Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...
Άβαταρ μέλους
bersekeros
Δημοσιεύσεις: 11366
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από bersekeros »

Mitsospaoki4 έγραψε:
Στην κοπέλα μου :p

Περιμένω να μου στείλεις φώτο με το citroen :p
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6219
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από tolis01 »

Στα ΕΛΠΕ δουλεύει ο αδερφός σου συνονόματε; κι ο κουμπάρος μου πήρε ένα Βόλβο κ βρίζει (είχε Subaru Impreza).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Μια άλλη ερώτηση: Πλησιάζω τα 50 και με έπιασε μια ψιλοκρισάρα.
Μαζί με την κωλοφάση με τον Κόβιντ που λέω να κάνω δώρο στην αφεντομοτσουνάρα μου (αρχική σκέψη ρολόι που έχω κάποιο κολληματάκι) μου κατέβηκε να κάνω μαθήματα για μηχανή. Όχι κάτι πελώριο, με δίπλωμα αυτοκινήτου πλέον μπορείς να οδηγήσεις μέχρι 125cc κ έχει ο Θεός. Θα με πεις Γερμανία τι να το κάνεις;
Από την άλλη σκέφτηκα ας κάνω τα μαθήματα να δω αν τη γουστάρω τη φάση κ βλέπουμε.

Έχεις ξεκινήσει άλλος σας μεγάλος πάνω από τα 40 για μηχανή;
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 28942
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από sourmenetes »

Odi έγραψε:Volvo XC40.

Όνειρο ζωής.
Καλό όνειρο....

Ωραιο εργαλείο!



Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 28942
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από sourmenetes »

Εμπειρία κάνεις από Α3 μοντέλο 10-12??

Το 1400 μιλάμε.

Δε μας δίνει και πολλά λεφτά ο Teacher..

Χάχαχαχα

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10796
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Πάρε Α4. Το τρία είναι σκουληκιαρικο
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 28942
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από sourmenetes »

Πω πω....

Δε το σκέφτηκα!!

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6219
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από tolis01 »

Πάρε μπέμπα 1. Freude am Fahren. Το 1,8 με τον 3κίλυνδρο κινητήρα καίει και λίγο. Οδηγικά δε μου αρέσει σαν το προηγούμενο δίλιτρο άσσο, αλλά ας όψεται ο νταλικιέρης που έκανε όπισθεν στο φανάρι (ναι συμβαινει κ Γερμανία) κ μας άφησε με ολική ζημιά.

Αν είναι 1,4 οοοο γιατί όχι Seat, VW, Skoda? ¨Ίδια¨ αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
Kabamaru11
Δημοσιεύσεις: 3790
Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:02
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Συκιες

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Kabamaru11 »

κατοχος γερμανικου φαβε γκολφ 1.400cc με 140 ακπομ,ειναι πολυ καλη κ αξιοπιστη επιλογη,με πολυ καλο γκαζι,καλη καταναλωση,λιγα θεματακια στην αντλια νερου μονο.Αν επαιρνα σημερα αμαξι,θα κοιτουσα το i30 Fastback σε εκδοση N Line,αν καποιος το εχει οδηγησει,παρακαλω μια γνωμη για τον 1.500cc με τα 159hp.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100585
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

tolis01 έγραψε:Στα ΕΛΠΕ δουλεύει ο αδερφός σου συνονόματε; κι ο κουμπάρος μου πήρε ένα Βόλβο κ βρίζει (είχε Subaru Impreza).
ΜΕΒΓΑΛ
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1160
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Jeremy4 »

Δε βλέπω καθόλου στην συζήτηση και στις προτιμήσεις Ιταλικά αυτοκίνητα. Μόνο εγώ είμαι ιταλάκιας; :?
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100585
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στη δεκαετία του 70 οι Ιταλοί ήταν μπροστά σε κάποια σημαντικά θέματα, όπως οι κινητήρες, τα κρατήματα, τα φρένα, κλπ. H Alfa Romeo ήταν leader στον τομέα της, αν και εμένα, ως μαθητή, με ενθουσίαζε η Lancia hpe (high performance estate), που η γραμμή της ήταν κόντρα στο τότε κατεστημένο, για να μην μιλήσω για κινητήρες, φρένα και κρατήματα.
Στην δεκαετία του 80 η Peugeot και εν γένει οι Γάλλοι έκαναν άλμα και σε κινητήρες και σε κρατήματα. Τα 205 και 309 Gti αποτέλεσαν πρότυπα κρατημάτων και τα πιο καθημερινά μοντέλα των τριών μεγάλων κατασκευαστών (Peugeot, Citroen, Renault) έπιασαν κορυφή στον συνδυασμό οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης. Οι Ιταλοί σταδιακά έχαναν την πρωτοκαθεδρία και παρήκμαζαν, ενώ κάποιες συχνές βλάβες έριξαν και την δημοφιλία τους.
Από τη δεκαετία του 90 και μετά η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία έπαιζαν τον πρώτο ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου των καθημερινών οδηγών, με τους Ιάπωνες (με πρώτη την Toyota) να μην παίζονται στον τομέα αυτό και τους υπόλοιπους Ασιάτες (Κορεάτες) να ακολουθούν με πολύ σημαντικά βήματα κυρίως στην τελευταία δεκαετία.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6136
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Parolos »

tolis01 έγραψε:Πάρε μπέμπα 1.
Ακριβώς.
Θα πρότεινα το F20 το ντιζελακι βέβαια, αλλά μετά από πολύ διάβασμα και ψάξιμο. Γύρω στα 12-13 μπορείς να βρεις.

Το Α3 είναι για καμιά συμπεθέρα..

Θα σου πουλούσα το e87 αλλά δεν μπορώ να πάρω άλλο τη φτώχεια μου μέσα, και δεύτερον οδηγικά δεν το αλλάζω με τίποτα.
Άβαταρ μέλους
Jeremy4
Δημοσιεύσεις: 1160
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 10:12
Τοποθεσία: Βουδαπέστη, Ουγγαρία

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Jeremy4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Στη δεκαετία του 70 οι Ιταλοί ήταν μπροστά σε κάποια σημαντικά θέματα, όπως οι κινητήρες, τα κρατήματα, τα φρένα, κλπ. H Alfa Romeo ήταν leader στον τομέα της, αν και εμένα, ως μαθητή, με ενθουσίαζε η Lancia hpe (high performance estate), που η γραμμή της ήταν κόντρα στο τότε κατεστημένο, για να μην μιλήσω για κινητήρες, φρένα και κρατήματα.
Στην δεκαετία του 80 η Peugeot και εν γένει οι Γάλλοι έκαναν άλμα και σε κινητήρες και σε κρατήματα. Τα 205 και 309 Gti αποτέλεσαν πρότυπα κρατημάτων και τα πιο καθημερινά μοντέλα των τριών μεγάλων κατασκευαστών (Peugeot, Citroen, Renault) έπιασαν κορυφή στον συνδυασμό οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης. Οι Ιταλοί σταδιακά έχαναν την πρωτοκαθεδρία και παρήκμαζαν, ενώ κάποιες συχνές βλάβες έριξαν και την δημοφιλία τους.
Από τη δεκαετία του 90 και μετά η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία έπαιζαν τον πρώτο ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου των καθημερινών οδηγών, με τους Ιάπωνες (με πρώτη την Toyota) να μην παίζονται στον τομέα αυτό και τους υπόλοιπους Ασιάτες (Κορεάτες) να ακολουθούν με πολύ σημαντικά βήματα κυρίως στην τελευταία δεκαετία.
Σε κρατήματα και φρένα νομίζω ότι ακόμη και τώρα είναι αξιόλογα αρκετά ιταλικά μοντέλα. Σχεδιαστικά νομίζω ότι είναι οι καλύτεροι μακράν, αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό. Αν βάλεις δίπλα-δίπλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάποιων ιταλικών με π.χ. γερμανικά από την ίδια κατηγορία τις περισσότερες φορές τα γερμανικά θα είναι μπροστά. Όταν βάλεις στην εξίσωση, τη σχεδίαση και το "χαρακτήρα" νομίζω παίρνει παραπάνω πόντους το ιταλικό.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 100585
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Σήμερα πολλά αυτοκίνητα έχουν καλό κράτημα. H Ford πχ είναι τις πλέον πρωτοπόρες, με το Focus να πιάνει κορυφή από την πρώτη μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε, εδώ και 20 έτη.
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10796
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Σαν τα αμερικανικά αυτοκίνητα ΔΕΝ ΕΧΕΙ!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”