5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
5 κοκκινες σε ολη του την καριερα(εθνικη-συλλογοι)και στην ελλαδα 3 σε μολις 1 χρονο.παιδια κανεις παιχτης δεν ειναι τοσο μ@λ@κ@ς να παρει σε μια χρονια οσες κοκκινες σε ολη του τη ζωη.μηπως τωρα ξεκαθαρησε ποιος ειναι ο στοχος και ποιοι τα κωλοπαιδα?
Re: Pablo Garcia
φιλε χωρις να θελω να σε κρινω νομιζω πως δεν χρειαζοταν @@ για να μινει στην ρεαλ η γενικα στην ισπανια αλλα την ταχυτητα.μπορει εδω να ειναι αγνωστη λεξη για την σουπαλιγκ αλλα στην ευρωπη παιζει ρολοmike έγραψε:ας είχε να αρχίδια να μείνει στη ΡΕΑΛ
Re: Pablo Garcia
mike έγραψε:εγώ ρε λέω ότι νάναι?
ας υποθέσουμε ότι μένει στην ομάδα εσύ θα αισθάνεσαι καλά όταν τον δεις στην 11άδα του πρώτου ευρωπαικού ματς? μακάρι να βγω ψεύτης αλλά...
όσο για Ανατολάκηδες κλπ νομίζω ότι το σκεπτικό και ο προσανατολισμός οριμένων είναι ότι υπάρχει μόνο το ελληνικό πρωτάθλημα
δεν είναι έτσι κύριοι
δεν είμαι γαύρος για να θέλω παίχτες που θα επιβάλω στην ελληνική κλίκα να μην κοκκινίζοντε
θέλω ομάδα που θα παίζει ευρώπη και θα με κάνει υπερήφανο
ας έπαιζε το μποξ του σε κανένα διεθνές παιχνίδι ο εν λόγω κύριος και θα βλέπαμε όλοι ΤΟ κράξιμο όλου του κόσμου
όσο για το ΠΑΟΚτσάκι που μου λέει διάφορα για την καριέρα του Πάμπλο (σαν να τα μάθαμε χθες) του λέω μόνο: ας είχε να αρχίδια να μείνει στη ΡΕΑΛ
Δεν λες φυσικά ότι να ναι, αλλά στην Ευρώπη δεν έχει Κάκους και Μάκους και Κουκουλάκηδες.
Εκεί και η Ανόρθωση κάνει την ζημιά και κιχ δεν μπορούν να πουν οι πρασινοκόκκινοι κόκοι.
Re: Pablo Garcia
The Great Gatsby έγραψε:http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=14271&cc=5739
συγγνωμη αυτο ειναι το σωστο
και το έψαχνα και δεν το έβρισκα αλάνι μου.
RC= red cards όπου και αν πήγε αυτός ο κακός ο άνθρωπος.
Ζήτω το γκρίχελαντ.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Pablo Garcia
Φιλε mike δε χρειαζεται να τρελαινεσαι ολοι ΠΑΟΚ ειμαστε απλα διαφωνουμε.
Θα σου απαντησω με μια ερωτηση. Ποιον παιχτη απο το κεντρο μας θα σε φοβιζε περισσοτερο αν ελειπε σε ευρωπαικο ματς? Ο Βερον, ο Σορλεν ή ο Γκαρσια. Σορρι φιλε αλλα δε τετοιο ματς με τον Γκαρσια μεσα δε φοβαμαι.
Το ξαναεγραψα και πιο πανω σκληρος παιχτης μπορει να ειναι αλλα μην τρωτε παπα μονο στο Ελλαντα εχει γινει τοσο εντονο αυτο. Δηλαδη σε 138 ματς (απο το 2001 και μετα) εχει 5 κοκκινες 74 κιτρινες και περιπου 3 φαουλ κατα μεσο ορο ανα ματς !!! Βρωμικος πολυ βρωμικος ο κυριος Γκαρσια ε?
Θα σου απαντησω με μια ερωτηση. Ποιον παιχτη απο το κεντρο μας θα σε φοβιζε περισσοτερο αν ελειπε σε ευρωπαικο ματς? Ο Βερον, ο Σορλεν ή ο Γκαρσια. Σορρι φιλε αλλα δε τετοιο ματς με τον Γκαρσια μεσα δε φοβαμαι.
Το ξαναεγραψα και πιο πανω σκληρος παιχτης μπορει να ειναι αλλα μην τρωτε παπα μονο στο Ελλαντα εχει γινει τοσο εντονο αυτο. Δηλαδη σε 138 ματς (απο το 2001 και μετα) εχει 5 κοκκινες 74 κιτρινες και περιπου 3 φαουλ κατα μεσο ορο ανα ματς !!! Βρωμικος πολυ βρωμικος ο κυριος Γκαρσια ε?
-
ariskatiforos
Re: Pablo Garcia
ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΘΕΟΣ!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Pablo Garcia
Αληθεύει ότι ο Γκαρσία δεν παίρνει 600.000€ το χρόνο βρέξει χιονίσει αλλά ότι τα λεφτά που θα πάρει εξαρτώνται από το πόσα παιχνίδια θα παίξει;
-
ariskatiforos
Re: Pablo Garcia
Αν δειτε στη πρωτη κιτρινη του σιμαο στον ιβιτς, ο σιμαο παει με τον αγκωνα με προφανη σκοπο να χτυπησει τον ιβιτς στο κεφαλι που ηδη εχει κερδισει τη κεφαλια!!ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΜΠΛΟ!!
Αυτο δειχνει ξεκαθαρα τις προθεσεις του ,αυτος ειναι ο υπουλος και βρωμικος, ποντικοι δημοσιογραφισκοι της χαβουζας ...
δε το ειχα συνειδοποιησει το ποσο πολυ μας φοβουνται!
πλεον ειναι ξεκαθαρο!!
εχουν κατασπηλωσει τη παοκαρα μας οι αλητες !
σκετη προπαγανδα!
ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ!!
Ο ΛΑΟΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ !!
ΑΓΝΟΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ!
Αυτο δειχνει ξεκαθαρα τις προθεσεις του ,αυτος ειναι ο υπουλος και βρωμικος, ποντικοι δημοσιογραφισκοι της χαβουζας ...
δε το ειχα συνειδοποιησει το ποσο πολυ μας φοβουνται!
πλεον ειναι ξεκαθαρο!!
εχουν κατασπηλωσει τη παοκαρα μας οι αλητες !
σκετη προπαγανδα!
ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ ΘΕΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ!!
Ο ΛΑΟΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΣΤΗ ΤΟΥΜΠΑ !!
ΑΓΝΟΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΟΚ!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ariskatiforos την Τετ 13 Μάιος 2009, 00:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Μερικές χιλιάδες* σελίδες παραπάνω ο αδελφός μου DimisK που δεν είχα ποτέ την τιμή να γνωρίσω έγραψε γι αυτά που σπείραμε και αυτά που θερίζουμε τώρα.
Αδερφέ Platon μη ζητάς να σβηστεί τίποτα τώρα. Είναι αργά.
*ένα από τα μεγαλύτερα σε έκταση τόπικ έγινε αυτό ενός ανθρώπου (που αν μείνει στην ομάδα, όπως έχω γράψει θα τον χειροκροτήσω με όλη μου την καρδιά) που μέχρι προχθές δεν ήξερε καν τι θα πει ΠΑΟΚ. Σήμερα αυτός είναι ο εκφραστής της ιδεολογίας μας.
Αφού είπα ότι δεν θα ξαναποστάρω εδώ ... τί θέλω και μπλέκω πάλι?
Αδερφέ Platon μη ζητάς να σβηστεί τίποτα τώρα. Είναι αργά.
*ένα από τα μεγαλύτερα σε έκταση τόπικ έγινε αυτό ενός ανθρώπου (που αν μείνει στην ομάδα, όπως έχω γράψει θα τον χειροκροτήσω με όλη μου την καρδιά) που μέχρι προχθές δεν ήξερε καν τι θα πει ΠΑΟΚ. Σήμερα αυτός είναι ο εκφραστής της ιδεολογίας μας.
Αφού είπα ότι δεν θα ξαναποστάρω εδώ ... τί θέλω και μπλέκω πάλι?
Re: Pablo Garcia
Γεια σου ρε αδερφε li4
Τι θα γινει ρε εκει στην ΠΑΕ. Θα περιμενουμε πολυ για την ανανεωση του γιγαντα ; Ο Λεοντιαδης πως το ειπε ; Α ρε μαγκες.....μας εφαγε ο νεοελληνισμος. Ξεχναμε. Πολυ ευκολα ξεχναμε. Πολυ φρου φρου και αρωματα στην Τουμπα. Σε αυτους που τα χωνεται στον Παυλαρα, το μονο που λεω, κριμα. Οχι τιποτε αλλο, αλλα θα τον βλεπετε για πολυ καιρο ακομα. Και εσεις, αλλα και ολοι οι υπολοιποι εν Ελλαδι. Αλλα ετσι ειναι. Ονειρα για σεντονια και μαλιστα το ειχατε σιγουρο.....αυτοι που κραζετε. Και σας χαλασε τα ονειρα ο Παυλος. Μονο αυτος. Σας εκλεψε τα 10 μυρια, που ειπε και ενας αλλος. Στην τσεπη σας θα πηγαινανε. Λες και απο το Ουεφα δε θα βγαλεις. Λες και δεν ξερετε οι ιδιοι, πως μονο με εναν πακετο επειχηρηματια θα μπορεσουμε να κανουμε αποτομη προοδο. Ολα αυτα τα ξερετε, αλλα πρεπει να σας τα χωσει καποιος χοντρα στη μαπα για να την παρετε χαμπαρι. Να πατησετε γη, να δειτε την πραγματικοτητα.. Για συνερθετε ορισμενοι.....
Οπως ειδατε, μιλησα γενικα, εκτος ενος. Οποιος εχει προβλημα με τα λεγομενα μου, απαντηση μονο με pm. Ειπαμε γνωμες ειναι και μπορει να ειναι διαφορετικες.
Υ.Γ. Το θεμα μας δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με το αυριανο παιχνιδι. Οποτε οι γνωμες συνεχιζονται. Το μυαλο μας ειναι εκει. Ελπιζω να ειναι και των παικτων.
Τι θα γινει ρε εκει στην ΠΑΕ. Θα περιμενουμε πολυ για την ανανεωση του γιγαντα ; Ο Λεοντιαδης πως το ειπε ; Α ρε μαγκες.....μας εφαγε ο νεοελληνισμος. Ξεχναμε. Πολυ ευκολα ξεχναμε. Πολυ φρου φρου και αρωματα στην Τουμπα. Σε αυτους που τα χωνεται στον Παυλαρα, το μονο που λεω, κριμα. Οχι τιποτε αλλο, αλλα θα τον βλεπετε για πολυ καιρο ακομα. Και εσεις, αλλα και ολοι οι υπολοιποι εν Ελλαδι. Αλλα ετσι ειναι. Ονειρα για σεντονια και μαλιστα το ειχατε σιγουρο.....αυτοι που κραζετε. Και σας χαλασε τα ονειρα ο Παυλος. Μονο αυτος. Σας εκλεψε τα 10 μυρια, που ειπε και ενας αλλος. Στην τσεπη σας θα πηγαινανε. Λες και απο το Ουεφα δε θα βγαλεις. Λες και δεν ξερετε οι ιδιοι, πως μονο με εναν πακετο επειχηρηματια θα μπορεσουμε να κανουμε αποτομη προοδο. Ολα αυτα τα ξερετε, αλλα πρεπει να σας τα χωσει καποιος χοντρα στη μαπα για να την παρετε χαμπαρι. Να πατησετε γη, να δειτε την πραγματικοτητα.. Για συνερθετε ορισμενοι.....
Οπως ειδατε, μιλησα γενικα, εκτος ενος. Οποιος εχει προβλημα με τα λεγομενα μου, απαντηση μονο με pm. Ειπαμε γνωμες ειναι και μπορει να ειναι διαφορετικες.
Υ.Γ. Το θεμα μας δεν εχει να κανει σε καμια περιπτωση με το αυριανο παιχνιδι. Οποτε οι γνωμες συνεχιζονται. Το μυαλο μας ειναι εκει. Ελπιζω να ειναι και των παικτων.
Re: Pablo Garcia
Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...
Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...
Ευχαριστω εκ των προτερων...
Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...
Ευχαριστω εκ των προτερων...
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Pablo Garcia
Pegasus1589 έγραψε:Αληθεύει ότι ο Γκαρσία δεν παίρνει 600.000€ το χρόνο βρέξει χιονίσει αλλά ότι τα λεφτά που θα πάρει εξαρτώνται από το πόσα παιχνίδια θα παίξει;
Ισχυει κατι τετοιο;
Συμφωνω,καλο θα ειναι να μην υπαρχουν ρατσιστικοι χαρακτηρισμοιPlaton έγραψε:Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...
Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...
Ευχαριστω εκ των προτερων...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LittleJohn την Τετ 13 Μάιος 2009, 00:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Ήρθες αργά τανγκό!Platon έγραψε:Φιλε μου Αriskatiforos αλλαξε σε παρακαλω το χαρακτηρισμο σου για το Σιμαο που εκτος απο εξυβριστικος, ειναι και ρατσιστικος...
Μας βλεπουν ολοι τωρα και το σαϊτ παρακολουθειτε, το ξερεις... Μη μας βαζεις σε μπελαδες...
Ευχαριστω εκ των προτερων...
Re: Pablo Garcia
Αργο ή γρηγορο τανγκο αδερφε Thrix, αρκετα προβληματα εχουμε σαν σαϊτ δε γουσταρω να φαμε και καμια μηνυση για λογια που γραφουμε χωρις να τα σκεφτουμε πρωτα.