Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Εύκολα δίνεται αυτο το πέναλτι αλλά ρε Κουλούρη ούτε ιδιαίτερα από χάρτινους και γαύρους να είχες πάρει με τέτοια αντιδραση
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

Τραγωδία
Άβαταρ μέλους
Minority4
Δημοσιεύσεις: 3183
Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2018, 10:42

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από Minority4 »

Συγχαρητήρια στους έμπειρους μας παίχτες με τις βλακείες που κάνουν ασταμάτητα φέτος.
Απαράδεκτοι, σε έναν αγώνα που δεν είχε και πάλι σχεδόν καμία φάση ο αντίπαλος.
Άβαταρ μέλους
ToMousiTouCrespo
Δημοσιεύσεις: 924
Εγγραφή: Τετ 07 Ιουν 2017, 18:20

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από ToMousiTouCrespo »

panpangr77 έγραψε:Κανένα πέναλτυ ,τηλεοπτικό πέναλτυ ,έχει πάρει την μπάλα και το αρχιδακι κάνει θέατρο.
Έχει κάνει αντίστοιχο θέατρο ο άλλος με το βλέμμα της αγελάδας στο 1ο εντωμεταξύ. Αλλά κάποιοι για να δικαιολογήσουν το κράξιμο στον Βαρέλα θα δουν ό,τι θέλουν. Οπαδοί της πλάκας.
Άβαταρ μέλους
GREATANASTASIOS
Δημοσιεύσεις: 971
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από GREATANASTASIOS »

Προλαβαίνουμε να φάμε πέντε ξεφτιλισμένοι.
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2054
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Μεγάλη απώλεια το ότι δεν ήταν ο Παράσχος στον πάγκο τους..
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από panpangr77 »

Δεν υπάρχει πέναλτι ,δεν είναι αγκωνια κάνει θέατρο το αρχιδι.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από proedros »

boogeyman77 έγραψε:Έπιασαν τόπο τα καφεδάκια του Κορακάκη.....Αντε ας ελπίσουμε σε κανένα κύπελλο και φέτος
Με τέτοιες εμφανίσεις φίλε….δεν έχεις ελπίδες…
BlackFriday
Δημοσιεύσεις: 3100
Εγγραφή: Τετ 01 Μαρ 2017, 17:48

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από BlackFriday »

Έχουν κουράσει τόσο πολύ μερικοί παίκτες...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από Parolos »

renegade έγραψε:Να φανταστώ ότι πάλι τίποτα δεν έκανε ο Βαρέλα
Οκ αν δεν ήταν ο Βαρέλα θα κερδίζαμε δλδ.
Εικόνα πρωταθλητισμού..

Στάλθηκε από το RMX1931 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αν δεν λύσουμε το γελοίο μεσοαμυντικό μας σύστημα δεν γίνεται τίποτε.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από zoomgr »

τώρα δίνει σφυρίγματα το μπάσταρδο... χχααχαχαχαα
Άβαταρ μέλους
Gospi
Δημοσιεύσεις: 12422
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 23:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από Gospi »

Να χανεις απο τον ατρομητο και να μην μπορεις να βαλεις ουτε ενα γκολ ετσι για το γαμώτο...
Τραγικοτητα
Γκελα που καμια σοβαρη ομαδα δεν θα κανει φετος

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από gpap »

Βάλε Εσίτι να γυρίσει ο αγώνας
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 21/11-19:30 Novasports1Hd

Δημοσίευση από proedros »

Α, ρε Ιβάν τι ομάδα άφησες να βλέπουμε…Κρίμα…
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”