5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: Pablo Garcia
Αλλαξτε το ονομα του τοπικ και καντε το "Τα Νεα της Εξεταστικης-Προοπτικες και Αγωνιες ΠΑΟΚτσηδων Τινέιτζερς".
Re: Pablo Garcia
Άσε ρε Χίντε τα μικρά ( αλλά και τα μεγάλα) παοκτσάκια να χαλαρώσουν λίγο.
Έχουμε αγώνα αύριο. Και για να μην είμαι οφ- τόπικ, μετά την τιμωρία του Γκαρσία έχω να δηλώσω :
ΘΑ ΦΤΥΣΩ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ, ΓΑΜΙΟΛΕΣ
Έχουμε αγώνα αύριο. Και για να μην είμαι οφ- τόπικ, μετά την τιμωρία του Γκαρσία έχω να δηλώσω :
ΘΑ ΦΤΥΣΩ ΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΣΑΣ, ΓΑΜΙΟΛΕΣ
Re: Pablo Garcia
έτσι όπως τα λες είναι Olorin......... φυσικά και ο Π.Α.Ο.Κ...δεν είναι μία ομάδα όπως όλες οι υπόλοιπες.......είναι κάτι το περίεργο.....κάτι το παραξενό.......κάτι το διαφορετικό για τον καθένα απο εμάς που υποστηρίζουμε αυτήν την ομάδα - ιδέα......... ταυτίζομαι απόλυτα με τα λεγόμενά σου.....γι'αυτό άλλωστε έγινα Π.Α.Ο.Κ...και όχι γαύρος, βάζελος, χανούμι.......και γι'αυτό η φανέλλα του Pablo θα είναι κρεμασμένη στον τοίχο του δωματίου μου.........ακριβώς πάνω απο το κρεβάτι μου......για να με θυμίζει στο μέλλον.....ακόμα και όταν ο Pablo θα έχει φύγει απο την ομάδα.......ότι κάποτε πέρασε ένας μεγάλος παίκτης...απο αυτήν την ομάδα......ΕΝΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΟ .......Olorin έγραψε:Ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα!
Ο ΠΑΟΚ πρεσβευει καποιες αξιες. Ακομα και το αγωνιστικο κομματι ερχεται σε δευτερη μοιρα μπροστα τους. Τι να το κανω αν βγουμε πρωταθλητες, ενω θα εχουμε ξεπουλησει τις αξιες μας ως ομαδα? Αυτες τις αξιες τις βλεπω ενσαρκωμενες στον Παμπλο Γκαρσια και γι'αυτο δεν θελω να φυγει! Ας αφησε την ομαδα με 10, ας βγουμε μονο ΟΥΕΦΑ, ολα αυτα ειναι δευτερευοντα μπροστα στο ιδεολογικο κομματι.
Ο στοχος της ομαδας μας ειναι να βγαζει στο γηπεδο την ταυτοτητα της. Διαφερουμε απο τους αλλους. Το αγωνιστικο κομματι ειναι το μεσο για να εκφρασουμε ως ΠΑΟΚ αυτα που μας πρεσβευουν. Και ο Παμπλο Γκαρσια το εχει καταφερει αυτο καλυτερο απο οποιοδηποτε αλλον παικτη, γι'αυτο η παραμονη του στην ομαδα ειναι επιτακτικη αναγκη! Και ας παιζει μονο 20 παιχνιδια τη χρονια.
Re: Pablo Garcia
Καποτε...στο μελλον, και να το θυμηθειτε αδερφια, οταν θα μιλαμε στα παιδια και τα εγγονια μας για τον ΠΑΟΚ, θα τους λεμε συν τοις αλλοις οτι ζησαμε τον ΠΑΟΚ, στα χρονια του Κουδα, στα χρονια του Κωστικου, στα χρονια του Ζαγορακη (σαν ποδοσφαιριστη)...
Θα τους λεμε επισης, οτι ζησαμε τον ΠΑΟΚ στα χρονια του Παμπλο Γκαρσια...στα χρονια της Αναγεννησης της Ομαδας μας !!!!
Θα τους λεμε επισης, οτι ζησαμε τον ΠΑΟΚ στα χρονια του Παμπλο Γκαρσια...στα χρονια της Αναγεννησης της Ομαδας μας !!!!
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Pablo Garcia
Μήπως ρε σεις υπερβάλετε από λίγο έως πολύ??
Μήπως σε κανα δυό χρονάκια όλα αυτά περί ηρώων και λαικών ηγετών θα φαίνονται ακόμα και σε σας που τα γράφετε λίγο υπερβολικά???
Μήπως έχουμε χορτάσει από μαγκιές(αλλά και από αδικίες)αλλά είμαστε πεινασμένοι για διακρίσεις???
Μήπως να το ξανασκεφτείτε λίγο???
Μήπως σε κανα δυό χρονάκια όλα αυτά περί ηρώων και λαικών ηγετών θα φαίνονται ακόμα και σε σας που τα γράφετε λίγο υπερβολικά???
Μήπως έχουμε χορτάσει από μαγκιές(αλλά και από αδικίες)αλλά είμαστε πεινασμένοι για διακρίσεις???
Μήπως να το ξανασκεφτείτε λίγο???
Re: Pablo Garcia
Αδελφε PABLO GARCIA αν καποιος δεν ειναι προσωπολατρης αυτος ειμαι σιγουρα εγω (και παρα πολλοι αλλοι βεβαια).
Το οτι εχεις δικαιο στα λεγομενα σου δεν το αμφισβητω καθολου. Το οτι εγραψα το παραπανω, το εγραψα για δυο λογους...
1. Δεν αντεχω την αδικια και αυτη τη στιγμη νοιωθω οτι ο συνονοματος σου εχει αδικηθει, οχι για την κοκκινη που πηρε, αλλα για αυτο το ανθρωποκυνηγιτο που γινετε εις βαρος του. Ο ανθρωπος Παμπλο Γκαρσια δεν το αξιζει. Για πολλους και διαφορους λογους που ειναι εξωαγωνιστικοι και λιγο πολυ γνωστοι.
2. Ολοι αυτοι που καποτε τον χειροκροτουσαν , επλεκαν διθυραμβους κι αγοραζαν φανελακια με τη μουρη του Τσε Γκαρσια και τωρα τον βριζουν, ας αναρωτηθουν ποιος ειναι ο "χαμενος" της υποθεσης. Ο Παμπλο Γκαρσια σιγουρα οχι.
Θεωρω οτι τοσο αγωνιστικα, οσο και κοινωνικα ο ανθρωπος αυτος ειναι παρεξηγημενος και το εχω γραψει και παλιοτερα. Καταδικασα τη γροθια του στο Ντιγκο, οπως επισης και ολη αυτη την υστερια που ακολουθησε, οπως καταδικαζω τωρα και τη σταυρωση του...
Η ιστορια μου φαινετε γνωστη απο το παρελθον, απο καποιον που σταυρωθηκε απο τους ιδιους τους οπαδους του, προδομενος εκ των εσω πριν "αλεκτωρ λαλησει τρις"...
Το οτι εχεις δικαιο στα λεγομενα σου δεν το αμφισβητω καθολου. Το οτι εγραψα το παραπανω, το εγραψα για δυο λογους...
1. Δεν αντεχω την αδικια και αυτη τη στιγμη νοιωθω οτι ο συνονοματος σου εχει αδικηθει, οχι για την κοκκινη που πηρε, αλλα για αυτο το ανθρωποκυνηγιτο που γινετε εις βαρος του. Ο ανθρωπος Παμπλο Γκαρσια δεν το αξιζει. Για πολλους και διαφορους λογους που ειναι εξωαγωνιστικοι και λιγο πολυ γνωστοι.
2. Ολοι αυτοι που καποτε τον χειροκροτουσαν , επλεκαν διθυραμβους κι αγοραζαν φανελακια με τη μουρη του Τσε Γκαρσια και τωρα τον βριζουν, ας αναρωτηθουν ποιος ειναι ο "χαμενος" της υποθεσης. Ο Παμπλο Γκαρσια σιγουρα οχι.
Θεωρω οτι τοσο αγωνιστικα, οσο και κοινωνικα ο ανθρωπος αυτος ειναι παρεξηγημενος και το εχω γραψει και παλιοτερα. Καταδικασα τη γροθια του στο Ντιγκο, οπως επισης και ολη αυτη την υστερια που ακολουθησε, οπως καταδικαζω τωρα και τη σταυρωση του...
Η ιστορια μου φαινετε γνωστη απο το παρελθον, απο καποιον που σταυρωθηκε απο τους ιδιους τους οπαδους του, προδομενος εκ των εσω πριν "αλεκτωρ λαλησει τρις"...
Re: Pablo Garcia
Αν πιστευαμε περισσοτερο στο διπλο στο ΟΑΚΑ απεναντι στο βαζελο (24/5),το θεμα Γκαρσια δε θα χε προκαλεσει τοσο ντορο.
Εγω αυτης της αποψης ειμαι και βγειτε και κραξτε με.
υ.γ.
εχω διαβασει ολες τις σελιδες και τις αποψεις στο θεμα απο κυριακη και μετα.
Εγω αυτης της αποψης ειμαι και βγειτε και κραξτε με.
υ.γ.
εχω διαβασει ολες τις σελιδες και τις αποψεις στο θεμα απο κυριακη και μετα.
Re: Pablo Garcia
Ξανασυμφωνώ κ ξαναλέω πέστα δερφέ μου Πλάτωνα...Platon έγραψε:Καποτε...στο μελλον, και να το θυμηθειτε αδερφια, οταν θα μιλαμε στα παιδια και τα εγγονια μας για τον ΠΑΟΚ, θα τους λεμε συν τοις αλλοις οτι ζησαμε τον ΠΑΟΚ, στα χρονια του Κουδα, στα χρονια του Κωστικου, στα χρονια του Ζαγορακη (σαν ποδοσφαιριστη)...
Θα τους λεμε επισης, οτι ζησαμε τον ΠΑΟΚ στα χρονια του Παμπλο Γκαρσια...στα χρονια της Αναγεννησης της Ομαδας μας !!!!
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΠΛΟ.... Ο άνθρωπος αυτός ήταν γραμμένο να έρθει στον ΠΑΟΚ.. ΤΕΛΟΣ!!!!
Ο άνθρωπος αυτός ξαναέδειξε σε όλους οτι ο ΠΑΟΚ είναι εδώ κ δεν μασάει κανέναν... Αντιδράει σε προκλήσεις κ ας του βγει σε κακό...
Μήπως τόσα χρόνια είμασταν μια χαρά κ τώρα μας κρέμασε ο ΠΑΜΠΛΟ;;;
ΠΑΜΠΛΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ... Αξίζει τα ΠΑΝΤΑ... κ τα μπλουζάκια κ τα πανό κ τα συνθήματα για πάρτη του...
ΤΙΜΗ Κ ΔΟΞΑ ΛΟΙΠΟΝ... Ναι είμαστε αλήτες..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Nigrita4 την Τρί 12 Μάιος 2009, 21:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Pablo Garcia
δεν ξέρω αν ο άνθρωπος Pablo Garcia αξίζει και τι αξίζει...ίσως θα μου άρεσε να κάνω και παρέα μαζί του...ίσως οι ιδέες του και η θεωρία του για τη ζωή να έχουν κάποια αξία....ίσως....αλλά να μου επιτρέψεις να πω ότι ο ποδοσφαιριστής Pablo Garcia αυτήν την υποτιθέμενη σταύρωση την προκάλεσε και την επεδίωξε με την έννοια ότι δεν έκανε και τίποτα-μα τίποτα που να την αποτρέψει....και λέω υποτιθέμενη γιατί δεν πιστεύω ότι περνάει δύσκολα...ίσως για μερικές μέρες....και στο χειρότερο σενάριο γι' αυτόν και να φύγει απ' τον ΠΑΟΚ κάποια άλλη ομάδα θα βρεί...έχει καλό βιογραφικό και πιστεύω αρκετά λεφτά που και να κόψει την μπάλλα δεν θα τον χαλάσει και πολύ.....και όταν με το καλό γυρίσει στην πατρίδα του όλα αυτά θα είναι γι' αυτόν μιά ανάμνηση....γλυκιά αλλά ανάμνηση....ενός κόσμου που πίστεψε σ' αυτόν και μιάς ομάδας που άνοιξε την αγκαλιά της και τον υποδέχθηκε με θέρμη....σταύρωση περνάει η ομάδα....και ο κόσμος....που βλέπει απ' την μιά μέρα στην άλλη η ομάδα από κει που ήταν καβάλα να γίνεται μπουρδέλο....με ευθύνη και του Pablo...και βέβαια όχι μόνο αυτού....και να ξέρεις όλα αυτά τα λέω ειλικρινά με πόνο καρδιάς.....γιατί διάλεξα το όνομα του για nick επειδή είχα παραστάσεις απ' αυτόν πριν έρθει....και μ' αρέσουν αυτού του είδους οι παίκτες.....οι αμίλητοι,που δεν κάνουν δημόσιες σχέσεις,που δεν θέλουν να γίνουν αρεστοί.οι Λατινοαργεντίνοι που ξέρουν πολύ μπάλλα και είναι και λίγο σκληροί.....και προχθές δικαιώθηκα κατά ένα μέρος....μέχρι την αποβολή ήταν κυριολεκτικά ο ηγέτης στο γήπεδο...ένα κέντρο μόνος του...χαφ που δεν έχουμε ξαναδεί στον ΠΑΟΚ....αλλά μετά το όριο ξεπεράστηκε απ' αυτόν που θα πρεπε να είναι διπλά προσεκτικός....και επειδή το συνέχισε και με δηλώσεις και με μαγκιές στον Σαριέγκι και μετά που το ματς έληξε και δεν υπήρχε η δικαιολογία των νεύρων πιστεύω ότι πρέπει να φύγει γιατί θα το ξανακάνει....και ας φαίνεται οξύμωρο να το λέω εγώ που έχω το όνομα του....με πόνο καρδιάς το λέω....γιατί ο ΠΑΟΚ χρειάζεται τέτοιους παίκτες και γιατί όσο έπαιξε ήταν κορυφαίος....
Οσο για αυτούς που τον αποθέωσαν και τον αποθεώνουν ακόμη....εγώ λαικούς ηγέτες και ήρωες δεν τους ψάχνω στην μπάλλα...και ειδικά σε ανθρώπους που αμείβονται αδρά και έχουν κάτι μήνες σ' αυτήν την χώρα...που δεν ξέρουν τι θα πεί ΠΑΟΚ και τι γάβρος και ίσως και να μην μάθουν και ποτέ γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει....που ίσως την άλλη χρονιά να παίζουν και με άλλη φανέλλα.....και μάλλον αυτοί που αποθέωναν έχουν και την περισσότερη ευθύνη για αυτά που έκανε o αγαπημένος τους Pablo....
Υ.Γ. και ειλικρινά μπροστά στην πίκρα που έφαγα εγώ και άλλοι 30000 που ήταν στο γήπεδο και δεν ξέρω πόσοι άλλοι εκτός,δεν δίνω δεκάρα για το τι και αν περνάει....
Οσο για αυτούς που τον αποθέωσαν και τον αποθεώνουν ακόμη....εγώ λαικούς ηγέτες και ήρωες δεν τους ψάχνω στην μπάλλα...και ειδικά σε ανθρώπους που αμείβονται αδρά και έχουν κάτι μήνες σ' αυτήν την χώρα...που δεν ξέρουν τι θα πεί ΠΑΟΚ και τι γάβρος και ίσως και να μην μάθουν και ποτέ γιατί απλά δεν τους ενδιαφέρει....που ίσως την άλλη χρονιά να παίζουν και με άλλη φανέλλα.....και μάλλον αυτοί που αποθέωναν έχουν και την περισσότερη ευθύνη για αυτά που έκανε o αγαπημένος τους Pablo....
Υ.Γ. και ειλικρινά μπροστά στην πίκρα που έφαγα εγώ και άλλοι 30000 που ήταν στο γήπεδο και δεν ξέρω πόσοι άλλοι εκτός,δεν δίνω δεκάρα για το τι και αν περνάει....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PABLO GARCIA2 την Τρί 12 Μάιος 2009, 21:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Pablo Garcia
Αυτη η τιμωρια ειναι ενα ακομα δειγμα του τι σημαινει για αυτους ο ΠΑΟΚ. Τιποτα δεν σημαινει για αυτους η ομαδα μας δυστυχως. Αμα μπορουσαν θα ειχαν διωξει τον Παμπλο απο την χωρα.
ΑΛΗΤΕΣ ΜΟΝΟ
ΑΛΗΤΕΣ ΜΟΝΟ
Re: Pablo Garcia
Λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι ....
κάποιους από εσάς σας λυπάμαι πραγματικά και ας είχα κάποιους αρκετά ψηλά στο δείκτη εκτίμησής μου
ας τον χαίρεστε και ας βρείτε μόνοι σας τη μύγα...
λυπάμαι...
κάποιους από εσάς σας λυπάμαι πραγματικά και ας είχα κάποιους αρκετά ψηλά στο δείκτη εκτίμησής μου
ας τον χαίρεστε και ας βρείτε μόνοι σας τη μύγα...
λυπάμαι...
-
The Great Gatsby
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 21:50
Re: Pablo Garcia
Giati den anarotietai kaneis ti ekane i pae gia na prostatepsei ton Garcia?
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Re: Pablo Garcia
Αδερφε PABLO GARCIA σε καταλαβαινω και καταλαβαινω και το υφος των γραπτων σου.
Αν ειναι να φυγει ο Παμπλο, θα φυγει κι ας φυγει. Οπως λες κι εσυ θα του ειμαστε μια γλυκια αναμνηση ισως. Αυτος τη δουλεια του κανει αλλωστε.
Εμεις τι κανουμε μετα??? Παιρνουμε καποιον αλλον και ολα καλα???? Αγωνιστικα ισως!!! Γιατι οχι???
Αλλα αδερφε μου εγω δε μπορω να δεχτω τη σκεψηή την προοπτικη, οτι τον εδιωξα επειδη ετσι ηθελε ο γαυροβαζελος ή τα κεντρα εξουσιας. Οτι επειδη μου το υπεδειξαν ή μου το επεβαλαν οι μηχανισμοι της σουπερ λιγκας.
Αν ειναι να τον διωξω, να τον διωξω γιατι δε μου κανει... Αλλιως θελω να μεινει!!!!
Ολα τα αλλα δεν μπορω να τα δεχτω. Σορρυ. Και δεν ειμαι και προσωπολατρης, ουτε ο Παμπλο Γκαρσια ειναι ο αγαπημενος μου παικτης. Τα ιδια θα ελεγα και για τον Αναστασακο, τον Βαγγελή ή τον Ριζο...
Φαντασου να φυγει απο εμας και να παει σε γαυρο ή βαζελο...το εγραψα και στο τοπικ για τις μεταγραφες...αδιανοητο σεναριο.
Να μη μακρυγορω...οτι ειναι να γιναι θα γινει...το πεπρωμενον φυγειν αδυνατον. Ειμαι προετοιμασμενος για καθε ενδεχομενο. Ετσι ειναι το ποδοσφαιρο.
Αν ειναι να φυγει ο Παμπλο, θα φυγει κι ας φυγει. Οπως λες κι εσυ θα του ειμαστε μια γλυκια αναμνηση ισως. Αυτος τη δουλεια του κανει αλλωστε.
Εμεις τι κανουμε μετα??? Παιρνουμε καποιον αλλον και ολα καλα???? Αγωνιστικα ισως!!! Γιατι οχι???
Αλλα αδερφε μου εγω δε μπορω να δεχτω τη σκεψηή την προοπτικη, οτι τον εδιωξα επειδη ετσι ηθελε ο γαυροβαζελος ή τα κεντρα εξουσιας. Οτι επειδη μου το υπεδειξαν ή μου το επεβαλαν οι μηχανισμοι της σουπερ λιγκας.
Αν ειναι να τον διωξω, να τον διωξω γιατι δε μου κανει... Αλλιως θελω να μεινει!!!!
Ολα τα αλλα δεν μπορω να τα δεχτω. Σορρυ. Και δεν ειμαι και προσωπολατρης, ουτε ο Παμπλο Γκαρσια ειναι ο αγαπημενος μου παικτης. Τα ιδια θα ελεγα και για τον Αναστασακο, τον Βαγγελή ή τον Ριζο...
Φαντασου να φυγει απο εμας και να παει σε γαυρο ή βαζελο...το εγραψα και στο τοπικ για τις μεταγραφες...αδιανοητο σεναριο.
Να μη μακρυγορω...οτι ειναι να γιναι θα γινει...το πεπρωμενον φυγειν αδυνατον. Ειμαι προετοιμασμενος για καθε ενδεχομενο. Ετσι ειναι το ποδοσφαιρο.
Re: Pablo Garcia
Μου φαινεται πολυ αστειο ο τροπος που αφοριζεται η πλειοψηφεια -νομιζω- του κοσμου, η οποια ειναι υπερ του Παμπλο. Οσοι δεν τον θελετε, με γεια σας με χαρα σας. Και εχετε πολλες πιθανοτητες να τον δειτε να απομακρυνεται μιας και το "θηριο"-ελληνικο ποδοσφαιρο τον εχει αποκηρυξει!
Αλλος ενας λογος που τον καθιστα συμβολο στο μυαλο μου! Προσωπικα αδιαφορω για βαθμους, νικες, πρωταθληματα και κυπελλα. Ή για να ακριβολογω τα βαζω σε δευτερη μοιρα.
Για μενα προεχει η ΠΑΟΚτσηδικη οπαδικη μου φιλοσοφια! Και αυτη την ενσαρκωνει με τον καλυτερο τροπο ο Γκαρσια! Ο μονος που φερεται φυσιολογικα στο ελληνικο πρωταθλημα! Τον αδικουν και αντιδραει!
ΥΓ Καποτε ο Τζονι Νιουμαν τρελαθηκε και ορμησε σε διαιτητη. Και καλα εκανε γιατι ηταν μαγκας και δε γουσταρε να τον αδικουν!
ΥΓ1 Εσεις που δεν τον θελετε... ας-οικτιρετε!
Αλλος ενας λογος που τον καθιστα συμβολο στο μυαλο μου! Προσωπικα αδιαφορω για βαθμους, νικες, πρωταθληματα και κυπελλα. Ή για να ακριβολογω τα βαζω σε δευτερη μοιρα.
Για μενα προεχει η ΠΑΟΚτσηδικη οπαδικη μου φιλοσοφια! Και αυτη την ενσαρκωνει με τον καλυτερο τροπο ο Γκαρσια! Ο μονος που φερεται φυσιολογικα στο ελληνικο πρωταθλημα! Τον αδικουν και αντιδραει!
ΥΓ Καποτε ο Τζονι Νιουμαν τρελαθηκε και ορμησε σε διαιτητη. Και καλα εκανε γιατι ηταν μαγκας και δε γουσταρε να τον αδικουν!
ΥΓ1 Εσεις που δεν τον θελετε... ας-οικτιρετε!
Re: Pablo Garcia
ρε αδερφέ Πλάτο ....
μα την παναγία δεν σε καταλαβαίνω σήμερα
ποιός μ@λ@κ@ς θα τον πάρει τον Γκαρσία και με τι κριτήρια???
να του παίζει κυριλέ ένα παιχνίδι...
στο επόμενο να βγαίνει με κόκκινη και να κρεμάει την ομάδα αφήνοντάς την κουτσή...
να μην παίζει για τα επόμενα 3-4 παιχνίδια
το ότι δεν στέριωσε στις προηγούμενες ομάδες του (ενώ οι ποδοσφαιρικές του αρετές βγάζουν μάτια) δεν μας προβληματίζει καθόλου?
κρίμα δηλαδή τους παιχταράδες που είδαμε στα στα νιάτα μας και κρεμαστήκαμε τώρα από τα αρχίδια του ουρουγουανού
μα την παναγία δεν σε καταλαβαίνω σήμερα
ποιός μ@λ@κ@ς θα τον πάρει τον Γκαρσία και με τι κριτήρια???
να του παίζει κυριλέ ένα παιχνίδι...
στο επόμενο να βγαίνει με κόκκινη και να κρεμάει την ομάδα αφήνοντάς την κουτσή...
να μην παίζει για τα επόμενα 3-4 παιχνίδια
το ότι δεν στέριωσε στις προηγούμενες ομάδες του (ενώ οι ποδοσφαιρικές του αρετές βγάζουν μάτια) δεν μας προβληματίζει καθόλου?
κρίμα δηλαδή τους παιχταράδες που είδαμε στα στα νιάτα μας και κρεμαστήκαμε τώρα από τα αρχίδια του ουρουγουανού