Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Re: TransferManiac
Καλά ρε μάγκες τι σχέση έχει ο Τσέρνατ με τον Αντράντε???Ο ένας είναι μεσοεπιθετικός ο άλλος είναι αμυντικος...ήμαρτον....Πως μπορεί να συνδέονται οι 2 μεταγραφές ας πούμε...

- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 362
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: TransferManiac
Ο Transfer ανέφερε απλά την Ρουμανία..Δεν είπε κάτι άλλο..
Και ο Τσέρνατ είναι Ρουμάνος, ενώ ο Ζοάο Πάολο έρχεται από την Ραπίντ Βουκουρεστίου.
Τελικά ο Ζοάο Πάολο είναι..

Και ο Τσέρνατ είναι Ρουμάνος, ενώ ο Ζοάο Πάολο έρχεται από την Ραπίντ Βουκουρεστίου.
Τελικά ο Ζοάο Πάολο είναι..
Re: TransferManiac
http://www.gazzetta.gr/content/view/34256/2/TransferManiac έγραψε:Παιδιά στη Ρουμανία είμαι .. Χαιρετίσματα σας στέλνω όλα καλά από εδώ ..
Ξεκινάω για Τούμπα!
Παίκτης του ΠΑΟΚ ο Αντράντε
Σε συμφωνία με τον Ζοάο Πάολο Αντράντε ήρθε η διοίκηση του ΠΑΟΚ. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Ζήσης Βρύζας ταξίδεψε στην Ρουμανία και απέσπασε την υπογραφή του δυναμικού αμυντικού της Πόρτο. Με την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων που έχει με την Ραπίντ Βουκουρεστίου θα έρθει στη Θεσσαλονίκη και θα υπογράψει διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τον Δικέφαλο του Βορρά. Η απόκτηση του Αντράντε δεν θα είναι με την μορφή του δανεισμού από την Πόρτο, αλλά παραχώρηση.
Πάλι μέσα σε βρίσκω τρανσφερ.
Re: TransferManiac
Αγαπητέ κύριε TransferManiac σας παρακαλώ όπως μεταβιβάσατε στο λαγωνικό σας την ανάμνηση μου περί της τόσο άδικης αποβολής του σε ένα ματς κυπελλου από τον Ψυχομάνη στο ίδιο χρονικό σημείο που απεβλήθη επίσης αδίκως και ο Πάμπλο. Ίσως η ανάμνηση αυτή σε συνδυασμό με τη σφυγμομέτρηση του paokmania οδηγήσει στη σωστή επιλογή.
Επίσης να του μεταβιβάσετε ότι οι παικτες με τη χαίτη και το αριστερό πόδι ουδέποτε εκτιμήθηκαν όπως τους άρμοζε από τον επιλήσμονα και βιαστικό λαό του ΠΑΟΚ, αλλά έδειξαν την αξία τους στο εξωτερικό όπου και διέπρεψαν.
Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ να του μεταβιβάσετε ότι υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις επιλογές του και γενικότερα στην τριάδα που μεταμόρφωσε τον ΠΑΟΚ.
Ευχαριστώ.
Επίσης να του μεταβιβάσετε ότι οι παικτες με τη χαίτη και το αριστερό πόδι ουδέποτε εκτιμήθηκαν όπως τους άρμοζε από τον επιλήσμονα και βιαστικό λαό του ΠΑΟΚ, αλλά έδειξαν την αξία τους στο εξωτερικό όπου και διέπρεψαν.
Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ να του μεταβιβάσετε ότι υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις επιλογές του και γενικότερα στην τριάδα που μεταμόρφωσε τον ΠΑΟΚ.
Ευχαριστώ.
Re: TransferManiac
transfer μηπως εισαι.......ο βρυζας?TransferManiac έγραψε:Παιδιά στη Ρουμανία είμαι .. Χαιρετίσματα σας στέλνω όλα καλά από εδώ ..
Ξεκινάω για Τούμπα!
Re: TransferManiac
Ο Transfer ΔΕΝ είναι ο Βρύζας.Ο Βρύζας είναι το λαγωνικό του Transfer.Απλώς κάνει copy paste τα mail του Ζήση στο topic.
Γιά πες μου τώρα ρε Transfer τι θα γίνει με την περίπτωση από την αιώνια πόλη.Θα τελειώσει επιτέλους η θα έχουμε καλοκαιρινό σήριαλ?
Γιά πες μου τώρα ρε Transfer τι θα γίνει με την περίπτωση από την αιώνια πόλη.Θα τελειώσει επιτέλους η θα έχουμε καλοκαιρινό σήριαλ?
Re: TransferManiac
Αμα τελειώσει από τώρα τι θα έχουμε να λέμε όλο το καλοκαίρι?
Α θα παίζει ο Σάντος 4-4-2 ή 4-3-3 ή 3-2-5-1 ή 24-22-3,5? Όχι ρωτάω δηλαδή.
Α θα παίζει ο Σάντος 4-4-2 ή 4-3-3 ή 3-2-5-1 ή 24-22-3,5? Όχι ρωτάω δηλαδή.
Re: TransferManiac
Το καλοκαίρι έχουμε αγώνες. Για παγένται στο τόπικ των play-off, τα λέμε όλα εκεί μέσα.
Re: TransferManiac
Έχουμε και άλλα σοβαρά θέματα να συζητήσουμε. Θα απαριθμήσω μερικάthrix έγραψε:Αμα τελειώσει από τώρα τι θα έχουμε να λέμε όλο το καλοκαίρι?
Α θα παίζει ο Σάντος 4-4-2 ή 4-3-3 ή 3-2-5-1 ή 24-22-3,5? Όχι ρωτάω δηλαδή.
1. Το χόρτο του γηπέδου. Τί λίπασμα θέλει; Θέλουμε καινούργιο χορτοκοπτικό;
2. Μαξιλαράκια έξω απο την Τούμπα. Είναι το μέγεθος σωστό; Πρέπει να φέρουν και σε άλλα μεγέθη (S/M/L/XL/XXXXXXXL);
3. Νερό στο γήπεδο. Σε πλαστικά μπουκάλια, χάρτινα κυπελάκια ή κάτι άλλο
4. Τα τμήματα υποδομής μας. Τί να κάνουν εκεί στη γειτονιά; Έχει αποτελέσματα η επένδυσή μας;
5. Ο καιρός. Θα έχουμε καύσωνα ή δροσιά; Πώς επηρρεάζει η θερμοκρασία τα παπούτσια των παικτών μας;
και διάφορα άλλα τέτοια σημαντικά
Re: TransferManiac
Τρανσφερ τι γινεται με Λεοναρντο? Υπαρχει τελικα ενδιαφερων?
Γιατι μιλαμε για τον παικτη απο το νησι αλλα και το αλλο "Ελληνοπουλο" απο την Λειβαδια το ξεχασαμε.
Γιατι μιλαμε για τον παικτη απο το νησι αλλα και το αλλο "Ελληνοπουλο" απο την Λειβαδια το ξεχασαμε.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: TransferManiac
δεν νομιζω να υπαρχει ρευστο για κανεναν απο τους δυο.λογικα θα κινηθουμε μονο για ελευθερους η για πιο φτηνους
Re: TransferManiac
Ήδη κινηθήκαμε και για τους δύο... Όμως και για άλλους, ίσως και καλύτερους... Εν ολίγης δεν κρεμόμαστε απο τον Τζώρτζογλου ή απο τον Κομπότη... Αν μας δώσουν τους παίκτες καλώς, αν όχι, υπάρχουν stand by και άλλες περιπτώσεις, εντελώς διαφορετικής λογικής, ίσως και πιο "σίγουρες" λύσεις...