης μπηκε πριν καιρο στο δσ..αρα η δηλωση εγινε οταν μπηκε..αντε αυτος την εκανε ,η εεα δεν ελεγχει εκεινη την ωρα για τυχον παρατυπιες ?το κανει οποτε το θυμαται?
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Η υποθεση αφορα τη φετινη χρονια καθως καθε χρονο οι ομαδες παιρνουν πιστοποιητικο και η εξεταση των φακελων γινεται το καλοκαιρι για αυτο και η δηλωση ειναι του Ιουλιου.Απο εκει περα και οσον αφορα το βουλευμα η επιτροπη κινειται οταν της το σφυριξουν και αναλογα φυσικα ποιον αφορα...
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μόνο αν σχετίζεται το παλούκι που κατευθύνεται στον πισινό τους=παρακολουθήσεις, με οποιονδήποτε τρόπο και ψάχνουν εκδίκηση
-
Dimitrisou
- Δημοσιεύσεις: 2848
- Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ευχαριστω για την διευκρινηση..αλλα ρε παιδια αυτο απο μονο του ειναι τραγικο..δεν κανω την δουλεια μου εξαρχης αλλα θα την κανω αν ερθει να ρουφιανεψει καποιος...στο θεμα μας εγω πιστευω πως ολο αυτο ειναι μια παπαρια στυλ ξανθης..
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Να να υπενθυμίσω απλα ότι η ΕΕΑ δεν επιβάλλει ποινές, γνωμοδοτεί για το αν υπάρχει παράβαση και στέλνει την υπόθεση στο αρμόδιο δικαιοδοτικο όργανο.
Αν υπάρχει παράβαση επιβάλλεται ποινή αφαίρεσης βαθμών (από -5 έως -10 βαθμούς αναλογα με την βαρυτητα) στο τρέχον πρωτάθλημα.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν υπάρχει παράβαση επιβάλλεται ποινή αφαίρεσης βαθμών (από -5 έως -10 βαθμούς αναλογα με την βαρυτητα) στο τρέχον πρωτάθλημα.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος JohnDag την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 18:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μιας και έχουμε νομικούς εδώ γύρω, αναφέρει η ΕΕΑ το εξής :
Σύμφωνα με το προαναφερθέν άρθρο 3, παρ. 1 εδ. β του ν. 2725/1999, ο Γεώργιος Σαββίδης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπέβαλλε προς την Επιτροπή μας στις 24-07-2022, Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία βεβαιώνει ότι δεν συντρέχει στο πρόσωπό του κανένα κώλυμα από του νόμου προβλεπόμενα.
Δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να υποβάλλει δήλωση ημέρα Κυριακή ; Γιατι 24/07/2022 Κυριακή ήταν.
Μπορεί να είναι εντελώς άσχετο και χαζομάρα μου, απλά αν θέλουν οι γνώστες ας δώσουν μια απάντηση.
Υ.Γ. Εκεί που θα ψάχναμε για 10αρ θα ψάχνουμε τώρα μη χάσουμε 10αρ βαθμούς
Τι τραβάμε ρεεεεε
Σύμφωνα με το προαναφερθέν άρθρο 3, παρ. 1 εδ. β του ν. 2725/1999, ο Γεώργιος Σαββίδης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπέβαλλε προς την Επιτροπή μας στις 24-07-2022, Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία βεβαιώνει ότι δεν συντρέχει στο πρόσωπό του κανένα κώλυμα από του νόμου προβλεπόμενα.
Δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να υποβάλλει δήλωση ημέρα Κυριακή ; Γιατι 24/07/2022 Κυριακή ήταν.
Μπορεί να είναι εντελώς άσχετο και χαζομάρα μου, απλά αν θέλουν οι γνώστες ας δώσουν μια απάντηση.
Υ.Γ. Εκεί που θα ψάχναμε για 10αρ θα ψάχνουμε τώρα μη χάσουμε 10αρ βαθμούς
Τι τραβάμε ρεεεεε
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος νομίζω ότι υποβάλλονται ηλεκτρονικά οι δηλώσεις.
Ως εκ τούτου γίνεται να την καταθέσεις οποιαδήποτε μέρα της βδομάδας.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ως εκ τούτου γίνεται να την καταθέσεις οποιαδήποτε μέρα της βδομάδας.
Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ακυρο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 18:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
famagusta72
- Δημοσιεύσεις: 297
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιαν 2021, 18:55
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μηνύσεις διαβάζω καταθέτουν και ο Νίκος και ο Γιώργος εναντίον των μελών της ΕΕΑ για το άκυρο της κατηγορίας αλλά και για παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Βάλτε ρε από έναν δικηγόρο εμπλοκή σε κάθε μέλος της ΕΕΑ και άλλον ένα για τον Αυγενάκη και να μαζεύονται οι μηνύσεις και οι αγωγές κάθε φορά που βήχουνε. Αφού βλέπεις, δεν σε θέλουν και σε χτυπάνε σε κάθε ευκαιρία. Κι αν είναι βουλευτές, δεν θα είναι για πάντα. Πόσο να αντέξουν οι κωλοσυντάξεις και τα βοηθήματα που παίρνουν από τους φίλους τους?
Βάλτε ρε από έναν δικηγόρο εμπλοκή σε κάθε μέλος της ΕΕΑ και άλλον ένα για τον Αυγενάκη και να μαζεύονται οι μηνύσεις και οι αγωγές κάθε φορά που βήχουνε. Αφού βλέπεις, δεν σε θέλουν και σε χτυπάνε σε κάθε ευκαιρία. Κι αν είναι βουλευτές, δεν θα είναι για πάντα. Πόσο να αντέξουν οι κωλοσυντάξεις και τα βοηθήματα που παίρνουν από τους φίλους τους?
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Είναι πολύ τοξικό κάθε τρεις και λίγο να στοχοποιειται η ομάδα και μέλη της οικογένειάς της.
Πόσο κομπλεξικός σκατιαρης μπορεί να είσαι να κυνηγάς συνεχώς, για ψιλου πηδημα και από ανυπόστατες φήμες, έναν οργανισμό, έναν δυνατό επιχειρηματία και τους γιούς του?
Οι άλλοι έχουν γ@μηθει στις αλλαξοκωλιες απροκάλυπτα και ο κομπλεξικός ασχολείται με τον Γιώργο και τον ΠΑΟΚ.
Πόσο κομπλεξικός σκατιαρης μπορεί να είσαι να κυνηγάς συνεχώς, για ψιλου πηδημα και από ανυπόστατες φήμες, έναν οργανισμό, έναν δυνατό επιχειρηματία και τους γιούς του?
Οι άλλοι έχουν γ@μηθει στις αλλαξοκωλιες απροκάλυπτα και ο κομπλεξικός ασχολείται με τον Γιώργο και τον ΠΑΟΚ.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Με -2gika έγραψε:Την χρονιά του αήττητου, με πόσους μείον βαθμούς ξεκινήσαμε;
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Οι υιοί Σαββίδη λένε πως η ΕΕΑ θεώρησε το βούλευμα αμετάκλητο σε ημερομηνία που αυτό δεν ήταν. Επίσης το βούλευμα εκδίδεται από δικαστικά συμβούλια τα οποία ασχολούνται με διαδικαστικά ζητήματα ή παραπέμπουν μια υπόθεση σε δικαστήριο.
Ο Γιώργος Σαββίδης είχε όπως λένε γνώση των πραγμάτων και υπέβαλε παραίτηση 4 μέρες νωρίτερα.
Άποψη μου είναι πως ο ΚυΜη ή ανοίγει άλλο ένα μέτωπο γιατί τα έντυπα του χοντρού, γραπτά και ηλεκτρονικά (Νέα, Παραπολιτικά) τον χτυπάνε ή επιχειρεί φυγή από την καθημερινότητα των υποκλοπών, ταΐζοντας μέσω. του αυνανάκη σανό στους πρόθυμους να φάνε. Σε κάθε περίπτωση όμως το επίκεντρο γινόμαστε και πάλι εμείς. Γι΄αυτό ας συσπειρωθούμε μαζί με την ομάδα, να προσέχουμε τα σχόλια μας και να βάλουμε πλάτη στην ομάδα. Ίσως δεν είναι τυχαίο πως η κλήση έγινε σε διακοπή πρωταθλήματος και μάλιστα μεγάλη σε χρονική διάρκεια.
Ο Γιώργος Σαββίδης είχε όπως λένε γνώση των πραγμάτων και υπέβαλε παραίτηση 4 μέρες νωρίτερα.
Άποψη μου είναι πως ο ΚυΜη ή ανοίγει άλλο ένα μέτωπο γιατί τα έντυπα του χοντρού, γραπτά και ηλεκτρονικά (Νέα, Παραπολιτικά) τον χτυπάνε ή επιχειρεί φυγή από την καθημερινότητα των υποκλοπών, ταΐζοντας μέσω. του αυνανάκη σανό στους πρόθυμους να φάνε. Σε κάθε περίπτωση όμως το επίκεντρο γινόμαστε και πάλι εμείς. Γι΄αυτό ας συσπειρωθούμε μαζί με την ομάδα, να προσέχουμε τα σχόλια μας και να βάλουμε πλάτη στην ομάδα. Ίσως δεν είναι τυχαίο πως η κλήση έγινε σε διακοπή πρωταθλήματος και μάλιστα μεγάλη σε χρονική διάρκεια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Γερασίμου την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 20:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.