Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
lipton2
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 01:37
Τοποθεσία: Θυρα -4-

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από lipton2 »

indian chief έγραψε:
στην πεμπτη φωτο απο πανω δε μοιαζει πολυ με τον fake γκαρσια του ρουλη???

Οντως φέρει σε γκάρσία των ερπετών
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lipton2 την Κυρ 24 Μάιος 2009, 15:42, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
parmas
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 15:07
Τοποθεσία: Kilkis City
Επικοινωνία:

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από parmas »

xaxaa lipton2 σωστο ... :D ... Καλός φαίνεται .. ΠΑΟΚ
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από 25 years later »

Να ερθει με 1000!!!Φαινεται τρελλη παικτουρα!Θα μοιραζει πολλες σακουλες στους αντιπαλους και απο την αλλη θα βλεπεις τον Φερναντο να ορυεται για να σταματησει τις τριπλες!
Άβαταρ μέλους
lipton2
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 01:37
Τοποθεσία: Θυρα -4-

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από lipton2 »

25 years later έγραψε: και απο την αλλη θα βλεπεις τον Φερναντο να ορυεται για να σταματησει τις τριπλες!
Αυτό πάντως ισως ειναι και λόγος για να ΜΗΝ έρθει,μιας και όπως ειπε ο μέγας Πλάτων,εξαρτάται από την απόφαση του Φερνάντο.

Δεν θυμάσε τι ειχε γινει σε ενας ματς στην Τουμπα (με την γρια νομιζω ) που ο Βερόν ειχε αρχισει τα ζογκλερικά του?
Στην συνέντευξη τύπου τον κατσάδιασε ο Φερνάντο,ελ μεκάνικο Σάντος.
25 years later
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 16:33

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από 25 years later »

lipton2 έγραψε:
25 years later έγραψε: και απο την αλλη θα βλεπεις τον Φερναντο να ορυεται για να σταματησει τις τριπλες!
Αυτό πάντως ισως ειναι και λόγος για να μην έρθει.

Δεν θυμάσε τι ειχε γινει σε ενας ματς στην Τουμπα (με την γρια νομιζω ) που ο Βερόν ειχε αρχισει τα ζογκλερικά του?
Στην συνέντευξη τύπου τον κατσάδιασε ο Φερνάντο,ελ μεκάνικο Σάντος.
Ισως ναι ισως και οχι!Εγω ειμαι υπερ της τριπλας!Οχι της καταχρησης τριπλας!Θεωρω αδιανοητο να τριπλαρει παικτης μας εξω απο την περιοχη μας αλλα εξισου αδιανοητο παικτες σαν τον Λινο και τον Βιερινια (η και τον Λιμα αν με το καλο ερθει) να μην επιχειρουν μια τριπλα εξω απο την αντιπαλη περιοχη!Θεωρω οτι περα απο τον πανικο που προκαλει μια τριπλα και διεισδυση στην αντιπαλη περιοχη δημιουργουνται πολυ καλες προυποθεσεις για γκολ!Ασε που ξεσηκωνουν και τον κοσμο!Τον Βιερινια μονο στα πλει οφφ τον ειδα να κανει τριπλα και διεισδυση στην αντιπαλη περιοχη(ειχε βεβαια και τον τραυματισμο του)!Πιστευω παντως οτι κατω απο την μεσαια γραμμη θα ηταν καλυτερο Σαντος να αφηνε περισσοτερη ελευθερια στους παικτες που το χουν!Και δεν εννοω βεβαια για καταχρηση τριπλας!Τεσπα για να μην με κραξετε κιολας οτι το παιζω προπονητης η αμφισβητω τον Φερναντο το κοβω εδω!Τον Φερναντο ειλικρινα τον θεωρω τον καλυτερο προπονητη στο ελληνικο πρωταθλημα απλα θα μου αρεσε να αφηνε λιγη ελευθερια παραπανω σε Βιερινια και Λινο! :)
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από kos »

ετσι οπως το βλεπω εγω η μονη περιπτωση να ερθει ο λιμα ειναι αν κρατησουμε τον σερτζιο. δεν πιστευω οτι ο σαντος θα στηριχθει στον πιτσιρικα αν δεν εχει πισω του εναν εμπειρο παικτη.

οποτε αν δεν δεχτει ο σερτζιο τον ρολο που του προτινουν θα παμε σε μια πιο σιγουρη λυση με εμπειρο παικτη, οπως ο σορλεν και δεν θα κανουμε πειραματα. καπως ετσι πιστευω οτι θα το σκεφτει και ο σαντος.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gergeo4 »

πωπω πολυ παιχταρα αυτος ο πιτσιρικας μακαρι να ερθει ΚΑΙ αυτος.. :) :)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από gika »

Aμα έρθει θα είναι μονο για ένα χρόνο οπότε ΟΧΙ! Εγώ λέω να πάρουμε την Λίμα...
http://www.youtube.com/watch?v=XSdjsf8KeTo

¨οποιος διαφωνεί για την παικτούρα που προτείνω να πάει να κοιταχτεί στον καθρέφτη! Θα τρελένει αντιπαλους και κερκίδα και θα καρφώνει τα μπαλακια ανενόχλητη! :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Αυτός ο Transfermaniac πολύ αργεί να βγάλει quiz!!!! :) :)
tsintzi
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 16:13

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από tsintzi »

Εγω νομίζω οτι σίγουρα θα έρθει... αφου πέρνει κατευθείαν κοκκινες, ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ είναι !!!
ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ απο κούνια...
Άβαταρ μέλους
a_sakis
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Τρί 25 Μαρ 2008, 10:37

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από a_sakis »

Παίδες έχω να προτείνω μεταγραφή μεγατόνων!!!!!
Ο Βγενό (Mr.MIG) αποχώρησε από τον παο.
Δεν τον παίρνουμε τώρα που είναι και ελεύθερος;

Πιστεύω ότι θα βοηθήσει πολύ την ομάδα.
Μιλάμε για ενδεκαδάτος θα είναι ο άνθρωπος.
Άσε που δεν θα θέλει και λεφτά...μόνο θα βάζει......

:D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Saty
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Τρί 19 Μάιος 2009, 10:57

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Saty »

Απλα δεν θα ασχολειτε....οι μετοχες του θα μεινουν λεει για παντα στην οικογενεια του
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από SATANAS »

..δεν μασάω θα κάνει τράμπα με τον παγώνει..
Άβαταρ μέλους
Ioannis82
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 15:15
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Ioannis82 »

transfer παίζει τπτ για τον εστογιάνοφ????κάτι σαν να πήρε το αυτί μου....αν και ξέρω ότι δεν θα απαντήσεις...
:) :) :)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από danirifle »

η πιθανή περίπτωση του βαψομαλλιά παίζει πολύ σήμερα το βράδυ....

για μένα είναι μια κλάση πάνω από κάθε παίκτη στο πρωτάθλημα...

τον προτιμάω και από κούτσια και από λεονάρντο και τους λοιπούς.. είναι ΠΑΙΚΤΑΡΑ ο άνθρωπαςςςς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”