5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

5 κοκκινες σε ολη του την καριερα(εθνικη-συλλογοι)και στην ελλαδα 3 σε μολις 1 χρονο.παιδια κανεις παιχτης δεν ειναι τοσο μ@λ@κ@ς να παρει σε μια χρονια οσες κοκκινες σε ολη του τη ζωη.μηπως τωρα ξεκαθαρησε ποιος ειναι ο στοχος και ποιοι τα κωλοπαιδα?
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Thanos4 »

mike έγραψε:ας είχε να αρχίδια να μείνει στη ΡΕΑΛ
φιλε χωρις να θελω να σε κρινω νομιζω πως δεν χρειαζοταν @@ για να μινει στην ρεαλ η γενικα στην ισπανια αλλα την ταχυτητα.μπορει εδω να ειναι αγνωστη λεξη για την σουπαλιγκ αλλα στην ευρωπη παιζει ρολο
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

mike έγραψε:εγώ ρε λέω ότι νάναι?

ας υποθέσουμε ότι μένει στην ομάδα εσύ θα αισθάνεσαι καλά όταν τον δεις στην 11άδα του πρώτου ευρωπαικού ματς? μακάρι να βγω ψεύτης αλλά...
όσο για Ανατολάκηδες κλπ νομίζω ότι το σκεπτικό και ο προσανατολισμός οριμένων είναι ότι υπάρχει μόνο το ελληνικό πρωτάθλημα
δεν είναι έτσι κύριοι
δεν είμαι γαύρος για να θέλω παίχτες που θα επιβάλω στην ελληνική κλίκα να μην κοκκινίζοντε
θέλω ομάδα που θα παίζει ευρώπη και θα με κάνει υπερήφανο
ας έπαιζε το μποξ του σε κανένα διεθνές παιχνίδι ο εν λόγω κύριος και θα βλέπαμε όλοι ΤΟ κράξιμο όλου του κόσμου

όσο για το ΠΑΟΚτσάκι που μου λέει διάφορα για την καριέρα του Πάμπλο (σαν να τα μάθαμε χθες) του λέω μόνο: ας είχε να αρχίδια να μείνει στη ΡΕΑΛ

Δεν λες φυσικά ότι να ναι, αλλά στην Ευρώπη δεν έχει Κάκους και Μάκους και Κουκουλάκηδες.
Εκεί και η Ανόρθωση κάνει την ζημιά και κιχ δεν μπορούν να πουν οι πρασινοκόκκινοι κόκοι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από gash04 »

The Great Gatsby έγραψε:http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=14271&cc=5739

συγγνωμη αυτο ειναι το σωστο

και το έψαχνα και δεν το έβρισκα αλάνι μου.
RC= red cards όπου και αν πήγε αυτός ο κακός ο άνθρωπος.
Ζήτω το γκρίχελαντ.
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Φιλε mike δε χρειαζεται να τρελαινεσαι ολοι ΠΑΟΚ ειμαστε απλα διαφωνουμε.
Θα σου απαντησω με μια ερωτηση. Ποιον παιχτη απο το κεντρο μας θα σε φοβιζε περισσοτερο αν ελειπε σε ευρωπαικο ματς? Ο Βερον, ο Σορλεν ή ο Γκαρσια. Σορρι φιλε αλλα δε τετοιο ματς με τον Γκαρσια μεσα δε φοβαμαι.

Το ξαναεγραψα και πιο πανω σκληρος παιχτης μπορει να ειναι αλλα μην τρωτε παπα μονο στο Ελλαντα εχει γινει τοσο εντονο αυτο. Δηλαδη σε 138 ματς (απο το 2001 και μετα) εχει 5 κοκκινες 74 κιτρινες και περιπου 3 φαουλ κατα μεσο ορο ανα ματς !!! Βρωμικος πολυ βρωμικος ο κυριος Γκαρσια ε?
ariskatiforos

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ariskatiforos »

ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΘΕΟΣ!

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Αληθεύει ότι ο Γκαρσία δεν παίρνει 600.000€ το χρόνο βρέξει χιονίσει αλλά ότι τα λεφτά που θα πάρει εξαρτώνται από το πόσα παιχνίδια θα παίξει;
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Platon »

Δεν ξερω-δεν απαντω!!! 8)
ariskatiforos

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από ariskatiforos »

Αν δειτε στη πρωτη κιτρινη του σιμαο στον ιβιτς, ο σιμαο παει με τον αγκωνα με προφανη σκοπο να χτυπησει τον ιβιτς στο κεφαλι που ηδη εχει κερδισει τη κεφαλια!!ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΜΠΛΟ!!
Αυτο δειχνει ξεκαθαρα τις προθεσεις του ,αυτος ειναι ο υπουλος και βρωμικος, ποντικοι δημοσιογραφισκοι της χαβουζας ...
δε το ειχα συνειδοποιησει το ποσο πολυ μας φοβουνται!
πλεον ειναι ξεκαθαρο!!
εχουν κατασπηλωσει τη παοκαρα μας οι αλητες !
σκετη προπαγανδα!
ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ!!
Ο ΛΑΟΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ !!
ΑΓΝΟΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ariskatiforos την Τετ 13 Μάιος 2009, 00:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

Μερικές χιλιάδες* σελίδες παραπάνω ο αδελφός μου DimisK που δεν είχα ποτέ την τιμή να γνωρίσω έγραψε γι αυτά που σπείραμε και αυτά που θερίζουμε τώρα.
Αδερφέ Platon μη ζητάς να σβηστεί τίποτα τώρα. Είναι αργά.

*ένα από τα μεγαλύτερα σε έκταση τόπικ έγινε αυτό ενός ανθρώπου (που αν μείνει στην ομάδα, όπως έχω γράψει θα τον χειροκροτήσω με όλη μου την καρδιά) που μέχρι προχθές δεν ήξερε καν τι θα πει ΠΑΟΚ. Σήμερα αυτός είναι ο εκφραστής της ιδεολογίας μας.

Αφού είπα ότι δεν θα ξαναποστάρω εδώ ... τί θέλω και μπλέκω πάλι?
araya4
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:21

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από araya4 »

Γεια σου ρε αδερφε li4

Τι θα γινει ρε εκει στην ΠΑΕ. Θα περιμενουμε πολυ για την ανανεωση του γιγαντα ; Ο Λεοντιαδης πως το ειπε ; Α ρε μαγκες.....μας εφαγε ο νεοελληνισμος. Ξεχναμε. Πολυ ευκολα ξεχναμε. Πολυ φρου φρου και αρωματα στην Τουμπα. Σε αυτους που τα χωνεται στον Παυλαρα, το μονο που λεω, κριμα. Οχι τιποτε αλλο, αλλα θα τον βλεπετε για πολυ καιρο ακομα. Και εσεις, αλλα και ολοι οι υπολοιποι εν Ελλαδι. Αλλα ετσι ειναι. Ονειρα για σεντονια και μαλιστα το ειχατε σιγουρο.....αυτοι που κραζετε. Και σας χαλασε τα ονειρα ο Παυλος. Μονο αυτος. Σας εκλεψε τα 10 μυρια, που ειπε και ενας αλλος. Στην τσεπη σας θα πηγαινανε. Λες και απο το Ουεφα δε θα βγαλεις. Λες και δεν ξερετε οι ιδιοι, πως μονο με εναν πακετο επειχηρηματια θα μπορεσουμε να κανουμε αποτομη προοδο. Ολα αυτα τα ξερετε, αλλα πρεπει να σας τα χωσει καποιος χοντρα στη μαπα για να την παρετε χαμπαρι. Να πατησετε γη, να δειτε την πραγματικοτητα.. Για συνερθετε ορισμενοι.....

Οπως ειδατε, μιλησα γενικα, εκτος ενος. Οποιος εχει προβλημα με τα λεγομενα μου, απαντηση μονο με pm. Ειπαμε γνωμες ειναι και μπορει να ειναι διαφορετικες.

Υ.Γ. Το θεμα μας δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με το αυριανο παιχνιδι. Οποτε οι γνωμες συνεχιζονται. Το μυαλο μας ειναι εκει. Ελπιζω να ειναι και των παικτων.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Platon »

Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...

Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...

Ευχαριστω εκ των προτερων...
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από LittleJohn »

Pegasus1589 έγραψε:Αληθεύει ότι ο Γκαρσία δεν παίρνει 600.000€ το χρόνο βρέξει χιονίσει αλλά ότι τα λεφτά που θα πάρει εξαρτώνται από το πόσα παιχνίδια θα παίξει;
:shock:
Ισχυει κατι τετοιο;
Platon έγραψε:Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...

Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...

Ευχαριστω εκ των προτερων...
Συμφωνω,καλο θα ειναι να μην υπαρχουν ρατσιστικοι χαρακτηρισμοι
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LittleJohn την Τετ 13 Μάιος 2009, 00:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από thrix »

Platon έγραψε:Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...

Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...

Ευχαριστω εκ των προτερων...
Ήρθες αργά τανγκό!
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Pablo Garcia

Δημοσίευση από Platon »

Αργο ή γρηγορο τανγκο αδερφε Thrix, αρκετα προβληματα εχουμε σαν σαϊτ δε γουσταρω να φαμε και καμια μηνυση για λογια που γραφουμε χωρις να τα σκεφτουμε πρωτα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”