Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gika »

Ο Γεώργιος Σαββίδης, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, υπέβαλλε προς την Επιτροπή μας στις 24-07-2022, Υπεύθυνη Δήλωση με την οποία βεβαιώνει ότι δεν συντρέχει στο πρόσωπό του κανένα κώλυμα από του νόμου προβλεπόμενα.

Ενώ σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ΕΕΑ και ο Τζουλάκης με το υπ. αριθμ. 303/24-06-2022 αμετάκλητο Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Θεσσαλονίκης, οι Γεώργιος και Νίκος Σαββίδης έχουν παραπεμφθεί ενώπιον του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης για την πράξη της ηθικής αυτουργίας σε εκβίαση σε βαθμό κακουργήματος από κοινού.

Με δυο λόγια το τι αφορά η υπόθεση εκβίασης, ούτε το γνωρίζουμε, ούτε αφορά την ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αν κάτι ακουμπά την ΠΑΕ, αυτό είναι σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η ΕΕΑ και ο Τζουλάκης η ψευδής δήλωση του Γιώργη ότι δεν συντρέχει κάποιο κόλλημα στο να είναι στο ΔΣ.

Σύμφωνα με την ΠΑΕ κώλυμα παρουσίας στο ΔΣ υπάρχει για κάποιον που έχει καταδικαστεί για κακούργημα, όχι για κάποιον που θα δικαστεί.

Δεν ξέρω απλά, για ποιο λόγο ο Γιώργης βγήκε από το ΔΣ, αν ήταν νομικά οκ να βρίσκεται σε αυτό και αν αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την ΕΕΑ για να δείξουν κάποια "ενοχή". Μήπως η παραίτηση δηλαδή είναι αυτογκόλ.

ΥΓ: Αυγενάκη γμιέσαι.
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από montekristo »

Εγω παλι λεω οτι καλα που υπαρχει κι αυτη
η ΕΕΑ και μας ξυπναει που και που συσσωμους
τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ (ΠΑΕ και λαο) εναντιον του
μεγαλυτερου σύγχονου εχθρου της κοινωνιας!

Λεω να στειλω ενα συγχαρητηριο τηλεγραφημα
στον πολιτικο της προισταμενο επειδη πρεπει.-
Άβαταρ μέλους
Minority4
Δημοσιεύσεις: 3183
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2018, 10:42

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Minority4 »

Πόσο φοβούνται ρε φούστη μου, τόσα χρόνια κάτι θα βρουν, τρομερό πάντως.
Αλλά άλλο να "χτυπάς" τον ίδιο τον Ιβάν, κι άλλο τα παιδιά του, αυτό είναι χτύπημα κάτω από την μέση.
Και φυσικά να προσπαθείς να συνδέσεις κατ'εξακολούθηση έναν ολόκληρο οργανισμό και λαό.

Εντάξει ξέρουμε τώρα, οι εντυπώσεις δημιουργήθηκαν, η λάσπη εδώ να κρατήσει για κάποιο χρονικό διάστημα και μεις οι φουκαράδες να μας γυρνάν τα μυαλά.


Α εδώ γύρω στην γειτονιά υπάρχει ένα παζάρι ανταλλαγής παιχτών με ένα άλλο λιμάνι. Ολα καλά ε ;
Σαπίλα.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

συμφωνα με ρεποσταζ απο το sdna



Μηνύσεις στα μέλη της ΕΕΑ καταθέτουν Γιώργος και Νίκος Σαββίδης!
................
Γκέλα μεγατόνων από την ΕΕΑ που αναμένεται να διωχθεί πλέον από τον Γιώργο και Νίκο Σαββίδη για παραβίαση προσωπικών δεδομένων, ενώ τα έγγραφα που αναφέρουν μεταξύ άλλων περιέχουν ανυπόστατες και λανθασμένες πληροφορίες!
Άβαταρ μέλους
JohnDag
Δημοσιεύσεις: 5334
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2018, 13:33

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από JohnDag »

gika έγραψε: Σύμφωνα με την ΠΑΕ κώλυμα παρουσίας στο ΔΣ υπάρχει για κάποιον που έχει καταδικαστεί για κακούργημα, όχι για κάποιον που θα δικαστεί.
Αυτά διαρρέει προς τα έξω η ΠΑΕ;

Μάλιστα.

Ο νόμος είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ, δεν λέει αυτό και είναι γνωστό στους πάντες από την μεγαλύτερη ΠΑΕ στο μικρότερο ερασιτεχνικο σωματείο στο τελευταίο χωριό στην Ελλάδα.

"Άρθρο 3
Κωλύματα εγγραφής - Περιορισμοί
Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 1 ΝΟΜΟΣ 4726/2020 με ισχύ την 18/9/2020

1. Δεν μπορεί να είναι μέλος αθλητικού σωματείου ή μέλος των οργάνων διοίκησης σωματείου, ένωσης, ομοσπονδίας, επαγγελματικού συνδέσμου ή αθλητικής ανώνυμης εταιρείας ή ειδικός συνεργάτης αυτών, ούτε μπορεί να αναλάβει με οποιονδήποτε τρόπο ή απόφαση των ανωτέρω φορέων οποιαδήποτε αρμοδιότητα ή έργο, ιδίως σχετικά με την εκπροσώπηση, διοίκηση ή διαχείριση του φορέα:

β) Όποιος έχει παραπεμφθεί στο δικαστήριο για κακούργημα με κλητήριο θέσπισμα ή με αμετάκλητο βούλευμα έως ότου εκδοθεί απαλλακτική απόφαση ή έχει καταδικασθεί αμετακλήτως για τέλεση κακουργήματος, καθώς και όποιος έχει καταδικασθεί σε βαθμό πλημμελήματος με αμετάκλητη δικαστική απόφαση που εκδόθηκε την τελευταία δεκαετία"

Θα σας στεναχωρήσω αλλά αν ισχύουν όσα μεταφέρει η ΕΕΑ (ξαναλεω ΑΝ γιατί με αυτούς τους ψεύτες δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος) τότε την έχουμε κάτσει πολύ άσχημα την βάρκα.

Βεβαια, αυτά είναι πράγματα που αποδεικνύονται από τα έγγραφα οποτε αν δεν ισχύουν θα είναι εύκολο να τα καταρρίψουμε.


Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος JohnDag την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 16:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Patron »

Δηλαδή ο Γιώργης είχε κώλυμα λόγω του αμετάκλητου βουλεύματος κ δεν έπρεπε να έιναι στο ΔΣ της ΠΑΕ, αλλά δήλωσε υπεύθυνα ότι δεν έχει κώλυμα, το οποίο είναι ψευδές και ο ΠΑΟΚ αδειοδοτήθηκε κ τώρα πρέπει να του ανακληθεί η άδεια αλλά επειδή αυτά δεν γίνονται θα λάβει μία καλοχτενισμένη αφαίρεση βαθμών αλλά σε περίπτωση που δεν τότε όλοι θα σκούζουν για τον Σαββίδη μέλος της Βαγκνερ που μαγαρίζει το ποδοσφαιρο μας;

Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά κ αν έγινα κατανοητός.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Patron την Πέμ 17 Νοέμ 2022, 17:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Asimos

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Asimos »

Όχι, αρνούμαι να γίνω δικηγόρος ξανά και να διαβάζω άρθρα και διατάξεις του ΠΚ.

Δεν με απασχολεί καν. Αν είναι η περίπτωση που αναμασά το δεύτερο παιδοβούβαλο εδώ και χρόνια δεν τρέχει κάστανο.
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tzouvi »

Dimitrisou έγραψε:
tzouvi έγραψε:Και τα κόμματα σαν τις ομάδες ήταν και μάλλον εξακολουθούν να είναι. Κάθε φορά που εμπλέκεται η πολιτική στο ποδόσφαιρο και συγκεκριμένα με την ΠΑΟΚΑΡΑ, βγαίνουν οι οπαδοί του ενός κόμματος και υποστηρίζουν από τη δική τους κομματική μεριά, πως το ταδε κόμμα, στοχοποιεί τον ΠΑΟΚ. Και συνεχίζουν λέγοντας τους συνοπαδούς τους αφελείς και ότι θα πρέπει να μαυρίσουν το χ κόμμα στις εκλογες.
Μου θυμίζει ολο και πιο πολύ τις συζητησεις που κάνουμε και αντί να προσπαθούμε να ακούσουμε αν ο άλλος έχει κάποιο δίκιο ή οχι, περιμένουμε απλώς τη σειρά μας για να πουμε τα δικά μας.....

Πάντως νομίζω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι, ότι ο αυγενάκης έχει στοχοποιήσει τον ΠΑΟΚ. Δεν βλέπω να ασχολείται (έστω και για ξεκάρφωμα) με τις εξόφθαλμες περιπτώσεις του οαρη και του γαύρου. Εξυπηρετεί συμφέροντα ή απλώς δεν μας πάει, ποσώς με νοιάζει. Και φυσικά δεν μπορούμε να ισχυριζόμαστε οτι ο Μητσοτάκης είναι αμέτοχος .... Πρωθυπουργός είναι, όχι απλώς διεκπαιρεωτής. Εκτός αν δεν είναι έτσι, που πάλι δεν τιμάει τους υποστηρικτές του. Και ναι, μπορεί να μην φταίει όλο το κόμμα, αλλά τώρα αυτός είναι η κεφαλή του....
Θα με συγχωρέσεις φιλε μου αλλά ναι η ΝΔ ξεκάθαρα στοχοποιεί τον ΣΑΒΒΙΔΗ από την καταραμένη ώρα που βγήκε …ο ΠΑΟΚ είναι ένα από τα μέσα..και δεν υπάρχουν κομματικές πλευρές έτσι πως τα κάνανε υπάρχουν οι νοήμονες άνθρωποι και οι ας τους πούμε αφελεις οι ψηφοφόροι τους …και πίστεψε με το σχόλιο παίρνει απλά σαν αφορμή το σημερινό γιατί αν περίμενε κανείς το σημερινό για να τους μαυρίσει τότε καληνυχτα..
Το αν υπάρχουν κομματικές πλευρές το βλέπουμε, από την προσπάθεια από συνοπαδους, να εμφανιστεί ως υπεύθυνος ο αυγενακης και όχι ο προϊστάμενος του που θα έπρεπε με τόσους ανασχηματισμους να του έχει δώσει τα παπούτσια στο χέρι!!!
Συμφωνώ και εγώ, πως μ αυτή την κυβέρνηση δύσκολα θα δούμε σαν ΠΑΟΚ άσπρη μέρα. Θες με το γήπεδο, θες με το Καυταντζογλειο, θες με την ΕΕΑ....... Από όπου και να το πιάσεις, βρωμάει...
tasso85
Δημοσιεύσεις: 2949
Εγγραφή: Δευ 06 Δεκ 2010, 11:32

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tasso85 »

συνοψιζοντας,
ο ν2725/99 παρ. 3 που λεει η "επιτροπη" αναφερεται σε παραπομπη για κακουργημα με αμετακλητο βουλευμα οπως ειναι του γιωργη

και το εδ 7 του 4809/21 που προβλεπει ανακληση πιστοποιητικου και αφαιρεση βαθμων που ειναι ο σκοπος τους
alexgarcia6
Σασταλεγάκιας 2025
Δημοσιεύσεις: 4202
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2021, 18:08

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από alexgarcia6 »

JohnDag έγραψε:
gika έγραψε: Σύμφωνα με την ΠΑΕ κώλυμα παρουσίας στο ΔΣ υπάρχει για κάποιον που έχει καταδικαστεί για κακούργημα, όχι για κάποιον που θα δικαστεί.
Αυτά διαρρέει προς τα έξω η ΠΑΕ;

Μάλιστα.

Ο νόμος είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ, δεν λέει αυτό και είναι γνωστό στους πάντες από την μεγαλύτερη ΠΑΕ στο μικρότερο ερασιτεχνικο σωματείο στο τελευταίο χωριό στην Ελλάδα.

"Άρθρο 3
Κωλύματα εγγραφής - Περιορισμοί
Όπως τροποποιήθηκε με το Άρθρο 1 ΝΟΜΟΣ 4726/2020 με ισχύ την 18/9/2020

1. Δεν μπορεί να είναι μέλος αθλητικού σωματείου ή μέλος των οργάνων διοίκησης σωματείου, ένωσης, ομοσπονδίας, επαγγελματικού συνδέσμου ή αθλητικής ανώνυμης εταιρείας ή ειδικός συνεργάτης αυτών, ούτε μπορεί να αναλάβει με οποιονδήποτε τρόπο ή απόφαση των ανωτέρω φορέων οποιαδήποτε αρμοδιότητα ή έργο, ιδίως σχετικά με την εκπροσώπηση, διοίκηση ή διαχείριση του φορέα:

β) Όποιος έχει παραπεμφθεί στο δικαστήριο για κακούργημα με κλητήριο θέσπισμα ή με αμετάκλητο βούλευμα έως ότου εκδοθεί απαλλακτική απόφαση ή έχει καταδικασθεί αμετακλήτως για τέλεση κακουργήματος, καθώς και όποιος έχει καταδικασθεί σε βαθμό πλημμελήματος με αμετάκλητη δικαστική απόφαση που εκδόθηκε την τελευταία δεκαετία"

Θα σας στεναχωρήσω αλλά αν ισχύουν όσα μεταφέρει η ΕΕΑ (ξαναλεω ΑΝ γιατί με αυτούς τους ψεύτες δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρος) τότε την έχουμε κάτσει πολύ άσχημα την βάρκα.

Βεβαια, αυτά είναι πράγματα που αποδεικνύονται από τα έγγραφα οποτε αν δεν ισχύουν θα είναι εύκολο να τα καταρρίψουμε.


Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με κάθε επιφύλαξη

"Δεν μπορεί να είναι μέλος αθλητικού σωματείου ή μέλος των οργάνων διοίκησης σωματείου, ένωσης, ομοσπονδίας, επαγγελματικού συνδέσμου ή αθλητικής ανώνυμης εταιρείας ή ειδικός συνεργάτης αυτών, ούτε μπορεί να αναλάβει με οποιονδήποτε τρόπο ή απόφαση των ανωτέρω φορέων οποιαδήποτε αρμοδιότητα ή έργο, ιδίως σχετικά με την εκπροσώπηση, διοίκηση ή διαχείριση του φορέα: β) Όποιος έχει παραπεμφθεί (δεν χρειάζεται να έχει καταδικαστεί) στο δικαστήριο για κακούργημα με κλητήριο θέσπισμα ή με αμετάκλητο βούλευμα έως ότου εκδοθεί απαλλακτική απόφαση ή έχει καταδικασθεί αμετακλήτως για τέλεση κακουργήματος"

Τα κωλύματα της περ. β΄ της προηγούμενης παραγράφου ισχύουν και για τους μετόχους αθλητικής ανώνυμης εταιρείας (Α.Α.Ε.), μόνον στην περίπτωση καταδίκης του μετόχου με αμετάκλητη δικαστική απόφαση. Αν διαπιστωθεί ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του προηγούμενου εδαφίου για οποιονδήποτε μέτοχο αθλητικής ανώνυμης εταιρείας, η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, λαμβανομένου υπόψη και του βαθμού εταιρικής συμμετοχής, δύναται να μην χορηγεί το πιστοποιητικό της παρ. 3 του άρθρου 77Α του παρόντος νόμου.

Δεν είναι σαφές εαν η ανάκληση πιστοποιητικού της ΕΕΑ αφορά μόνο τους μετόχους (απαιτείται καταδίκη) ή και τα μέλη ΔΣ (δεν απαιτείται καταδίκη, μόνο παραπομπή)
tzouvi
Δημοσιεύσεις: 1379
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2014, 13:52

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tzouvi »

Συγνώμη, αλλά ο χοντρός δεν ήταν πρόεδρος του γαυρου όταν είχε παραπεμφθεί και εγώ δεν ξερω για πόσα κακουργηματα???
Κάτι λέω λάθος???
Patron
Δημοσιεύσεις: 7394
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Patron »

όχι ήταν ο ισχυρός άνδρας των ερυθρολεύκων
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από joshua »

Εμενα με συγχωρειτε που θα γινω παλι ο κακος της παρεας,ο σπαστικος,ο μ@λ@κ@ς, αν θελετε καποιοι αλλα με τις ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ και το ΤΟΝΙΖΩ, πληροφορες που εχουν δει το φως της δημοσιοτητας ,παπαρια αναλογη των αθεωρητων δελτιων και ακομα χειροτερη μοιαζει να εχουμε κανει.Αν οπως γραφεται δεν μπορει να ειναι μελος ΔΣ, ανθρωπος ο οποιος εχει παραπεμφθει, ΑΣΧΕΤΩΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ Η ΑΘΩΟΣ και στη περιπτωση μας υπαρχει οριστικο βουλευμα για παραπομπη, εχουμε κανει παπαρια και μαλιστα μεγαλη για αυτο και σπευσαμε να απομακρυνουμε τον Γιωργη απο το ΔΣ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΛΑΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ.

Ελπιζω και ευχομαι να αποδειχθει πως το βουλευμα δεν ηταν αμετακλητο διαφορετικα σφιξαμε...
Άβαταρ μέλους
Γέρος
Δημοσιεύσεις: 1319
Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 22:40

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Γέρος »

Ας τιμωρηθώ.

Δεν χρειάζεται να σκεφτόμαστε ποιος θα γράψει το πιο θαυμαστό κείμενο.

Δεν χρειάζεται να αναλύουμε τι θα συμβεί στον Γιώργη Σαββίδη.

Ο Π.Α.Ο.Κ. και η Οικογένεια Σαββίδη για μια φορά ακόμη γίνονται εργαλεία στα χέρια των Τρισάθλιων Κυβερνώντων προς άγρα ψήφων, προς τέρψη εγκληματιών, κατάδικων των βαρυτέρων εγκλημάτων του ποινικού κώδικα.

Ο ΜΕΓΑΣ Π.Α.Ο.Κ. γίνεται παιχνίδι στα χέρια φασιστικών πολιτικών, προδοτών και δωσίλογων. Είναι χρέος όλων μας να αντισταθούμε, με όποια δύναμη και τρόπο έχει ο καθένας μας. Ο σκοπός τους φανερός η διάλυση του Π.Α.Ο.Κ., η χειραγώγηση του Π.Α.Ο.Κ.ΣΗ και των ιδεών που αντιπροσωπεύει. Αγωνιστείτε Όλες και Όλοι με κάθε μέσο. Ξεφτιλίστε τους όπου τους βρείτε. Φωνάξτε. Ουρλιάξτε. Ή να ζήσουμε με την ντροπή ότι εμείς αφήσαμε τον Π.Α.Ο.Κ. να σβήσει.
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19169
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Ανακοινώσεις ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από nunies4 »

Αυτο ειναι που λεω εδω και καποιες ωρες. Οτι η αποχωρηση του Γιωργη απο το ΔΣ σε σχεση με την σημερινη εξελιξη δεν γινεται να μην συνδεονται.
Αν οντως βαση νομου ισχυουν αυτα που αναφερει ο john περι αμετακλητου βουλευματος τοτε δεν ξερω τι να πω...
Να εχουμε υποπεσει σε τετοια γκελα;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”