Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από tolis01 »

Καμία σχέση ο Γκάρυ με τον Ποντένσε στο στυλ παιχνιδιού.
laska4
Δημοσιεύσεις: 3959
Εγγραφή: Τετ 30 Αύγ 2017, 16:55

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από laska4 »

της φενερ παντως πανηγυριζουν που φευγει ο γκαρι
Άβαταρ μέλους
Bono.
Δημοσιεύσεις: 957
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:16

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Bono. »

Ο Ζαιντού πάει Πόρτο.
Αχ Γκάρι, θα με πληγώσει αφάνταστα να σε δω με γαύρικη φανέλα.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Από την Τουρκία βγαίνει ότι ο Γκάρυ έλυσε το συμβόλαιό του με τη Φενέρ, καθώς θα δανειστεί στον δαφνοτσιμπουκωμένο.

Θα τον δούμε λοιπόν με την ερυθρόλευκη...
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από obanebane »

Στα @@ μας.
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από ron-swanson »

Εν τω μεταξύ ο Γκάρι είναι μεγάλος βλάκας γιατί ο ΠΑΟΚ τον πήρε κυριολεκτικά από τα αζητητα και τον έκανε εκατομμυριούχο, αλλά δεν πειράζει όπου πήγε τα τελευταία χρόνια σαν αποτυχημένος έφυγε. Άρα καλή αποτυχία και στον γαύρο να του ευχηθώ.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21300
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από navigator11 »

obanebane έγραψε:Στα @@ μας.
Ιδιαίτερα ευγενή σε βρίσκω. Γράψε το κανονικά, όπως αρμόζει ρε. Στα παπάρια μας.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από pilotos »

navigator11 έγραψε:
obanebane έγραψε:Στα @@ μας.
Ιδιαίτερα ευγενή σε βρίσκω. Γράψε το κανονικά, όπως αρμόζει ρε. Στα παπάρια μας.
Χ4

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από paoki19 »

ron-swanson έγραψε:Εν τω μεταξύ ο Γκάρι είναι μεγάλος βλάκας γιατί ο ΠΑΟΚ τον πήρε κυριολεκτικά από τα αζητητα και τον έκανε εκατομμυριούχο, αλλά δεν πειράζει όπου πήγε τα τελευταία χρόνια σαν αποτυχημένος έφυγε. Άρα καλή αποτυχία και στον γαύρο να του ευχηθώ.
Καλά ότι ήταν ελαφρύς στο μυαλό το είχαμε δει και από την θητεία του σε μας όταν δεν μπορούσε να πηδηξει τις διαφημιστικες πινακίδες ύψους 80cm για να πανηγυρίσει...
Κατά τα άλλα μακάρι θέλουμε δυνατό γαυρο :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από sourmenetes »

Τα στατιστικά του πέσανε εντελώς με όλα αυτά τα σουετα φερτα..

Ίσως οι αποδοτικότερα χρονιές ήταν σε εμάς!

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Demir »

Τώρα σοβαρά πουλήσανε γκιγιερμε 6 χαρτιά ;;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106608
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

sourmenetes έγραψε:Τα στατιστικά του πέσανε εντελώς με όλα αυτά τα σουετα φερτα..

Ίσως οι αποδοτικότερα χρονιές ήταν σε εμάς!
Κάτι σαν τον Μακ δηλαδή.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Demir έγραψε:Τώρα σοβαρά πουλήσανε γκιγιερμε 6 χαρτιά ;;
Πολύ πιθανό. Νούμερα πωλήσεων και γαύρος είναι μια παλιά επαναλαμβανόμενη ιστορία. Να τραφούν πολλοί και διάφοροι από τη μεταγραφή μπορεί, να πάρουν πραγματικά αυτά τα χρήματα αποκλείεται. Να φανταστείς μόνο η Ντεπορτίβο έχει κρατήσει 30% δικαιώματα επί της μεταπώλησης και το γράφει αυτό ο Οικονομίδης, που δεν λέει παπάτζες.

Ο ίδιος δε ο ποδοσφαιριστής στο insta έγραψε ότι ο ίδιος πίεσε πολύ ώστε να γίνει αποδεκτή μία προσφορά για την αγορά του που δεν ήταν οικονομικά ικανοποιητική.

"I urged the Club to accept my desire to leave and not participate in the Cup final in order to continue my career in another club, while the financial proposal that Olympiacos has to accept was not in any way satisfactory"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Παρ 28 Αύγ 2020, 14:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από jibbie »

καλα ο γκαρι θα δωσει λυσεις ελλαδα σιγουρα. το θεμα ειναι ομως αυτο που ειπε ο μπανε. στα παπαρια μας.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Ήρθε ο καιρός ο Γκάρρυ να απολαύσει τη ζωή. Μια χαρά έχει οικονομήσει μέχρι τώρα, χρειάζεται φραπεδιά και σαγιονάρα. Άσε που δε νομίζω ότι μπορεί να κάνει και τη διαφορά πλέον και έχει συνηθίσει να παίζει μόνο για το παντεσπάνι. Tη χρονιά 22-23 που τελειώνει η συμβολαιάρα του μπορεί να ξανασχοληθεί αν θέλει και νέο καλό. Μπορεί και να μην το χρειάζεται στα 33 του.
Θα μπορούσαν να φέρουν καλύτερο. Μια χαρά
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”