Τι να την κανεις αυτην την λουγκρα να 'ουμ,μονο μαλλι και πιστολακι ειναι.Τωρα που εχει οικονομικα προβληματα η Βαλενθια,εγω θελω πακετακι κανα 2-3 παλτουδιες απο κει,καναν Βιγια,καναν Σιλβα,καναν Χοακιν,λιγο απο Μπαραχα κτλ,πανω απο 200 εκατομμυρια δεν θα μας βγουνperis έγραψε:ε αφου εκλεισε γιατι να χαραμηζουμε τα βουντου μας για αυτον?
να τα κρατησουμε για τον επομενο
εκεινο το παλτο ο τορες αραγε θα μπορεσει να δεσει με τον μουσλι![]()
Ο Λαγογιαννης το Σαββατο βραδυ ελεγε ετοιμαζουμε 3 πολυ καλες μεταγραφες για το καλοκαιρι,με κασε γυρω στα 700 χιλιαρικα ο καθενας (ενας απο αυτους 10αρακι γρηγορο και τεχνιτης),και ειπε οτι ξερει ποιος ειναι ο ενας απο αυτους κι οτι θα γινει τρελος χαμος στο αεροδρομιο αν ερθει.Ενας ακροατης τον ρωτησε αν εννοει τον Estoyanoff,και ειπε οτι ο Εστοjohn ειναι πολυ κατωτερος απο αυτον,κι οτι μιλαμε για παιχτες απο το εξωτερικο.Καλα,αυτος ειναι αρρωστος με τον ΠΑΟΚ βεβαια,και δεν τους παιρνω και πολυ στα σοβαρα τετοιους παλαβιαρηδες