11. Zlatan Muslimović
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Καθομουν σε μια γωνια της μπουτικ του ΠΑΟΚ πριν λιγο καιρο, περιμενοντας την εναρξη της προσφορας για ασπρομαυρα μπεγλερια απο κεχριμπαρι Μπανγκαλορε.
Εκει λοιπον που ειχε κολλησει το βλεμμα μου σε μια υπαλληλο με γοητευτικη εξωτερικη εμφανιση, σκεφτηκα να πιασω κουβεντα, ωστε να περασει η ωρα ευχαριστα.
Της εδειξα ενα φουτερ με κουκουλα που εφερε το μοττο "ΠΑΟΚ εναντιων ολων" και ξεκινησα ενα ανουσιο σμολ-τοκ σχετικα με το τι ειναι χειροτερο.
Να σε συλλαβει κανεις φορωντας το φουτερ η να αιχμαλωτισει το λογισμο σου ενα ζευγαρι σπινθηροβολα ματια που καθρεφτιζουν αυτο που θα ηθελες να εισαι.
Πριν η δεσποινιδα με το ελκυστικο χαμογελο απαντησει, με σκουντα ο Μουσλιμοβιτς που εκεινη την ωρα βρισκοταν στην μπουτικ.
Περνα φουριοζος διπλα μου φωναζοντας πως ψαχνει "αμπιγιε" ρουχα για την γκαρνταρομπα τη δικια του καθως και για τον φιλο του τον Σαντος.
Τον ρωτω τι συνεβη και ειναι τοσο εκνευρισμενος. Μου απαντησε πως πηγε σε ενα επωνυμο καταστημα ρουχων στη Θεσσαλονικη, οπου οι υπαλληλοι -μεχρι να του πουλησουν ενα καλοκαιρινο φανελακι-τιραντα αλα Μινερβα- τον φλομωσαν με πιεστικες ερωτησεις γυρω απο τα τεκταινομενα στην ομαδα μεσα κι εξω απο τα αποδυτηρια.
Ειναι δυσαρεστημενος απο την ευτελη ποιοτητα υφασματων που αντικρισε στο εν λογω καταστημα, για αυτο εψαχνε στην μπουτικ εστω και για προιοντα στοκ απο την εποχη κολασης Κασσιματη.
Να διευκρινισω, τελος, πως το περιστατικο που περιεγραψα δεν ξερω αν ειναι αληθινο η φανταστικο, καθοτι εκεινη τη μερα ειχα φαει περισσοτερες απο 9 σοκοφρετες, 4 ποκετ παι και 3 σερενατες που μου προκαλουν ποτε-ποτε παραισθησεις.
Εκει λοιπον που ειχε κολλησει το βλεμμα μου σε μια υπαλληλο με γοητευτικη εξωτερικη εμφανιση, σκεφτηκα να πιασω κουβεντα, ωστε να περασει η ωρα ευχαριστα.
Της εδειξα ενα φουτερ με κουκουλα που εφερε το μοττο "ΠΑΟΚ εναντιων ολων" και ξεκινησα ενα ανουσιο σμολ-τοκ σχετικα με το τι ειναι χειροτερο.
Να σε συλλαβει κανεις φορωντας το φουτερ η να αιχμαλωτισει το λογισμο σου ενα ζευγαρι σπινθηροβολα ματια που καθρεφτιζουν αυτο που θα ηθελες να εισαι.
Πριν η δεσποινιδα με το ελκυστικο χαμογελο απαντησει, με σκουντα ο Μουσλιμοβιτς που εκεινη την ωρα βρισκοταν στην μπουτικ.
Περνα φουριοζος διπλα μου φωναζοντας πως ψαχνει "αμπιγιε" ρουχα για την γκαρνταρομπα τη δικια του καθως και για τον φιλο του τον Σαντος.
Τον ρωτω τι συνεβη και ειναι τοσο εκνευρισμενος. Μου απαντησε πως πηγε σε ενα επωνυμο καταστημα ρουχων στη Θεσσαλονικη, οπου οι υπαλληλοι -μεχρι να του πουλησουν ενα καλοκαιρινο φανελακι-τιραντα αλα Μινερβα- τον φλομωσαν με πιεστικες ερωτησεις γυρω απο τα τεκταινομενα στην ομαδα μεσα κι εξω απο τα αποδυτηρια.
Ειναι δυσαρεστημενος απο την ευτελη ποιοτητα υφασματων που αντικρισε στο εν λογω καταστημα, για αυτο εψαχνε στην μπουτικ εστω και για προιοντα στοκ απο την εποχη κολασης Κασσιματη.
Να διευκρινισω, τελος, πως το περιστατικο που περιεγραψα δεν ξερω αν ειναι αληθινο η φανταστικο, καθοτι εκεινη τη μερα ειχα φαει περισσοτερες απο 9 σοκοφρετες, 4 ποκετ παι και 3 σερενατες που μου προκαλουν ποτε-ποτε παραισθησεις.
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Γυρισε να εξυπηρετησει τον Μουσλιμοβιτς και με παρατησε λεγοντας μου πως βλεμματα που αιχμαλωτιζουν υποχωρουν μπροστα στο δεος που νιωθει κανεις οταν ο Ορφεας γυρνα πισω του να αντικρισει την Ευριδικη στον Αδη για μια στερνη φορα και συλλαμαβανεται απο την Νιτσεικη θεωρηση της αβυσσου της ψυχης. Και να μην ξεχασω να ριξω μια ματια και στις προσφορες για μινι-σοκολατες γαλακτος ΠΑΟΚ στο ταμειο.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
δεν ξερω αν ειναι δυσαρεστημενος,ξενερωμενος ή οτιδηποτε αλλο...
ειναι παιχτης της ομαδας μου, με εκανε απο την πρωτη εμφανιση του να τον γουσταρω, παλευει σε ολα τα παιχνιδια, καθεται στις προπονησεις και κανει ασκησεις παραπανω οταν οι αλλοι κανουν ντους, οταν βαζει γκολ το βλεπω στα ματια του οτι γουσταρει, οταν χανει γκολ γουσταρω που τρελαινεται, ακομα και οταν εχει να σκοραρει απο τον γεναρη και εχει χασει τη φορμα του τον μπακα τον τροφοδοτει σωστα παλευοντας με ποσους αμυντικους ακομα και στο 90'+, ειναι ο μονος επιθετικος μας που τρεχει τοσο πολυ (θυμηθειτε ΠΑΟΚ-αρης α γυρο που γυρισε στο κορνερ στην 4α μπροστα για να μαρκαρει στο 85') και πολλα ακομα...
διαβαζω για παλτα, τοργκελε κτλ απο ορισμενους αδερφους μας και πραγματικα απορω...
ισως το λαθος του ηταν που μας εκανε ολους μας να νομιζουμε, οτι ηρθε ο ντρογκμπα στην ΤΟΥΜΠΑ αλλα και παλι για εμενα αυτο ειναι συγχωρητεο και οποιος καταλαβε καταλαβε...
ειναι παιχτης της ομαδας μου, με εκανε απο την πρωτη εμφανιση του να τον γουσταρω, παλευει σε ολα τα παιχνιδια, καθεται στις προπονησεις και κανει ασκησεις παραπανω οταν οι αλλοι κανουν ντους, οταν βαζει γκολ το βλεπω στα ματια του οτι γουσταρει, οταν χανει γκολ γουσταρω που τρελαινεται, ακομα και οταν εχει να σκοραρει απο τον γεναρη και εχει χασει τη φορμα του τον μπακα τον τροφοδοτει σωστα παλευοντας με ποσους αμυντικους ακομα και στο 90'+, ειναι ο μονος επιθετικος μας που τρεχει τοσο πολυ (θυμηθειτε ΠΑΟΚ-αρης α γυρο που γυρισε στο κορνερ στην 4α μπροστα για να μαρκαρει στο 85') και πολλα ακομα...
διαβαζω για παλτα, τοργκελε κτλ απο ορισμενους αδερφους μας και πραγματικα απορω...
ισως το λαθος του ηταν που μας εκανε ολους μας να νομιζουμε, οτι ηρθε ο ντρογκμπα στην ΤΟΥΜΠΑ αλλα και παλι για εμενα αυτο ειναι συγχωρητεο και οποιος καταλαβε καταλαβε...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ouzo έγραψε:Θα σας πω στα ίσα τι έγινε. Από εκεί και πέρα ας αφήσουμε το χρόνο να μας δείξει τι θα γίνει.
Ο κουμπάρος μου δουλεύει σε κατάστημα επώνυμων ανδρικών ειδών ένδυσης. Σκάει μύτη ο Ζλάταν μαζί με κάποιον άλλον και ψωνίζουν από το μαγαζί και μιας και δεν υπήρχαν άλλοι πελάτες, το φιλαράκι μου με κάποιον άλλον υπάλληλο από το μαγαζί του έπιασαν τη κουβέντα. Μέσα στη κουβέντα ο Ζλάταν ανέφερε ότι είναι πολύ δυσαρεστημένος με τον Σάντος και ότι θέλει να φύγει από την ομάδα. Ίσως καθοριστικός ρόλος που τα είπε αυτά ο Μουσλίμοβιτς να ήταν ότι ο άλλος υπάλληλος ήταν ερπετό και να θέλησε με αυτόν τον τρόπο να φανεί αρεστός. Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω. Απλά μου έκανε εντύπωση πώς τέτοιες κουβέντες τις ξεστομίζει ο Μούσλι δημόσια και μάλιστα σε αγνώστους. Αυτή η κουβέντα έγινε μετά το παιχνίδι του ΠΑΟΚ με τον γαύρο για το πρωτάθλημα, στη Τούμπα.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Παιδια πιστευω οτι ο Ζλαταν δεν θα φυγει απο την ομαδα. Την γουσταρει οσο τον γουσταρουμε κι εμεις και παντα προσπαθει να μας κανει χαρουμενους....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Μήπως επειδή δεν παίζει στη θέση του?adam04 έγραψε:Μαλλον ειναι δυσαρεστημενος,γιατι δεν παιζει.![]()
Πλακα μας κανεις;Γιατι να εχει προβλημα με τον Σαντος;
Στην αρχή που έπαιζε μόνος του στην κορυφή απέδιδε περισσότερο, τώρα που παίζει πιο πίσω κι έχει δίπλα του κι άλλον χάνεται από την περιοχή!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Γκας, δες το στατιστικά μόνο..
Πόσες φορές παίζοντας ο Μούσλι με παρτενέρ πέτυχε γκολ??
Μόνο με τον Πανθρακικό!!!
Πόσες φορές παίζοντας ο Μούσλι με παρτενέρ πέτυχε γκολ??
Μόνο με τον Πανθρακικό!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
free4 για άλλους λόγους γελάω και όχι με αυτό που έγραψες.
Απλά κάποιοι έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν και όλο και κάτι σκαρφίζονται ώρες ώρες για αυτό.
Ηρεμία δεν θα έχει ποτέ αυτή η ομάδα τέτοιοι που είμαστε.
Απλά κάποιοι έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν και όλο και κάτι σκαρφίζονται ώρες ώρες για αυτό.
Ηρεμία δεν θα έχει ποτέ αυτή η ομάδα τέτοιοι που είμαστε.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
free,τωρα μολις ειδα το πρωτο ημιχρονο στο novasports 1.
O Μουσλι εκανε φοβερο παιχνιδι.Τοσους συνδειασμους μεταξυ Μουσλι,Ιβιτς,Χουτου και Λακη,δεν ειδα σε ολα τα αλλα παιχνιδια μας μαζι.Εμενα μου φανηκε να το διασκεδαζη,βλεπε της τρεις ασιστ τετ α τετ
σε Χουτο,Ιβιτς και Λακη,οπως και μια που δεχτηκε αυτος απο τον Χουτο.Σε καθε περιπτωση καλυτερα ετσι,παρα μονος του μπροστα και να μην ακουμπαει μπαλα.
O Μουσλι εκανε φοβερο παιχνιδι.Τοσους συνδειασμους μεταξυ Μουσλι,Ιβιτς,Χουτου και Λακη,δεν ειδα σε ολα τα αλλα παιχνιδια μας μαζι.Εμενα μου φανηκε να το διασκεδαζη,βλεπε της τρεις ασιστ τετ α τετ
σε Χουτο,Ιβιτς και Λακη,οπως και μια που δεχτηκε αυτος απο τον Χουτο.Σε καθε περιπτωση καλυτερα ετσι,παρα μονος του μπροστα και να μην ακουμπαει μπαλα.
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Τωρα ο Μουσλι ειναι παικτης του ΠΑΟΚ και ετσι τον αντιμετωπιζουμε.Αμα ερθει το καλοκαιρακι,ολες οι ικανοποιητικες προτασεις για ολους μας τους παικτες ειναι καλοδεχουμενες,αρκει να αποδειχτουν συμφερουσες για την ομαδα.Αλλωστε αυτο ειπε και ο Ζαγορακης στην συνεντευξη,ολοι πωλουνται αρκει ο Βρυζας να του πει οτι μπορει να βρεθει αντικαταστατης,και αμα βαλουμε στο ταμειο καποια εκατομμυρια εστω και λιγοτερα απο αυτα που γραφτηκαν,σιγουρα θα μπορεσουμε να φερουμε ισαξιο,αν οχι και καλυτερο επιθετικο.
Και ο Ζαγορας αυτο ελεγε σημερα παντως,αφηνε να εννοηθει οτι μαλλον θα πουληθει το καλοκαιρι
Και ο Ζαγορας αυτο ελεγε σημερα παντως,αφηνε να εννοηθει οτι μαλλον θα πουληθει το καλοκαιρι