odynet έγραψε:Όχι μόνο τη δεκαετια του '70 αλλά ακόμα και σήμερα οι περισσότερες χώρες-μέλη της Ένωσης Αραβικών Κρατών και πολλές του Οργανισμού για την Ισλαμική Συνεργασία, δεν αναγνωρίζουν το κράτος του Ισραήλ, δεν διατηρούν επίσημες διπλωματικές σχέσεις μαζί του και δεν δέχονται τα διαβατήριά του (αντίστοιχα το ίδιο γίνεται με τα δικά τους στο Ισραήλ).fossa έγραψε:Κάπως έτσι.Με μια μικρή έρευνα κατάλαβα πως τη δεκαετία του '70 οι μουσουλμανικές χώρες δεν κατέβαιναν να παίξουν με το Ισραήλ οπότε αυτό δημιουργούσε προβλήματα σε προκριματικά Μουντιάλ, κυπέλλου Ασίας κλπ. και για πολλά χρόνια παίζανε μόνο φιλικά μέχρι που η UEFA τους δέχτηκε τη δεκαετία του '90. Στο μπάσκετ πάντως η Μακάμπι έπαιζε ευρωπαϊκά απ'τη δεκαετία του '70 ενώ έχει παίξει και Ανδριατική Λίγκα
Για πρακτικούς λόγους, λοιπόν,είναι μέλος της Ευρωπαϊκής και όχι της Ασιατικής ομοσπονδίας ποδοσφαίρου. Για παρόμοιους, πολιτικούς, λόγους το Ελληνικό κράτος αναγνωρίζει ως πρωτεύουσα του Ισραήλ μόνο το Τελ Αβίβ και όχι την "ντε φάκτο" Ιερουσαλήμ (που είναι "λάφυρο" των επεκτατικών πολέμων) και εκεί διατηρεί την πρεσβεία του.
Στάλθηκε από το SM-G965U μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τα προκριματικά του Μουντιάλ το 86, το Ισραήλ έπαιξε με ομάδες της Ωκεανίας
