ειπε κανεις οτι δεν θελει???john71 έγραψε:ΔΗΛΑΔΗ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΜΕΣΑ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΧΟΣ ΕΧΕΙ? ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ. ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ.Falegkos έγραψε:τη να αρχίσουμε ρε αδερφε????
τον ζλαταν μου μεσα......δηλαδη ελεος μεχρι εχθες τον υποστήριζα τωρα τερμα..
ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΕΙ ΜΕΣΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ......