11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
paidia egw 8a milhsw oxi san stenaxwrhmenos apo thn hta apo thn aek(gt olh xeroume oti paixame mpalara aplws dn ekatse)alla 8a milhsw antikymenika...Exw ekneyristei afantasta me tn zlantan oxi gt dn vazei goal kai giayto dn ftaiei kaneis allos para emeis p tou dwsame 8aros (zlantan zlantan alani olh thn wra) kai tn teleytaio kairo aplws sernetai...kai mono tou me to terma na ton valeis 8a to xasei gt poly apla dn ton noiazei...exei sigourh tn 8esh...O bakayoko o anastasakos (kai o klaus ligo)einai paidia p paizoun me pa8os kai tous noiazei mono h nikh kai oxi na akousoun to onoma ts sthn kerkida...O zlantan ton teleytaio kairo to mono p kanei einai na poulaei paoktsiliki kai tpt allo...Giayto pistevw prepei na katsei ligo ston pago na dei ti wraia p 8a einai...Opws eipe kai ena paidi apo panw, dn einai dynaton na vgainei center for monos t apentanti apo ton termatofylaka kai na to xanei...(kai dn einai 8ema atyxias...) ayta..pistevw na symfwneite...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εμ το άλλο που έκανε το παλτό που το πας?Μπαλιά είκοσι μέτρων.... και όπως τρέχει και περνάει η μπάλα πάνω από το κεφάλι του πάνω στην κίνηση και με αμυντικό δίπλα του σουτάρει να βρει τέρμα και όχι μόνο το βρίσκει αλλά πετυχαίνει και το Σαχά.
Karreena come back πονάνε τα eyes μου.
Karreena come back πονάνε τα eyes μου.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
thoumas ρε αδερφε...εδω τον περασε τον σαχα και το εχασε..δεν θα εχανε αυτο?
ενοιτε οτι κανει καλες ενεργεις δεν ειπε ΚΑΝΕΝΑΣ το αντίθετο.
Την μπαλα θελουμε να βαλει αυτο μας λειπει μπροστα.
ενοιτε οτι κανει καλες ενεργεις δεν ειπε ΚΑΝΕΝΑΣ το αντίθετο.
Την μπαλα θελουμε να βαλει αυτο μας λειπει μπροστα.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
+1111D.A.A.T. έγραψε:Την γκαντεμια την νικας αν εισαι εσωτερικα δυνατος...Η βλακεια μερικων ομως ειναι ανικητη..
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
εχω πει τη γνωμη μου για τον μουσλι και ποσο πολυ τον πιστευω.δυστηχως πλεον εχει μπει το ψυχολογικο κομματι στο παιχνιδι του που τον επηρεαζει αφανταστα.ενω κανει πολυ σωστες κινησεις και ξεμαρκαρετε καλα ειναι τοσο μεγαλη η επιθυμια του να βαλει γκολ που δεν τον αφηνει να πλασαρει σωστα.σκεφτετε οτι πρεπει να σκοραρει οπωςδηποτε και του αφαιρει το καθαρο μυαλο.στην φαση του τετ α τετ με τον σαχα κανει αυτο που πρεπει να κανει τον περναει και σουταρει με τη μια οπως πρεπει να κανει ο καλος επιθετικος αλλα δεν μπηκε τι να κανουμε να τον σταυρωσουμε?εγω επιμενω οτι του χρονου με εναν παιχτη που βλεπει διχτυα διπλα του μπορει να κανει παππαδες.ο μαυρουκος καλος αλλα για ενα 20σαλεπτο να μπει και να δωσει ενεργεια στην ομαδα αλλα για τιποτα παραπανω.ενω προσπαθει πολυ του λειπει η γρηγορη σκεψη και δεν βλεπει καθολου γηπεδο οπως ειδατε και σημερα εχανε στνεχεια την μπαλλα εξω απο την περιοχη της αεκ γιατι δεν ηξερε τι να την κανει επαιζε με το κεφαλι του να κοιταει παντα την μπαλλα.δεν αξιζει τετοια χολη ο μουσλι παιδια ειναι πολυ καλος παιχτης.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Falegkos έγραψε:thoumas ρε αδερφε...εδω τον περασε τον σαχα και το εχασε..δεν θα εχανε αυτο?
ενοιτε οτι κανει καλες ενεργεις δεν ειπε ΚΑΝΕΝΑΣ το αντίθετο.
Την μπαλα θελουμε να βαλει αυτο μας λειπει μπροστα.
Ηρεμία Falegko όλοι είμαστε στενοχωρημένοι αλλά δεν τον θέλει η ταναπού.Θα τα βάλει και τα τεμάχια προσπαθεί σκυλιάζει δεν τον θέλει.
- theONEandONLY
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 11:33
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
παντως σε μια ομαδα του μπαγεβιτς ο μουσλι θα ηταν πρωτος σκορερ του πρωταθληματος ειναι λαχειο..στην ομαδα του σαντος ειναι σαν να εβαλε 70 γκολ με τοση αμυνα που παιχτηκε φετος
μπραβο στο σαντος δεν λεω να φυγει κτλ..απλα νομιζω πως ετσι που παιζει.φορ με 7 γκολ ειναι παγκοσμιος πρωταθλητης
μπραβο στο σαντος δεν λεω να φυγει κτλ..απλα νομιζω πως ετσι που παιζει.φορ με 7 γκολ ειναι παγκοσμιος πρωταθλητης
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
μα η μπαλα ρε αδερφε φτανει εκει...αυτος τα χανει τα γκολ...τη φταιει το σύστημα του σαντος???
τεκμηριοσετο λιγο γιατι θα τρελαθώ.
τεκμηριοσετο λιγο γιατι θα τρελαθώ.
- paokara129
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 23:21
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη Πάτρα
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Παντως πιστεύω οτι είμαστε λίγο άδικοι με τον Musli..
Ο τύπος ποτέ στην καρίερα του δεν ήταν γκολτζής..Ίσως παρασυρθήκαμε λιγάκι απο το πολύ έυστοχο ξεκίνημα που έκανε.Είτε μας αρέσει, είτε όχι είνα μια βελτιωμένη έκδοση του Torgele και του Salmon.Αλλα μέχρι εκεί.Είναι μαχητής, δίνει τον καλύτερό του ευατό, αλλα μέχρι εκεί μπορεί.Ίσως επιφορτίστηκε με παραπάνω βάρος επειδή αποτελεί τον Νο 1 επιθετικό μας και να τα αποτελέσματα..
Θα ήθελα να τον κρατήσουμε, αλλα οχι ως Νο 1.Ας μπεί δίπλα του ένας καθαρόμαιος φορ περιοχής - γκολτζής (π.χ. Blanco) και του χρόνου θα είναι πιο απελευθερομένος..
Εννοείται βέβαια πως αν ισχύει η πρόταση των Τούρκων τον ευχαριστούμε για όλα και τον χαιρετούμε....
Ο τύπος ποτέ στην καρίερα του δεν ήταν γκολτζής..Ίσως παρασυρθήκαμε λιγάκι απο το πολύ έυστοχο ξεκίνημα που έκανε.Είτε μας αρέσει, είτε όχι είνα μια βελτιωμένη έκδοση του Torgele και του Salmon.Αλλα μέχρι εκεί.Είναι μαχητής, δίνει τον καλύτερό του ευατό, αλλα μέχρι εκεί μπορεί.Ίσως επιφορτίστηκε με παραπάνω βάρος επειδή αποτελεί τον Νο 1 επιθετικό μας και να τα αποτελέσματα..
Θα ήθελα να τον κρατήσουμε, αλλα οχι ως Νο 1.Ας μπεί δίπλα του ένας καθαρόμαιος φορ περιοχής - γκολτζής (π.χ. Blanco) και του χρόνου θα είναι πιο απελευθερομένος..
Εννοείται βέβαια πως αν ισχύει η πρόταση των Τούρκων τον ευχαριστούμε για όλα και τον χαιρετούμε....
- theONEandONLY
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 11:33
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
δεν ειναι ετσι..σημερα ηταν δυσκολο το πλασε του υπο γωνια..περασε το τερμα αλλα εκει ο βιερι τα βαζει(τα θυμασαι με ατλετικο πιο γωνια βεβαια)..δεν ηταν τοσο ευκολο ...
φετος σε ποσα ματς επαιξες με ενα φορ οι φασεις σου ηταν εντελως δυσκοιλιες..ελαχιστες σε καθε ματς(μην κοιτας σημερα που παιξες 4 4 2 και με λαρισα που δεν τους δινει πριμ ο πηλαδακης και δεν τσουλανε ενω ξεκινησαν και με 0 πιθανοτητες)..
ο κανονας ειναι πως φετος εκανες ελαχιστες φασεις σε καθε ματς με σφιχτη αμυνα..τυπικος σαντος
απο εκει και περα οταν ενα φορ δεχεται ολη την πιεση της αμυνας των αντιπαλων λογικο ειναι να κουραζεται και να μην εχει καθαρο μυαλο παντα στις λιγες φασεις που του δινουν και πιθανον να απελευθερωνεται....
παντως τραγικο αν αρχιζουμε να γιουχαρουμε στο γηπεδο και στα ραδια..διοτι ο σαντος ειναι too much για το φετινο παοκ...ενω και ο τεο θα τα παρει και με το δικιο του θα φυγει...μεταξυ μας τα λεμε εδω μεσα
φετος σε ποσα ματς επαιξες με ενα φορ οι φασεις σου ηταν εντελως δυσκοιλιες..ελαχιστες σε καθε ματς(μην κοιτας σημερα που παιξες 4 4 2 και με λαρισα που δεν τους δινει πριμ ο πηλαδακης και δεν τσουλανε ενω ξεκινησαν και με 0 πιθανοτητες)..
ο κανονας ειναι πως φετος εκανες ελαχιστες φασεις σε καθε ματς με σφιχτη αμυνα..τυπικος σαντος
απο εκει και περα οταν ενα φορ δεχεται ολη την πιεση της αμυνας των αντιπαλων λογικο ειναι να κουραζεται και να μην εχει καθαρο μυαλο παντα στις λιγες φασεις που του δινουν και πιθανον να απελευθερωνεται....
παντως τραγικο αν αρχιζουμε να γιουχαρουμε στο γηπεδο και στα ραδια..διοτι ο σαντος ειναι too much για το φετινο παοκ...ενω και ο τεο θα τα παρει και με το δικιο του θα φυγει...μεταξυ μας τα λεμε εδω μεσα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος theONEandONLY την Δευ 18 Μάιος 2009, 00:05, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
D.A.A.T. έγραψε:Την γκαντεμια την νικας αν εισαι εσωτερικα δυνατος...Η βλακεια μερικων ομως ειναι ανικητη..
Tο ξαναβαζω γιατι το πιστευω..Αυτο που δεν καταλαβαινω πως υπαρχουν ατομα που ποσταρουν ΜΟΝΟ μετα απο ηττες με σκοπο να μηδενισουν τα παντα...
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ρε παιδιά όλοι οι ποδοσφαιριστές ντεφορμαρίζονται και ειδικά οι επιθετικοί.
Τώρα το αν μέινει ή όχι εξαρτάται από το πώς φαντάζεται ο Σάντος την επίθεσή μας του χρόνου.
πχ ο μούσλι για μια ομάδα που επιτίθεται όπως η αεκ είναι 100% άχρηστος, ενώ για μια ομάδα που επιτίθεται όπως ο παο μπορεί να αφήσει ιστορία.
Τώρα το αν μέινει ή όχι εξαρτάται από το πώς φαντάζεται ο Σάντος την επίθεσή μας του χρόνου.
πχ ο μούσλι για μια ομάδα που επιτίθεται όπως η αεκ είναι 100% άχρηστος, ενώ για μια ομάδα που επιτίθεται όπως ο παο μπορεί να αφήσει ιστορία.
- paokara129
- Δημοσιεύσεις: 92
- Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 23:21
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη Πάτρα
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Μήπως όμως 4 μήνες χωρίς γκόλ δεν είναι μόνο ντεφορμάρισμα?
Και δεν είναι μόνο σήμερα.Έχει χάσει αρκετές κλασικές ευκαιρίες και σε άλλα ματς.
Και δεν είναι μόνο σήμερα.Έχει χάσει αρκετές κλασικές ευκαιρίες και σε άλλα ματς.
- theONEandONLY
- Δημοσιεύσεις: 20
- Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 11:33
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
μην την ψαχνετε ο μουσλι ειναι παιχταρας...θελει στηριγμα ενα φορ...εχουμε διαφορετικο συστημα απο την αεκ π.χ πολυ απλα...25 γκολ απ αυτον ποτε δεν θα δειτε με σαντος...οχι οτι αυτο ειναι κακο..απλα εχουμε αλλο συστημα
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Falegkos έγραψε:μα η μπαλα ρε αδερφε φτανει εκει...αυτος τα χανει τα γκολ...τη φταιει το σύστημα του σαντος???
τεκμηριοσετο λιγο γιατι θα τρελαθώ.
Falegko όλα μπαίνουν και όλα χάνονται.Κανένα σύστημα δεν φταίει.Ούτε είναι βολές στο μπάσκετ.Σαν ομάδα έχουμε κάποιες αδυναμίες τις ξέρουμε όλοι μας. Του χρόνου με τις κινήσεις που θα κάνουμε θα δεις ο Ζλάταν θα κάνει παπάδες.Δεν θα είναι όλες οι αντίπαλες άμυνες προσανατολισμένες επάνω του.Όταν οι αντίπαλες άμυνες είναι επάνω σου εκτός από το ξύλο που τρως δεν έχεις και τους χώρους να βάλεις το εύκολο γκολ το οποίο ξεκλειδώνει και την ψυχολογία των φορ.Το κεφάλαιο γκολ το έχει επιφορτιστεί όλο αυτός.Αυτό δημιουργεί πίεση.Στην αρχή είχε ντεφορμάρισμα λόγω του τραυματισμού του.Τώρα έχει επανέλθει πλήρως.Πολύ καλά πατήματα,πολύ καλά τρεξίματα, κινήσεις, μόνο το γκολ λείπει.Και προσπαθεί ρε Falegko έχει λυσσάξει.
Θα έρθουν και τα τεμάχια αδερφέ.Υπομονή ρε φίλε για τον Zlatan λέμε.