Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Καλά ρε μάγκες τι σχέση έχει ο Τσέρνατ με τον Αντράντε???Ο ένας είναι μεσοεπιθετικός ο άλλος είναι αμυντικος...ήμαρτον....Πως μπορεί να συνδέονται οι 2 μεταγραφές ας πούμε... :) :) :)

:?
Άβαταρ μέλους
Athanasiadhs
Δημοσιεύσεις: 362
Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Athanasiadhs »

Ο Transfer ανέφερε απλά την Ρουμανία..Δεν είπε κάτι άλλο..
Και ο Τσέρνατ είναι Ρουμάνος, ενώ ο Ζοάο Πάολο έρχεται από την Ραπίντ Βουκουρεστίου.
Τελικά ο Ζοάο Πάολο είναι.. :P :P :P
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Photis »

Σωστό αυτό αδελφέ...

:?
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

TransferManiac έγραψε:Παιδιά στη Ρουμανία είμαι .. Χαιρετίσματα σας στέλνω όλα καλά από εδώ ..
Ξεκινάω για Τούμπα!
http://www.gazzetta.gr/content/view/34256/2/

Παίκτης του ΠΑΟΚ ο Αντράντε

Σε συμφωνία με τον Ζοάο Πάολο Αντράντε ήρθε η διοίκηση του ΠΑΟΚ. Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Ζήσης Βρύζας ταξίδεψε στην Ρουμανία και απέσπασε την υπογραφή του δυναμικού αμυντικού της Πόρτο. Με την ολοκλήρωση των υποχρεώσεων που έχει με την Ραπίντ Βουκουρεστίου θα έρθει στη Θεσσαλονίκη και θα υπογράψει διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τον Δικέφαλο του Βορρά. Η απόκτηση του Αντράντε δεν θα είναι με την μορφή του δανεισμού από την Πόρτο, αλλά παραχώρηση.


Πάλι μέσα σε βρίσκω τρανσφερ.
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από vanroy »

Αγαπητέ κύριε TransferManiac σας παρακαλώ όπως μεταβιβάσατε στο λαγωνικό σας την ανάμνηση μου περί της τόσο άδικης αποβολής του σε ένα ματς κυπελλου από τον Ψυχομάνη στο ίδιο χρονικό σημείο που απεβλήθη επίσης αδίκως και ο Πάμπλο. Ίσως η ανάμνηση αυτή σε συνδυασμό με τη σφυγμομέτρηση του paokmania οδηγήσει στη σωστή επιλογή.
Επίσης να του μεταβιβάσετε ότι οι παικτες με τη χαίτη και το αριστερό πόδι ουδέποτε εκτιμήθηκαν όπως τους άρμοζε από τον επιλήσμονα και βιαστικό λαό του ΠΑΟΚ, αλλά έδειξαν την αξία τους στο εξωτερικό όπου και διέπρεψαν.
Σε κάθε περίπτωση παρακαλώ να του μεταβιβάσετε ότι υπάρχει απόλυτη εμπιστοσύνη στις επιλογές του και γενικότερα στην τριάδα που μεταμόρφωσε τον ΠΑΟΚ.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Thanos4 »

TransferManiac έγραψε:Παιδιά στη Ρουμανία είμαι .. Χαιρετίσματα σας στέλνω όλα καλά από εδώ ..
Ξεκινάω για Τούμπα!
transfer μηπως εισαι.......ο βρυζας?

:) :) :) :)

:|
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από geoavr »

Ο Transfer ΔΕΝ είναι ο Βρύζας.Ο Βρύζας είναι το λαγωνικό του Transfer.Απλώς κάνει copy paste τα mail του Ζήση στο topic. :) :) :)
Γιά πες μου τώρα ρε Transfer τι θα γίνει με την περίπτωση από την αιώνια πόλη.Θα τελειώσει επιτέλους η θα έχουμε καλοκαιρινό σήριαλ?
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από thrix »

Αμα τελειώσει από τώρα τι θα έχουμε να λέμε όλο το καλοκαίρι?
Α θα παίζει ο Σάντος 4-4-2 ή 4-3-3 ή 3-2-5-1 ή 24-22-3,5? Όχι ρωτάω δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Το καλοκαίρι έχουμε αγώνες. Για παγένται στο τόπικ των play-off, τα λέμε όλα εκεί μέσα.
teodore
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ 21 Αύγ 2008, 13:10
Τοποθεσία: Sun City

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από teodore »

thrix έγραψε:Αμα τελειώσει από τώρα τι θα έχουμε να λέμε όλο το καλοκαίρι?
Α θα παίζει ο Σάντος 4-4-2 ή 4-3-3 ή 3-2-5-1 ή 24-22-3,5? Όχι ρωτάω δηλαδή.
Έχουμε και άλλα σοβαρά θέματα να συζητήσουμε. Θα απαριθμήσω μερικά
1. Το χόρτο του γηπέδου. Τί λίπασμα θέλει; Θέλουμε καινούργιο χορτοκοπτικό;
2. Μαξιλαράκια έξω απο την Τούμπα. Είναι το μέγεθος σωστό; Πρέπει να φέρουν και σε άλλα μεγέθη (S/M/L/XL/XXXXXXXL);
3. Νερό στο γήπεδο. Σε πλαστικά μπουκάλια, χάρτινα κυπελάκια ή κάτι άλλο
4. Τα τμήματα υποδομής μας. Τί να κάνουν εκεί στη γειτονιά; Έχει αποτελέσματα η επένδυσή μας;
5. Ο καιρός. Θα έχουμε καύσωνα ή δροσιά; Πώς επηρρεάζει η θερμοκρασία τα παπούτσια των παικτών μας;
και διάφορα άλλα τέτοια σημαντικά :) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από Thanos4 »

:)
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6303
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από jibbie »

ο χλοοταπητας ειναι οντως προβλημα..
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1316
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από fidel »

Τρανσφερ τι γινεται με Λεοναρντο? Υπαρχει τελικα ενδιαφερων?
Γιατι μιλαμε για τον παικτη απο το νησι αλλα και το αλλο "Ελληνοπουλο" απο την Λειβαδια το ξεχασαμε.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

δεν νομιζω να υπαρχει ρευστο για κανεναν απο τους δυο.λογικα θα κινηθουμε μονο για ελευθερους η για πιο φτηνους
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: TransferManiac

Δημοσίευση από arisk »

Ήδη κινηθήκαμε και για τους δύο... Όμως και για άλλους, ίσως και καλύτερους... Εν ολίγης δεν κρεμόμαστε απο τον Τζώρτζογλου ή απο τον Κομπότη... Αν μας δώσουν τους παίκτες καλώς, αν όχι, υπάρχουν stand by και άλλες περιπτώσεις, εντελώς διαφορετικής λογικής, ίσως και πιο "σίγουρες" λύσεις...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”