Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Στα ΕΛΠΕ δουλεύει ο αδερφός σου συνονόματε; κι ο κουμπάρος μου πήρε ένα Βόλβο κ βρίζει (είχε Subaru Impreza).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μια άλλη ερώτηση: Πλησιάζω τα 50 και με έπιασε μια ψιλοκρισάρα.
Μαζί με την κωλοφάση με τον Κόβιντ που λέω να κάνω δώρο στην αφεντομοτσουνάρα μου (αρχική σκέψη ρολόι που έχω κάποιο κολληματάκι) μου κατέβηκε να κάνω μαθήματα για μηχανή. Όχι κάτι πελώριο, με δίπλωμα αυτοκινήτου πλέον μπορείς να οδηγήσεις μέχρι 125cc κ έχει ο Θεός. Θα με πεις Γερμανία τι να το κάνεις;
Από την άλλη σκέφτηκα ας κάνω τα μαθήματα να δω αν τη γουστάρω τη φάση κ βλέπουμε.
Έχεις ξεκινήσει άλλος σας μεγάλος πάνω από τα 40 για μηχανή;
Πάρε μπέμπα 1. Freude am Fahren. Το 1,8 με τον 3κίλυνδρο κινητήρα καίει και λίγο. Οδηγικά δε μου αρέσει σαν το προηγούμενο δίλιτρο άσσο, αλλά ας όψεται ο νταλικιέρης που έκανε όπισθεν στο φανάρι (ναι συμβαινει κ Γερμανία) κ μας άφησε με ολική ζημιά.
Αν είναι 1,4 οοοο γιατί όχι Seat, VW, Skoda? ¨Ίδια¨ αυτοκίνητα.
κατοχος γερμανικου φαβε γκολφ 1.400cc με 140 ακπομ,ειναι πολυ καλη κ αξιοπιστη επιλογη,με πολυ καλο γκαζι,καλη καταναλωση,λιγα θεματακια στην αντλια νερου μονο.Αν επαιρνα σημερα αμαξι,θα κοιτουσα το i30 Fastback σε εκδοση N Line,αν καποιος το εχει οδηγησει,παρακαλω μια γνωμη για τον 1.500cc με τα 159hp.
Στη δεκαετία του 70 οι Ιταλοί ήταν μπροστά σε κάποια σημαντικά θέματα, όπως οι κινητήρες, τα κρατήματα, τα φρένα, κλπ. H Alfa Romeo ήταν leader στον τομέα της, αν και εμένα, ως μαθητή, με ενθουσίαζε η Lancia hpe (high performance estate), που η γραμμή της ήταν κόντρα στο τότε κατεστημένο, για να μην μιλήσω για κινητήρες, φρένα και κρατήματα.
Στην δεκαετία του 80 η Peugeot και εν γένει οι Γάλλοι έκαναν άλμα και σε κινητήρες και σε κρατήματα. Τα 205 και 309 Gti αποτέλεσαν πρότυπα κρατημάτων και τα πιο καθημερινά μοντέλα των τριών μεγάλων κατασκευαστών (Peugeot, Citroen, Renault) έπιασαν κορυφή στον συνδυασμό οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης. Οι Ιταλοί σταδιακά έχαναν την πρωτοκαθεδρία και παρήκμαζαν, ενώ κάποιες συχνές βλάβες έριξαν και την δημοφιλία τους.
Από τη δεκαετία του 90 και μετά η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία έπαιζαν τον πρώτο ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου των καθημερινών οδηγών, με τους Ιάπωνες (με πρώτη την Toyota) να μην παίζονται στον τομέα αυτό και τους υπόλοιπους Ασιάτες (Κορεάτες) να ακολουθούν με πολύ σημαντικά βήματα κυρίως στην τελευταία δεκαετία.
ΑποστόληςΑ έγραψε:Στη δεκαετία του 70 οι Ιταλοί ήταν μπροστά σε κάποια σημαντικά θέματα, όπως οι κινητήρες, τα κρατήματα, τα φρένα, κλπ. H Alfa Romeo ήταν leader στον τομέα της, αν και εμένα, ως μαθητή, με ενθουσίαζε η Lancia hpe (high performance estate), που η γραμμή της ήταν κόντρα στο τότε κατεστημένο, για να μην μιλήσω για κινητήρες, φρένα και κρατήματα.
Στην δεκαετία του 80 η Peugeot και εν γένει οι Γάλλοι έκαναν άλμα και σε κινητήρες και σε κρατήματα. Τα 205 και 309 Gti αποτέλεσαν πρότυπα κρατημάτων και τα πιο καθημερινά μοντέλα των τριών μεγάλων κατασκευαστών (Peugeot, Citroen, Renault) έπιασαν κορυφή στον συνδυασμό οδηγικής συμπεριφοράς και άνεσης. Οι Ιταλοί σταδιακά έχαναν την πρωτοκαθεδρία και παρήκμαζαν, ενώ κάποιες συχνές βλάβες έριξαν και την δημοφιλία τους.
Από τη δεκαετία του 90 και μετά η ποιότητα κατασκευής και η αξιοπιστία έπαιζαν τον πρώτο ρόλο στην επιλογή αυτοκινήτου των καθημερινών οδηγών, με τους Ιάπωνες (με πρώτη την Toyota) να μην παίζονται στον τομέα αυτό και τους υπόλοιπους Ασιάτες (Κορεάτες) να ακολουθούν με πολύ σημαντικά βήματα κυρίως στην τελευταία δεκαετία.
Σε κρατήματα και φρένα νομίζω ότι ακόμη και τώρα είναι αξιόλογα αρκετά ιταλικά μοντέλα. Σχεδιαστικά νομίζω ότι είναι οι καλύτεροι μακράν, αλλά αυτό είναι και υποκειμενικό. Αν βάλεις δίπλα-δίπλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάποιων ιταλικών με π.χ. γερμανικά από την ίδια κατηγορία τις περισσότερες φορές τα γερμανικά θα είναι μπροστά. Όταν βάλεις στην εξίσωση, τη σχεδίαση και το "χαρακτήρα" νομίζω παίρνει παραπάνω πόντους το ιταλικό.
Σήμερα πολλά αυτοκίνητα έχουν καλό κράτημα. H Ford πχ είναι τις πλέον πρωτοπόρες, με το Focus να πιάνει κορυφή από την πρώτη μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε, εδώ και 20 έτη.