11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Falegkos »

john71 έγραψε:
Falegkos έγραψε:τη να αρχίσουμε ρε αδερφε????
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..

ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.
ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ? ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.
ειπε κανεις οτι δεν θελει???

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ......
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Maximus »

Φτου ρε,παλι τα ιδια!

Ποτε θα το καταλαβετε;;;

Ο Ζλαταν ΔΕΝ ειναι γκολτζης!
Ειναι πολυ καλος παιχτης,παιρνει παιχτες πανω του,ανοιγει διαδρομους,ειναι δυνατος αλλά δεν...σκοράρει!

Ποτέ δεν το εκανε...και ουτε προκειται να το κανει...
john71
Δημοσιεύσεις: 114
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 22:27

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από john71 »

ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ? ΜΠΟΡΟΥΣΕ?
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Θα το καρφωσει μεσα στο οακα ρεεεεεεε :shock: :|
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από pxp920 »

Εγω το έχω χαναπεί για τον Ζλάταν πως δεν μου πολυαρέσει, ναι μεν κάνει δουλειές στο γήπεδο αλλα επειδή δεν είμαστε ομάδα που σκοράρει αβέρτα χρειαζόμαστε γκολτζή, clinical στυλ Blanco
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Χαχαχαχαχαχα έγραψε ο Μήτσος! Θα λέμε μετα απο κάθε μάτς οτι θα το καρφώσει στο επόμενο χαχαχαχαχα

ΤΡΑΛΑΛΑ ΛΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΜΑΣ! :?
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Falegkos »

Maximus έγραψε:Φτου ρε,παλι τα ιδια!

Ποτε θα το καταλαβετε;;;

Ο Ζλαταν ΔΕΝ ειναι γκολτζης!
Ειναι πολυ καλος παιχτης,παιρνει παιχτες πανω του,ανοιγει διαδρομους,ειναι δυνατος αλλά δεν...σκοράρει!

Ποτέ δεν το εκανε...και ουτε προκειται να το κανει...

τη λες ρε αδερφε???πλακα με κανεις???
τη θα πει δεν σκοραρει???
βγενει τετ-α-τετ με λαρισα και δεν θα το βαλει??
περναει τον σαχα και δεν θα το βαλει????

πλακα με κανεις????

τοτε ας παρει τα λεφτα που περνει ο μπακα για να ανοιγει δρομους και ας παρει τα λεφτα του ζλαταν ο μπακα που σκοραρει.

ακου εκει βασικος επιθετικος της ομαδας και δεν σκοραρει???και πιος θα τα βαζει τα γκολ ο μαλεζας???
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Την γκαντεμια την νικας αν εισαι εσωτερικα δυνατος...Η βλακεια μερικων ομως ειναι ανικητη..
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gate4mitsos »

alexpaok4 έγραψε:Χαχαχαχαχαχα έγραψε ο Μήτσος! Θα λέμε μετα απο κάθε μάτς οτι θα το καρφώσει στο επόμενο χαχαχαχαχα
Αμα το βαλει τοτε πληρωνεις 3 ωρες προ :)
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Falegkos έγραψε:

ακου εκει βασικος επιθετικος της ομαδας και δεν σκοραρει???και πιος θα τα βαζει τα γκολ ο μαλεζας???

αυτο ακριβως σκεφτομουν,τον πειραμε οχι για να ανοιγει διαδρομους αλλα για να γινει υποψηφιος πρωτος σκορερ στο πρωταθλημα και τουλαχιστον της ομαδας.για το πρωτο δεν το συζηταω καν αλλα δεν καταφερε ουτε και το δευτερο.την επομενη φορα που θα κερδισουμε πεναλτυ πρεπει να τον αφησουμε να το βαρεσει μπας και το βαλει και ανεβει ψυχολογικα.μας φαινονταν μετα λιγα τα 3 εκ της καισερσπορ.με τετοιες εμφανισεις να δω αν θα ξαναδουμε τετοιου υψους προταση...
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

'Aντε να βρείς τώρα αγοραστή!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Maximus »

alexpaok4...

Μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

Πας στο αλλο ακρο...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Photis »

Καλά και ποιός σας είπε πως η Καισέρισπόρ μας έκανε πράγματι πρόταση 3 εκατομμύρια ρε μάγκες???Και που το ξέρετε ότι πράγματι είχε προτάσεις για τον Μουσλίμοβιτς ο ΠΑΟΚ???

:?
Άβαταρ μέλους
alexpaok4
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Δευ 17 Δεκ 2007, 17:04
Τοποθεσία: Περιστέρι & London & Birmingham

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από alexpaok4 »

Δε λέμε οτι έχει προτάσεις ο ΠΑΟΚ, αλλα μακάρι να έχει σύντομα!
salo
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Κυρ 17 Φεβ 2008, 19:02

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από salo »

paidia egw 8a milhsw oxi san stenaxwrhmenos apo thn hta apo thn aek(gt olh xeroume oti paixame mpalara aplws dn ekatse)alla 8a milhsw antikymenika...Exw ekneyristei afantasta me tn zlantan oxi gt dn vazei goal kai giayto dn ftaiei kaneis allos para emeis p tou dwsame 8aros (zlantan zlantan alani olh thn wra) kai tn teleytaio kairo aplws sernetai...kai mono tou me to terma na ton valeis 8a to xasei gt poly apla dn ton noiazei...exei sigourh tn 8esh...O bakayoko o anastasakos (kai o klaus ligo)einai paidia p paizoun me pa8os kai tous noiazei mono h nikh kai oxi na akousoun to onoma ts sthn kerkida...O zlantan ton teleytaio kairo to mono p kanei einai na poulaei paoktsiliki kai tpt allo...Giayto pistevw prepei na katsei ligo ston pago na dei ti wraia p 8a einai...Opws eipe kai ena paidi apo panw, dn einai dynaton na vgainei center for monos t apentanti apo ton termatofylaka kai na to xanei...(kai dn einai 8ema atyxias...) ayta..pistevw na symfwneite... :!: :!:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”