Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Καμία σχέση ο Γκάρυ με τον Ποντένσε στο στυλ παιχνιδιού.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
της φενερ παντως πανηγυριζουν που φευγει ο γκαρι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ο Ζαιντού πάει Πόρτο.
Αχ Γκάρι, θα με πληγώσει αφάνταστα να σε δω με γαύρικη φανέλα.
Αχ Γκάρι, θα με πληγώσει αφάνταστα να σε δω με γαύρικη φανέλα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Από την Τουρκία βγαίνει ότι ο Γκάρυ έλυσε το συμβόλαιό του με τη Φενέρ, καθώς θα δανειστεί στον δαφνοτσιμπουκωμένο.
Θα τον δούμε λοιπόν με την ερυθρόλευκη...
Θα τον δούμε λοιπόν με την ερυθρόλευκη...
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Εν τω μεταξύ ο Γκάρι είναι μεγάλος βλάκας γιατί ο ΠΑΟΚ τον πήρε κυριολεκτικά από τα αζητητα και τον έκανε εκατομμυριούχο, αλλά δεν πειράζει όπου πήγε τα τελευταία χρόνια σαν αποτυχημένος έφυγε. Άρα καλή αποτυχία και στον γαύρο να του ευχηθώ.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ιδιαίτερα ευγενή σε βρίσκω. Γράψε το κανονικά, όπως αρμόζει ρε. Στα παπάρια μας.obanebane έγραψε:Στα @@ μας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Χ4navigator11 έγραψε:Ιδιαίτερα ευγενή σε βρίσκω. Γράψε το κανονικά, όπως αρμόζει ρε. Στα παπάρια μας.obanebane έγραψε:Στα @@ μας.
Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Καλά ότι ήταν ελαφρύς στο μυαλό το είχαμε δει και από την θητεία του σε μας όταν δεν μπορούσε να πηδηξει τις διαφημιστικες πινακίδες ύψους 80cm για να πανηγυρίσει...ron-swanson έγραψε:Εν τω μεταξύ ο Γκάρι είναι μεγάλος βλάκας γιατί ο ΠΑΟΚ τον πήρε κυριολεκτικά από τα αζητητα και τον έκανε εκατομμυριούχο, αλλά δεν πειράζει όπου πήγε τα τελευταία χρόνια σαν αποτυχημένος έφυγε. Άρα καλή αποτυχία και στον γαύρο να του ευχηθώ.
Κατά τα άλλα μακάρι θέλουμε δυνατό γαυρο
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Τα στατιστικά του πέσανε εντελώς με όλα αυτά τα σουετα φερτα..
Ίσως οι αποδοτικότερα χρονιές ήταν σε εμάς!
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ίσως οι αποδοτικότερα χρονιές ήταν σε εμάς!
Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Κάτι σαν τον Μακ δηλαδή.sourmenetes έγραψε:Τα στατιστικά του πέσανε εντελώς με όλα αυτά τα σουετα φερτα..
Ίσως οι αποδοτικότερα χρονιές ήταν σε εμάς!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Πολύ πιθανό. Νούμερα πωλήσεων και γαύρος είναι μια παλιά επαναλαμβανόμενη ιστορία. Να τραφούν πολλοί και διάφοροι από τη μεταγραφή μπορεί, να πάρουν πραγματικά αυτά τα χρήματα αποκλείεται. Να φανταστείς μόνο η Ντεπορτίβο έχει κρατήσει 30% δικαιώματα επί της μεταπώλησης και το γράφει αυτό ο Οικονομίδης, που δεν λέει παπάτζες.Demir έγραψε:Τώρα σοβαρά πουλήσανε γκιγιερμε 6 χαρτιά ;;
Ο ίδιος δε ο ποδοσφαιριστής στο insta έγραψε ότι ο ίδιος πίεσε πολύ ώστε να γίνει αποδεκτή μία προσφορά για την αγορά του που δεν ήταν οικονομικά ικανοποιητική.
"I urged the Club to accept my desire to leave and not participate in the Cup final in order to continue my career in another club, while the financial proposal that Olympiacos has to accept was not in any way satisfactory"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Παρ 28 Αύγ 2020, 14:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
καλα ο γκαρι θα δωσει λυσεις ελλαδα σιγουρα. το θεμα ειναι ομως αυτο που ειπε ο μπανε. στα παπαρια μας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ήρθε ο καιρός ο Γκάρρυ να απολαύσει τη ζωή. Μια χαρά έχει οικονομήσει μέχρι τώρα, χρειάζεται φραπεδιά και σαγιονάρα. Άσε που δε νομίζω ότι μπορεί να κάνει και τη διαφορά πλέον και έχει συνηθίσει να παίζει μόνο για το παντεσπάνι. Tη χρονιά 22-23 που τελειώνει η συμβολαιάρα του μπορεί να ξανασχοληθεί αν θέλει και νέο καλό. Μπορεί και να μην το χρειάζεται στα 33 του.
Θα μπορούσαν να φέρουν καλύτερο. Μια χαρά
Θα μπορούσαν να φέρουν καλύτερο. Μια χαρά