5. Pablo Gabriel García Pérez
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Pablo Garcia
ειλικρινά δεν κατάλαβα τι θες να πείς...
κατάλαβες να λέω ότι δεν αξίζει στήριξη η ομάδα και η διοίκηση??
κατάλαβες να λέω ότι πρέπει να τα καταστρέψουμε όλα??
στο pro που παίζεις μπορείς να κάνεις ότι θες...μόνος σου παίζεις...
μάλλον εσύ με δουλεύεις....
κατάλαβες να λέω ότι δεν αξίζει στήριξη η ομάδα και η διοίκηση??
κατάλαβες να λέω ότι πρέπει να τα καταστρέψουμε όλα??
στο pro που παίζεις μπορείς να κάνεις ότι θες...μόνος σου παίζεις...
μάλλον εσύ με δουλεύεις....
Re: Pablo Garcia
Μήπως ξέρει κανείς σχετικά με ένα videaki από το Youtube που δείχνουν όσες κλωτσιές έχει φάει ο Pablo φέτος???

Re: Pablo Garcia
Τι είναι αυτά που λες ρε φίλε?? Ποιό πέναλτι μας έδωσαν στο παιχνίδι με την Ξάνθη?? Δεν μας έδωσαν κανένα πέναλτι, κανένας δε μας χάρισε τίποτα!! Ο τερματοφύλακας της Ξάνθης έπεσε άγαρμπα και ανέτρεψε τον επιθετικό μας!! Μην τρως και εσύ τον πρόλογο και την προπαγάνδα των αθηναίων και των σκουληκιών!! Ο παναθηναϊκος που κλαίγεται και πάλι φετος ευνοήθηκε περισσότερες φορες απ'οτι αδικήθηκε, ας ήμαστε λίγο σοβαροί...Shady20 έγραψε: Η διαδικασία των play-ωχ είναι εντελώς άδικη για μας αλλά αν δεν μας έδιναν το πέναλτυ με την Ξάνθη (λέω εγώ τώρα) μπορεί εμείς να είμασταν αυτοί που θα αναζητούσαν μία δεύτερη ευκαιρία.
Όσο για τον Γκαρσία, υπάρχουν δύο τάσεις... Οι μισοί θέλουν να φερθούμε "πολιτισμένα" και να τον καρατομήσουμε και οι άλλοι μισοί θέλουν να υιοθετήσουμε στάση τύπου "ΠΑΟΚ είσαι, τι να φάς..."
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση... Ο Γκαρσία αυτή την περίοδο έχει ανάδρομο τον Ερμή και σε συνδυασμό με την κάθοδο της Αφροδίτης στον αστερισμό του Ταύρου έχει μια φούντωση, μια μια φλόγα... Τώρα τον καιρό που θα είναι τιμωρημένος θα κάνει λασπόλουτρα στα λουτρά Πόζα και θα χαλαρώσει ώστε να είναι έτοιμος και ήρεμος, σε κατάσταση νιρβάνα για την επόμενη σεζόν μέχρι να συναντήσει το φιλαράκι του το Ντιόγκο και να αφηνιάσει ξανα σαν άλλος Βουκεφάλας...
Αλλά ας σοβαρευτούμε... Την όποια απόφαση για τον παίκτη θα την πάρει η διοίκηση στις προσεχείς 3-4 βδομάδες το πολύ και σίγουρα χωρίς να λάβει καθόλου υπόψη τις συζητήσεις και τις απόψεις μας... Οπότε λίγη υπομονή και ηρεμία...
Re: Pablo Garcia
Όχι ρε συ...Το πέναλτυ ήταν και το ξέρουμε αλλά αν δεν το έδινε???
Δεν θα παίξουμε με τα αν απλώς σου το αναφέρω ως πιθανότητα πως μπορεί να είμασταν από κάτω.
Ούτε και εγώ θέλω να πληρώνουμε ένα παίκτη τόσο ακριβά και συνέχεια να κάνει βλακείες αλλά όχι ότι ευνοηθήκαμε σε άλλες φάσεις όπως έλεγε ο φίλος PABLO..
Αν σου κόψουν τα πόδια και σου χαρίσουν τα χέρια δεν σημαίνει ότι πρέπει να σκέφτομαι πως δεν ασχολούνται μαζί μας. Ακομά και σήμερα το φοβερό δημοσιογραφικό δίδυμο στο πρωϊνάδικο της ΝΕΤ που το πληρώνουμε όλοι μας, χλεύαζε το πρωτοσέλιδο της Εξέδρας που έλεγε για τον Κουτσιανικούλη.
Εκεί διαφωνώ με τον PABLO αλλά επίσης συμφωνώ όσα λέει με την συμπεριφορά του παίκτη μας Garcia.
Κάτι άσχετο αλλά arisk μήπως χθές πήγες για την συναυλία των Depeche Mode στην Μαλακάσα??

Δεν θα παίξουμε με τα αν απλώς σου το αναφέρω ως πιθανότητα πως μπορεί να είμασταν από κάτω.
Ούτε και εγώ θέλω να πληρώνουμε ένα παίκτη τόσο ακριβά και συνέχεια να κάνει βλακείες αλλά όχι ότι ευνοηθήκαμε σε άλλες φάσεις όπως έλεγε ο φίλος PABLO..
Αν σου κόψουν τα πόδια και σου χαρίσουν τα χέρια δεν σημαίνει ότι πρέπει να σκέφτομαι πως δεν ασχολούνται μαζί μας. Ακομά και σήμερα το φοβερό δημοσιογραφικό δίδυμο στο πρωϊνάδικο της ΝΕΤ που το πληρώνουμε όλοι μας, χλεύαζε το πρωτοσέλιδο της Εξέδρας που έλεγε για τον Κουτσιανικούλη.
Εκεί διαφωνώ με τον PABLO αλλά επίσης συμφωνώ όσα λέει με την συμπεριφορά του παίκτη μας Garcia.
Κάτι άσχετο αλλά arisk μήπως χθές πήγες για την συναυλία των Depeche Mode στην Μαλακάσα??
Re: Pablo Garcia
Φίλε "mkpaok" δεν έχω κανένα πρόβλημα να τιμωρηθεί από την ΠΑΕ και να τηρηθεί η πειθαρχία, αλλά όχι να τον διώξουμε επειδή έχει δίκιο! τρελαθήκαμε?
Ο Ντιόγκο κάθε αγώνα κάνει το ίδιο προκαλεί τον κόσμο όλο για να τους φορτώσει κόκκινες, δεν θυμάστε στον τελικό πριν λίγες μέρες τι έκανε στον Κυριάκο της ΑΕΚ? και τα κάνουν σε παίχτες που ξέρουν ότι είναι οξύθυμοι.
Μέχρι και αυτό άκουσα από ΠΑΟΚτσήδες... να κάνουμε τα ίδια... να πέφτουμε λέει κάτω και να μην σηκωνόμαστε... τρελαθήκαμε ρε σεις... Έτσι θα πάμε Ευρώπη? να γίνουμε γελωτοποιοί σαν τους Γαυροβάζελους? Τρελαθήκαμε ρε σεις? Μόνοι μας Θα κάνουμε κακό στην ομάδα?????
Μέχρι και οι γαύροι σηκωθήκαν και φωνάζουν για τον Garcia ξανά... γιατί? αναρωτηθήκατε γιατί????? Επειδή ο ΠΑΟΚ μέσα στο σπίτι τους αμφισβήτησε ποιος είναι το αφεντικό μήπως? Αναρωτηθήκατε ρε σεις γιατί κανένας αντίπαλος δεν θέλει τον Garcia στον ΠΑΟΚ? γιατί? μας αγαπήσανε???
Ακούσατε ρε σεις επίσης ότι πιθανόν να πάει σε αθηναϊκή ομάδα... συζητάνε σε κάποια ραδιόφωνα... και μην μου πείτε ότι έχουν καλύτερο... Ας τον πάρουν αυτοί λοιπόν κι εμείς να πάμε σε κανένα κολέγιο να βρούμε κανέναν ευγενικό, για να χαϊδεύει τους Αθηναίους.
Ο Garcia είναι παιχταράς και στην Ευρώπη θα δούνε και οι Αθηναίοι αν θα τρώει κάρτες ή όχι, εκεί που παίζεται ποδόσφαιρο και όχι θέατρο.
Ο Ντιόγκο κάθε αγώνα κάνει το ίδιο προκαλεί τον κόσμο όλο για να τους φορτώσει κόκκινες, δεν θυμάστε στον τελικό πριν λίγες μέρες τι έκανε στον Κυριάκο της ΑΕΚ? και τα κάνουν σε παίχτες που ξέρουν ότι είναι οξύθυμοι.
Μέχρι και αυτό άκουσα από ΠΑΟΚτσήδες... να κάνουμε τα ίδια... να πέφτουμε λέει κάτω και να μην σηκωνόμαστε... τρελαθήκαμε ρε σεις... Έτσι θα πάμε Ευρώπη? να γίνουμε γελωτοποιοί σαν τους Γαυροβάζελους? Τρελαθήκαμε ρε σεις? Μόνοι μας Θα κάνουμε κακό στην ομάδα?????
Μέχρι και οι γαύροι σηκωθήκαν και φωνάζουν για τον Garcia ξανά... γιατί? αναρωτηθήκατε γιατί????? Επειδή ο ΠΑΟΚ μέσα στο σπίτι τους αμφισβήτησε ποιος είναι το αφεντικό μήπως? Αναρωτηθήκατε ρε σεις γιατί κανένας αντίπαλος δεν θέλει τον Garcia στον ΠΑΟΚ? γιατί? μας αγαπήσανε???
Ακούσατε ρε σεις επίσης ότι πιθανόν να πάει σε αθηναϊκή ομάδα... συζητάνε σε κάποια ραδιόφωνα... και μην μου πείτε ότι έχουν καλύτερο... Ας τον πάρουν αυτοί λοιπόν κι εμείς να πάμε σε κανένα κολέγιο να βρούμε κανέναν ευγενικό, για να χαϊδεύει τους Αθηναίους.
Ο Garcia είναι παιχταράς και στην Ευρώπη θα δούνε και οι Αθηναίοι αν θα τρώει κάρτες ή όχι, εκεί που παίζεται ποδόσφαιρο και όχι θέατρο.
Re: Pablo Garcia
Να ξεκινησω με το κλασικο ο καθενας δικαιουται να εχει μια αποψη.
Κοντευω βεβαια να τρελαθω με ολα τα αδελφια που αγοραζουν το παραμυθι του Pablo. ΠΑΟΚ συγουρα δεν ειναι, περισσοτερο για λαικιστης μου κανει. Ξερει τι θελει ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ και του το πουλαει. Υπηρξαν και υπαρχουν ανθρωποι στην ομαδα μας που με πραξεις και οχι με λογια δειχνουν οτι ξερουν οτι "ο λαος του ΠΑΟΚ εχει @@@@". Ο Pablo με αυτα που κανει εντος γηπεδου γραφει στα παπαρια του αυτους που γλειφει εκτος.
Δηλαδη ρε μαγκες αν ο Μητροπουλος φορουσε ασπρομαυρα και εκανε ολα αυτα που εκανε θα τον δικαιολογουσαμε? Η μηπως υπαρχει κανεις εδω μεσα που να λεει "μαγκας ο Μητροπουλος τυχεροι οι γαυροι που τον ειχαν".
Αφελης και μαγκας δεν γινετε.
Κοντευω βεβαια να τρελαθω με ολα τα αδελφια που αγοραζουν το παραμυθι του Pablo. ΠΑΟΚ συγουρα δεν ειναι, περισσοτερο για λαικιστης μου κανει. Ξερει τι θελει ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ και του το πουλαει. Υπηρξαν και υπαρχουν ανθρωποι στην ομαδα μας που με πραξεις και οχι με λογια δειχνουν οτι ξερουν οτι "ο λαος του ΠΑΟΚ εχει @@@@". Ο Pablo με αυτα που κανει εντος γηπεδου γραφει στα παπαρια του αυτους που γλειφει εκτος.
Δηλαδη ρε μαγκες αν ο Μητροπουλος φορουσε ασπρομαυρα και εκανε ολα αυτα που εκανε θα τον δικαιολογουσαμε? Η μηπως υπαρχει κανεις εδω μεσα που να λεει "μαγκας ο Μητροπουλος τυχεροι οι γαυροι που τον ειχαν".
Αφελης και μαγκας δεν γινετε.
Re: Pablo Garcia
arisk για την υπομονή και την ψυχραιμία συμφωνώ απολύτως. Και σίγουρα την απόφαση θα την πάρει η διοίκηση , αλλά δεν πιστεύω οτι δεν επηρρεάζεται. Εννοώ οτι λαμβάνει υπ' όψιν και όχι οτι κάνει οτι της πούμε. Για αυτό έχει αξία αυτός ο διάλογος - αντιπαράθεση που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι και μιά συζήτηση που έχει ο καθένας μας με τον εαυτό του. Για αυτό τον λόγο βέβαια δεν χρειάζεται να παίρνει τόσο ακραίες μορφές. Επι πλέον η αρνητική θέση για την συμπεριφορά του Garcia κακώς παίρνει σε πολλές περιπτώσεις την μορφή του αναθέματος για τον παίκτη και άνθρωπο Garcia γιατι απλούστατα είναι ένα τυπικό θέμα εφαρμογής του κανονισμού κάθε ομάδας και των συμβολαίων που υπογράφουν οι ποδοσφαιριστές.arisk έγραψε: ...την όποια απόφαση για τον παίκτη θα την πάρει η διοίκηση στις προσεχείς 3-4 βδομάδες το πολύ και σίγουρα χωρίς να λάβει καθόλου υπόψη τις συζητήσεις και τις απόψεις μας... Οπότε λίγη υπομονή και ηρεμία...
Για το οτι πήρε αυτή την έκταση και μορφή το όλο θέμα φταίνε πολλά. .Οσον αφορά εμάς τους οπαδούς επειδή δεν είμαστε σίγουροι για πολλά πράγματα και δεν έχουμε εμπιστοσύνη σχεδόν σε κανένα και επειδή μας αδικεί το κατεστημένο της αθήνας και άλλα πολλά με το δίκαιο μας μπερδεύουμε πράγματα που δεν είναι μπερδεμένα. Είναι άλλο πράγμα π.χ τα ηθελημένα ή αθέλητα λάθη των διαιτητών και άλλο πράγμα η πειθαρχία και η συγκέντρωση των ποδοσφαιριστών. Είναι άλλο πράγμα η αδικία στην ομάδα μας και άλλο πράγμα η προσπάθεια να γίνουμε δυνατοί. Και ένα τελευταίο : ας είμαστε ειληκρινείς και να καταλάβουμε οτι ειδικά σε αυτή την καμπή της ιστορίας μας παίζουμε με τους όρους του παιχνιδιού όπως υπάρχει και το ορίζουν αυτοί απο κάτω . Αυτή τη στιγμή συμαζεύουμε την ομάδα μας και οργανονώμαστε , δεν προσπαθούμε να σπάσουμε το κατεστημένο ούτε να δημιουργήσουμε καμία τομή στην ποδοσφαιρική πραγματικότητα. Αυτή είναι η λογική της διοίκησης (ρεαλιστική) και αφού υποστηρίζουμε τον Ζαγοράκη (σωστά) ας είμαστε λίγο πιό μετριόφρονες. Αν υπάρχει μιά άλλη άποψη ας οργανωθεί και ας διατυπωθεί. Αν αυτό που ακολουθάμε τώρα σαν Π.Α.Ε είναι αδιέξοδο θα το δούμε μετά.
@arisk το κείμενό μου είναι με αφορμή δική σου και όχι απαραίτητα απάντηση στις απόψεις σου.Φιλικά Σταύρος
Re: Pablo Garcia
Τελικά πλεον έχετε δίκιο.
Πρέπει να φύγει αυτός ο παίχτης και να έρθει κάποιος φτηνότερος γιατί είναι ακριβός.
Όπως ο Φρούντζας για παράδειγμα.
Επίσης να γκρεμίσουμε και το αθλητικό κέντρο.
Άκου εκεί 10Μ θα μας κοστίσει την στιγμή της εξυγίανσης.
Αύριο ελπίζω να μπουν οι μπουλντόζες για κατεδάφιση.
Υ.ΓΔιελάθαμε του αυτοδίκαιου.
Πρέπει να φύγει αυτός ο παίχτης και να έρθει κάποιος φτηνότερος γιατί είναι ακριβός.
Όπως ο Φρούντζας για παράδειγμα.
Επίσης να γκρεμίσουμε και το αθλητικό κέντρο.
Άκου εκεί 10Μ θα μας κοστίσει την στιγμή της εξυγίανσης.
Αύριο ελπίζω να μπουν οι μπουλντόζες για κατεδάφιση.
Υ.ΓΔιελάθαμε του αυτοδίκαιου.
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Pablo Garcia
Διαβασα ενα σχολιο του αδερφου ΒαγγεληΠΑΟΚ στο
http://www.gazzetta.gr/content/view/33695/2/
και επειδη μου αρεσε πολυ σαν κειμενο και με εκφραζει κατα το ημισι το ποσταρο εδω.
Ξαφνικά ο ΠΑΟΚ ανακάλυψε όλους τους αλή τις Ευρώπης και κατεβάζει το υψηλότατο επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου.. Ο Ζαγοράκης χαλάει την εικόνα αυτού του σούπερ πρωταθλήματος γιατί δεν διώχνει τον "αλήτη" τον Garcia... Εμείς υποβαθμίζουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο και όχι οι επαγγελματίες βουτηχτές του ποκ. Η απόλυτη πλύση εγκεφάλου.. Το κρεατομπλέντερ μπήκε σε λειτουργία στο max και κάποιων τα μυαλά ήδη φέρνουν βόλτες γύρω γύρω.
ΠΑΟΚτση, τον Ματερατσι και τον Γκατουζο να φέρουμε στον ΠΑΟΚ, αλήτες θα μας τους βγάλουν, δεν το χεις πάρει πρέφα? δεν το βλεπεις? Θα κοπανίσουν κάνα Ματζιο και θα γίνει η αποκαθήλωση της τεράστιας αξίας τους, όπως γίνετε τώρα με τον Πάμπλο. Τον παίχτη που έπαιζε συμπαίχτης με τον Ροναλντο, τον Ραουλ, τον Ζινταν και πόσους άλλους στους galacticos. Μήπως δεν δίστασαν μες στην σεζόν να αποκαλέσουν αλήτες μορφές του ευρωπαϊκού ποδόσφαιρο όπως πχ ο Sergio?
Ο πόλεμος είναι ύπουλος και το πιπίλισμα του μυαλού συνεχές. ΠΑΟΚτσή φτύσε τον παπά και θυμήσου τι έχουν δει τα μάτια σου όλα αυτά τα χρόνια. Μόνο αυτό φτάνει για να δεις την αλήθεια μέσα από όλα τα ψέμματα που σου πουλάνε τα μμε κάθε μέρα για αλήτες, μποξέρ και να χαμε να λέγαμε... Μην παίζεις το παιχνίδι τους. Δεν είναι η γροθιά, δεν είναι η φάπα και το κλοτσομπουνίδι. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΗ… Αλλά δεν σου μιλάνε για αυτήν…. Τα περί παιχτικής αξίας τα κάνουνε γαργάρα και τα περνάνε by, γιατί τους πονάει και τους ενοχλεί. Δεν γίνεται μόνος του να ξεφτυλίζει σιμαο, σιλβα και καραγκουνη για 1 ημίχρονο. Δεν γίνεται μπροστά του να φαίνονται όλοι γατάκια…. ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΠΛΗΘΩΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΜΠΛΟ ΠΑΟΚΤΣΗ, ΠΑΡ’ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ !!
Για σένα Παμπλο, θα πω το κλασικό, απλό και συνηθισμένο "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ". Και αν τελικά δεν τα καταφέρουμε και φύγεις, τότε το σλόγκαν αυτομάτως θα αλλάξει και θα γίνει "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ".. Και εκεί να ξέρεις ότι δεν μπορεί να σε αγγίξει κανείς ΠΑΙΧΤΑΡΑ μου. Είσαι το μεγαλύτερο αμυντικό χαφ που θυμάμαι να πέρασε ποτέ από τον ΠΑΟΚ, και αυτό δεν αλλάζει. Έβαλες το τεράστιο όνομά σου στις πιο μεγάλες και άρρωστες καρδιές του πλανήτη και έκανες click στα πιο τρελά και πονεμένα μυαλά που έχει γνωρίσει ποτέ το ανθρώπινο είδος...
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ………
http://www.gazzetta.gr/content/view/33695/2/
και επειδη μου αρεσε πολυ σαν κειμενο και με εκφραζει κατα το ημισι το ποσταρο εδω.
Ξαφνικά ο ΠΑΟΚ ανακάλυψε όλους τους αλή τις Ευρώπης και κατεβάζει το υψηλότατο επίπεδο του ελληνικού ποδοσφαίρου.. Ο Ζαγοράκης χαλάει την εικόνα αυτού του σούπερ πρωταθλήματος γιατί δεν διώχνει τον "αλήτη" τον Garcia... Εμείς υποβαθμίζουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο και όχι οι επαγγελματίες βουτηχτές του ποκ. Η απόλυτη πλύση εγκεφάλου.. Το κρεατομπλέντερ μπήκε σε λειτουργία στο max και κάποιων τα μυαλά ήδη φέρνουν βόλτες γύρω γύρω.
ΠΑΟΚτση, τον Ματερατσι και τον Γκατουζο να φέρουμε στον ΠΑΟΚ, αλήτες θα μας τους βγάλουν, δεν το χεις πάρει πρέφα? δεν το βλεπεις? Θα κοπανίσουν κάνα Ματζιο και θα γίνει η αποκαθήλωση της τεράστιας αξίας τους, όπως γίνετε τώρα με τον Πάμπλο. Τον παίχτη που έπαιζε συμπαίχτης με τον Ροναλντο, τον Ραουλ, τον Ζινταν και πόσους άλλους στους galacticos. Μήπως δεν δίστασαν μες στην σεζόν να αποκαλέσουν αλήτες μορφές του ευρωπαϊκού ποδόσφαιρο όπως πχ ο Sergio?
Ο πόλεμος είναι ύπουλος και το πιπίλισμα του μυαλού συνεχές. ΠΑΟΚτσή φτύσε τον παπά και θυμήσου τι έχουν δει τα μάτια σου όλα αυτά τα χρόνια. Μόνο αυτό φτάνει για να δεις την αλήθεια μέσα από όλα τα ψέμματα που σου πουλάνε τα μμε κάθε μέρα για αλήτες, μποξέρ και να χαμε να λέγαμε... Μην παίζεις το παιχνίδι τους. Δεν είναι η γροθιά, δεν είναι η φάπα και το κλοτσομπουνίδι. ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΞΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΧΤΗ… Αλλά δεν σου μιλάνε για αυτήν…. Τα περί παιχτικής αξίας τα κάνουνε γαργάρα και τα περνάνε by, γιατί τους πονάει και τους ενοχλεί. Δεν γίνεται μόνος του να ξεφτυλίζει σιμαο, σιλβα και καραγκουνη για 1 ημίχρονο. Δεν γίνεται μπροστά του να φαίνονται όλοι γατάκια…. ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΠΛΗΘΩΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΜΠΛΟ ΠΑΟΚΤΣΗ, ΠΑΡ’ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ !!
Για σένα Παμπλο, θα πω το κλασικό, απλό και συνηθισμένο "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ". Και αν τελικά δεν τα καταφέρουμε και φύγεις, τότε το σλόγκαν αυτομάτως θα αλλάξει και θα γίνει "ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ".. Και εκεί να ξέρεις ότι δεν μπορεί να σε αγγίξει κανείς ΠΑΙΧΤΑΡΑ μου. Είσαι το μεγαλύτερο αμυντικό χαφ που θυμάμαι να πέρασε ποτέ από τον ΠΑΟΚ, και αυτό δεν αλλάζει. Έβαλες το τεράστιο όνομά σου στις πιο μεγάλες και άρρωστες καρδιές του πλανήτη και έκανες click στα πιο τρελά και πονεμένα μυαλά που έχει γνωρίσει ποτέ το ανθρώπινο είδος...
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ………
Re: Pablo Garcia
ΜΠΡΑΒΟ "trobonara"! Διαβάστε το όλοι από 2 φορές αυτό μπας και ξυπνήσουμε και πάρουμε χαμπάρι αυτούς στην Αθήνα που τάχα μου θέλουν δυνατό τον ΠΑΟΚ ...αλλα τέταρτο... αυτό εννοούνε δυνατό για να το απίζουν αυτοί αφεντικά. Τέταρτο όχι παραπάνω. Του χρόνου που θα συνεφέρουν και την ΑΕΚ θα δείτε τι ετοιμάζουν... Αφήστε που λιγουρεύονται και τον Garcia! Κι εμείς εδω... στο βωμό του πολιτισμού τους προσκυνάμε χωρίς να το καταλαβαίνουμε!
Re: Pablo Garcia
Ευτυχώς ξυπνήσαμε πάλι... Ευτυχώς... Μας πήρε για λίγο ο ύπνος μόνο...
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ κ να μην αναπαράγεται τις μλκιες των ραδιοφωνατζήδων... Καταντάμε γραφικοί ναι, αλλά έτσι είναι ρε παιδιά.. Δεν βλέπουμε φαντάσματα!!! Τον έχουν βάλει στο μάτι... Τον θέλουν στην ομαδούλα τους.. ΤΕΛΟΣ!!!
Ο ΠΑΜΠΛΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...
Εγώ πιστεύω ότι όλοι εσείς που τρελλένεστε για τον ΠΑΜΠΛΟ είναι γιατί δεν έχουμε πάρει Ντέρμπυ... Αυτό σας τρελλαίνει... Τα ντέρμπυ είναι για λούσα..
Κ άν έμπαινε η κεφαλία του Ίβιτς θα είσασταν πάλι τουμπεκιασμένοι.. Στο ίδιο έργο θεατές. Συνέχεια αυτό γίνεται..
Ο ΠΑΜΠΛΙΤΟΣ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ...
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ κ να μην αναπαράγεται τις μλκιες των ραδιοφωνατζήδων... Καταντάμε γραφικοί ναι, αλλά έτσι είναι ρε παιδιά.. Δεν βλέπουμε φαντάσματα!!! Τον έχουν βάλει στο μάτι... Τον θέλουν στην ομαδούλα τους.. ΤΕΛΟΣ!!!
Ο ΠΑΜΠΛΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ...
Εγώ πιστεύω ότι όλοι εσείς που τρελλένεστε για τον ΠΑΜΠΛΟ είναι γιατί δεν έχουμε πάρει Ντέρμπυ... Αυτό σας τρελλαίνει... Τα ντέρμπυ είναι για λούσα..
Κ άν έμπαινε η κεφαλία του Ίβιτς θα είσασταν πάλι τουμπεκιασμένοι.. Στο ίδιο έργο θεατές. Συνέχεια αυτό γίνεται..
Ο ΠΑΜΠΛΙΤΟΣ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΜΕ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nigrita4 την Τετ 13 Μάιος 2009, 10:52, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Την δευτέρα στο TV Μακεδονία έκανε εκπομπή ο Χύτας και είχε τον Αλέφαντο...
Διαβάστε τι είπε ο γελοίος .. "Εκεί δεν κάνεις μαγκιά.. πέφτεις κάτω κ κάνεις τον πεθαμένο.. Ξυπνάτε εκεί πάνω"
Έτσι μπράβο, να μας θυμίζετε ποιοι είστε... Μπαλαρίνες κ θεατρίνες...
Ενώ θα με πείς αν πέφταμε εμείς θα έδινε κάρτα...
Διαβάστε τι είπε ο γελοίος .. "Εκεί δεν κάνεις μαγκιά.. πέφτεις κάτω κ κάνεις τον πεθαμένο.. Ξυπνάτε εκεί πάνω"
Έτσι μπράβο, να μας θυμίζετε ποιοι είστε... Μπαλαρίνες κ θεατρίνες...
Ενώ θα με πείς αν πέφταμε εμείς θα έδινε κάρτα...
Re: Pablo Garcia
"Υπάρχουν δυο δρόμοι για σηκώσεις το ανάστημα σου στο κατεστημένο. Στη δεκαετία που βλέπαμε τον ΠΑΟΚ του Κούδα, του Τερζανίδη, του Σαράφη, ο τρόπος ήταν ένας και μοναδικός, ο ΠΑΟΚ έβαζε τους αντιπάλους του ΠΟΚ( κι ότι αυτοί εκπροσωπούσαν) στα δίχτυα! Τους κέρδιζε στο γήπεδο, έπαιζε μπάλα. Και τότε υπήρχαν οι “σκαριές” στα πόδια του Μεγαλέξανδρου και ήταν και χειρότερες. Ο Γιώργος όμως ουδέποτε “ανταπέδωσε”, ουδέποτε το έπαιξε “επαναστάτης…Τσε κε Βάρα”, απεναντίας, πάντα έδινε το χέρι στον αντίπαλο παρά το αντιαθλητικό μαρκάρισμα που είχε δεχθεί! Ο Γιώργος όμως ήταν…Γιώργος κι αυτή είναι η διαφορά. Η “μαγκιά” τότε ήταν η μπάλα κι όχι η…μπουνιά και η κλωτσιά κι αυτός ήταν ο δρόμος του δικεφάλου που τον καθιέρωσε σαν τη μεγαλύτερη ομάδα της Βόρειας Ελλάδας.
Ευρωπαίος ΠΑΟΚ…
Σήμερα τα πράγματα μάλλον άλλαξαν, τα παιδιά που φορούν τη μπλούζα του Αργεντίνου γιατρού Τσε που βοήθησε στην επανάσταση της Κούβας, ( και τον νομίζουν Κουβανό), θεωρούν επανάσταση την “μπουνιά” και την “κλωτσιά”. Τον άλλο δρόμο για την αντίσταση απέναντι στο κατεστημένο, απέναντι στα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά που υπάρχουν και δεν τα αμφισβητεί κανείς. Αυτός ο δρόμος όμως που οδηγεί στην απομόνωση είναι πράγματι το ζητούμενο για τον Ευρωπαίο ΠΑΟΚ; "
http://www.metrosport.gr/archives/21002
H ΜΑΓΚΙΑ, ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΡΙΞΕ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΑΣ!!!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Ευρωπαίος ΠΑΟΚ…
Σήμερα τα πράγματα μάλλον άλλαξαν, τα παιδιά που φορούν τη μπλούζα του Αργεντίνου γιατρού Τσε που βοήθησε στην επανάσταση της Κούβας, ( και τον νομίζουν Κουβανό), θεωρούν επανάσταση την “μπουνιά” και την “κλωτσιά”. Τον άλλο δρόμο για την αντίσταση απέναντι στο κατεστημένο, απέναντι στα δυο μέτρα και τα δυο σταθμά που υπάρχουν και δεν τα αμφισβητεί κανείς. Αυτός ο δρόμος όμως που οδηγεί στην απομόνωση είναι πράγματι το ζητούμενο για τον Ευρωπαίο ΠΑΟΚ; "
http://www.metrosport.gr/archives/21002
H ΜΑΓΚΙΑ, ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΕΡΙΞΕ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΝΙΚΑΣ!!!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Pablo Garcia
Ποιος το εγραψε αυτο, αδελφε?
Ο ΠΑΟΚ που εβαζε στα διχτυα τους αντιπαλους κερδισε 1 πρωταθλημα και 1 κυπελλο...
"Απομονωση" και στο ποδοσφαιρο? Τελικα το ποδοσφαιρο και η πολιτικη ειναι πολυ στενα συνδεδεμενες εννοιες...
Ο ΠΑΟΚ που εβαζε στα διχτυα τους αντιπαλους κερδισε 1 πρωταθλημα και 1 κυπελλο...
"Απομονωση" και στο ποδοσφαιρο? Τελικα το ποδοσφαιρο και η πολιτικη ειναι πολυ στενα συνδεδεμενες εννοιες...
Re: Pablo Garcia
Πες τα ρε Νιγριτα...το ειδα και εγω και ενιωσα ωραια που διαφερουμε απο αυτους....Nigrita4 έγραψε:Την δευτέρα στο TV Μακεδονία έκανε εκπομπή ο Χύτας και είχε τον Αλέφαντο...
Διαβάστε τι είπε ο γελοίος .. "Εκεί δεν κάνεις μαγκιά.. πέφτεις κάτω κ κάνεις τον πεθαμένο.. Ξυπνάτε εκεί πάνω"
Έτσι μπράβο, να μας θυμίζετε ποιοι είστε... Μπαλαρίνες κ θεατρίνες...
Ενώ θα με πείς αν πέφταμε εμείς θα έδινε κάρτα...
Η μονη δικαιωση ειναι οταν παθαινουν τα ιδια και αυτοι,οπως εχει να θυμαται ο γερο αλεφαντος οταν και καλα εχασε ενα πρωταθλημα απο διαιτητη που δεν ειδε μια φαση σωστα...βεβαια μυαλο δε βαζουν γιατι ρεφαρουν παντα αυτοι....αλλα και εμας δε μας ενδιαφερει οσα και να παρουν...