Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ρε Ντουμ σταμάτα λίγο αυτό το ύφος και να κάνεις άλματα λογικής.
Επειδή δηλαδή η χειρότερη θέση μας θα είναι η 16η-17η σημαίνει ότι δε θέλω να πάρουμε το Κόνφερενς?
Εντάξει δε γίνεται να κάνεις μονόλογο.
Μακάρι να κάνουμε άλλες 6 νίκες αλλά δε γίνεται να μη λέμε ότι είμαστε και ολίγον γκαντεμηδες στο ότι μάλλον θα τερματίσουμε κάτω από την πολυπόθητη 15η θέση.
Αυτό θέλει κι ο γαύρος βέβαια, γι αυτό θα φας χειρουργείο αλά Άμστερνταμ στο Βέλγιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επειδή δηλαδή η χειρότερη θέση μας θα είναι η 16η-17η σημαίνει ότι δε θέλω να πάρουμε το Κόνφερενς?
Εντάξει δε γίνεται να κάνεις μονόλογο.
Μακάρι να κάνουμε άλλες 6 νίκες αλλά δε γίνεται να μη λέμε ότι είμαστε και ολίγον γκαντεμηδες στο ότι μάλλον θα τερματίσουμε κάτω από την πολυπόθητη 15η θέση.
Αυτό θέλει κι ο γαύρος βέβαια, γι αυτό θα φας χειρουργείο αλά Άμστερνταμ στο Βέλγιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Το νερό έχει μπει στο αυλάκιsourmenetes έγραψε:Δοομ να περιμένουμε καμία ανάλυση εντός βδομάδας;
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μόνο μικρές μικρές πληροφορίες sourme,δεν θα κάνω άρθρο
Δεν χρειάζεται σε αυτό το σημείο (90%) να πείσω την ομάδα να προχωρήσει στην Ευρώπη
Έχει γίνει (ΠΙΑ) ο νο1 στόχος
Δεν χρειαζεται να εξηγήσω τα οφέλη
Αν προχωρήσουν,θα προχωρήσουν γιατί υπάρχει όραμα
Και τα βαθμολογικά οφέλη,θα έρχονται,χωρίς να ξέρουν ακριβώς την σημασία τους
Βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουμε,αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!!
Υπάρχει μια περίπτωση μόνο που θα πρέπει να ειδοποιηθεί η ομάδα
Ας υποθέσουμε πως νικάμε στο βέλγιο
Η Σλάβια περνάει με ήττα από την Λιντσερ
Και στον επόμενο γύρο κληρωνόμαστε με Σλάβια και χάνουμε στο 1ο με 4-0
Και μπαίνουμε χαλαροί στο 2ο παιχνίδι και δεν πάμε για την νίκη (ας πουμε χάνουμε)
Τότε
15.Τσεχία________28,650
16.Ελλάδα_______28,200
Οπότε θα πρέπει να νικήσουμε έστω με 1-0 στο 90' γιατί με 2 ήττες η Σλάβια στους 4
θα μείνει 16η κι εμείς 15οι (εις λύπην του ΠΑΡΟΛΟΥ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 09:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αν πάρουμε το Κόνφερενς (λέμε τώρα) δεν μπορούμε να τερματίσουμε κάτω από την 15η θέσηParolos έγραψε:Ρε Ντουμ σταμάτα λίγο αυτό το ύφος και να κάνεις άλματα λογικής.
Επειδή δηλαδή η χειρότερη θέση μας θα είναι η 16η-17η σημαίνει ότι δε θέλω να πάρουμε το Κόνφερενς?
Εντάξει δε γίνεται να κάνεις μονόλογο.
Μακάρι να κάνουμε άλλες 6 νίκες αλλά δε γίνεται να μη λέμε ότι είμαστε και ολίγον γκαντεμηδες στο ότι μάλλον θα τερματίσουμε κάτω από την πολυπόθητη 15η θέση.
Αυτό θέλει κι ο γαύρος βέβαια, γι αυτό θα φας χειρουργείο αλά Άμστερνταμ στο Βέλγιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Επίσης,ποιος μονόλογος;
Ολόκληρο θέμα για διάλογο είχα ανοίξει και έχω αποδείξει ποιο είναι το συμφέρον μας
viewtopic.php?f=275&t=8626
Επίσης,δεν το έγραψα για σένα
Επίσης,όπως έχω ξαναγράψει χιλιάδες φορές,χέστηκα για το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου,ή καλύτερα για το καλό των άλλων ελληνικών ομάδων
Γράφω για το...καλύτερο καλό του ΠΑΟΚ και αυτό θέλουμε δεν θέλουμε έχει να κάνει και με την βαθμολογία τησ Ελλάδας
Επίσης επίσης...τζάμπα γράφω γενικώς...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 09:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πρώτο φαβορί για το πρωτάθλημα του χρόνου,ακόμα και με αυγενοπουστρα είναι ο ΠΑΟΚ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αυτο το έχω γράψει πριν από 2,5 χρόνια και συμφωνώ
Πως το επόμενο πρωτάθλημά μας θα είναι στην τελευταία χρονια του Γκαντέμη
Δεν θα ρισκάρει σφαξίματα στο αθλητικό κομμάτι για να χάσει ψήφους στο τέλος της σεζόν
Πως το επόμενο πρωτάθλημά μας θα είναι στην τελευταία χρονια του Γκαντέμη
Δεν θα ρισκάρει σφαξίματα στο αθλητικό κομμάτι για να χάσει ψήφους στο τέλος της σεζόν
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 11:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doom, γιατί λες δεν περνάμε περνάμε τίποτα από Βέλγιο;
Αγωνιστικά και λόγω απουσιών ή περιμένεις να πέσει χειρουργείο α λα ΘΘ;
Αγωνιστικά και λόγω απουσιών ή περιμένεις να πέσει χειρουργείο α λα ΘΘ;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Πέρασε άλλη μια "αγωνιστική" στην ευρώπη
Και από την 73η θέση που ήμασταν την...προηγούμενη-φετινή- "αγωνιστική"
....ανεβήκαμε 5 θέσεις
68η θέση
Δυστυχώς προβλέπω πως θα διαβάσετε άρθρα που σας "ενημερώνουν" πως με την χθεσινή νίκη,ανεβήκαμε
9 θέσεις
Κι αυτό γιατί πέρυσι τερματίσαμε 77οι
Αντίληψη,σωστή ενημέρωση,balance....mentality.....responsibility.......???
Τέλος πάντων
Πλέον δεν μας νοιαζει αν θα χάσει το πρωτάθλημα η Ludogorets και η Sheriff Tiraspol
Αν φτάσουμε μάλιστα και στους 25,θα περάσουμε 3 σημαντικούς αντιπάλους
και το 90% στους δυνατούς των play-off θα γίνει 99%
Με τους 11 φετινούς βαθμούς,έχουμε εξασφαλίσει κατα πάσα πιθανότητα την παρουσία μας στους ισχυρούς των Play-off του Conference League για τα επόμενα 5 χρόνια
Βάσεις και πιθανότητες δηλαδή υπέρ μας,να μη μεινουμε ποτέ εκτός (οποιονδήποτε) ομίλων
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 10:51, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Θα το αναλύσω στις επόμενες μέρεςbane1980 έγραψε:Doom, γιατί λες δεν περνάμε περνάμε τίποτα από Βέλγιο;
Αγωνιστικά και λόγω απουσιών ή περιμένεις να πέσει χειρουργείο α λα ΘΘ;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Και ένα στατιστικό!
Οι φετινοί 11 ευρωβαθμοί είναι οι 3οι καλύτεροι στην ιστορία μας (99%) μετά τους:
13.6250 (11,7125) του 2001-2002
11,5200 του 2011-2012
(11,000 φέτος το 2021-2022)
(το 2003-04 άλλαξε ο τρόπος βαθμολόγησης και για αυτό οι 2 διαφορετικές τιμές στο 2001-2002)
Συμπέρασμα:
Οι χρονιές με λήγοντα το 2 μας πάνε Ευρωπαϊκά!!!!
Αποκλειστικά για το ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ
Οι φετινοί 11 ευρωβαθμοί είναι οι 3οι καλύτεροι στην ιστορία μας (99%) μετά τους:
13.6250 (11,7125) του 2001-2002
11,5200 του 2011-2012
(11,000 φέτος το 2021-2022)
(το 2003-04 άλλαξε ο τρόπος βαθμολόγησης και για αυτό οι 2 διαφορετικές τιμές στο 2001-2002)
Συμπέρασμα:
Οι χρονιές με λήγοντα το 2 μας πάνε Ευρωπαϊκά!!!!
Αποκλειστικά για το ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ανακεφαλαίωσης 1926η φορά.
Θέλω ή 15η θέση ή 18η. Όχι 16η 17η.
Το έχω αναλύσει επίσης 1926 φορές.
Δε γίνεται κάθε φορά το ίδιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θέλω ή 15η θέση ή 18η. Όχι 16η 17η.
Το έχω αναλύσει επίσης 1926 φορές.
Δε γίνεται κάθε φορά το ίδιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ποιο ίδιο ρε ΠάρολεParolos έγραψε:Ανακεφαλαίωσης 1926η φορά.
Θέλω ή 15η θέση ή 18η. Όχι 16η 17η.
Το έχω αναλύσει επίσης 1926 φορές.
Δε γίνεται κάθε φορά το ίδιο.
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για τον Γκουερίνο έγραψα,πως διαφωνώ με την δήλωσή του
Για σένα ίσα ίσα,έπλεξα και το εγκώμιο σου για αυτό το πανσωστο ποστ
Parolos έγραψε:Δε θέλει και πολύ ανάλυση.
Το 4-1 της Σλάβια μας διέλυσε.
Μας έχει ήδη "περάσει" η Τσεχία που έχει άλλα δύο ματς σίγουρα παραπάνω από εμάς. Δεν πιστεύω ότι δε θα πάρει έστω Χ μέσα στη Λιντσερ.
Για να μείνουμε στην 15η πρέπει σίγουρα να φέρουμε ένα Χ στο Βέλγιο και ένα παραπάνω αποτέλεσμα στους 8.
Εκτός αν κάνει 3 ήττες η Σλάβια, μόνο έτσι είμαστε ήδη από πάνω.
Δύσκολα τα πράγματα.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:Όπως σωστά έγραψε και ο Παρολος,η Τσεχία είναι το μεγάλο φαβορί αυτή τη στιγμή που στην ουσία είναι ακόμα ισόβαθμοί μας
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Αν τελείωναν χθες ολα τα ευρωπαϊκά,έτσι θα ξεκινούσαμε τον Ιούλιο

Τα άρθρα την προηγούμενη εβδομάδα,ούτε καν ανέφεραν την Νορβηγία και την Μποντο
Ναι αυτήν που νικάει Σκωτσέζους,Ολλανδούς,Ιταλούς

Τα άρθρα την προηγούμενη εβδομάδα,ούτε καν ανέφεραν την Νορβηγία και την Μποντο
Ναι αυτήν που νικάει Σκωτσέζους,Ολλανδούς,Ιταλούς
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10:46
11:30
Άνοδος εννέα θέσεων στο ranking της ΟΥΕΦΑ!
Ο ΠΑΟΚ που “σκαρφαλώνει” και η αύξηση της διαφοράς από τον Ολυμπιακό!
Με… διαφορά από τη δεύτερη, η φετινή έως τώρα πορεία του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών, με την προοπτική να γίνει… ακόμα καλύτερη να είναι μεγάλη!
Αυτό, αποτυπώνεται ξεκάθαρα πάντως στο ranking της ΟΥΕΦΑ, με τον Δικέφαλο να έχει κερδίσει 9 θέσεις στη βαθμολογία των πέντε τελευταίων ετών, όντας πλέον στην 68η θέση με 23.000 βαθμούς, με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την 50η θέση.
Παράλληλα, ο ΠΑΟΚ “άνοιξε” τη διαφορά από τον Ολυμπιακό στην κατάταξη της φετινής σεζόν, με τους “ασπρόμαυρους” να έχουν μαζέψει 11.000 βαθμούς και τους Πειραιώτες να έχουν σταματήσει στους 8.000!
Με τους συγκεκριμένους βαθμούς μάλιστα, ο Δικέφαλος βρίσκεται στην 39η θέση της φετινής κατάταξης, έχοντας συγκεντρώσει ίδιους βαθμούς με την Μπαρτσελόνα, τη Γάνδη και την Ρέιντζερς και περισσότερους βαθμούς από ομάδες όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, η Λειψία, η Μπέτις, η Πόρτο, η Νάπολι, η Λάτσιο, η Σπάρτα Πράγας, η Ρεάλ Σοσιεδάδ, η Μαρσέιγ, η Μίλαν, η Λέστερ, η PSV Αϊντχόφεν και η Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, με το πλέον βέβαιο να είναι πως οι “ασπρόμαυροι” θα έχουν μακροχρόνια οφέλη σε ότι αφορά τις προσεχείς κληρώσεις τους στα ευρωπαϊκά κύπελλα εφόσον συνεχίσουν στους ίδιους ρυθμούς!
Στέργιος Αναστασιάδης
ΠΑΟΚ24
Τι στο καλό,μάγος είμαι;
Όχι
Προβλέψιμο,άμπαλο άρθρο
Και να φανταστείτε,συμπαθώ και κόλκα και τσόρμπα,δεν μπορώ όμως να κλείσω μάτια
σε κατα συρροή άμπαλα χωρίς αντίληψη άρθρα
Υ.Γ
ΚΑι φυσικά οι χιλιάδες βαθμοί,χιλιάδες βαθμοί
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10:46
Doomlord4 έγραψε:Πέρασε άλλη μια "αγωνιστική" στην ευρώπη
Και από την 73η θέση που ήμασταν την...προηγούμενη-φετινή- "αγωνιστική"
....ανεβήκαμε 5 θέσεις
68η θέση
Δυστυχώς προβλέπω πως θα διαβάσετε άρθρα που σας "ενημερώνουν" πως με την χθεσινή νίκη,
ανεβήκαμε 9 θέσεις
Κι αυτό γιατί πέρυσι τερματίσαμε 77οι
Αντίληψη,σωστή ενημέρωση,balance....mentality.....responsibility.......???
Τέλος πάντων
11:30
Άνοδος εννέα θέσεων στο ranking της ΟΥΕΦΑ!
Ο ΠΑΟΚ που “σκαρφαλώνει” και η αύξηση της διαφοράς από τον Ολυμπιακό!
Με… διαφορά από τη δεύτερη, η φετινή έως τώρα πορεία του ΠΑΟΚ στην Ευρώπη είναι η καλύτερη των τελευταίων ετών, με την προοπτική να γίνει… ακόμα καλύτερη να είναι μεγάλη!
Αυτό, αποτυπώνεται ξεκάθαρα πάντως στο ranking της ΟΥΕΦΑ, με τον Δικέφαλο να έχει κερδίσει 9 θέσεις στη βαθμολογία των πέντε τελευταίων ετών, όντας πλέον στην 68η θέση με 23.000 βαθμούς, με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την 50η θέση.
Παράλληλα, ο ΠΑΟΚ “άνοιξε” τη διαφορά από τον Ολυμπιακό στην κατάταξη της φετινής σεζόν, με τους “ασπρόμαυρους” να έχουν μαζέψει 11.000 βαθμούς και τους Πειραιώτες να έχουν σταματήσει στους 8.000!
Με τους συγκεκριμένους βαθμούς μάλιστα, ο Δικέφαλος βρίσκεται στην 39η θέση της φετινής κατάταξης, έχοντας συγκεντρώσει ίδιους βαθμούς με την Μπαρτσελόνα, τη Γάνδη και την Ρέιντζερς και περισσότερους βαθμούς από ομάδες όπως η Μπορούσια Ντόρτμουντ, η Λειψία, η Μπέτις, η Πόρτο, η Νάπολι, η Λάτσιο, η Σπάρτα Πράγας, η Ρεάλ Σοσιεδάδ, η Μαρσέιγ, η Μίλαν, η Λέστερ, η PSV Αϊντχόφεν και η Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης, με το πλέον βέβαιο να είναι πως οι “ασπρόμαυροι” θα έχουν μακροχρόνια οφέλη σε ότι αφορά τις προσεχείς κληρώσεις τους στα ευρωπαϊκά κύπελλα εφόσον συνεχίσουν στους ίδιους ρυθμούς!
Στέργιος Αναστασιάδης
ΠΑΟΚ24
Τι στο καλό,μάγος είμαι;
Όχι
Προβλέψιμο,άμπαλο άρθρο
Και να φανταστείτε,συμπαθώ και κόλκα και τσόρμπα,δεν μπορώ όμως να κλείσω μάτια
σε κατα συρροή άμπαλα χωρίς αντίληψη άρθρα
Υ.Γ
ΚΑι φυσικά οι χιλιάδες βαθμοί,χιλιάδες βαθμοί
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Είμαι δημοσιογράφος και βλέπω πως ξέχασαν να βάλουν ένα μηδενικό οι άχρηστοι
Αφου το έντεκα χιλιάδες δεν γράφεται 11.00, αλλά 11.000
Το ξέχασαν το μηδενικό πίσω,θα το βάλω εγώ

όντας πλέον στην 68η θέση με 23.000 βαθμούς, με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την 50η θέση.
Ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
Με πρόκριση με νίκη πάμε 62-63οι
Με 2 νίκες στους 8 πάμε 58οι-59οι
Με άλλες 2 νίκες στους 4 πάμε περίπου 48οι 49οι
με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την
50η θέση.

Αφου το έντεκα χιλιάδες δεν γράφεται 11.00, αλλά 11.000
Το ξέχασαν το μηδενικό πίσω,θα το βάλω εγώ

όντας πλέον στην 68η θέση με 23.000 βαθμούς, με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την 50η θέση.
Ουφφφφφφφφφφφφφφφφφφ
Με πρόκριση με νίκη πάμε 62-63οι
Με 2 νίκες στους 8 πάμε 58οι-59οι
Με άλλες 2 νίκες στους 4 πάμε περίπου 48οι 49οι
με μία ενδεχόμενη πρόκριση εις βάρος της Γάνδης να τον εκτοξεύει ακόμα και πάνω από την
50η θέση.

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Παρ 11 Μαρ 2022, 12:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.