Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

Η δοιικηση σίγουρα θα τα ξέρει τα παραπάνω... Οποτε είτε κάνουμε είτε όχι κίνηση μπραβο πρέπει να πουμε!
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από barlow4 »

για να λεει για μπακ το μανιατη θα εννοει.οσο για το μακο μετριοτατος παικτης.η τελευταια φορα που εβγαλε η ελλαδα αμυντικο χαφ ηταν με τον κατσουρανη.απο εκει και περα μονο και μονο για να πουμε οτι βγηκε νεο βαφτισαμε παικταρα το μακο.ο μακος καθετες μπαλιες δεν βγαζει,παιχνιδι να μοιραζει και πολυ δεν ξερει.στο μεσο ορο ελληνα παικτη ειναι.στα μαρκαρισματα ειναι καλος αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερος απο βιτολο.επισης ειναι πιο αργος απο βιτολο.περιπτωση τζιολη ειναι .πιο γρηγορος και δυνατος απο τον τζιολη αλλα σαφως χειροτερος επιθετικα.προτιμω βιτολο.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

gika έγραψε:Για να ξέρεις πληροφοριες για Μάκο,
α) Ενδιαφερόμαστε και το έψαξες
β) Είσαι γνώστης των παικτών πολλών ελληνικών ομάδων

Αν είναι το β, ξενερωσα... Αν είναι το α πες λεπτομέριες! :)
Β...

Steenage για να πάρεις Κανακούδη (που δεν αποκλείεται) θα πρέπει ή να μην βρείς τίποτα αξιόλογο για αυτή την θέση (χλωμό το κόβω) ή να εξαντλήσεις το μπάτζετ σου με μεταγραφές σε άλλες θέσεις και να περισέψουν ψίχουλα για το αριστερό μπάκ (αυτό δεν αποκλείεται)...
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από theo86 »

ρε παιδια τι να λεμε τωρα ο μακος ειναι πολυ χειροτερος κ απο τον σωτο κ απο τον ηλιαδη...πολυ μετριος παιχτης
PAOKara_Cy
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKara_Cy »

arisk, κάπου διάβασα πριν μερικές μέρες ότι στον ΠΑΟΚ περιμένουν να δουν αν αφήσουν ελεύθερους παίκτες ΟΣΦΠ και ΠΑΟ (π.χ. Ιβανσιτς) ώστε να κάνουν κίνηση για κάποιο/κάποιούς. Παίζει τέτοιο σενάριο;
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από darklord »

ειμαι καψουρης με ιβανσιτς
Άβαταρ μέλους
sergio ramos
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
Τοποθεσία: Εύοσμος

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από sergio ramos »

O ιβανσιτς και 10αρι δεν παιζει???
PAOKara_Cy
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από PAOKara_Cy »

Ναι. Δεκάρι και αριστερό χαφ/εξτρέμ.
Άβαταρ μέλους
xristosnikomidia
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από xristosnikomidia »

Betbond έγραψε:Κάποιοι διεθνείς έλληνες ποδοσφαιριστές που παίζουν στο εξωτερικό φαίνεται πως ξεκαβάλησαν το καλάμι, ξεμα-ΓΚΕ-ψαν και ΚΑ-λοβλέπουν την επιστροφή στην Ελλάδα, προτιμώντας φραπεδάκια στην παραλία με φόντο τον Λευκό Πύργο.
Τράνσφερ εμείς τους κερνάμε κανά καφέ ή τον πούλο?
Τι λένε τα υπόλοιπα λαγωνικά της παρέας?
:?
Να ερθουν και οι δυο αλλα υπαρχουν και αλλοι μνηστηρες που ενδιαφερονται να τους ενταξουν στο δυναμικο τους.
Αληθεια παιζει τιποτα με αυτους τους δυο η ναχαμε να λεγαμε.
ΠΑΟΚ εισαι
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

PAOKara_Cy έγραψε:arisk, κάπου διάβασα πριν μερικές μέρες ότι στον ΠΑΟΚ περιμένουν να δουν αν αφήσουν ελεύθερους παίκτες ΟΣΦΠ και ΠΑΟ (π.χ. Ιβανσιτς) ώστε να κάνουν κίνηση για κάποιο/κάποιούς. Παίζει τέτοιο σενάριο;
Εννοείται ότι αν αφήσουν ελεύθερο κάποιο καλό παίκτη τους θα ορμήξουμε αμέσως... Αλλά δεν θα αφήσουν... Θα σους δώσουν είτε ώς ανταλλάγματα για μεταγραφές, είτε ώς δανεικούς με όψιον αγοράς...
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Steenage »

arisk έγραψε:
gika έγραψε:Για να ξέρεις πληροφοριες για Μάκο,
α) Ενδιαφερόμαστε και το έψαξες
β) Είσαι γνώστης των παικτών πολλών ελληνικών ομάδων

Αν είναι το β, ξενερωσα... Αν είναι το α πες λεπτομέριες! :)
Β...

Steenage για να πάρεις Κανακούδη (που δεν αποκλείεται) θα πρέπει ή να μην βρείς τίποτα αξιόλογο για αυτή την θέση (χλωμό το κόβω) ή να εξαντλήσεις το μπάτζετ σου με μεταγραφές σε άλλες θέσεις και να περισέψουν ψίχουλα για το αριστερό μπάκ (αυτό δεν αποκλείεται)...
Miας και σε βρηκαμε εδω για Ριερα παιζει τιποτα η ειναι παππας ?
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

PAOKara_Cy έγραψε:Ναι. Δεκάρι και αριστερό χαφ/εξτρέμ.
Σε αυτές τις θέσεις με Σορλέν Φωτάκη Ιβιτς Βιερίνια και κατά περίπτωση Λίνο, το να πάρεις ένα ακόμα βαρύ συμβόλαιο και μάλιστα ξένου παίχτη που του χρόνου θα φύγει για πλεονασμό το κόβω.
Καλύτερα να πάρουμε κάτι καλό για το αριστερό άκρο άμυνας που μπάζουμε χοντρά.

Όλοι μιλάμε για επιθετικούς παίχτες (άντε και τον βιτόλο) και έχουμε ξεχάσει ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην άμυνα. Στα πλεί οφ φάνηκε ξεκάθαρα. Φεύγει ο Μαρκος, φέυγει ο Μπιζέρα φεύγει ο Δάρλας, ο Λίνος αμυντικά είναι τσίρκο ... προσωπικά το θεωρώ πρώτη προτεραιότητα.
panagiom
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 16:27

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από panagiom »

Φιλε μου transfer καλε μου φιλε, εχεις να εμφανιστεις καιρο και παρατηρησα οτι ο καλος μου φιλος Arisk εχει παρει τα ηνια της ενοτητας σου. Ο κοσμος πλεον στην ενοτητα σου τουλαχιστον στις τελευταιες 2 σελιδες ρωτα απεγνωσμενα αυτον ( και εγω επισης ). Για να μην εχουμε καμια μετονομασια της ενοτητας στο τελος σε ariskmania ή maniaris-kkkkkkkkkkk, περιμένω να κανεις την εκπληξη και το προσωπικο σου μεγαλο μπαμ για να διεκδικησεις τα κεκτημενα.

Εντελως φιλικα παντα.

Panagiom
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25989
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από obanebane »

καπου ειδα για μακο λοιπον θα σας πω οτι ειναι μεγαλο κωλοπαιδο και νομιζει οτι ειναι κατι μεταξυ μαραντονα και μπεκενμπαουερ.προσπαθει να φυγει τωρα απο τον πανιωνιο με πουστια.αν και δεν νομιζω να εξεταζουν τετοια περιπτωση στην ομαδα.εχουν γνωση οι φυλακες.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Transfer βάλε μας στη θέση μας!!!! :) :)

:?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”