Διευκρίνηση
Ποιος είμαι εγώ για να πω πως ο ΠΑΟΚ δεν κατέβηκε για να κερδίσει με Βίντι και Μπάτε
Φυσικά και κατέβηκε για να κερδίσει
Μια άγνοια έχω, αλλά και μια ερώτηση
Οι παίκτες ήξεραν πως κερδίζοντας την Μπάτε θα είχαν πιθανότητες να κερδίσουν ΚΑΙ την πρόκριση αλλά ΚΑΙ μια πιθανότερη καλύτερη κλήρωση το καλοκαίρι,που θα τους εξασφάλιζε 100% ομίλους (έστω europa)?
Δεν έχω ιδέα
Ας πούμε πως νικούσαμε την Bate
Η βαθμολογία θα ήταν έτσι
1.Τσέλσι______16
2.Βίντι________07
-----------------------
3.ΠΑΟΚ_______06
4.Μπάτε_______06
Και ας πούμε πως συμφωνώ πως ο αποκλεισμός θα διασφάλιζε το μετέπειτα Αήττητο Πρωτάθλημα
Οπότε σαν 3οι και αποκλεισμένοι,μια χαρά
ΕΓΚΡΙΝΩ
Η άγνοιά μου συνεχίζεται
Παίκτες και προπονητής ήξεραν την πιο πάνω βαθμολογία 100%
Και το τι χρειαζόταν να κάνουν
Αυτή τη βαθμολογία από κάτω;
ΔΕΝ ΞΕΡΩ
Άγνοια έχω
Πριν το ΠΑΟΚ - Μπάτε οι βαθμοί μας ήταν
Μπάτε____23,500
ΠΑΟΚ_____23,500
Οι (επικίνδυνοι) υποψήφιοι αντίπαλοι μας αν βγαίναμε πρωταθλητές (που βγήκαμε) ήταν συγκεκριμένοι
Μέσα σε αυτούς και η Μπατε Μπόρισοφ που είχε (σχεδόν )πάρει ήδη εκείνο το πρωτάθλημα
Αν νικούσαμε θα φτάναμε στους 24,500
και η Μπάτε (ως αποκλεισμένη) θα παρέμενε οριστικά στους 23,500
Οπότε θα την καβαλούσαμε
Εδώ με 24,500 βαθμούς
θα είμασταν στους δυνατούς γιατί η Ρόζενμποργκ και με την Μπάτε να ξανακληρωνόταν,θα έμπαινε με 23,500 βαθμούς
Οπότε η κακιά Ουέφα δεν θα μπορούσε να μας στήσει με τον Κακό Άγιαξ,
αφού θα είχαμε σαν αντιπάλους τα εξής
μεγαθήρια
Ροζενμποργκ
Καραμπάχ
Μάριμπορ
Ερυθρό Αστέρα
Κλουζ
Φερεντσβάρος
Εντάξει Γκουερίνο παληκάρι μου;
Επίσης αν νικούσαμε την Μπάτε, φέτος θα παίζαμε τουλάχιστον Europa League,όπως έχω ξανααναλύσει εδώ
Μην το πάρετε τις μετρητής βέβαια,αφού ο
εμπεριστατωμένος Γκουερίνο ισχυρίζεται πως τα μισά εδώ μέσα δεν ισχύουν ]
Μαλακίες γράφω τόσα χρόνια