Το νερό έχει μπει στο αυλάκιsourmenetes έγραψε:Δοομ να περιμένουμε καμία ανάλυση εντός βδομάδας;
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο μικρές μικρές πληροφορίες sourme,δεν θα κάνω άρθρο
Δεν χρειάζεται σε αυτό το σημείο (90%) να πείσω την ομάδα να προχωρήσει στην Ευρώπη
Έχει γίνει (ΠΙΑ) ο νο1 στόχος
Δεν χρειαζεται να εξηγήσω τα οφέλη
Αν προχωρήσουν,θα προχωρήσουν γιατί υπάρχει όραμα
Και τα βαθμολογικά οφέλη,θα έρχονται,χωρίς να ξέρουν ακριβώς την σημασία τους
Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουμε,αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!!
Υπάρχει μια περίπτωση μόνο που θα πρέπει να ειδοποιηθεί η ομάδα
Ας υποθέσουμε πως νικάμε στο βέλγιο
Η Σλάβια περνάει με ήττα από την Λιντσερ
Και στον επόμενο γύρο κληρωνόμαστε με Σλάβια και χάνουμε στο 1ο με 4-0
Και μπαίνουμε χαλαροί στο 2ο παιχνίδι και δεν πάμε για την νίκη (ας πουμε χάνουμε)
Τότε
15.Τσεχία________28,650
16.Ελλάδα_______28,200
Οπότε θα πρέπει να νικήσουμε έστω με 1-0 στο 90' γιατί με 2 ήττες η Σλάβια στους 4
θα μείνει 16η κι εμείς 15οι (εις λύπην του ΠΑΡΟΛΟΥ



