indian chief έγραψε:
στην πεμπτη φωτο απο πανω δε μοιαζει πολυ με τον fake γκαρσια του ρουλη???
Οντως φέρει σε γκάρσία των ερπετών
indian chief έγραψε:
στην πεμπτη φωτο απο πανω δε μοιαζει πολυ με τον fake γκαρσια του ρουλη???
Αυτό πάντως ισως ειναι και λόγος για να ΜΗΝ έρθει,μιας και όπως ειπε ο μέγας Πλάτων,εξαρτάται από την απόφαση του Φερνάντο.25 years later έγραψε: και απο την αλλη θα βλεπεις τον Φερναντο να ορυεται για να σταματησει τις τριπλες!
Ισως ναι ισως και οχι!Εγω ειμαι υπερ της τριπλας!Οχι της καταχρησης τριπλας!Θεωρω αδιανοητο να τριπλαρει παικτης μας εξω απο την περιοχη μας αλλα εξισου αδιανοητο παικτες σαν τον Λινο και τον Βιερινια (η και τον Λιμα αν με το καλο ερθει) να μην επιχειρουν μια τριπλα εξω απο την αντιπαλη περιοχη!Θεωρω οτι περα απο τον πανικο που προκαλει μια τριπλα και διεισδυση στην αντιπαλη περιοχη δημιουργουνται πολυ καλες προυποθεσεις για γκολ!Ασε που ξεσηκωνουν και τον κοσμο!Τον Βιερινια μονο στα πλει οφφ τον ειδα να κανει τριπλα και διεισδυση στην αντιπαλη περιοχη(ειχε βεβαια και τον τραυματισμο του)!Πιστευω παντως οτι κατω απο την μεσαια γραμμη θα ηταν καλυτερο Σαντος να αφηνε περισσοτερη ελευθερια στους παικτες που το χουν!Και δεν εννοω βεβαια για καταχρηση τριπλας!Τεσπα για να μην με κραξετε κιολας οτι το παιζω προπονητης η αμφισβητω τον Φερναντο το κοβω εδω!Τον Φερναντο ειλικρινα τον θεωρω τον καλυτερο προπονητη στο ελληνικο πρωταθλημα απλα θα μου αρεσε να αφηνε λιγη ελευθερια παραπανω σε Βιερινια και Λινο!lipton2 έγραψε:Αυτό πάντως ισως ειναι και λόγος για να μην έρθει.25 years later έγραψε: και απο την αλλη θα βλεπεις τον Φερναντο να ορυεται για να σταματησει τις τριπλες!
Δεν θυμάσε τι ειχε γινει σε ενας ματς στην Τουμπα (με την γρια νομιζω ) που ο Βερόν ειχε αρχισει τα ζογκλερικά του?
Στην συνέντευξη τύπου τον κατσάδιασε ο Φερνάντο,ελ μεκάνικο Σάντος.