1) Λοιπόν εγώ ξέρω ότι χάσαμε σήμερα 6-8 βαρβάτες ευκαιρίες. Αν έμπαινε κάποια απο αυτές τώρα όλοι θα έλεγαν άλλα.
2) Για το παιδικό γκολ από αράουτ τι να το σχολιάσω.... άμα τρώγαμε τέτοιο γκολ στο πάρκο όταν παίζαμε παιδιά μας κοροιδεύανε για όλο το καλοκαίρι.
3) Προπονητής δεν είμαι για να πω ποιος πρέπει να βγει αλλά ξέρω ποιος πρέπει να μπει στην 11αδα. Θέλετε να σας πω ποιος; Δεν το λέω γιατί νομιζω ότι είσατε το ίδιο έξυπνοι μένα.
4) Ο Μουσλι έλειψε σήμερα, αλλά επειδή θα ξαναλείψει πρέπει δούμε τι θα γίνει. Αν και ο Φιλομένο μου άρεσε.
5) Τα πρώτα 25 λεπτά και τα τελευταία 15 λεπτά μου δίνουν τρομερή αισοδοξία για τη συνέχεια!
6) Η ατμόσφαιρα ήταν όμορφη αλλά δυστυχώς μου έλειψαν οι πυρσοί και τα συναφή τεχνάσματα που εντυπωσιάζουν μικρούς και μεγάλους. Χαίρομαι πάντως που κρατήσαμε χαρακτήρα και έτσι δεν θα τιμωρηθούμε.
7)ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ!!! Εύχομαι μια καλή κλήρωση!
