Ο κόσμος παίζει μπάλα II
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- thomas Murg
- Δημοσιεύσεις: 5033
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
EugenePAOKI
- Δημοσιεύσεις: 856
- Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2021, 00:46
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Νομίζω ότι εδώ ταιριάζει περισσότερο να το βάλω.
Όποιος έχει ομολογουμένως πολύ ελεύθερο χρόνο μπορεί να δει αυτή τη μεγάλη συνέντευξη του Πέλκα. Λέει πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και για Λουτσέσκου και για Ιβάν και για τη μεταγραφή του και έχει αρκετό παρασκήνιο. Αν μη τι άλλο έχει ενδιαφέρον.
[youtube]sV5RToonlRo[/youtube]
Όποιος έχει ομολογουμένως πολύ ελεύθερο χρόνο μπορεί να δει αυτή τη μεγάλη συνέντευξη του Πέλκα. Λέει πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και για Λουτσέσκου και για Ιβάν και για τη μεταγραφή του και έχει αρκετό παρασκήνιο. Αν μη τι άλλο έχει ενδιαφέρον.
[youtube]sV5RToonlRo[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Κινδυνεύει με υποβιβασμό η Μπενφίκα για χρηματισμό διαιτητή!
sdna - 15-02-2022 00:54
Τεράστια βόμβα στο πορτογαλικό ποδόσφαιρο, το τοπικό CNN αποκάλυψε πως η Μπενφίκα κατέβαλε αμοιβή 2 εκατ. ευρώ στο παρελθόν σε Πορτογάλο διαιτητή!
Πρόκειται για τον 47χρονο Μπρούνο Παϊσάο, ο οποίος αποσύρθηκε από τη διαιτησία το 2018.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, φέρεται να έλαβε στον τραπεζικό του λογαριασμό από τους «αετούς» συνολικά ποσά ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ! Η πληρωμή, τονίζεται, διενεργήθηκε μέσω μιας συμβουλευτικής εταιρείας τεχνολογίας για εργασία του Παϊσάο, που δεν υπήρξε ποτέ.
Στην υπόθεση εμπλέκεται ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της εταιρείας, Ζοσέ Μπερνάντες, που είχε απασχολήσει και παλαιότερα σε φήμες για σκάνδαλο με επίκεντρο την Μπενφίκα.
Από την πλευρά του, ο πορτογαλικός σύλλογος διέψευσε όλες τις κατηγορίες, ενώ ο Παϊσάο χαρακτήρισε το όλο θέμα ως παρεξήγηση, επιβεβαιώνοντας ότι έλαβε τα χρήματα, αλλά ύστερα από μήνες εργασίας για την εταιρεία του Μπερνάρντες.
Πλέον, η υπόθεση ερευνάται από τις πορτογαλικές Αρχές και αν οι υποψίες επιβεβαιωθούν, η Μπενφίκα κινδυνεύει με υποβιβασμό στη δεύτερη κατηγορία!
sdna - 15-02-2022 00:54
Τεράστια βόμβα στο πορτογαλικό ποδόσφαιρο, το τοπικό CNN αποκάλυψε πως η Μπενφίκα κατέβαλε αμοιβή 2 εκατ. ευρώ στο παρελθόν σε Πορτογάλο διαιτητή!
Πρόκειται για τον 47χρονο Μπρούνο Παϊσάο, ο οποίος αποσύρθηκε από τη διαιτησία το 2018.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, φέρεται να έλαβε στον τραπεζικό του λογαριασμό από τους «αετούς» συνολικά ποσά ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ! Η πληρωμή, τονίζεται, διενεργήθηκε μέσω μιας συμβουλευτικής εταιρείας τεχνολογίας για εργασία του Παϊσάο, που δεν υπήρξε ποτέ.
Στην υπόθεση εμπλέκεται ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της εταιρείας, Ζοσέ Μπερνάντες, που είχε απασχολήσει και παλαιότερα σε φήμες για σκάνδαλο με επίκεντρο την Μπενφίκα.
Από την πλευρά του, ο πορτογαλικός σύλλογος διέψευσε όλες τις κατηγορίες, ενώ ο Παϊσάο χαρακτήρισε το όλο θέμα ως παρεξήγηση, επιβεβαιώνοντας ότι έλαβε τα χρήματα, αλλά ύστερα από μήνες εργασίας για την εταιρεία του Μπερνάρντες.
Πλέον, η υπόθεση ερευνάται από τις πορτογαλικές Αρχές και αν οι υποψίες επιβεβαιωθούν, η Μπενφίκα κινδυνεύει με υποβιβασμό στη δεύτερη κατηγορία!
- Mutasevic
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 20:15
- Τοποθεσία: πλανητης Καξξον Γαλαξιας ΠΑΟΚ
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Στο καλό έτσι κ αλλιώς αν βγουμε 2οι κ παίξουμε τίποτα προκριματικά τσουλου αγιαξ η μπενφικα α μας ρίξουν, δρόμο η μπενφικα ο αγιαξ ας μπει ομίλους απευθείας ας παίξουμε και με μπραγκα μια φορά η καμία ομάδα που να μην έχει τις πλάτες για να την βάλουν σώνει κ καλά ομίλους λόγω εμπορικού ονόματος κτλ
Στάλθηκε από το SM-A202F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-A202F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Μιλάμε για τρελό ταμπουρι η Ρεάλ, κατάντια για την μεγαλύτερη ομάδα του πλανήτη να παίζει έτσι.
Δε γίνεται πάντα ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα,έστω και αν απέναντι σου έχεις την πλουσιότερη ομάδα του κόσμου.
Δε γίνεται πάντα ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα,έστω και αν απέναντι σου έχεις την πλουσιότερη ομάδα του κόσμου.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Βαστάει γερά, ουτε μισή ντουζίνα γκολ δεν έφαγε, ακόμα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- thomas Murg
- Δημοσιεύσεις: 5033
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Μια σχεδον ανυπαρκτη Ρεαλ Μαδριτης αποψε.
Την καταπιε κανονικα η Παρι και θα επρεπε να ειναι πολλα με λιγα.
Τρομερος Μπαπε, τερας της φυσης. Και αυτο που κανει στο τελευταιο λεπτο της αναμετρησης ειναι μια ποδοσφαιρικη αλητεια. Δεν εχω ξαναδει τετοια επιταχυνση σε ποδοσφαιριστη.
Ο Μεσι μπορει να εχασε το πεναλτι αλλα εκανε κι αυτος πολυ καλο ματς.
Την καταπιε κανονικα η Παρι και θα επρεπε να ειναι πολλα με λιγα.
Τρομερος Μπαπε, τερας της φυσης. Και αυτο που κανει στο τελευταιο λεπτο της αναμετρησης ειναι μια ποδοσφαιρικη αλητεια. Δεν εχω ξαναδει τετοια επιταχυνση σε ποδοσφαιριστη.
Ο Μεσι μπορει να εχασε το πεναλτι αλλα εκανε κι αυτος πολυ καλο ματς.
- thomas Murg
- Δημοσιεύσεις: 5033
- Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II
Ομάδα του Αντσελότι δεν μπορεί κανείς να την ξεγράψει από το πρώτο ματς. Έχει δρόμο ακόμη το ζευγάρι.