Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Εύκολα δίνεται αυτο το πέναλτι αλλά ρε Κουλούρη ούτε ιδιαίτερα από χάρτινους και γαύρους να είχες πάρει με τέτοια αντιδραση
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Συγχαρητήρια στους έμπειρους μας παίχτες με τις βλακείες που κάνουν ασταμάτητα φέτος.
Απαράδεκτοι, σε έναν αγώνα που δεν είχε και πάλι σχεδόν καμία φάση ο αντίπαλος.
Απαράδεκτοι, σε έναν αγώνα που δεν είχε και πάλι σχεδόν καμία φάση ο αντίπαλος.
- ToMousiTouCrespo
- Δημοσιεύσεις: 924
- Εγγραφή: Τετ 07 Ιουν 2017, 18:20
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Έχει κάνει αντίστοιχο θέατρο ο άλλος με το βλέμμα της αγελάδας στο 1ο εντωμεταξύ. Αλλά κάποιοι για να δικαιολογήσουν το κράξιμο στον Βαρέλα θα δουν ό,τι θέλουν. Οπαδοί της πλάκας.panpangr77 έγραψε:Κανένα πέναλτυ ,τηλεοπτικό πέναλτυ ,έχει πάρει την μπάλα και το αρχιδακι κάνει θέατρο.
- GREATANASTASIOS
- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Μεγάλη απώλεια το ότι δεν ήταν ο Παράσχος στον πάγκο τους..
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8892
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Δεν υπάρχει πέναλτι ,δεν είναι αγκωνια κάνει θέατρο το αρχιδι.
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Με τέτοιες εμφανίσεις φίλε….δεν έχεις ελπίδες…boogeyman77 έγραψε:Έπιασαν τόπο τα καφεδάκια του Κορακάκη.....Αντε ας ελπίσουμε σε κανένα κύπελλο και φέτος
-
BlackFriday
- Δημοσιεύσεις: 3100
- Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Οκ αν δεν ήταν ο Βαρέλα θα κερδίζαμε δλδ.renegade έγραψε:Να φανταστώ ότι πάλι τίποτα δεν έκανε ο Βαρέλα
Εικόνα πρωταθλητισμού..
Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Αν δεν λύσουμε το γελοίο μεσοαμυντικό μας σύστημα δεν γίνεται τίποτε.
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd
Να χανεις απο τον ατρομητο και να μην μπορεις να βαλεις ουτε ενα γκολ ετσι για το γαμώτο...
Τραγικοτητα
Γκελα που καμια σοβαρη ομαδα δεν θα κανει φετος
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τραγικοτητα
Γκελα που καμια σοβαρη ομαδα δεν θα κανει φετος
Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk