Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μεχρι στιγμής παμε καλά.
Οι Τούρκοι αποκλείστηκαν, οι Δανοί αποκλείστηκαν.
Οι Νορβηγοί που είναι σχετικά πιο πίσω παιζουν παράταση με ΑΖ.
Μονο από τους Τσέχους της Σλάβια κινδυνεύουμε που έχουν το 4-1 επι της Λασκ.
Οι Τούρκοι αποκλείστηκαν, οι Δανοί αποκλείστηκαν.
Οι Νορβηγοί που είναι σχετικά πιο πίσω παιζουν παράταση με ΑΖ.
Μονο από τους Τσέχους της Σλάβια κινδυνεύουμε που έχουν το 4-1 επι της Λασκ.
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Γκολ η Μποντο Γκλιμντ! 2-2 ένα ημίχρονο παράτασης μακριά από τα προημιτελικά...
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
4-3 η Λασκ!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ονειρεμενη βραδιά!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
- WeWillRockYou
- Δημοσιεύσεις: 3564
- Εγγραφή: Σάβ 19 Δεκ 2020, 01:52
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord περιμένουμε την καθιερωμένη ανάλυση 
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:Στο κάτω κάτω της γραφής,. σου δίνω τον λόγο μου πως - αυτό που έγραψες,δεν ισχύει!potamda έγραψε:Doom, είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για μήνυμα - γρίφο!
Θέλει τώρα ψάξιμο πώς λύνεται! Ψάξιμο πίσω από τις λέξεις!
Στο κάτω κάτω της....γραφής σου, λές----> Ψάξιμο πίσω από τις λέξεις!
Doomlord4 έγραψε:Θα είναι δύσκολα τα πράγματα αύριο
Αποκλεισμό βλέπω,περήφανο.....
Πιστεύω,θα ανοίξουν το σκορ στο 9' του 1ου ημιχρόνου
Ε και κάπου στο 80' θα βάλουν το 5ο και τελευταίο!
Ναι οκ,έχουμε ομάδα λίρα 100,αλλά οι βέλγοι είναι 1 επίπεδο πιο πανω (Λίρα 200)
Από τα 70'ς είχαμε να παίξουμε Μάρτιο και είναι επιτυχία
Απρίλη δεν θα δούμε
Ο προπονητής των βέλγων τα χει 400,δεν μπορει να τα βάλει μαζί του ο Λουτσέσκου
Κι αν βάλει παλι κανέναν μπίσεσβαρ,καλά σαράντα!
Που πάμε ρε με 5 απουσίες και Μπίσε,αυτοί τρέχουν 100ρια,δεν περπατάνε
Τελική πρόβλεψη.
Θα φάμε πέντε και αποκλεισμός!
Παίρνουμε όλους τους αριθμούς του ποστ
9
1
80
5
100
1
200
70
400
40
5
100
5

9---------->Θ
1---------->Α
80--------->Π
5----------->Ε
100-------->Ρ
1----------->Α
200-------->Σ
70---------->Ο
400--------->Υ
40----------->Μ
5------------>Ε
100--------->Ρ
5------------->Ε
Ηταν ψάξιμο πίσω από τους αριθμούς και όχι πίσω από τις λέξεις
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
GEOL έγραψε:Είσαι μεγάλη γάτα Doom![]()
Πολύ μεγάλη!!!
From: GEOL Doomlordσκυλο![]()
![]()
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
8 Ιουνίου 2021
Doomlord4 έγραψε:Η μέτρια χρονιά θα είναι για μένα στους 8 του Conference
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ευχαριστώ!!potamda έγραψε:Είσαι τρελός ρε!!!!
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε καλά δεν παίζεσαι :pDoomlord4 έγραψε:Doomlord4 έγραψε:Στο κάτω κάτω της γραφής,. σου δίνω τον λόγο μου πως - αυτό που έγραψες,δεν ισχύει!potamda έγραψε:Doom, είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για μήνυμα - γρίφο!
Θέλει τώρα ψάξιμο πώς λύνεται! Ψάξιμο πίσω από τις λέξεις!
Στο κάτω κάτω της....γραφής σου, λές----> Ψάξιμο πίσω από τις λέξεις!
Doomlord4 έγραψε:Θα είναι δύσκολα τα πράγματα αύριο
Αποκλεισμό βλέπω,περήφανο.....
Πιστεύω,θα ανοίξουν το σκορ στο 9' του 1ου ημιχρόνου
Ε και κάπου στο 80' θα βάλουν το 5ο και τελευταίο!
Ναι οκ,έχουμε ομάδα λίρα 100,αλλά οι βέλγοι είναι 1 επίπεδο πιο πανω (Λίρα 200)
Από τα 70'ς είχαμε να παίξουμε Μάρτιο και είναι επιτυχία
Απρίλη δεν θα δούμε
Ο προπονητής των βέλγων τα χει 400,δεν μπορει να τα βάλει μαζί του ο Λουτσέσκου
Κι αν βάλει παλι κανέναν μπίσεσβαρ,καλά σαράντα!
Που πάμε ρε με 5 απουσίες και Μπίσε,αυτοί τρέχουν 100ρια,δεν περπατάνε
Τελική πρόβλεψη.
Θα φάμε πέντε και αποκλεισμός!
Παίρνουμε όλους τους αριθμούς του ποστ
9
1
80
5
100
1
200
70
400
40
5
100
5
9---------->Θ
1---------->Α
80--------->Π
5----------->Ε
100-------->Ρ
1----------->Α
200-------->Σ
70---------->Ο
400--------->Υ
40----------->Μ
5------------>Ε
100--------->Ρ
5------------->Ε
Ηταν ψάξιμο πίσω από τους αριθμούς και όχι πίσω από τις λέξεις![]()
![]()
![]()
Πόσους βαθμούς έχουμε μαζέψει μέχρι στιγμής;;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106602
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)