Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Η δοιικηση σίγουρα θα τα ξέρει τα παραπάνω... Οποτε είτε κάνουμε είτε όχι κίνηση μπραβο πρέπει να πουμε!
Re: TransferManiac
για να λεει για μπακ το μανιατη θα εννοει.οσο για το μακο μετριοτατος παικτης.η τελευταια φορα που εβγαλε η ελλαδα αμυντικο χαφ ηταν με τον κατσουρανη.απο εκει και περα μονο και μονο για να πουμε οτι βγηκε νεο βαφτισαμε παικταρα το μακο.ο μακος καθετες μπαλιες δεν βγαζει,παιχνιδι να μοιραζει και πολυ δεν ξερει.στο μεσο ορο ελληνα παικτη ειναι.στα μαρκαρισματα ειναι καλος αλλα δεν νομιζω να ειναι καλυτερος απο βιτολο.επισης ειναι πιο αργος απο βιτολο.περιπτωση τζιολη ειναι .πιο γρηγορος και δυνατος απο τον τζιολη αλλα σαφως χειροτερος επιθετικα.προτιμω βιτολο.
Re: TransferManiac
Β...gika έγραψε:Για να ξέρεις πληροφοριες για Μάκο,
α) Ενδιαφερόμαστε και το έψαξες
β) Είσαι γνώστης των παικτών πολλών ελληνικών ομάδων
Αν είναι το β, ξενερωσα... Αν είναι το α πες λεπτομέριες!
Steenage για να πάρεις Κανακούδη (που δεν αποκλείεται) θα πρέπει ή να μην βρείς τίποτα αξιόλογο για αυτή την θέση (χλωμό το κόβω) ή να εξαντλήσεις το μπάτζετ σου με μεταγραφές σε άλλες θέσεις και να περισέψουν ψίχουλα για το αριστερό μπάκ (αυτό δεν αποκλείεται)...
Re: TransferManiac
ρε παιδια τι να λεμε τωρα ο μακος ειναι πολυ χειροτερος κ απο τον σωτο κ απο τον ηλιαδη...πολυ μετριος παιχτης
-
PAOKara_Cy
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17
Re: TransferManiac
arisk, κάπου διάβασα πριν μερικές μέρες ότι στον ΠΑΟΚ περιμένουν να δουν αν αφήσουν ελεύθερους παίκτες ΟΣΦΠ και ΠΑΟ (π.χ. Ιβανσιτς) ώστε να κάνουν κίνηση για κάποιο/κάποιούς. Παίζει τέτοιο σενάριο;
- sergio ramos
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Δευ 16 Ιουν 2008, 21:12
- Τοποθεσία: Εύοσμος
-
PAOKara_Cy
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17
- xristosnikomidia
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 13:09
- Τοποθεσία: Nea Nikomidia - Veria
Re: TransferManiac
Να ερθουν και οι δυο αλλα υπαρχουν και αλλοι μνηστηρες που ενδιαφερονται να τους ενταξουν στο δυναμικο τους.Betbond έγραψε:Κάποιοι διεθνείς έλληνες ποδοσφαιριστές που παίζουν στο εξωτερικό φαίνεται πως ξεκαβάλησαν το καλάμι, ξεμα-ΓΚΕ-ψαν και ΚΑ-λοβλέπουν την επιστροφή στην Ελλάδα, προτιμώντας φραπεδάκια στην παραλία με φόντο τον Λευκό Πύργο.
Τράνσφερ εμείς τους κερνάμε κανά καφέ ή τον πούλο?
Τι λένε τα υπόλοιπα λαγωνικά της παρέας?
Αληθεια παιζει τιποτα με αυτους τους δυο η ναχαμε να λεγαμε.
ΠΑΟΚ εισαι
Re: TransferManiac
Εννοείται ότι αν αφήσουν ελεύθερο κάποιο καλό παίκτη τους θα ορμήξουμε αμέσως... Αλλά δεν θα αφήσουν... Θα σους δώσουν είτε ώς ανταλλάγματα για μεταγραφές, είτε ώς δανεικούς με όψιον αγοράς...PAOKara_Cy έγραψε:arisk, κάπου διάβασα πριν μερικές μέρες ότι στον ΠΑΟΚ περιμένουν να δουν αν αφήσουν ελεύθερους παίκτες ΟΣΦΠ και ΠΑΟ (π.χ. Ιβανσιτς) ώστε να κάνουν κίνηση για κάποιο/κάποιούς. Παίζει τέτοιο σενάριο;
Re: TransferManiac
Miας και σε βρηκαμε εδω για Ριερα παιζει τιποτα η ειναι παππας ?arisk έγραψε:Β...gika έγραψε:Για να ξέρεις πληροφοριες για Μάκο,
α) Ενδιαφερόμαστε και το έψαξες
β) Είσαι γνώστης των παικτών πολλών ελληνικών ομάδων
Αν είναι το β, ξενερωσα... Αν είναι το α πες λεπτομέριες!
Steenage για να πάρεις Κανακούδη (που δεν αποκλείεται) θα πρέπει ή να μην βρείς τίποτα αξιόλογο για αυτή την θέση (χλωμό το κόβω) ή να εξαντλήσεις το μπάτζετ σου με μεταγραφές σε άλλες θέσεις και να περισέψουν ψίχουλα για το αριστερό μπάκ (αυτό δεν αποκλείεται)...
Re: TransferManiac
Σε αυτές τις θέσεις με Σορλέν Φωτάκη Ιβιτς Βιερίνια και κατά περίπτωση Λίνο, το να πάρεις ένα ακόμα βαρύ συμβόλαιο και μάλιστα ξένου παίχτη που του χρόνου θα φύγει για πλεονασμό το κόβω.PAOKara_Cy έγραψε:Ναι. Δεκάρι και αριστερό χαφ/εξτρέμ.
Καλύτερα να πάρουμε κάτι καλό για το αριστερό άκρο άμυνας που μπάζουμε χοντρά.
Όλοι μιλάμε για επιθετικούς παίχτες (άντε και τον βιτόλο) και έχουμε ξεχάσει ότι έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην άμυνα. Στα πλεί οφ φάνηκε ξεκάθαρα. Φεύγει ο Μαρκος, φέυγει ο Μπιζέρα φεύγει ο Δάρλας, ο Λίνος αμυντικά είναι τσίρκο ... προσωπικά το θεωρώ πρώτη προτεραιότητα.
Re: TransferManiac
Φιλε μου transfer καλε μου φιλε, εχεις να εμφανιστεις καιρο και παρατηρησα οτι ο καλος μου φιλος Arisk εχει παρει τα ηνια της ενοτητας σου. Ο κοσμος πλεον στην ενοτητα σου τουλαχιστον στις τελευταιες 2 σελιδες ρωτα απεγνωσμενα αυτον ( και εγω επισης ). Για να μην εχουμε καμια μετονομασια της ενοτητας στο τελος σε ariskmania ή maniaris-kkkkkkkkkkk, περιμένω να κανεις την εκπληξη και το προσωπικο σου μεγαλο μπαμ για να διεκδικησεις τα κεκτημενα.
Εντελως φιλικα παντα.
Panagiom
Εντελως φιλικα παντα.
Panagiom
Re: TransferManiac
καπου ειδα για μακο λοιπον θα σας πω οτι ειναι μεγαλο κωλοπαιδο και νομιζει οτι ειναι κατι μεταξυ μαραντονα και μπεκενμπαουερ.προσπαθει να φυγει τωρα απο τον πανιωνιο με πουστια.αν και δεν νομιζω να εξεταζουν τετοια περιπτωση στην ομαδα.εχουν γνωση οι φυλακες.