Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από LittleJohn »

peris έγραψε:ε αφου εκλεισε γιατι να χαραμηζουμε τα βουντου μας για αυτον?
να τα κρατησουμε για τον επομενο

εκεινο το παλτο ο τορες αραγε θα μπορεσει να δεσει με τον μουσλι :) :)
Τι να την κανεις αυτην την λουγκρα να 'ουμ,μονο μαλλι και πιστολακι ειναι.Τωρα που εχει οικονομικα προβληματα η Βαλενθια,εγω θελω πακετακι κανα 2-3 παλτουδιες απο κει,καναν Βιγια,καναν Σιλβα,καναν Χοακιν,λιγο απο Μπαραχα κτλ,πανω απο 200 εκατομμυρια δεν θα μας βγουν :P

Ο Λαγογιαννης το Σαββατο βραδυ ελεγε ετοιμαζουμε 3 πολυ καλες μεταγραφες για το καλοκαιρι,με κασε γυρω στα 700 χιλιαρικα ο καθενας (ενας απο αυτους 10αρακι γρηγορο και τεχνιτης),και ειπε οτι ξερει ποιος ειναι ο ενας απο αυτους κι οτι θα γινει τρελος χαμος στο αεροδρομιο αν ερθει.Ενας ακροατης τον ρωτησε αν εννοει τον Estoyanoff,και ειπε οτι ο Εστοjohn ειναι πολυ κατωτερος απο αυτον,κι οτι μιλαμε για παιχτες απο το εξωτερικο.Καλα,αυτος ειναι αρρωστος με τον ΠΑΟΚ βεβαια,και δεν τους παιρνω και πολυ στα σοβαρα τετοιους παλαβιαρηδες :P Ξερει κανεις τιποτα γιαυτο,η εστω αν ειναι καθολου αξιοπιστος ο λαγο-συνονοματος; :P
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

παιδια τεραστιος παιχτης ειναι και ο μλαντεν πετριτς για τη θεση του ιβιτς.και αριστεροποδαρος.και δεν νομιζω να ειναι υπερβολικα ακριβος
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από danirifle »

ο λαγογιάννης φίλε ενθουσιάζεται πολύ εύκολα... αν ακούσει κάποιο όνομα ότι παίζει και υπάρχει θέμα, αυτός θα σου πει ότι έρχεται... κατά τα άλλα τον πάω πολύ, αλλά για τις μεταγραφές προσωπικά δεν τον εμπιστεύομαι...


φίλε ισαάκ, ο γκουαρντάδο δεν έρχεται ούτε στο μάνατζερ... 8) 8) 8)

μάλλον πάει προς άρσεναλ το καλοκαίρι...

όσο για πέτριτς και μένα μ'αρέσει... πολύ καλός παίκτης, αλλά έπαιζε πέρσι ντόρτμουντ, φέτος νομίζω μπόχουμ? κάτι τέτοιο.. γερμανία πάντως.. ε δε νομίζω να έρχεται ελλάδα με τίποτα...

κάνα 3-5 μύρια δε θα κάνει? έλα μωρέ ΠΑΟΚ είσαι.. θα τον φέρεις.. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από LittleJohn »

danirifle έγραψε:ο λαγογιάννης φίλε ενθουσιάζεται πολύ εύκολα... αν ακούσει κάποιο όνομα ότι παίζει και υπάρχει θέμα, αυτός θα σου πει ότι έρχεται... κατά τα άλλα τον πάω πολύ, αλλά για τις μεταγραφές προσωπικά δεν τον εμπιστεύομαι...
Αυτο ακριβως φοβομουνα :lol: Οκ αδερφε,ευχαριστω πολυ!
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

οντως ο πετριτς τελικα δεν ειναι φτηνος οσο νομιζα.κοιταξα στο τρασφερμαρκτ και τον βγαζει 11 μυρια.δεν ξερω ποσο εγκυρο μπορει να ειναι αλλα και διπλασιες απο τις πραγματικες τιμες να λεει παλι παραμενει ονειρο απατηλο
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από niko70 »

Νομίζω ότι πρώτα πρέπει να κλείσουμε το θέμα με τους Βιερίνια και Σορλέν. Έπειτα να πάρουμε ένα δεξιό ακραίο - ο Εστογιανόφ όπως πολλά παιδιά έγραψαν είναι ιδανική λύση - έναν στόπερ αν φύγει ο Μάρκος Αντόνιο - από Ελλάδα προτειμώ το Ζουέλα - και αν περισέψουν χρήματα να πάμε για δεκάρι. Σίγουρα δεν πρέπει να κάνουμε πολύ ακριβές κινήσεις γιατί μπορεί να κινδυνέψουμε να γίνουμε ΑΕΚ. Η ομάδα πρέπει να κάνει ένα βήμα κάθε φορά. Και έτσι όπως είναι θα μπορούσε να πάει καλύτερα του χρόνου πόσο μάλλον να ενισχυθεί στις καίριες θέσεις. Πάντως δεν ελπίζω και δε θέλω τώρα μεταγραφές εκατομμυρίων που αν δε βγούν θα μας γυρίσουν πίσω στην αρχή. Ξέχασα, για τέρμα τον Μπλάζιτς του Λεβαδειακού.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Lord »

http://www.gazzetta.gr/content/view/28135/2/

για διαβάστε εδώ τι λέει για τα μεταγραφικά
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

φιλε νικο70 εγω πιστευω οτι το δεκαρι πρεπει να ειναι απο τις πρωτες προτετεοτητες και οχι αν μας μεινουνε λεφτα.νομιζω(και παρακαλαω) αντιθετα οτι σ αυτη την θεση πρεπει να πεσουνε τα περισσοτερα λεφτα
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από free4 »

Λέω ένα όνομα..
Ψάξτε να τον δείτε λίγο..

Τζουζέπε Μασκάρα από Κατάνια..
Giuseppe Mascara

Πάντα προσωπική εκτίμηση..
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από adam04 »

novaspor fm 94,6

Χαμόγελα για τους τρεις

Για την απόκτηση των Φωτάκη, Αμπουμπακάρι και Κρέσιτς ενδιαφέρεται ο ΠΑΟΚ, όπως αποκάλυψε τον προηγούμενο μήνα η «SportDay». Τα συμβόλαια των τριών ποδοσφαιριστών λήγουν το ερχόμενο καλοκαίρι και ο «Δικέφαλος του Βορρά» παρακολουθεί το τελευταίο διάστημα την πορεία τους. Ωστόσο, οι Θεσσαλονικείς «τσεκάρουν» ακόμη δύο Έλληνες παίκτες και σύντομα αναμένεται να προχωρήσουν τις συγκεκριμένες περιπτώσεις. Εξάλλου, οι διοικούντες επιθυμούν να τελειώσουν νωρίς οι μεταγραφικές υποθέσεις του καλοκαιριού, προκειμένου το αγωνιστικό πλάνο της ομάδας να είναι από νωρίς έτοιμο. Ωστόσο, όλες οι αποφάσεις θα παρθούν έπειτα από αλλεπάλληλες συναντήσεις των Θοδωρή Ζαγοράκη, Ζήση Βρύζα, Γιώργου Γεωργιάδη και Φερνάντο Σάντος.
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Thanos4 »

free4 έγραψε:Λέω ένα όνομα..
Ψάξτε να τον δείτε λίγο..

Τζουζέπε Μασκάρα από Κατάνια..
Giuseppe Mascara

Πάντα προσωπική εκτίμηση..
μαζι σου!

θελω να γουσταρω με τα πολλα γκολ απο το κεντρο

:? :?
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

Mενει και ελευθερος το καλοκαιρι ο Mascara.... Μακάρι να τον δούμε στον ναο... Ο Ζαιρι αναφέρει μια εφημερίδα οτι παει στην αεκ... Παντως θα τον γουσταρα στον ΠΑΟΚ....
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από scouser4 »

Αυτος ο Αμπουμπακαρι ρε παιδια τοσο καλος ειναι πια και μας εχουν πρηξει οι εφημεριδες ? 8)
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

δεν τον εχω δει σε πολλα ματς για να εχω ολοκληρωμενη αποψη αλλα μου φαινεται καλο εργαλειο.δεν μας χαλαει καθολου.βεβαια απο μαυρους προτιμω καλυτερα τον κουμορτζι
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Lord »

ρε μάγκες αυτός μας κάνει??Τον ζητάμε δανεικό ???

http://www.sport-fm.gr/article/169210

άμα έρθει ποτέ τέτοιος παίκτης στην ΠΑΟΚάρα θα γίνει της μουρλής..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”