Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1-1 στο 40΄ (γμτ)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

1-2 ο Gavi στο 56΄.
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από thomas Murg »

Τι έβαλε η Αταλάντα. Μαλινόφσκι; κάπως έτσι. Παστέλι τρομερό στο γάμα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

2-2 τελικό
EugenePAOKI
Δημοσιεύσεις: 856
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2021, 00:46

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από EugenePAOKI »

Νομίζω ότι εδώ ταιριάζει περισσότερο να το βάλω.

Όποιος έχει ομολογουμένως πολύ ελεύθερο χρόνο μπορεί να δει αυτή τη μεγάλη συνέντευξη του Πέλκα. Λέει πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα και για Λουτσέσκου και για Ιβάν και για τη μεταγραφή του και έχει αρκετό παρασκήνιο. Αν μη τι άλλο έχει ενδιαφέρον.

[youtube]sV5RToonlRo[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κινδυνεύει με υποβιβασμό η Μπενφίκα για χρηματισμό διαιτητή!

sdna - 15-02-2022 00:54

Τεράστια βόμβα στο πορτογαλικό ποδόσφαιρο, το τοπικό CNN αποκάλυψε πως η Μπενφίκα κατέβαλε αμοιβή 2 εκατ. ευρώ στο παρελθόν σε Πορτογάλο διαιτητή!
Πρόκειται για τον 47χρονο Μπρούνο Παϊσάο, ο οποίος αποσύρθηκε από τη διαιτησία το 2018.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, φέρεται να έλαβε στον τραπεζικό του λογαριασμό από τους «αετούς» συνολικά ποσά ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ! Η πληρωμή, τονίζεται, διενεργήθηκε μέσω μιας συμβουλευτικής εταιρείας τεχνολογίας για εργασία του Παϊσάο, που δεν υπήρξε ποτέ.

Στην υπόθεση εμπλέκεται ο επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης της εταιρείας, Ζοσέ Μπερνάντες, που είχε απασχολήσει και παλαιότερα σε φήμες για σκάνδαλο με επίκεντρο την Μπενφίκα.

Από την πλευρά του, ο πορτογαλικός σύλλογος διέψευσε όλες τις κατηγορίες, ενώ ο Παϊσάο χαρακτήρισε το όλο θέμα ως παρεξήγηση, επιβεβαιώνοντας ότι έλαβε τα χρήματα, αλλά ύστερα από μήνες εργασίας για την εταιρεία του Μπερνάρντες.

Πλέον, η υπόθεση ερευνάται από τις πορτογαλικές Αρχές και αν οι υποψίες επιβεβαιωθούν, η Μπενφίκα κινδυνεύει με υποβιβασμό στη δεύτερη κατηγορία!
Άβαταρ μέλους
Mutasevic
Δημοσιεύσεις: 1054
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 20:15
Τοποθεσία: πλανητης Καξξον Γαλαξιας ΠΑΟΚ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Mutasevic »

Στο καλό έτσι κ αλλιώς αν βγουμε 2οι κ παίξουμε τίποτα προκριματικά τσουλου αγιαξ η μπενφικα α μας ρίξουν, δρόμο η μπενφικα ο αγιαξ ας μπει ομίλους απευθείας ας παίξουμε και με μπραγκα μια φορά η καμία ομάδα που να μην έχει τις πλάτες για να την βάλουν σώνει κ καλά ομίλους λόγω εμπορικού ονόματος κτλ

Στάλθηκε από το SM-A202F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από obanebane »

Μιλάμε για τρελό ταμπουρι η Ρεάλ, κατάντια για την μεγαλύτερη ομάδα του πλανήτη να παίζει έτσι.
Δε γίνεται πάντα ο σκοπός να αγιάζει τα μέσα,έστω και αν απέναντι σου έχεις την πλουσιότερη ομάδα του κόσμου.
papwolf

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από papwolf »

Η Παρί απόψε θα την πάθει όπως η χάρτινη την Κυριακή.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Και η Sporting όμως το παλεύει καλά κόντρα στην Man. C...
Άβαταρ μέλους
Kos-T
Δημοσιεύσεις: 1142
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2020, 21:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από Kos-T »

Βαστάει γερά, ουτε μισή ντουζίνα γκολ δεν έφαγε, ακόμα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από obanebane »

Μέσι γερά, παρτους τα λεφτά.
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από thomas Murg »

Αν θέλει να μπει η ρουφιάνα...χαλάλι για τον παικταρά τον Εμπαπέ
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από DimitrisS »

Μια σχεδον ανυπαρκτη Ρεαλ Μαδριτης αποψε.
Την καταπιε κανονικα η Παρι και θα επρεπε να ειναι πολλα με λιγα.

Τρομερος Μπαπε, τερας της φυσης. Και αυτο που κανει στο τελευταιο λεπτο της αναμετρησης ειναι μια ποδοσφαιρικη αλητεια. Δεν εχω ξαναδει τετοια επιταχυνση σε ποδοσφαιριστη.

Ο Μεσι μπορει να εχασε το πεναλτι αλλα εκανε κι αυτος πολυ καλο ματς.
Άβαταρ μέλους
thomas Murg
Δημοσιεύσεις: 5033
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2020, 17:02

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα II

Δημοσίευση από thomas Murg »

Ομάδα του Αντσελότι δεν μπορεί κανείς να την ξεγράψει από το πρώτο ματς. Έχει δρόμο ακόμη το ζευγάρι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”